quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik ga nu iets heel stoms vertellen.
In de winter, als ik naar mijn werk fiets dan is de straatverlichting aan. En die staan half tussen de bomen. Maar er is vorig jaar 1 vervangen en die geeft een heel ander licht, waardoor de bladeren eromheen rechtstreeks uit een elfenbos lijken te komen. En nee ik geloof niet in elfjes. Maar licht kan zoveel doen. Ik moet er altijd naar kijken als ik er langs fiets.
*rent naar de brug*quote:
Nee ik was nog even een rondje om de weelderige grachten aan het lopenquote:
*Gooit reddingsband uit.quote:
Waarom nou weer zo, nu ben je een soort bitterliesjequote:Op woensdag 24 juni 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Gooit reddingsband uit.
Oh nee toch niet.
Ik hoor niets.
*Loopt fluitend (als ik dat zou kunnen dan) weer naar huis.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Gooit reddingsband uit.
Oh nee toch niet.
Ik hoor niets.
*Loopt fluitend (als ik dat zou kunnen dan) weer naar huis.
Oeh daar wil ik werken, combineren we gewoon met de kinderopvang, op de camping doe ik de animatie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we al een camping municipal in het dorp?
Doe dan wel even de originele Harry ...quote:
Alleen als ze ook elke dag verse baguettes hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we al een camping municipal in het dorp?
Laten aanleveren door de bakker.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ze ook elke dag verse baguettes hebben.
Lol nee joh! Maar je lokt het wel een beetje uit met je kutnummers.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo, nu ben je een soort bitterliesje
Het is sterker dan ik dus ik klik.quote:
Daar zal ik dan ook nooit mee stoppenquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh! Maar je lokt het wel een beetje uit met je kutnummers.Je begon wel echt zelf/
Troost je, ik heb het hele nummer net ook weer gehoord omdat hij op afspelen stond. : Ik klik nu youtube weg voor vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo, nu ben je een soort bitterliesje
Jij bent straks gewoon #1 Tony Ronald fanquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb het hele nummer net ook weer gehoord omdat hij op afspelen stond. : Ik klik nu youtube weg voor vanavond.
*Propt vingers in oren, ogen en hersenen.quote:
Tot ik weer 1x een clip kijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent straks gewoon #1 Tony Ronald fan![]()
Morgen om 12 uur werken hoe laat moet jij? Hi ha ho!quote:
Morgen vrij koekoekquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen om 12 uur werken hoe laat moet jij? Hi ha ho!
Ik ken een nieuw nummer op de kalimba. Bijna helemaal. Of naje het reffrein. Geen idee of er iets van klopt maarr op gehoor.
Wel een tikkeltje deprimerende tekst trouwens voor zo'n vrolijk nummerquote:
quote:Friends used to call when life was alright
I sit here and wonder where they could be
I'm all alone, I'm feeling tired
No one on Earth seems to care about me
Tried to join everyone I've know on the phone
Who used to light up my world
When sunshine is gone
Though I've ring every bell and knock on each door
No one but me in this place anymore
Welterustenquote:
quote:
Thxquote:
Zet er zo een kruis opquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog eens duidelijk vertellen welk been!
Suc6!
is een kruis: "x marks the spot" of juist de afgekruisde die je niet moet pakken?quote:
Markeert de kant die gedaan moet wordenquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een kruis: "x marks the spot" of juist de afgekruisde die je niet moet pakken?
verwarring alom
Thxquote:
Voor dpd begrippen is dat nog snelquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
hoera, na 4 dagen zwerven door Duitsland en 1 dag door Nederland is mijn pakketje eindelijk aangekomen in een dpd postsorteercentrum.
eigenlijk wel jaquote:
had je nog maar een claus met een flammenwerfer.quote:
aaah deze is te schattig :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je nog maar een claus met een flammenwerfer.
quote:
Thxquote:
Zie je niks meer van als die haren eenmaal weg zijn.quote:
ja dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zie je niks meer van als die haren eenmaal weg zijn.
Mwaquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Het is de fluff dat het beestje schattig maakt
quote:
ja he :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Toch liever een kat in knuffelverpakking.
*zoekt kattenpak op marktplaats.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he :p
ben verder helemaal niet zo katten persoon maar die van de buren wil je echt de hele dag knuffelen
Liever een hond, maar katten zijn wel grappigquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he :p
ben verder helemaal niet zo katten persoon maar die van de buren wil je echt de hele dag knuffelen
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt kattenpak op marktplaats.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt kattenpak op marktplaats.
katten heb ik nog wel een knuffelreactie op, honden werken alleen op m'n irritatie levelquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een hond, maar katten zijn wel grappig
Ik denk dat ik mij zo doodschrik dat ik gelijk over ga tot doodknuppelen :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond even aanbellen voor een schoteltje melk.
Gewoon onaangekondigd door het raam springen en pprtttt pprttt schreeuwen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond even aanbellen voor een schoteltje melk.
Thx Koenquote:
Thxquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je vandaag ook weer naar huis?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon onaangekondigd door het raam springen en pprtttt pprttt schreeuwen.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij zo doodschrik dat ik gelijk over ga tot doodknuppelen :p
quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een kruis: "x marks the spot" of juist de afgekruisde die je niet moet pakken?
verwarring alom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Was tot nu toe altijd zoquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:24 schreef crv het volgende:
[..]
Was tot nu toe altijd zo
Er komt nu een plaat op mijn enkel/kuitbeen
Ik moet eerst weer mobiel worden
Mag 2 maanden de voet niet belasten
En dit gaan ze bij mij doenquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]Jeetje
Nu is 2 maanden natuurlijk super lang en kut maar hoop dat het de pijn voor je weg gaat halen
Enkel losschroeven, breken en weer vastzettenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:31 schreef crv het volgende:
[..]
En dit gaan ze bij mij doen
Schroeven eruit, splitsen en weer vastzetten maar nu met plaat.
Links is in januari gedaan
Bovenste is zonder bloedquote:
fascinerendquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:31 schreef crv het volgende:
[..]
En dit gaan ze bij mij doen
Schroeven eruit, splitsen en weer vastzetten maar nu met plaat.
Links is in januari gedaan
Maar ook niet minder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jezus wat doe je dan voor werk als je in Rwanda en Mozambique terecht komt?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:05 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen
[..]
yupEn in Rwanda
#lovemyjob
[..]
Liesje
[..]
[..]! Noooooooooooo!
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ook niet minder?
nee, vandaag op de thuisbasis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen wel weer.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:05 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen
[..]
yupEn in Rwanda
#lovemyjob
[..]
Liesje
[..]
[..]! Noooooooooooo!
Werk bij een waterbedrijf. Daarvoor kan je je opgeven (naast je gewone werk) om op uitzending te gaan, om waterbedrijven in ontwikkelingslanden te helpen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat doe je dan voor werk als je in Rwanda en Mozambique terecht komt?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Werk bij een waterbedrijf. Daarvoor kan je je opgeven (naast je gewone werk) om op uitzending te gaan, om waterbedrijven in ontwikkelingslanden te helpen.
https://www.waterforlife.(...)1EAAYAiAAEgKLI_D_BwE
Ok wow, mooi werk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Werk bij een waterbedrijf. Daarvoor kan je je opgeven (naast je gewone werk) om op uitzending te gaan, om waterbedrijven in ontwikkelingslanden te helpen.
das lang geleejequote:
joah!quote:
Succes met de operatie, voor je het weet huppel je weer rond als een jong hertjequote:Op woensdag 24 juni 2020 08:24 schreef crv het volgende:
[..]
Was tot nu toe altijd zo
Er komt nu een plaat op mijn enkel/kuitbeen
Ik moet eerst weer mobiel worden
Mag 2 maanden de voet niet belasten
alles is wel heel veel, maar genoeg.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
joah!![]()
wie weet blijf ik weer even een poosje hangen. We gaan het meemaken.
Alles goed met jou?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Succes met de operatie, voor je het weet huppel je weer rond als een jong hertje
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo reageerde ik ongeveer als er vroeger tijdens de gymles een bal mijn kant op kwam
ja is echt heel mooi werk, en omg wat relativeert dat weer even flink, en wat ben je dan weer blij met alles wat je hebt, zelfs de meest basale dingen!quote:
Ja wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles is wel heel veel, maar genoeg.
en met u?
Ja zo vroeg alquote:
pleurishitte noemt men datquote:
fucking vet dat je dat doet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja is echt heel mooi werk, en omg wat relativeert dat weer even flink, en wat ben je dan weer blij met alles wat je hebt, zelfs de meest basale dingen!
Met Gergely? Die heeft vast de allerbeste tips dan toch?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:25 schreef kwiwi het volgende:
Vakantie naar Budapest gepland voor eind Juli![]()
@:Budapestenaar, kom maar door met de tips
hoe spreek je die naam nou eigenlijk uit?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Gergely? Die heeft vast de allerbeste tips dan toch?
pics van je knapperige korstjequote:Op woensdag 24 juni 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lag net heerlijk in de zon de frituren. voelt als thailand
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gergeijquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe spreek je die naam nou eigenlijk uit?
oh leukquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Straks voor de kinderen zwembadjes en waterpistolen klaarzetten.
Zo reageer ik nog steeds als er ineens iets op me af komt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo reageerde ik ongeveer als er vroeger tijdens de gymles een bal mijn kant op kwam
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]meteen ook helemaal naakt he.. vuile sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik zat met Gargamel in m'n hoofd.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat met Gargamel in m'n hoofd.
Vlogen er ook pingpongballen over de schutting?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lag net heerlijk in de zon de frituren. voelt als thailand
niets gezien :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vlogen er ook pingpongballen over de schutting?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat met Gargamel in m'n hoofd.
Ik noem ze gewoon allemaal kurwaquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie naam. Beter dan Csaba of Attila.
Zijn toch niet zulke erge namen? Zijn dat mannelijke namen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie naam. Beter dan Csaba of Attila.
Attila zeker. Daar ken ik er een paar van.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn toch niet zulke erge namen? Zijn dat mannelijke namen?
Ja gewoon allemaal een pot nat hoorquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren is geen slavisch volkAls schelden ze ook wel met kurva. En met nog veel meer.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn toch niet zulke erge namen? Zijn dat mannelijke namen?
oh dat klinkt dan weer wat naarquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Bijzondere vrouwelijke namen zijn er ook: Boglárka bijvoorbeeld.
Daar zou ik een blokje voor omlopen denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zie je wel dat ze daar in Oostblokkistan allemaal hetzelfde zijnquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg dat in Hongarije en je gaat naar de goelag
Ik ken leuke Boglárka's hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou ik een blokje voor omlopen denk ik
Maar deze schreeuwen je niet in een Slavische taal toe.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze daar in Oostblokkistan allemaal hetzelfde zijn
Lol stokert.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Het Hongaarse kurva is 'basz meg'
@:kwiwi protip 1.
Toch klinkt het alsof het een vrouw is met strakgespannen knotje die aan de schouders breder is dan ze lang is terwijl ze al bijna 2 meter is die proteīneshakes met rauwe biefstuk een luchtig ontbijtje vindt.quote:
Kurva?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Het Hongaarse kurva is 'basz meg'
@:kwiwi protip 1.
Jij hebt nog nooit de gemiddelde Oostblokker meer dan een halve zin horen uitspreken?quote:
Die wil ik een, die heb ik nog nietquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch klinkt het alsof het een vrouw is met strakgespannen knotje die aan de schouders breder is dan ze lang is terwijl ze al bijna 2 meter is die proteīneshakes met rauwe biefstuk een luchtig ontbijtje vindt.
Alleen een pool...quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit de gemiddelde Oostblokker meer dan een halve zin horen uitspreken?
ook kopenquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wil ik een, die heb ik nog niet
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch klinkt het alsof het een vrouw is met strakgespannen knotje die aan de schouders breder is dan ze lang is terwijl ze al bijna 2 meter is die proteīneshakes met rauwe biefstuk een luchtig ontbijtje vindt.
Ik leer je even het belangrijkste Hongaarse scheldwoord. Kan nuttig zijnquote:
Ik ken er eentje in Londen, maar ik weet niet of ze single isquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wil ik een, die heb ik nog niet
Ik ben het hier wel mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kurwa is een beetje een stopwoordje zoals we in het Nederlands overal 'kut' tussen gooien, en dat woord is vrij makkelijk te herkennen. Hier in het dorp hebben we relatief veel Oostblok seizoensarbeiders, als je doordeweeks 's avonds in de supermarkt komt vliegen de kurwa's je om de oren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen een pool...
Ik ben nu de draad al kwijt
Dat is zo geregeldquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken er eentje in Londen, maar ik weet niet of ze single is
Oh dankjequote:Op woensdag 24 juni 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik leer je even het belangrijkste Hongaarse scheldwoord. Kan nuttig zijn
Maar je gaat toch met Gergely?
O, dan ben ik een echtere Hongaar dan Gergely, want ik heb er wel vier jaar gewoondquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dankje
Ja, is de bedoeling maar eerst maar even zien hoe het loopt. Maar goed hij heeft er nooit gewoond, alleen op vakantie geweest.
Ah lekker man. En niemand snapt wat je doet. Weej wel.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grotebreinendingen aan het doen, jeweetz.
Daarom zit je toch den Foks?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in een dagje kleinebreinendingen.
Doe je dat niet elke dag?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in een dagje kleinebreinendingen.
Beste weer van de wereld en nog bromberen, knap hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:18 schreef liesje1979 het volgende:
Van het weekend wordt het gelijk weer minder weer, herinner me dat dat vorig jaar ook steeds was, werkdagen fantastisch weer, weekend matig.
Vandaag en morgen en overmorgen is geen weer voor een blanke.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beste weer van de wereld en nog bromberen, knap hoor.
Dit is alleen maar kut, want plakken op het werk en zodra ik zou kúnnen plonzen in een zwemmeertje, is het geen lekker plonsweer.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beste weer van de wereld en nog bromberen, knap hoor.
Ja preciesquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan ben ik een echtere Hongaar dan Gergely, want ik heb er wel vier jaar gewoond
En ik heb zeker wel leuke tips voor jeKan zelfs nog wel een topic opsnorren in TRV waar een hoop van die tips staan, ooit voor Liesje.
Bagger is dat idd, maar gelukkig heb ik morgen lekker vrijquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:18 schreef liesje1979 het volgende:
Van het weekend wordt het gelijk weer minder weer, herinner me dat dat vorig jaar ook steeds was, werkdagen fantastisch weer, weekend matig.
Gelijk om 6 uur op de fiets stappen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bagger is dat idd, maar gelukkig heb ik morgen lekker vrij
Dan neem je toch vrij?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is alleen maar kut, want plakken op het werk en zodra ik zou kúnnen plonzen in een zwemmeertje, is het geen lekker plonsweer.
Mijn positie is zodanig belangrijk in het bedrijf dat ik niet zomaar weg kan lopen.quote:
groot brein gespotquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn positie is zodanig belangrijk in het bedrijf dat ik niet zomaar weg kan lopen.
Lospedo is niet de enige die hooggeleid is hier.quote:
Bonen gegeten?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Hier in den haag wel eens subtiel windje
Zou het haags zijn?quote:
Hmm?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
k ben weer zon kikker gekkie aan het pesten op fb
Ribbit?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
k ben weer zon kikker gekkie aan het pesten op fb
Ik hoor hier voor het eerst van.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
nee zon idioot die dat kambo aanbiedt en claimt kanker en hiv te kunnen behandelen
walgelijk da soort mensen
Nope, geen belletje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch?
https://www.triplevisioni(...)Sb88PnPvI8yaqx5AoJJg
quote:Ik krijg een melding "Microsoft OneDrive wordt van uw telefoon verwijderd omdat het twee jaar niet gebruikt is. Wat moet ik doen?![]()
ja dit is op die fb groep van dat eiland in thailand.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, geen belletje.
Maar ik heb m'n social media redelijk gezuiverd van lui met waanideeën.
Ik vermoedde al zoiets ja.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is op die fb groep van dat eiland in thailand.
Uiteraard ben ik nu ignorant en angry en harming myself with my feelings
Die mensen zijn niet te overtuigen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is op die fb groep van dat eiland in thailand.
Uiteraard ben ik nu ignorant en angry en harming myself with my feelings
Toch nog komkommertijd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-interview-gegeven
![]()
![]()
wie?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Die van Laurentien.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Doorlopen maar weer allenquote:Als ik bijvoorbeeld een bikinifoto wil posten ga ik die niet op m’n open account posten.
Nou inderdaad. Knap is andersquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van Laurentien.
Duidelijk te zien ook.
Blaag met koninklijk bloed. Geen idee waarom ook maar iemand interesse zou hebben in de mening van dat kindquote:
Nouquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van Laurentien.
Duidelijk te zien ook.
Gelukkig heeft ze zo te lezen geen Miss-ambities.quote:
Kapper zei je toch?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even verwend worden door Kellygodin
Die heeft ze ja!quote:
Wenkbrauwen.quote:
quote:De vliegramp in Karachi (Pakistan)
waarbij een maand geleden 97 mensen om
het leven kwamen,kwam door fouten van
de piloten en de luchtverkeersleiding.
Dat blijkt volgens de autoriteiten uit
de eerste onderzoeksresultaten.
Minister Khan (Luchtvaart) zegt dat de
piloten niet goed opletten omdat ze de
hele vlucht zaten te praten over de
corona-epidemie.Ze negeerden opdrachten
van de verkeerstoren,vergaten het
landingsgestel uit te klappen en zetten
de landing te vroeg in.
Ook de luchtverkeersleiding zou zich
niet aan de procedures hebben gehouden.
Aan het toestel mankeerde niets.
gegoogled.quote:
Strikt genomen moet ik je nu vragen wat "mooi" dan is. Maar dat doe ik maar nietquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die harige dingen boven de ogen die Froukje Jansen zo'n mooie heeft.
Hmm, er breekt dus nu een periode aan dat je extra moordneigingen hebt. @LTVDK, heb je de planken al tegen de ramen getimmerd?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
krijg vanaf nu tot max 10 dagen die champix thuis
Dit gaat boeiende Fok! opleverenquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Spannende dagen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Collega zei dat het bij haar binnen 30 graden was gisteren. Klinkt als mijn vorige huis. Was ook zo'n stikhok.quote:
nou ja met die champix moet je nog even door blijven roken totdat de zin je vergaat. Dus voorlopig zijn jullie niet extra in gevaarquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, er breekt dus nu een periode aan dat je extra moordneigingen hebt. @:ltvdk, heb je de planken al tegen de ramen getimmerd?
Ijskoud wijf dat blijkbaar.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega zei dat het bij haar binnen 30 graden was gisteren. Klinkt als mijn vorige huis. Was ook zo'n stikhok.
oh dat kan het hier ook worden jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega zei dat het bij haar binnen 30 graden was gisteren. Klinkt als mijn vorige huis. Was ook zo'n stikhok.
Hurgh.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik sta inmiddels ook op de hitlist?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja met die champix moet je nog even door blijven roken totdat de zin je vergaat. Dus voorlopig zijn jullie niet extra in gevaar
Act like a genuine gentleman.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nou ja het hoofd van de burgermeester hequote:Op woensdag 24 juni 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik sta inmiddels ook op de hitlist?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het hoofd van de burgermeester he
Geen bikini materiaal dusquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Slimme dame maar écht écht écht niet mijn kopje thee.
Nee, het is een magere panlat met een vetpercentage van 0,0. Fervent sporter. Die helaas ook gerust in haar kletsnatte shirtje naast je komt zitten op kantoorquote:
Ah, iemand die kan vertellen wat roken met je longen doet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw die ik trouwens als coach heb is gene verslavingsdeskundige maar een longverpleegkundige. Ze doen dit blijkbaar er bij
Zou balpen in haar oog steken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een magere panlat met een vetpercentage van 0,0. Fervent sporter. Die helaas ook gerust in haar kletsnatte shirtje naast je komt zitten op kantoor
ja das miscshien wel goedquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, iemand die kan vertellen wat roken met je longen doet.
Och, niet giftiger dan roken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
mooi hoe ze blijven ontkennen dat het niet giftig is. Ja het geeft je het teken om te kotsen maar het is echt niet giftig hoor, het is gewoon het teken
Nou ja, dat laatste eigenlijk juist wel he.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amphia Ziekenhuis in Breda, nieuwe vleugel, 3e etage, rechtsaf. En niet schrikken.
liever nietquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amphia Ziekenhuis in Breda, nieuwe vleugel, 3e etage, rechtsaf. En niet schrikken.
Zal ik met je meedoen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
wees niet te hard jongens, ik zet een grote eerste stap
Heel goedquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga maar ergens onderduiken denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, er breekt dus nu een periode aan dat je extra moordneigingen hebt. @:ltvdk, heb je de planken al tegen de ramen getimmerd?
Idem. Van augustus tot eind november dagelijks op de longafdeling in genoemd ziekenhuis geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb wel genoeg longafdelingen gezien, meer hoeft niet.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk danHoe kon ik ooit leven zonder
https://www.lidl-shop.nl/(...)e-borstel/p100287189
[ afbeelding ]
In ieder geval beter dan zout en azijnEn beter dan op de knietjes met een bot mesje
Ik nam het aan ja.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Van augustus tot eind november dagelijks op de longafdeling in genoemd ziekenhuis geweest.
ben jij dat?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk danHoe kon ik ooit leven zonder
https://www.lidl-shop.nl/(...)e-borstel/p100287189
[ afbeelding ]
In ieder geval beter dan zout en azijnEn beter dan op de knietjes met een bot mesje
Is het ook, en een goede!quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster heeft het ook. Staan al zuurstofflessen bij haar thuisquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik nam het aan ja.
Nee, mijn opa had longemfyseem en is ook meermaals voor een prednisonkuur opgenomen geweest. Gelukkig voor hem was 'ie al dood voor het luchtflesstadium aanbrak.
die impuls had ik met roken ook wel eensquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
mooi hoe ze blijven ontkennen dat het niet giftig is. Ja het geeft je het teken om te kotsen maar het is echt niet giftig hoor, het is gewoon het teken
vind het alleen zon kut gedachte om te zien hoeveel mensen elke keer falen. daarom ga ik nu ook maar voor grof geschutquote:
Brrrr!quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik nam het aan ja.
Nee, mijn opa had longemfyseem en is ook meermaals voor een prednisonkuur opgenomen geweest. Gelukkig voor hem was 'ie al dood voor het luchtflesstadium aanbrak.
same as always: follow the leader..quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Brrrr!
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat je nu nog tieners ziet roken. Met al die voorlichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |