Oh shit nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha Scrummie. Heb je het nog onthouden?
Vond het wel een goed stuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh shit nee.
Gvd. Nu ben ik zeker verplicht het alsnog te gaan lezen vanavond. Weet je wat, ik doe dat lekker niet, want ik wou net even gaan gamen. Morgen weer een kans.
Momenteel bezig met The Last of Us II. Grandioos.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond het wel een goed stuk.![]()
Welke game speel je?
Gaat prima maat. Net even onder het genot van een biertje op het dakterras gezeten. Zo even in bad. Wat een topavond.quote:
Oh toevallig, las ik net een recensie van op de website van de Volkskrant.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Momenteel bezig met The Last of Us II. Grandioos.
Oef, die wil ik ook echt gaan kopen. Kan alleen m’n zin om te gamen met dit weer niet echt vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Momenteel bezig met The Last of Us II. Grandioos.
Ja, stel je voor dat je eens ergens wat van opsteekt!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh shit nee.
Gvd. Nu ben ik zeker verplicht het alsnog te gaan lezen vanavond. Weet je wat, ik doe dat lekker niet, want ik wou net even gaan gamen. Morgen weer een kans.
Nog een weekje dan kun je weer naar de sportschool.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
warm, maar toch een uurtje gesport
@:ggmm @:onlogisch
Beestquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Weinig verschil met nu eigenlijk, deed sowieso vrijwel niks op de apparaten. Mis alleen de kabels een beetje. En vind dat buitensporten wel lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog een weekje dan kun je weer naar de sportschool.
Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 23-06-2020 21:33:24quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Waarom zeur je dan elke keer dat het zo warm is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig verschil met nu eigenlijk, deed sowieso vrijwel niks op de apparaten. Mis alleen de kabels een beetje. En vind dat buitensporten wel lekker
Om de een of andere reden liggen berichten over sporten nogal gevoelig bij @onlogischquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 23-06-2020 21:33:24
Ha Nelisquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Om de een of andere reden liggen berichten over sporten nogal gevoelig bij @:onlogisch
Hey Harriequote:
Nouja zoals nu is een lowerbody training wel iets te. Maar na afloop ook wel weer lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zeur je dan elke keer dat het zo warm is.
Toen ik de klas in liep was het lokaal versierd met vlaggetjes die ze zelf gemaakt hadden, zag er leuk uitquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog wat leuks van de kinderen gekregen?
Leuk man.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toen ik de klas in liep was het lokaal versierd met vlaggetjes die ze zelf gemaakt hadden, zag er leuk uit
Ja voor de kinderen is alles weer normaal, op het vele handen wassen na. Wel beter zo om het jaar weer met hele klassen af te sluitenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man.Is het alweer wat 'normaal' qua lesgeven?
Lijkt mij ook ja, zeker voor de groep 8'ers. Weet dat het voor mij wel een aardige stap was toen, toch een afsluiting van een periode. En voor jou ook vast leuker natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja voor de kinderen is alles weer normaal, op het vele handen wassen na. Wel beter zo om het jaar weer met hele klassen af te sluiten
Groep 8 kamp eerste keer blowenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, zeker voor de groep 8'ers. Weet dat het voor mij wel een aardige stap was toen, toch een afsluiting van een periode. En voor jou ook vast leuker natuurlijk.
Nee kan je beter snuivenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Viel altijd meteen in slaap. Zowel bij hasj als wiet. Ergo; dat doe ik niet meer
Vind het soms op een after nog wel relaxedquote:
Heb je je eigen huissleutel al ingewijd?quote:
Kim tussen de incelstwitter:tdenooijer twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 20:19:12Lastig, om die rechtse coalitie te smeden? Niet bij ons vanavond in Den Haag!
Met: @VerdoesWj @KimBoon94 @koningsveld @AndreasNL @jurbinvhooff https://t.co/UOvrB2Jh0h reageer retweet
Wanneer nodigen ze Els uit?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Kim tussen de incelstwitter:tdenooijer twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 20:19:12Lastig, om die rechtse coalitie te smeden? Niet bij ons vanavond in Den Haag!
Met: @:VerdoesWj @:KimBoon94 @:koningsveld @:AndreasNL @:jurbinvhooff https://t.co/UOvrB2Jh0h reageer retweet
Nog niet maat,nog nietquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je je eigen huissleutel al ingewijd?
Wat een stel kinderenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Met: @:VerdoesWj @:KimBoon94 @:koningsveld @:AndreasNL @:jurbinvhooff https://t.co/UOvrB2Jh0h reageer retweet
Stuk voor stuk beta cuck simps.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Deden die wijven in de 2e wereldoorlog ook niet moeilijk over, overlopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze loopt ook zo over van PVV naar FvD
Ik beschouw jancees als één van mijn beste vrienden hier op FOK! In tegenstelling tot user @Buitendam , bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
je bedoelde gewoon JC maar durft dat nu niet meer te zeggen, gore lafaard.
Walgelijke moffenhoeren zijn hetquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deden die wijven in de 2e wereldoorlog ook niet moeilijk over, overlopen.
Bedankt maatquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik beschouw jancees als één van mijn beste vrienden hier op FOK! In tegenstelling tot user @:buitendam , bijvoorbeeld
Dat klinkt heerlijk, niks mis mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat prima maat. Net even onder het genot van een biertje op het dakterras gezeten. Zo even in bad. Wat een topavond.
Met jou?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk, niks mis mee.
Hier beter, hoor net dat mijn pa echt mega goed vooruitgaat momenteel. Kan weer lopen, spreken gaat weer beter, kan weer lezen.
En, waren ze positief?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh toevallig, las ik net een recensie van op de website van de Volkskrant.
Zeker doen als je er wel zin in hebt. Verhaalquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Oef, die wil ik ook echt gaan kopen. Kan alleen m’n zin om te gamen met dit weer niet echt vinden.
Lekker man.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier beter, hoor net dat mijn pa echt mega goed vooruitgaat momenteel. Kan weer lopen, spreken gaat weer beter, kan weer lezen.
Goed nieuws, daar eet ik een extra ijsje op!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Smakelijk ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goed nieuws, daar eet ik een extra ijsje op!
Walgelijke vetzakquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goed nieuws, daar eet ik een extra ijsje op!
Als je van linkse propaganda, transgenders, ellie lust, BLM, woke en vegans houdt, dan kom je aan je trekken in die game!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Oef, die wil ik ook echt gaan kopen. Kan alleen m’n zin om te gamen met dit weer niet echt vinden.
Lol.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je van linkse propaganda, transgenders, ellie lust, BLM, woke en vegans houdt, dan kom je aan je trekken in die game!
Gematigd positief, 3/5.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En, waren ze positief?
[..]
Zeker doen als je er wel zin in hebt. VerhaalGameplay
Graphics
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Wij krijgen altijd een bol.com bon bij verkopen. Ik net die pincode krassen, vallen de helt van de cijfers weg. Ik ben woedend.
Ja baasquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi dan mag je nu naar het Op1 topic.
Yesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gematigd positief, 3/5.
Maar super dat het weer de goede kant op met je ouweheer!
Hopelijk BosmaGoat ook nogquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze loopt ook zo over van PVV naar FvD
Dat is minder, maar mooi dat het in ieder geval weer beter gaat.quote:
Ja van die cijfers die wegvielen bij het krassenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Op de valreep nog even een blooper van @:ggmm gezien.
Dit maakt het feit dat niemand op mijn bol.com verhaaltje reageerde weer goed.
Oant moarn.
Die krijgen morgen wat van mij te heuren.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja van die cijfers die wegvielen bij het krassen
Dat is gewoon echt kut!
Wat een topnieuws maat!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
🐐quote:
Vind het nu toch wat minder worden met deze temperaturen.quote:
ja kantoor wel airco maarjaquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het nu toch wat minder worden met deze temperaturen.
Wij hebben een airco standje hongerwinter op kantoor. Heerlijk is dat.quote:
ik moet zeggen dat het inderdaad nu al bokwarm isquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben een airco standje hongerwinter op kantoor. Heerlijk is dat.
Vorig jaar met die 40-45 graden gewoon vrijwillig over zitten werken.
Schreeuwen en zingen zijn taboe vanwege het risico op de verspreiding van het coronavirus, staat in een advies van het Outbreak Management Team (OMT) waarover De Telegraaf schrijft.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vanaf 1 september weer naar het stadion
Wel met afstand en bek houden, maar we mogen weer.![]()
![]()
De KNVB gaat loten? Die hebben daar precies niks mee te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schreeuwen en zingen zijn taboe vanwege het risico op de verspreiding van het coronavirus, staat in een advies van het Outbreak Management Team (OMT) waarover De Telegraaf schrijft.
Als er inderdaad onder de door het OMT aanbevolen beperkingen publiek mag komen betekent dat dat de stadions ongeveer voor een derde gevuld kunnen worden.
Mogelijk gaan de clubs en de KNVB loten om te bepalen wie er bij de wedstrijden aanwezig kunnen zijn.
Dat gaat een grandioos succes worden.
Interlands heb je ook nogquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De KNVB gaat loten? Die hebben daar precies niks mee te maken.
Dat zal wel gewoon een zinnetje zijn die de stagaire van de NOS heeft toegevoegd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De KNVB gaat loten? Die hebben daar precies niks mee te maken.
Beter laten ze dat ruktoernooi lekker varen voorlopigquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dit moest er nog bij @:caland;
. Daarvoor speelt het Nederlands elftal nog tegen Polen en Italië voor de Nations League.
Lekker bezig maatquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
Ik heb een nieuwe cadeaubon gekregen van bol.com.
lekker meneerquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:46 schreef Tarado het volgende:
de rest vd week maar een beetje tropenrooster doen, halve dagen dus
Dat was een serieuze opmerking want die had speciaal zijn account weer afgestoft. Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, ik keek dit jaar al niet veel meer.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:12 schreef aTypisch het volgende:
Las zelfs mensen die het het beste Nederlandse programma vonden
Wel eens vaker dat ik in de ochtend aan de dunne zit maar er daarna niks meer aan de hand isquote:
Het is eigenlijk ook het enige programma op TV die ik kijkquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:12 schreef aTypisch het volgende:
Zijn mensen echt zo begaan met het voortbestaan van VI of is dat ook veelal trollen in dat topic?
Welk programma andersquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:12 schreef aTypisch het volgende:
Zijn mensen echt zo begaan met het voortbestaan van VI of is dat ook veelal trollen in dat topic?
Dit heb ik ook na een avondje zuipenquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens vaker dat ik in de ochtend aan de dunne zit maar er daarna niks meer aan de hand is
Ik hou dus nog even een slag om de arm!
Maar nu insinueer je weer dat Caland een alcoholist is.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit heb ik ook na een avondje zuipen
Fair enoughquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens vaker dat ik in de ochtend aan de dunne zit maar er daarna niks meer aan de hand is
Ik hou dus nog even een slag om de arm!
M van het weekend zit nog een beetje na te borrelen denkquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit heb ik ook na een avondje zuipen
Junk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
M van het weekend zit nog een beetje na te borrelen denk
Ik insinueer niksquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar nu insinueer je weer dat Caland een alcoholist is.
Ik ben al een tijd cleanquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
M van het weekend zit nog een beetje na te borrelen denk
Nee, even opgezocht maar dat laat ik zo.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:25 schreef aTypisch het volgende:
Hebben jullie Midnight Gospel op Netflix al gecheckt?
Neequote:Op woensdag 24 juni 2020 10:25 schreef aTypisch het volgende:
Hebben jullie Midnight Gospel op Netflix al gecheckt?
Beter op1 kijken met een leuke gastquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, even opgezocht maar dat laat ik zo.
Dat kijk ik ook vrijwel nooit maar liever dan zo'n animatieserie ja.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Beter op1 kijken met een leuke gast
Je kijkt nooit animatieseries?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook vrijwel nooit maar liever dan zo'n animatieserie ja.
Kijk nou maar gewoon, blowtje erbij en gaan.quote:
Als ik tijd over had, had ik het gedaan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon, blowtje erbij en gaan.
Denk dat jij het wel leuk vindt. En aan het einde ga je huilen
Tijd maak jequote:Op woensdag 24 juni 2020 10:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als ik tijd over had, had ik het gedaan.
En voor het lezen van één alinea van een longread!quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, momenteel voor TLOU2 en Better Call Saul.
denk dat ik 1 ga kopenquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, momenteel voor TLOU2 en Better Call Saul.
Al een jaar of 10 niet meer nee.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je kijkt nooit animatieseries?
Dit zijn trouwens meer podcasts met een verhaaltje er omheen
Yep!quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
En voor het lezen van één alinea van een longread!
Doen.quote:
Dat is niet verboden ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:02 schreef Caland het volgende:
Ik eet een volkoren boterham met ei, spek en srirachasaus
Dit even ter info
Toe maar hee!quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:02 schreef Caland het volgende:
Ik eet een volkoren boterham met ei, spek en srirachasaus
Dit even ter info
Dat denk ik ook!quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schreeuwen en zingen zijn taboe vanwege het risico op de verspreiding van het coronavirus, staat in een advies van het Outbreak Management Team (OMT) waarover De Telegraaf schrijft.
Als er inderdaad onder de door het OMT aanbevolen beperkingen publiek mag komen betekent dat dat de stadions ongeveer voor een derde gevuld kunnen worden.
Mogelijk gaan de clubs en de KNVB loten om te bepalen wie er bij de wedstrijden aanwezig kunnen zijn.
Als er 156 keer per wedstrijd NIET DE BESTUUH MAAR WEL DE GEKSTUUUHH werd geschreeuwd zou ik ook deze mening hebben ja.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Keer eens wat anders, zitten tijdens de wedstrijd. Lekker ontspannen. Halve liter erbij. Niemand die tegen je aanlult, want anderhalve meter. Geen geschreeuw dus je kunt spelers op het veld horen.
Ook niet dat overdreven gejuich bij een doelpunt. Gewoon bal pakken en verder spelen. Niks mis mee.
zal in de arena weinig veranderenquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er 156 keer per wedstrijd NIET DE BESTUUH MAAR WEL DE GEKSTUUUHH werd geschreeuwd zou ik ook deze mening hebben ja.
Dan zou ik de meerwaarde van naar een stadion gaan niet echt zien maar goed.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Keer eens wat anders, zitten tijdens de wedstrijd. Lekker ontspannen. Halve liter erbij. Niemand die tegen je aanlult, want anderhalve meter. Geen geschreeuw dus je kunt spelers op het veld horen.
Ook niet dat overdreven gejuich bij een doelpunt. Gewoon bal pakken en verder spelen. Niks mis mee.
Denk dat ik met deze maatregelen ook gewoon lekker in de kroegen rondom het stadion blijf hangen. Dat is vaak toch al gezelligerquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou ik de meerwaarde van naar een stadion gaan niet echt zien maar goed.
Ook mooi van tevoren bij wat vrienden bier drinken. En dan met de uitverkorenen naar het stadion.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou ik de meerwaarde van naar een stadion gaan niet echt zien maar goed.
Dat snap ik in jouw geval wel ja.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik met deze maatregelen ook gewoon lekker in de kroegen rondom het stadion blijf hangen. Dat is vaak toch al gezelliger
Een collega in mijn nieuwe team is Willem II supporter.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat snap ik in jouw geval wel ja.
Klinkt als een uitstekende collega!quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een collega in mijn nieuwe team is Willem II supporter.
Ter info.
Spreekkoren mogen niet, spelers citeren mag wel.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zijn de straffen eigenlijk ook al bekend? Krijg je een stadionverbod als je schreeuwt?
Vroeger moest je daar nog iemand voor in de gracht kanjeren. Tijden veranderen.
2020genot
Best veel denk ik ja.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
Gaat volgende maanden ook nog wel leuk worden met oefenwedstrijden, reken maar dat daar mensen op af gaan komen
Nee, leuk om te handhaven wel voor de stewards.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zijn de straffen eigenlijk ook al bekend? Krijg je een stadionverbod als je schreeuwt?
We mogen ook niet meer roken vanaf komend seizoen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, leuk om te handhaven wel voor de stewards.
Lekker dan, is dit payback van je baas voor flirten met de secretaresse die hij leuk vindt?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een collega in mijn nieuwe team is Willem II supporter.
Ter info.
Hallo Lennyquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We mogen ook niet meer roken vanaf komend seizoen.
Stewards gaan het nog druk krijgen.
Deze ga ik snel even bekijken!quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lenny
Ik had gisteren een nieuwe foto van Benji gepost!
Geen last van, zit in een ruimte met airco.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo Don, hoe ga jij om met de warmte?
Kan je een verspreking maken? Je kan je verspreken of een fout maken, maar van een verspreking maken had ik nog niet gehoord.quote:
Of tegen een prullenbak aanlopenquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vroeger moest je daar nog iemand voor in de gracht kanjeren. Tijden veranderen.
2020genot
quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn zulke vies enge beesten he...
Ik zag Lucky Letters staan, toen wist ik al wat je zou gaan postenquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:34 schreef Caland het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een quizvraagmaker voor televisie
Even gereageerd
misschien gaat er ook nog wel een tramp stamp schuil onder dat jurkjequote:Op woensdag 24 juni 2020 12:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze heeft een tatoeage.
Forum admin @:GGMM en ik hebben een mening over mensen met een tatoeage.
Goed dat je die meteen zag René, je wordt echt steeds beter in meervoud!quote:
Oordeel je nou over mij?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed dat je die meteen zag René, je wordt echt steeds beter in meervoud!
Gelachen om 'mooie zinnetjes'.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oordeel je nou over mij?
Mensen die graag oordelen en andere beschuldigen, proberen Mooie zinnetjes hun eigen problemen en onzekerheden te verdoezelen
vond dat ook al raar, dat mooie zinnetjes opeensquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oordeel je nou over mij?
Mensen die graag oordelen en andere beschuldigen, proberen Mooie zinnetjes hun eigen problemen en onzekerheden te verdoezelen
Als je jouw bestaan als een schoonheidsfoutje afdoet is dat wel een flink understatement hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat jullie meer geven om een schoonheidsfoutje dan om de ware betekenis achter dit plaatje.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jouw bestaan als een schoonheidsfoutje afdoet is dat wel een flink understatement hoor.
@onlogisch op het rooster.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jouw bestaan als een schoonheidsfoutje afdoet is dat wel een flink understatement hoor.
Goeiendag zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nu Kuip als achtergrond, vanmiddag teamsoverleg met financieringsafdeling 020.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef JanCees het volgende:
hekel aan mensen die halfuur van te voren zoommeeting sturen
moet ik weer een shirt aantrekken zeker
Haha die gekke caland weer hoorquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nu Kuip als achtergrond, vanmiddag teamsoverleg met financieringsafdeling 020.
Dat zal ze leren!
ik heb mn favoriete actrice als achtegrondquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nu Kuip als achtergrond, vanmiddag teamsoverleg met financieringsafdeling 020.
Dat zal ze leren!
Rebel.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!
Tering wat een onvermoeibaar beest ben je toch zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!
Elsa Jean?quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb mn favoriete actrice als achtegrond
quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag dit ergens anders, debiel.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
Heeft alleen Heracles nog een kunstgrasmat volgend jaar?
HOEZO HIJ BEGONquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
Jongens, gaan ruzie maken oke.
Caland, misschien even je excuses aanbieden?
Gaan?quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
gaan ruzie maken hahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in
Sorry, tjacka.
quote:
Doet alleen @DonRajaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet alleen @:donrajaDoor het slotje heen postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |