Oh shit nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha Scrummie. Heb je het nog onthouden?
Vond het wel een goed stuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh shit nee.
Gvd. Nu ben ik zeker verplicht het alsnog te gaan lezen vanavond. Weet je wat, ik doe dat lekker niet, want ik wou net even gaan gamen. Morgen weer een kans.
Momenteel bezig met The Last of Us II. Grandioos.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond het wel een goed stuk.![]()
Welke game speel je?
Gaat prima maat. Net even onder het genot van een biertje op het dakterras gezeten. Zo even in bad. Wat een topavond.quote:
Oh toevallig, las ik net een recensie van op de website van de Volkskrant.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Momenteel bezig met The Last of Us II. Grandioos.
Oef, die wil ik ook echt gaan kopen. Kan alleen m’n zin om te gamen met dit weer niet echt vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Momenteel bezig met The Last of Us II. Grandioos.
Ja, stel je voor dat je eens ergens wat van opsteekt!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh shit nee.
Gvd. Nu ben ik zeker verplicht het alsnog te gaan lezen vanavond. Weet je wat, ik doe dat lekker niet, want ik wou net even gaan gamen. Morgen weer een kans.
Nog een weekje dan kun je weer naar de sportschool.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
warm, maar toch een uurtje gesport
@:ggmm @:onlogisch
Beestquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Weinig verschil met nu eigenlijk, deed sowieso vrijwel niks op de apparaten. Mis alleen de kabels een beetje. En vind dat buitensporten wel lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog een weekje dan kun je weer naar de sportschool.
Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 23-06-2020 21:33:24quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Waarom zeur je dan elke keer dat het zo warm is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig verschil met nu eigenlijk, deed sowieso vrijwel niks op de apparaten. Mis alleen de kabels een beetje. En vind dat buitensporten wel lekker
Om de een of andere reden liggen berichten over sporten nogal gevoelig bij @onlogischquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 23-06-2020 21:33:24
Ha Nelisquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Om de een of andere reden liggen berichten over sporten nogal gevoelig bij @:onlogisch
Hey Harriequote:
Nouja zoals nu is een lowerbody training wel iets te. Maar na afloop ook wel weer lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zeur je dan elke keer dat het zo warm is.
Toen ik de klas in liep was het lokaal versierd met vlaggetjes die ze zelf gemaakt hadden, zag er leuk uitquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog wat leuks van de kinderen gekregen?
Leuk man.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toen ik de klas in liep was het lokaal versierd met vlaggetjes die ze zelf gemaakt hadden, zag er leuk uit
Ja voor de kinderen is alles weer normaal, op het vele handen wassen na. Wel beter zo om het jaar weer met hele klassen af te sluitenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man.Is het alweer wat 'normaal' qua lesgeven?
Lijkt mij ook ja, zeker voor de groep 8'ers. Weet dat het voor mij wel een aardige stap was toen, toch een afsluiting van een periode. En voor jou ook vast leuker natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja voor de kinderen is alles weer normaal, op het vele handen wassen na. Wel beter zo om het jaar weer met hele klassen af te sluiten
Groep 8 kamp eerste keer blowenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, zeker voor de groep 8'ers. Weet dat het voor mij wel een aardige stap was toen, toch een afsluiting van een periode. En voor jou ook vast leuker natuurlijk.
Nee kan je beter snuivenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Viel altijd meteen in slaap. Zowel bij hasj als wiet. Ergo; dat doe ik niet meer
Vind het soms op een after nog wel relaxedquote:
Heb je je eigen huissleutel al ingewijd?quote:
Kim tussen de incelstwitter:tdenooijer twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 20:19:12Lastig, om die rechtse coalitie te smeden? Niet bij ons vanavond in Den Haag!
Met: @VerdoesWj @KimBoon94 @koningsveld @AndreasNL @jurbinvhooff https://t.co/UOvrB2Jh0h reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |