Gefeliciteerd nog!quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goed! Heb twee maanden geleden m'n Bachelor gehaald! De master ga ik ergens anders doen, dus ben nu druk met hospiteren
Vind ik serieus met woonruimte zoeken ook nog wel lastig. Dan is er iets redelijk betaalbaars, mogelijk er alleen studenten inquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja en ja
De kamers waar ik nu naar kijk zijn alleen voor studenten
Oké dan, technisch gezien staat er geen grens opquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik beroep me op artikel 1 van de Grondwet
Ahá! Zie je nou wel, soms moet een mens een beetje voor z'n rechten vechten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oké dan, technisch gezien staat er geen grens op
Dit wil ik juist opzoeken nu! In m'n vorige huis heb ik dat een beetje gemist. Er waren daar ook wel werkenden, maar verder niet heel veel contact vanwege de verschillen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik serieus met woonruimte zoeken ook nog wel lastig. Dan is er iets redelijk betaalbaars, mogelijk er alleen studenten in
Voor studenten wordt alles ook zó makkelijk gemaakt Jobiquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik serieus met woonruimte zoeken ook nog wel lastig. Dan is er iets redelijk betaalbaars, mogelijk er alleen studenten in
Mag dat laatste eigenlijk wel echt? Daar onderscheid in maken?quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:22 schreef skysherrif het volgende:
zijn ook best wel veel kamers waar ze liever een wat ouderee student van 23 plus ofzo willen
en ook echt heel veel huizen die ik zie staan die alleen voor vrouwen zijn
Dat verschilt nog wel per huisquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahá! Zie je nou wel, soms moet een mens een beetje voor z'n rechten vechten.
Ik werk wel van huis uit dus ik hoop dat men daar een beetje rekening mee houdt.
Hoeft van mij niet per se.quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:22 schreef skysherrif het volgende:
zijn ook best wel veel kamers waar ze liever een wat ouderee student van 23 plus ofzo willen
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag dat laatste eigenlijk wel echt? Daar onderscheid in maken?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:22 schreef skysherrif het volgende:
Ja maar door de brievenbus van de buren plassen doen er ook heel veel maar dat mag eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jablijkbaar wel want ze doen het heel veel :p
Wordt heel veel gedaan zelfs. Er wordt ook wel onderscheid gemaakt in Nederlandse en internationale studenten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag dat laatste eigenlijk wel echt? Daar onderscheid in maken?
Ah en je hebt het nu ook gevonden dus?quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit wil ik juist opzoeken nu! In m'n vorige huis heb ik dat een beetje gemist. Er waren daar ook wel werkenden, maar verder niet heel veel contact vanwege de verschillen.
ohja, datquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wordt heel veel gedaan zelfs. Er wordt ook wel onderscheid gemaakt in Nederlandse en internationale studenten.
Je kan ook gewoon liegen en overdag een paar uur buitenshuis leuke dingen gaan doen. Ze zullen het toch niet controleren?quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik moet eigenlijk weer gaan studeren dus!
quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wordt heel veel gedaan zelfs. Er wordt ook wel onderscheid gemaakt in Nederlandse en internationale studenten.
Ik vraag me af waarom ze die zouden willen werenquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ohja, dat
NO INTERNATIONALS
zie je echt bij de meeste adverenties
EN EK HEP UITKEEHRING EN MOT ALLES BETALEN FOR DIE FERWENDE MIELENIEJOLSquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor studenten wordt alles ook zó makkelijk gemaakt Jobi
De huizen waar ik naar kijk zitten op de campus zelf, dus dat is wel gegarandeerdquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah en je hebt het nu ook gevonden dus?Zou wel heel fijn zijn ja! Ik zie mezelf ook echt niet meer in een studentenhuis wonen. Vond dat tijdens mijn studietijd die paar maanden al echt niet te harden
GOET GESPROKE JOBI ZO ZIT HET JIJ HEP ET DOORquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EN EK HEP UITKEEHRING EN MOT ALLES BETALEN FOR DIE FERWENDE MIELENIEJOLS
Op de campus van mijn universiteit was er ook de optie om in een huis met alleen vrouwen te kunnen wonenquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jablijkbaar wel want ze doen het heel veel :p
Ja maar dat is in Spanje schat, dat doen ze hier nietquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar door de brievenbus van de buren plassen doen er ook heel veel maar dat mag eigenlijk ook niet.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon liegen en overdag een paar uur buitenshuis leuke dingen gaan doen. Ze zullen het toch niet controleren?
Wat saaiquote:Op woensdag 24 juni 2020 01:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar dat is in Spanje schat, dat doen ze hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |