quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik ga nu iets heel stoms vertellen.
In de winter, als ik naar mijn werk fiets dan is de straatverlichting aan. En die staan half tussen de bomen. Maar er is vorig jaar 1 vervangen en die geeft een heel ander licht, waardoor de bladeren eromheen rechtstreeks uit een elfenbos lijken te komen. En nee ik geloof niet in elfjes. Maar licht kan zoveel doen. Ik moet er altijd naar kijken als ik er langs fiets.
*rent naar de brug*quote:
Nee ik was nog even een rondje om de weelderige grachten aan het lopenquote:
*Gooit reddingsband uit.quote:
Waarom nou weer zo, nu ben je een soort bitterliesjequote:Op woensdag 24 juni 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Gooit reddingsband uit.
Oh nee toch niet.
Ik hoor niets.
*Loopt fluitend (als ik dat zou kunnen dan) weer naar huis.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Gooit reddingsband uit.
Oh nee toch niet.
Ik hoor niets.
*Loopt fluitend (als ik dat zou kunnen dan) weer naar huis.
Oeh daar wil ik werken, combineren we gewoon met de kinderopvang, op de camping doe ik de animatie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we al een camping municipal in het dorp?
Doe dan wel even de originele Harry ...quote:
Alleen als ze ook elke dag verse baguettes hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we al een camping municipal in het dorp?
Laten aanleveren door de bakker.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ze ook elke dag verse baguettes hebben.
Lol nee joh! Maar je lokt het wel een beetje uit met je kutnummers.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo, nu ben je een soort bitterliesje
Het is sterker dan ik dus ik klik.quote:
Daar zal ik dan ook nooit mee stoppenquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh! Maar je lokt het wel een beetje uit met je kutnummers.Je begon wel echt zelf/
Troost je, ik heb het hele nummer net ook weer gehoord omdat hij op afspelen stond. : Ik klik nu youtube weg voor vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo, nu ben je een soort bitterliesje
Jij bent straks gewoon #1 Tony Ronald fanquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb het hele nummer net ook weer gehoord omdat hij op afspelen stond. : Ik klik nu youtube weg voor vanavond.
*Propt vingers in oren, ogen en hersenen.quote:
Tot ik weer 1x een clip kijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent straks gewoon #1 Tony Ronald fan![]()
Morgen om 12 uur werken hoe laat moet jij? Hi ha ho!quote:
Morgen vrij koekoekquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen om 12 uur werken hoe laat moet jij? Hi ha ho!
Ik ken een nieuw nummer op de kalimba. Bijna helemaal. Of naje het reffrein. Geen idee of er iets van klopt maarr op gehoor.
Wel een tikkeltje deprimerende tekst trouwens voor zo'n vrolijk nummerquote:
quote:Friends used to call when life was alright
I sit here and wonder where they could be
I'm all alone, I'm feeling tired
No one on Earth seems to care about me
Tried to join everyone I've know on the phone
Who used to light up my world
When sunshine is gone
Though I've ring every bell and knock on each door
No one but me in this place anymore
Welterustenquote:
quote:
Thxquote:
Zet er zo een kruis opquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog eens duidelijk vertellen welk been!
Suc6!
is een kruis: "x marks the spot" of juist de afgekruisde die je niet moet pakken?quote:
Markeert de kant die gedaan moet wordenquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een kruis: "x marks the spot" of juist de afgekruisde die je niet moet pakken?
verwarring alom
Thxquote:
Voor dpd begrippen is dat nog snelquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
hoera, na 4 dagen zwerven door Duitsland en 1 dag door Nederland is mijn pakketje eindelijk aangekomen in een dpd postsorteercentrum.
eigenlijk wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |