quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik ga nu iets heel stoms vertellen.
In de winter, als ik naar mijn werk fiets dan is de straatverlichting aan. En die staan half tussen de bomen. Maar er is vorig jaar 1 vervangen en die geeft een heel ander licht, waardoor de bladeren eromheen rechtstreeks uit een elfenbos lijken te komen. En nee ik geloof niet in elfjes. Maar licht kan zoveel doen. Ik moet er altijd naar kijken als ik er langs fiets.
*rent naar de brug*quote:
Nee ik was nog even een rondje om de weelderige grachten aan het lopenquote:
*Gooit reddingsband uit.quote:
Waarom nou weer zo, nu ben je een soort bitterliesjequote:Op woensdag 24 juni 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Gooit reddingsband uit.
Oh nee toch niet.
Ik hoor niets.
*Loopt fluitend (als ik dat zou kunnen dan) weer naar huis.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Gooit reddingsband uit.
Oh nee toch niet.
Ik hoor niets.
*Loopt fluitend (als ik dat zou kunnen dan) weer naar huis.
Oeh daar wil ik werken, combineren we gewoon met de kinderopvang, op de camping doe ik de animatie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we al een camping municipal in het dorp?
Doe dan wel even de originele Harry ...quote:
Alleen als ze ook elke dag verse baguettes hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we al een camping municipal in het dorp?
Laten aanleveren door de bakker.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ze ook elke dag verse baguettes hebben.
Lol nee joh! Maar je lokt het wel een beetje uit met je kutnummers.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo, nu ben je een soort bitterliesje
Het is sterker dan ik dus ik klik.quote:
Daar zal ik dan ook nooit mee stoppenquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh! Maar je lokt het wel een beetje uit met je kutnummers.Je begon wel echt zelf/
Troost je, ik heb het hele nummer net ook weer gehoord omdat hij op afspelen stond. : Ik klik nu youtube weg voor vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo, nu ben je een soort bitterliesje
Jij bent straks gewoon #1 Tony Ronald fanquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb het hele nummer net ook weer gehoord omdat hij op afspelen stond. : Ik klik nu youtube weg voor vanavond.
*Propt vingers in oren, ogen en hersenen.quote:
Tot ik weer 1x een clip kijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent straks gewoon #1 Tony Ronald fan![]()
Morgen om 12 uur werken hoe laat moet jij? Hi ha ho!quote:
Morgen vrij koekoekquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen om 12 uur werken hoe laat moet jij? Hi ha ho!
Ik ken een nieuw nummer op de kalimba. Bijna helemaal. Of naje het reffrein. Geen idee of er iets van klopt maarr op gehoor.
Wel een tikkeltje deprimerende tekst trouwens voor zo'n vrolijk nummerquote:
quote:Friends used to call when life was alright
I sit here and wonder where they could be
I'm all alone, I'm feeling tired
No one on Earth seems to care about me
Tried to join everyone I've know on the phone
Who used to light up my world
When sunshine is gone
Though I've ring every bell and knock on each door
No one but me in this place anymore
Welterustenquote:
quote:
Thxquote:
Zet er zo een kruis opquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog eens duidelijk vertellen welk been!
Suc6!
is een kruis: "x marks the spot" of juist de afgekruisde die je niet moet pakken?quote:
Markeert de kant die gedaan moet wordenquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een kruis: "x marks the spot" of juist de afgekruisde die je niet moet pakken?
verwarring alom
Thxquote:
Voor dpd begrippen is dat nog snelquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
hoera, na 4 dagen zwerven door Duitsland en 1 dag door Nederland is mijn pakketje eindelijk aangekomen in een dpd postsorteercentrum.
eigenlijk wel jaquote:
had je nog maar een claus met een flammenwerfer.quote:
aaah deze is te schattig :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je nog maar een claus met een flammenwerfer.
quote:
Thxquote:
Zie je niks meer van als die haren eenmaal weg zijn.quote:
ja dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zie je niks meer van als die haren eenmaal weg zijn.
Mwaquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Het is de fluff dat het beestje schattig maakt
quote:
ja he :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Toch liever een kat in knuffelverpakking.
*zoekt kattenpak op marktplaats.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he :p
ben verder helemaal niet zo katten persoon maar die van de buren wil je echt de hele dag knuffelen
Liever een hond, maar katten zijn wel grappigquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he :p
ben verder helemaal niet zo katten persoon maar die van de buren wil je echt de hele dag knuffelen
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt kattenpak op marktplaats.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt kattenpak op marktplaats.
katten heb ik nog wel een knuffelreactie op, honden werken alleen op m'n irritatie levelquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een hond, maar katten zijn wel grappig
Ik denk dat ik mij zo doodschrik dat ik gelijk over ga tot doodknuppelen :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond even aanbellen voor een schoteltje melk.
Gewoon onaangekondigd door het raam springen en pprtttt pprttt schreeuwen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond even aanbellen voor een schoteltje melk.
Thx Koenquote:
Thxquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je vandaag ook weer naar huis?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon onaangekondigd door het raam springen en pprtttt pprttt schreeuwen.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij zo doodschrik dat ik gelijk over ga tot doodknuppelen :p
quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een kruis: "x marks the spot" of juist de afgekruisde die je niet moet pakken?
verwarring alom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Was tot nu toe altijd zoquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:24 schreef crv het volgende:
[..]
Was tot nu toe altijd zo
Er komt nu een plaat op mijn enkel/kuitbeen
Ik moet eerst weer mobiel worden
Mag 2 maanden de voet niet belasten
En dit gaan ze bij mij doenquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]Jeetje
Nu is 2 maanden natuurlijk super lang en kut maar hoop dat het de pijn voor je weg gaat halen
Enkel losschroeven, breken en weer vastzettenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:31 schreef crv het volgende:
[..]
En dit gaan ze bij mij doen
Schroeven eruit, splitsen en weer vastzetten maar nu met plaat.
Links is in januari gedaan
Bovenste is zonder bloedquote:
fascinerendquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:31 schreef crv het volgende:
[..]
En dit gaan ze bij mij doen
Schroeven eruit, splitsen en weer vastzetten maar nu met plaat.
Links is in januari gedaan
Maar ook niet minder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jezus wat doe je dan voor werk als je in Rwanda en Mozambique terecht komt?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:05 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen
[..]
yupEn in Rwanda
#lovemyjob
[..]
Liesje
[..]
[..]! Noooooooooooo!
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ook niet minder?
nee, vandaag op de thuisbasis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen wel weer.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |