Goed argumentquote:
goed punt! zo had ik het nog niet bekeken,quote:
ik vindtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de reacties op Genee wel echt extreem overdreven vindt. Ik heb hem vaker zo op Johan zien reageren als gisterenavond.
Ik ook vriendquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de reacties op Genee wel echt extreem overdreven vindt. Ik heb hem vaker zo op Johan zien reageren als gisterenavond.
Echt niet. Genee heeft hem gewoon in een hinderlaag gelokt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:17 schreef Buitendam het volgende:
Toen Genee directeurtje ofzo ging bellen van Heerenveenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:17 schreef Buitendam het volgende:
Vind je Johan een slachtoffer?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt niet. Genee heeft hem gewoon in een hinderlaag gelokt.
Daar was het onderwerp te beladen voor. Het siert Johan dat hij is blijven zitten, Peter.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:17 schreef Elan het volgende:
Als je solidair bent stap je op tijdens de uitzending, blijf je niet zitten en ga je achteraf lopen janken.
Ah joh, dat is toch helemaal de intentie van Genee niet geweest joh. Alsof die zijn eigen show om zeep wil helpen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor complotdenkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is te hopen dat een aantal users uit de VBLSC dit niet te zien krijgt
Wat vind jij er eigenlijk van?quote:
1,7 miljoenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit programma is al een jaar of vijf over datum.
Mooie tijd om te stoppen dus.
Fijn om je weer terug te zien. Ik miste je alquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongens, ik heb mijn account even afgestoft. Het kan toch niet zo zijn dat VI indirect aan dit geouwehoer onderdoor gaat? Er zijn wel vaker relletjes geweest, inderdaad vaak rond deze periode. Met name als de irritaties door vermoeidheid opliepen. Gelukkig biedt Gijpie Genee nog een kans. Maandag nog met Sneijdertje zitten, eind juli met zijn allen naar Van der Valk. Directeurtje met het zweet op zijn bolletje introotje doen, Genee lullen als Brugman, Derksen de vrouw van Wilfred voor de grap een Perzische teef noemen en dan afsluiten met Gijpie die 'maakt het uit allemaal uit joh' roept. Dan weer lekker over voetbal ouwehoeren met af en toe een politiek tintje.
#teamJohan
quote:René laat aan RTL Boulevard weten: “We hebben de uitzending niet voorbereid. Normaal wil Johan wel even van tevoren weten wat er gebeurt. Maar hij was er niet van op de hoogte dat er mensen aan tafel zaten en dat Wilfred ons voor het Joegoslavië Tribunaal zou zetten. Je kan er wel van uitgaan dat het klaar is.”
Een jaar of zeven eerder. Maar het is nog steeds jammer, bleef wel een leuk programmaatje.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is te hopen dat een aantal users uit de VBLSC dit niet te zien krijgt
Mwah zal wel meevallen ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:21 schreef Elan het volgende:
@:Buitendam maakt een pijnlijke uitglijder in het V.I. topic.
Waarom bespreek je dan niet eens welke gasten aan tafel komen en stel je jezelf extreem vijandig op tegen Johan? Slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor complotdenkenZoals hierboven al wordt gezegd, hij wil echt niet zijn show naar de klote helpen.
En Derksen is ervaren genoeg om daar tegenin te gaan en dat duidelijk te maken. Alleen spreken ze dit soort dingen niet vaak uit in de uitzending zelf (op een paar uitzonderingen na), maar in de media achteraf of anders in een nachtelijke mail..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA MAAR DIT WAS HELEMAAL NIET DE BEDOELING VAN GENEEquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:22 schreef superniger het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-laatste-uitzending
[..]
Nope. Genee deed een 180 graden NSB actie zoals hij zelf ook wel aanvoelde, en probeert nu uit alle macht damage control te doen. Te laat, heel Nederland heeft nu gezien wat voor rat het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:23 schreef Heeinz het volgende:
Ik had nog goede hoop dat het wel een beetje afgesproken was dat Genee zich zo zou opstellen maar helaas
En waarom zeg je dat niet meteen in de uitzending dan? Dat kan ook best met een grapje of iets dergelijks..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom bespreek je dan niet eens welke gasten aan tafel komen en stel je jezelf extreem vijandig op tegen Johan? Slaat echt nergens op.
Sja, verwacht je dan dat Genee weer "Nederland is helemaal Oranje" voor de 100e keer ging inzetten? Vind dit toch een gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Toch mooi dat je het topic nog gevonden hebt! #1,7miljoenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geen idee, ik laat de aannames over aan experts.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En waarom zeg je dat niet meteen in de uitzending dan? Dat kan ook best met een grapje of iets dergelijks..
Johan en Rene overdrijven enorm en Wilfred wilde z'n eigen straatje schoonvegen maar pakte totaal verkeerd uit. Ik snap alle drama niet zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van?
De makkelijkst vervangbare als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:29 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of het format nog werkt als Gijp en Derksen op zouden stappen.
Ergens is Genee de belangrijkste spil in het wiel, als die afwezig is haken kijkers eerder af?
🤙quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn om je weer terug te zien. Ik miste je al
Ali B kan dan ook weer wat neger grappen maken...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:27 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] met Kerst dit maar kijken dan, als vi er niet meer is
twitter:dannyboyd_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 00:13:46"Als ik wist dat hier zoveel negers waren had ik mijn schoen gezet." Ik zie een heleboel donkere mensen in de zaal en op de bank lachen. Waarom kan en mag @AliBouali wel een ZP-"grapje" maken en Johan Derksen niet? #voetbalinside #teamJohanDerksen https://t.co/kGHlgATSgw reageer retweet
Het was juist de combinatie van alledrie dst het een succes maakte.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:29 schreef Elan het volgende:
Ergens is Genee de belangrijkste spil in het wiel, als die afwezig is haken kijkers eerder af?
Zag het al voorbij komen jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ali B kan dan ook weer wat neger grappen maken...twitter:dannyboyd_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 00:13:46"Als ik wist dat hier zoveel negers waren had ik mijn schoen gezet." Ik zie een heleboel donkere mensen in de zaal en op de bank lachen. Waarom kan en mag @:AliBouali wel een ZP-"grapje" maken en Johan Derksen niet? #voetbalinside #teamJohanDerksen https://t.co/kGHlgATSgw reageer retweet
De balans Gijp-Derksen is wel altijd nodig geweest vind ik. Met alleen Johan wordt het te eentonig en zuur voor de meesten.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Gijp is het makkelijkst te vervangen, Derksen en Genee het moeilijkst. Denk ik althans
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongens, ik heb mijn account even afgestoft. Het kan toch niet zo zijn dat VI indirect aan dit geouwehoer onderdoor gaat? Er zijn wel vaker relletjes geweest, inderdaad vaak rond deze periode. Met name als de irritaties door vermoeidheid opliepen. Gelukkig biedt Gijpie Genee nog een kans. Maandag nog met Sneijdertje zitten, eind juli met zijn allen naar Van der Valk. Directeurtje met het zweet op zijn bolletje introotje doen, Genee lullen als Brugman, Derksen de vrouw van Wilfred voor de grap een Perzische teef noemen en dan afsluiten met Gijpie die 'maakt het uit allemaal uit joh' roept. Dan weer lekker over voetbal ouwehoeren met af en toe een politiek tintje.
#teamJohan
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:26 schreef Ronald het volgende:
Ik vond eigenlijk de column die Johan ooit over René schreef heftiger dan dit. Dat was destijds pure karakter moord en zelfs dat zijn ze te boven gekomen.
Wat Wilfred gisteren deed was heel onhandig, maar hij had geen slechte intenties. Dus over paar dagen zijn de heren wel weer on speaking terms.
presentatoren genoeg in dit land, mensen met een mening zijn er niet zo veelquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De makkelijkst vervangbare als je het mij vraagt
Dat is volgens Genee gewoon besproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom bespreek je dan niet eens welke gasten aan tafel komen en stel je jezelf extreem vijandig op tegen Johan? Slaat echt nergens op.
Eens wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Johan en Rene overdrijven enorm en Wilfred wilde z'n eigen straatje schoonvegen maar pakte totaal verkeerd uit. Ik snap alle drama niet zo.
Dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het was juist de combinatie van alledrie dst het een succes maakte.
Daarom echt heel verachtelijk dat 1 van de drie een grote Pilatus show opvoerde en z'n handen in onschuld waste terwijl hij een deel is van wat er besproken wordt. Een evenredig groot deel.
Zou me ook zwaaaar verraden voelen door zo'n gozer die nu even z'n tv carrière probeert te redden tov 2 ouwe bokken die daar helemaal geen behoefte aan hebben maar gewoon wekelijks ff willen lullen.
Wat is dit nou weer voor onzin. Jij doet het er echt om.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:29 schreef Elan het volgende:
Toen Gijp overspannen was ging de show gewoon door, ten tijde van Barbara Barend keken er 140.000 mensenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin. Jij doet het er echt om.
Waarschijnlijk zijn diegenen die hierom lachen niet diegenen die boos zijn op Johan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ali B kan dan ook weer wat neger grappen maken...twitter:dannyboyd_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 00:13:46"Als ik wist dat hier zoveel negers waren had ik mijn schoen gezet." Ik zie een heleboel donkere mensen in de zaal en op de bank lachen. Waarom kan en mag @:AliBouali wel een ZP-"grapje" maken en Johan Derksen niet? #voetbalinside #teamJohanDerksen https://t.co/kGHlgATSgw reageer retweet
Elke aflevering natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:37 schreef Lemsterr het volgende:
Arie Boomsma: in het programma hebben ze het over negers.
Welke aflevering was dit dan?
Veel van wat hierin staat klopt nog steeds.quote:
Heubach en Paxcon ook nog.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
Een post van ZuidGrens. Nu nog een post van Veerboot en Oliver en de reünie is compleet.
Heeft ie ook gezegd. 'Als het een blanke was geweest had ik exact dezelfde grap gemaakt' Zo legde hij het uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overigens had Johan gewoon duidelijk moeten zeggen dat hij niet bedoelde dat Akwasi leek op Zwarte Piet, maar juist dat de clou was dat hij suggereerde dat Akwasi verkleed was als een figuur waar hij zo hard tegen protesteerde (ongeacht zijn huidskleur). Althans, ik denk dat het eerste zijn bedoeling was. Daarna gewoon krachtig zeggen dat iemand vergelijken met Zwarte Piet om zijn huidskleur niet door de beugel kan en klaar, drama opgelost.
Tijdens het kijken van die video checkte ik spontaan of mijn portemonnee nog in mijn zak zat.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
Vond het wel een prima grap van Ali. Voor het eerst moet ik om hem lachen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:23 schreef Heeinz het volgende:
Ik had nog goede hoop dat het wel een beetje afgesproken was dat Genee zich zo zou opstellen maar helaas
Jeroen Pauw ook...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:47 schreef Zorro het volgende:
Kan Wilfred niet worden omgeruild voor Wilfried?
Wilfried de Jong heeft vast wel een gaatje in zijn agenda
En mag Isabeau nog bruidsmeisje zijn? Kinderen van NSB'ers worden meestal afgestoten door de rest van de gemeenschap.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
benieuwd of genee nog welkom is op de trouwerij van GIjpie
En Kluivert weet hoe kritisch hij kan interviewenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:47 schreef Zorro het volgende:
Kan Wilfred niet worden omgeruild voor Wilfried?
Wilfried de Jong heeft vast wel een gaatje in zijn agenda
Even Wilfred op zijn plek zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tegelijk is Gijp ook wel weer iemand die dit dan zo gaat spelen ipv rechtstreeks tegen Wilfred te zeggen. Ook wel weer heel laf.
Dat ze er niet blij mee waren was wel duidelijk. Achteraf zo reageren is Wilfred gewoon even laten voelen dat ie verkeerd bezig is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je ook niet te wachten tot na de uitzending, lijkt me dan
'Met Wilfred kun je ruzie maken, maar hij is een professional, we komen er altijd weer uit. René dreigt meteen zijn contract te verscheuren zodra er een probleem is.'quote:
Eigenlijk zijn het allemaal wat kinderachtige egotjes. Dus dit komt ook wel weer goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tegelijk is Gijp ook wel weer iemand die dit dan zo gaat spelen ipv rechtstreeks tegen Wilfred te zeggen. Ook wel weer heel laf.
Genee smerige matennaaier inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Maar oh wat is Derksen toch zielig en Genee toch een boosdoenerquote:
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe Wilfred dit precies in zijn hoofd had zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:56 schreef Evans het volgende:
De uitzending van gisteren sloeg nergens op. Genee heeft waarschijnlijk op eigen houtje bedacht dat dit goede damage control was. Hij had beter een statement met Derksen kunnen opnemen en zelf ergens bij Op1/Beau aan tafel gaan zitten als die zo graag zichzelf wil verdedigen. Hij heeft al zijn geloofwaardigheid verloren.
En zonder dat ik een fuckign RTL-account hoef te nemenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat fragment van Gijp nog ergens terug te kijken?
rtlxl.nl denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
We hebben het toch over de kwestie die nu iets meer dan een week aan de gang is? Of ben je net als die Marokkaan van gisteren die ook een discussie van jaren geleden weer opnieuw begintquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar oh wat is Derksen toch zielig en Genee toch een boosdoener
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En zonder dat ik een fuckign RTL-account hoef te nemen
https://www.rtlboulevard.(...)ideo/5161458/afl-175quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
@ChevyCaprice grijpt elke strohalm aan nu zijn uitspraken elke keer worden weggevaagd.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben het toch over de kwestie die nu iets meer dan een week aan de gang is? Of ben je net als die Marokkaan van gisteren die ook een discussie van jaren geleden weer opnieuw begint
Thanks ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)ideo/5161458/afl-175
34:33
Hij heet gewoon Dries Boussatta hoor. Maar blijf vooral doen alsof Derksen de zielepoot is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben het toch over de kwestie die nu iets meer dan een week aan de gang is? Of ben je net als die Marokkaan van gisteren die ook een discussie van jaren geleden weer opnieuw begint
Inderdaad. Juist van Wilfred zou je verwachten dat die het dan helemaal heeft uitgedacht. Hij deed maar wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe Wilfred dit precies in zijn hoofd had zitten
Ik veeg hier met iedereen de vloer aan vriend.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:chevycaprice grijpt elke strohalm aan nu zijn uitspraken elke keer worden weggevaagd.
Dat blijkt keer op keer ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik veeg hier met iedereen de vloer aan vriend.
Hij zegt in ieder geval zelf dat zijn houding in de uitzending anders was dan hij bedoeld had door een ruzie voorafgaand aan de uitzending. Dat nam hij mee tijdens de uitzending en daardoor ging hij er harder in dan de bedoeling was.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe Wilfred dit precies in zijn hoofd had zitten
twitter:Plakplaat63 twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 15:30:28Haters will say it’s photoshopped. 🤡 https://t.co/IJjcLUmYUK reageer retweet
Het is ook niet zo heel raar dat het over Marokkanen gaat als hij er zit toch? Dan moet je hem niet uitnodigen..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet toch wie ik bedoel of niet, of mag je ook al niet meer benoemen dat iemand een Marokkaan is? Zou wat zijn als Herman Brusselmans er zit en je hem ook niet 'die Belg' mag noemenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heet gewoon Dries Boussatta hoor. Maar blijf vooral doen alsof Derksen de zielepoot is.
Dat is net zo onfatsoenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet toch wie ik bedoel of niet, of mag je ook al niet meer benoemen dat iemand een Marokkaan is? Zou wat zijn als Herman Brusselmans er zit en je hem ook niet 'die Belg' mag noemen
Dan had hij zich eerder moeten bedenken dat er bijzonder veel mensen naar die uitzending gingen kijken en zich professioneler op moeten stellenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zegt in ieder geval zelf dat zijn houding in de uitzending anders was dan hij bedoeld had door een ruzie voorafgaand aan de uitzending. Dat nam hij mee tijdens de uitzending en daardoor ging hij er harder in dan de bedoeling was.
(En dat hij achteraf gezien iemand anders de presentatie had moeten laten doen, maar weet ook niet of René en Johan dat geaccepteerd hadden)
In principe niet nee maar het is een beetje vreemd om een discussie van jaren geleden ineens weer aan te zwengelen, vooral als die op dat moment niet bepaald relevant isquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is ook niet zo heel raar dat het over Marokkanen gaat als hij er zit toch? Dan moet je hem niet uitnodigen..
Ja bedankt Hansquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)veronica-inside.html
En dan hopelijk zonder Genee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)veronica-inside.html
Dit is lachwekkend inderdaad, iemand omschrijven door middel van zijn nationaliteit is onfatsoenlijkquote:
Die had al een column erover jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
wat echt belangrijk is, is wat gansjela de jong er van vind. iemand die het weet?
quote:En? Was-ie diep genoeg, de knieval van Veronica Inside? Kunnen we vandaag een statement verwachten van Albert Heijn, Gillette en Zespri dat ze het programma weer in genade aannemen en voortaan hun bonusaanbiedingen, scheermesjes en lachende kiwi’s weer aanprijzen in de om- en tussenliggende reclameblokken? Of laat iedereen de storm rustig bedaren en is alles bij de start van het nieuwe voetbalseizoen stilzwijgend als vanouds? Tot de volgende rel natuurlijk.
Laat ik beginnen met hoe stoer ik het vind dat Genee, Gijp en Derksen zich maandagavond na alle ophef publiekelijk de les lieten lezen door Natacha Harlequin en Dries Boussatta (nadat Akwasi, Humberto en Gullit daar vriendelijk voor hadden bedankt) over hun gebrek aan empathie voor de pijn van zwarte mensen. De pijlen waren vooral gericht op Johan. Ook die van Wilfred. Zo zeer zelfs dat je je als kijker afvroeg: als je het allemaal zo goed weet, waarom sprak je al die wijze woorden vorige week dan niet, in plaats van opzichtig te hengelen naar een foute opmerking van Johan bij de foto van een Zwarte Piet in Leeuwarden? Maar vooruit: het leverde een pittige discussie op die in Op1 niet had misstaan, waarin Harlequin glorieerde en Johan de rol van starre oude man vervulde. Als zij samen één of meer van de 1,7 miljoen kijkers aan het denken hebben gezet, is dat hartstikke mooi.
Tegelijk hield ik een katterig gevoel over aan de meest beladen VI ooit. Waarom? Omdat ik vijf kwartier lang naar een halfhartig compromis heb zitten kijken. En VI was afgelopen twintig jaar veel, maar nooit een compromis. Je voelde als kijker de spagaat waarin de heren zaten. Ze moesten iets met de maatschappelijke ophef en daarnaast konden ze het zich niet veroorloven de eigen achterban van zich te vervreemden. Daarom riep Johan meteen al aan het begin van de uitzending dat hij geen excuses ging aanbieden.
Ik moest terugdenken aan het emotionele betoog dat Van der Gijp afstak na zijn omstreden pruikgrap. Dat hij het een dieptepunt vond dat hij aan de kijkers moest gaan uitleggen dat hij niets tegen homo’s of transgenders heeft. Want dat wisten die kijkers immers allang. De heren van VI zijn meesters van de slechte grap op het verkeerde moment, dat wilde Derksen maandagavond best erkennen. Maar de allerslechtste grap is toch dat het nu nodig bleek om hardop uit te spreken dat ze geen racisten zijn of racistische intenties hebben.
En hoe nu verder? De eerste BN’er was na afloop van VI alweer boos. Humberto vond het flauw dat Genee had verklapt dat hij niet in de uitzending wilde. Gek misschien, maar ergens stelde me dat gerust.
Zou Hans ook weleens drugs gebruiken?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:09 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe video Hans Teeuwen:
https://www.facebook.com/(...)mBPgTGGWsA&__tn__=-R
[..]
pas 7x
Ze zijn Baudet niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:17 schreef Elan het volgende:
Als je solidair bent stap je op tijdens de uitzending, blijf je niet zitten en ga je achteraf lopen janken.
Het hele leven is een sarcastische grap bij Hans Teeuwen. Lijkt me heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Hans ook weleens drugs gebruiken?
Omdat het leven niet zo zwart/wit is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En waarom zeg je dat niet meteen in de uitzending dan? Dat kan ook best met een grapje of iets dergelijks..
Ik vind zijn meningen over het vrije woord altijd wel sterk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het hele leven is een sarcastische grap bij Hans Teeuwen. Lijkt me heel vermoeiend.
Dat vind ik echt een nobuddie. (sowieso gaat niemand snel bij Foxie weg)quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:13 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Ik zou Pascal Kamperman persoonlijk graag als presentator zien.
Mehquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:13 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik Pascal Kamperman graag als presentator zien.
Dat kan niet hè, zo’n opmerking!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat het leven niet zo zwart/wit is.
Zijn optreden bij de meiden van Halal is mij altijd bijgebleven. Ijzersterk was dat.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind zijn meningen over het vrije woord altijd wel sterk.
Plus het feit dat het een snuifjunk isquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het hele leven is een sarcastische grap bij Hans Teeuwen. Lijkt me heel vermoeiend.
Die deed het eventjes leuk bij VI Oranje 2012 maar verder is dat ook niet echt iets speciaals.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:13 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Ze hadden beter op zondagavond met z'n allen bij Op1 kunnen gaan zitten met figuren als Dries erbij en dan gisteren gewoon een normale VI uitzending.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zegt in ieder geval zelf dat zijn houding in de uitzending anders was dan hij bedoeld had door een ruzie voorafgaand aan de uitzending. Dat nam hij mee tijdens de uitzending en daardoor ging hij er harder in dan de bedoeling was.
(En dat hij achteraf gezien iemand anders de presentatie had moeten laten doen, maar weet ook niet of René en Johan dat geaccepteerd hadden)
Lijkt me niks maar ik kan ook niet op veel goede kandidaten komen moet ik zeggen. Jansma? Van Gangelen?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:13 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Lekker hoor. De keutel direct weer intrekken. Wat verrassendquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is nog hoop
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitter
Maar Veronica blijft erbij dat het programma na de zomer terugkeert in dezelfde formatie. In een interview met Shownieuws is Van der Gijp milder dan in het gesprek met RTL Boulevard. „Het was een onhandige manier van presenteren van Wilfred”, aldus de analist. „Hij moet uitleggen hoe hij het in zijn hoofd gehaald heeft. Met een whiskeytje en een goede uitleg zit er nog wel iets in. Hij is er zelf ook van geschrokken.”
Haha ‘negers’. Khebgelache.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:14 schreef ikbenrond het volgende:
Ach Hans Teeuwen, die doet al 20 jaar hetzelfde.
Poep negers plas koningin beatrix is een hoer islam christenen
En heel de zaal begint te klappen.
Ik vind hem bij Fox altijd heel prettig. Goede balans tussen inhoud en humor. Rene, Johan, Hans en Wim hebben volgens mij al een aantal keer aangegeven de schijtlolligheden van Wilfred zat te zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een nobuddie. (sowieso gaat niemand snel bij Foxie weg)
Kijk wiskey is weer gevallen, dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is nog hoop
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitter
Maar Veronica blijft erbij dat het programma na de zomer terugkeert in dezelfde formatie. In een interview met Shownieuws is Van der Gijp milder dan in het gesprek met RTL Boulevard. „Het was een onhandige manier van presenteren van Wilfred”, aldus de analist. „Hij moet uitleggen hoe hij het in zijn hoofd gehaald heeft. Met een whiskeytje en een goede uitleg zit er nog wel iets in. Hij is er zelf ook van geschrokken.”
Inmiddels leven we in een andere tijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:38 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn diegenen die hierom lachen niet diegenen die boos zijn op Johan.
Maar, ja, deze ophef rondom Derksen is pure willekeur. Klopt. Ontstaan door een handjevol snel gekwetsten en wat rechtse deugers.
Sierd de Vos..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt me niks maar ik kan ook niet op veel goede kandidaten komen moet ik zeggen. Jansma? Van Gangelen?
Dat dacht ik dus ook. Denk dat de teleurstelling meer ligt in het feit dat Wilfred de show blijkbaar achter de rug van René en Johan om zo heeft ingericht met gasten en zo, dan dat ze teleurgesteld zijn dat Wilfred zo tegengas gaf.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:15 schreef ikbenrond het volgende:
Als je dit einde van de aflevering ziet vind ik dat de sfeer gewoon prima lijkt. Zouden ze het achteraf veel erger maken dan dat het daadwerkelijk was? Ik denk het wel.
Misschien weet @GGMM datquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
wat echt belangrijk is, is wat gansjela de jong er van vind. iemand die het weet?
Een goede presentator moet zichzelf ook kunnen wegcijferen ten dienste van zijn gasten. Dat kan Sierd totaal niet.quote:
De manier hoe het bij RTL Boulevard is geknipt en dat muziekje erachter maakt het waarschijnlijk wat dramatischer dan het daadwerkelijk was.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker hoor. De keutel direct weer intrekken. Wat verrassend
Als Genee nou ook ergens niet goed in is..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een goede presentator moet zichzelf ook kunnen wegcijferen ten dienste van zijn gasten. Dat kan Sierd totaal niet.
Ik vind hem alleen leuk met Hansie eigenlijk maar niet aan zo'n tafel. Sowieso zal niemand een vaste baan bij FOX inleveren lijkt mij voor de onzekerheid van zo'n talkshow.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:15 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Ik vind hem bij Fox altijd heel prettig. Goede balans tussen inhoud en humor. Rene, Johan, Hans en Wim hebben volgens mij al een aantal keer aangegeven de schijtlolligheden van Wilfred zat te zijn.
Mee eens wel. Vooral aangezien Gijp en Derksen nog lachend in de ogen kijken van Wilfred, als je echt pissig bent dan doe je dat toch niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:15 schreef ikbenrond het volgende:
Als je dit einde van de aflevering ziet vind ik dat de sfeer gewoon prima lijkt. Zouden ze het achteraf veel erger maken dan dat het daadwerkelijk was? Ik denk het wel.
Humbertoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef ikbenrond het volgende:
Sierd de Vos
Marcel van Roosmalen
Vul maar aan
Was ook geen serieuze suggestie. Als gast lijkt het me top inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die heeft toch niks van een presentator? Lijkt me wel leuk als gast
Die hebben beide helemaal niks van een anchorman.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef ikbenrond het volgende:
Sierd de Vos
Marcel van Roosmalen
Vul maar aan
Als aids een gezicht had.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Koert Westerman verkleed als Sinterklaas voor presentator
Lijkt me ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mee eens wel. Vooral aangezien Gijp en Derksen nog lachend in de ogen kijken van Wilfred, als je echt pissig bent dan doe je dat toch niet?
Ik zei al eerder en zou het serieus prima vinden: Wilfried de Jongquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Als Genee nou ook ergens niet goed in is..
Sierd was overigens geen serieuze suggestie. Zou naast Pascal Kamperman of Milan van Dongen zo snel niemand weten.
dan alles vervangen, Theo Jansen, vd Vaart, Andy van der Meyde.El Sierd presentatorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef ikbenrond het volgende:
Sierd de Vos
Marcel van Roosmalen
Vul maar aan
Jeetje nu wordt het wel echt ongekende amateur psychologie.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mee eens wel. Vooral aangezien Gijp en Derksen nog lachend in de ogen kijken van Wilfred, als je echt pissig bent dan doe je dat toch niet?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Klinkt saaiquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:20 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dan alles vervangen, Theo Jansen, vd Vaart, Andy van der Meyde.El Sierd presentator
Die heeft te weinig met voetbal. En wil nooit iemand anders zijn format overnemen meer.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zei al eerder en zou het serieus prima vinden: Wilfried de Jong
Jammer. Marcel Maijer vond ik ook al geen goed idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft te weinig met voetbal. En wil nooit iemand anders zijn format overnemen meer.
Dan wordt het een studio voetbal kopiequote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:20 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dan alles vervangen, Theo Jansen, vd Vaart, Andy van der Meyde.El Sierd presentator
Dat is wel een echte anchorman.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer. Marcel Maijer vond ik ook al geen goed idee.
Chevy bewijst maar weer eens dat je niet al te slim hoeft te zijn om mod te kunnen worden op fok.quote:
Dit was echt erg ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er is maar 1 filmpje voor nodig om dit idee volledig ongeschikt te verklaren.
Koude grond gespot inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje nu wordt het wel echt ongekende amateur psychologie.
Als je het een Joegoslavisch tribunaal noemt ben je wel pissig.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Achteraf jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je het een Joegoslavisch tribunaal noemt ben je wel pissig.
Professioneel is datquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Chevy bewijst maar weer eens dat je niet al te slim hoeft te zijn om mod te kunnen worden op fok.
Een donkere erbij voor de diversiteit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:26 schreef ikbenrond het volgende:
Herman van der Zandt als presentator
Sierd de Vos en Marcel van Roosmalen als gasten. Nog eentje erbij
Bryan Roy maar alleen na inname van al die pillen en drank die die elke dag neemt.quote:
Die vrouw aan tafel bij walk this wayquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:28 schreef ikbenrond het volgende:
Herman van der Zandt zie ik zoiets wel doen, maar ik zie hem niet stoppen bij het fantastische Met Het Mes Op Tafel
Klopt. Als ik dat zo terugzie en als ik dat dan vergelijk met de nieuwsberichten vandaag denk ik: publiciteitsstunt, hoax, en die drie lachen zich krom met John de Mol erbij.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:15 schreef ikbenrond het volgende:
Jahoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Als ik dat zo terugzie en als ik dat dan vergelijk met de nieuwsberichten vandaag denk ik: publiciteitsstunt, hoax, en die drie lachen zich krom met John de Mol erbij.
Je ziet aan GIjps hoofd wel duidelijk dat ie not amused is. En hij lacht vaak uit ongemakkelijkheidquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Als ik dat zo terugzie en als ik dat dan vergelijk met de nieuwsberichten vandaag denk ik: publiciteitsstunt, hoax, en die drie lachen zich krom met John de Mol erbij.
Rood hoofdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je ziet aan GIjps hoofd wel duidelijk dat ie not amused is. En hij lacht vaak uit ongemakkelijkheid
quote:
Je ziet aan Derksens hoofd dat hij een goed humeur had en totaal geen boosheid uitstraalde.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je ziet aan GIjps hoofd wel duidelijk dat ie not amused is. En hij lacht vaak uit ongemakkelijkheid
https://www.rtlboulevard.(...)ideo/5161458/afl-175quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:20 schreef superniger het volgende:
Is Gijp bij RTL Boulevard ergens terug te zie?
Sorry haha het gaat nogal snelquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
pas 7x
Dit is toch humorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er is maar 1 filmpje voor nodig om dit idee volledig ongeschikt te verklaren.
en zo is het maar netquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:56 schreef Landgeld het volgende:
Wilfred is gister TOTAAL door het ijs gezakt.
Hij was zenuwachtig, kon het gesprek niet leiden en bleef zijn pijlen op Johan richten. Als heilig boontje verdedigde en hielp hij de uitgenodigde 'gekleurde' tafelgasten continue want 'het was zo'n erge en kwetsende grap' (not).
Hij was alles behalve onafhankelijk en vrij. Sterker nog: het was ergerlijk en irritant. Zoals eigenlijk de gehele uitzending, met tafelgasten die VI nog nooit gezien hadden. Hoe is het mogelijk om dan een goed beeld van een programma te hebben. Een programma dat al tientallen jaren succesvol op televisie is en een grote schare fans heeft. Zo'n grap maak je in de context van de hele uitzending. In de context van VI Inside. En moet je al helemaal niet uiteen willen laten zetten door een jurist die het alleen over intentie, empathie en verbroedering heeft.
Het is een schande dat ze niet hun eigen format hebben doorgezet. Deze uitzending was een afgang en voor all fans zeer ongemakkelijk om te kijken. Het jarenlange geliefde ontspannende format werd gister gekaapt door moraalridders.
Waar Wilfred normaliter een gouden-duo vormt met Johan, deed hij zich nu voor als linkse heilige Massias die niet begreep dat Johan dit ooit gezegd kon hebben. Hierdoor kwam de discussie ook niet goed op gang en verzande het in de inhoud en onnozele details. Van Marokkanen naar racisme op de bank van AZ. Laf en onprofessioneel. Om een grapje tegen gekkie Akwasi, de man die oproept voor geweld tegen zwarte Piet. En daarmee de Nederlandse cultuur en een vrije samenleving.
Waar was het ooit zo sterke VI format? Een keiharde slap naar de VI fans , en vooral Johan. Ja, dit was echt een dieptepunt....
Ze hadden beter Hans Teeuwen kunnen uitnodigen bij VIquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Antiracisme is een religie geworden met alles wat erbij hoort.
De erfzonde. Je wordt schuldig geboren. White guilt.
Beeldenstorm. Voeten wassen. Rare rituelen.
Dit woord mag niet meer. Dit feest mag niet meer,
Gelukkig zijn er mensen die hun rug recht houden.
De ketters van deze tijd die zeggen 'hou op met die flauwekul'.
En Johan Derksen is er daar een van.
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:56 schreef Landgeld het volgende:
Hij was zenuwachtig, kon het gesprek niet leiden en bleef zijn pijlen op Johan richten. Als heilig boontje verdedigde en hielp hij de uitgenodigde 'gekleurde' tafelgasten continue want 'het was zo'n erge en kwetsende grap' (not).
Hij was alles behalve onafhankelijk en vrij. Sterker nog: het was ergerlijk en irritant. Zoals eigenlijk de gehele uitzending, met tafelgasten die VI nog nooit gezien hadden. Hoe is het mogelijk om dan een goed beeld van een programma te hebben. Een programma dat al tientallen jaren succesvol op televisie is en een grote schare fans heeft. Zo'n grap maak je in de context van de hele uitzending. In de context van VI Inside. En moet je al helemaal niet uiteen willen laten zetten door een jurist die het alleen over intentie, empathie en verbroedering heeft.
Het is een schande dat ze niet hun eigen format hebben doorgezet. Deze uitzending was een afgang en voor all fans zeer ongemakkelijk om te kijken. Het jarenlange geliefde ontspannende format werd gister gekaapt door moraalridders.
Waar Wilfred normaliter een gouden-duo vormt met Johan, deed hij zich nu voor als linkse heilige Massias die niet begreep dat Johan dit ooit gezegd kon hebben. Hierdoor kwam de discussie ook niet goed op gang en verzande het in de inhoud en onnozele details. Van Marokkanen naar racisme op de bank van AZ. Laf en onprofessioneel. Om een grapje tegen gekkie Akwasi, de man die oproept voor geweld tegen zwarte Piet. En daarmee de Nederlandse cultuur en een vrije samenleving.
Waar was het ooit zo sterke VI format? Een keiharde slap naar de VI fans , en vooral Johan. Ja, dit was echt een dieptepunt....
Wilfred heeft het legendarisch gemaakt. Elke vaste kijker zal gisteren aanwijzen als de allerslechtste aflevering in de historie van het programma.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:56 schreef Landgeld het volgende:
Idd snap nu ook wel waarom javier guzman ruzie met hem heeft/hadquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat was het stukje van Martijn Konings ook weer vies en smerig bij powned. Die man zouden ze echt nooit meer aandacht moeten geven, walgelijk hoopje stront
hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:08 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Idd snap nu ook wel waarom javier guzman ruzie met hem heeft/had
Guzman had m gewoon beter onder handen moeten nemenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:08 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Idd snap nu ook wel waarom javier guzman ruzie met hem heeft/had
Narcisten zijn ze alle 3..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt wel of Genee een of andere persoonlijkheidsstoornis onder de leden heeft. Je zou moeten kunnen inschatten dat Derksen sowieso al met het lood in de schoenen naar de studio komt nadat heel Nederland over hem heen gevallen is en hij zich min of meer moet verantwoorden voor het oog van heel Nederland. En dan besluit je dus als Genee zijnde de druk nog eens extra op te voeren door achter Derksen zijn rug om twee vijandige mensen uit te nodigen en deze vervolgens ook nog eens aan tafel te zetten en een uur spreektijd te geven, wat normaal gesproken nooit gebeurd. Vervolgens weiger je voor de uitzending in te binden wanneer Gijp en Derksen daarom vragen. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig?
Hij zal in zijn hoofd gedacht hebben dat dit zijn 'time to shine' was en een unieke mogelijkheid om zijn carrière als talkshow host een boost te geven met een spraakmakende uitzending. Dan ben je toch een narcist? Oprecht een enge man die Genee. Ik hoop niet dat Derksen en Gijp zich van de zomer in laten pakken door zijn praatjes.
Dat zal wel mee hebben gevallen denk ik, Johan leest geen sociale media en is thuis meer bezig met z’n platen collectie, bovendien maakt niemand zich er druk over in Grolloquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt wel of Genee een of andere persoonlijkheidsstoornis onder de leden heeft. Je zou moeten kunnen inschatten dat Derksen sowieso al met het lood in de schoenen naar de studio komt nadat heel Nederland over hem heen gevallen is en hij zich min of meer moet verantwoorden voor het oog van heel Nederland.
Goed argument, alweerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Chevy bewijst maar weer eens dat je niet al te slim hoeft te zijn om mod te kunnen worden op fok.
Ik had nog een gedachte dat Johan als Zwarte Piet zou komen en Akwasi hem dan een trap zou geven. En dat ze daarna een colaatje zouden drinkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie er meer in dat Derksen als zwarte piet opkomt en dan over m heen pist.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had nog een gedachte dat Johan als Zwarte Piet zou komen en Akwasi hem dan een trap zou geven. En dat ze daarna een colaatje zouden drinken
Ligt dat niet wat gevoelig, cola?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had nog een gedachte dat Johan als Zwarte Piet zou komen en Akwasi hem dan een trap zou geven. En dat ze daarna een colaatje zouden drinken
Cola en een cola lightquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ligt dat niet wat gevoelig, cola?
Het is nogal zwart. Ja bruin eigenlijk maar dat mag je dan weer niet zeggen.
Trok de keutel alweer in bij Shownieuws en zette de deur weer open. Ik denk nog steeds dat de mannen gewoon aan vakantie toe zijn en dat dit straks weer goed gaat komen. Wilfred was ook al best wel zelfkritisch vanmiddag dus dat biedt ook al een opening.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:48 schreef YourCaptor het volgende:
Hoor net pas v/d Gijp bij Boulevard. Einde tijdperk.
Toch heeft hij een mega blunder begaanquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Trok de keutel alweer in bij Shownieuws en zette de deur weer open. Ik denk nog steeds dat de mannen gewoon aan vakantie toe zijn en dat dit straks weer goed gaat komen. Wilfred was ook al best wel zelfkritisch vanmiddag dus dat biedt ook al een opening.
Zou ook wel baas zijn, die man durft ook wel stevig door te vragen.quote:
maar VI doet helemaal niet aan serieus doorvragenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:03 schreef Kamover het volgende:
[..]
Zou ook wel baas zijn, die man durft ook wel stevig door te vragen.
Zeker. Maar toch, ik vind VI echt het beste Nederlandse tv-programma dat ik ooit gezien heb. Dat meen ik. De humor, de dynamiek, het sfeertje...ik zou het zo zonde vinden als dit kapot gaat. Maar ik heb echt goede hoop dat de mannen er uit gaan komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Toch heeft hij een mega blunder begaan
Onbegrijpelijk.
Ze hadden gewoon met z'n drieën moeten zeggen: krijg de tyfus.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zeker. Maar toch, ik vind VI echt het beste Nederlandse tv-programma dat ik ooit gezien heb. Dat meen ik. De humor, de dynamiek, het sfeertje...ik zou het zo zonde vinden als dit kapot gaat. Maar ik heb echt goede hoop dat de mannen er uit gaan komen.
Duwtje in de rug voor VI, de trap af.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Johannes al een afscheidsfilmpje geproduceerd?
Helemaal mee eens. Zou het ook eeuwig zonde vinden als het einde verhaal is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zeker. Maar toch, ik vind VI echt het beste Nederlandse tv-programma dat ik ooit gezien heb. Dat meen ik. De humor, de dynamiek, het sfeertje...ik zou het zo zonde vinden als dit kapot gaat. Maar ik heb echt goede hoop dat de mannen er uit gaan komen.
Welkom terug Zuidgrensie.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Johannes al een afscheidsfilmpje geproduceerd?
We krijgen er flink van langs van Arie Boomsma.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:13 schreef Poefbank het volgende:
Het is verschrikkelijk. Ik zit gewoon boulevard en shownieuws te kijken uit nieuwsgierigheid. Ik haat mezelf soms echt.
Jeetje dit is net zo goed als het materiaal van Wim.quote:
Arie zou ook eens een paar tikken moeten krijgen. Wel erg typisch voorbeeld voor iemand die er te veel in is gaan geloven. Derksen gaat toch ook niet mensen opbellen om niet naar zijn sportschool te gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We krijgen er flink van langs van Arie Boomsma.
Arie begint erg vervelend te worden. Denkt dat hij en hij alleen alles weet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Arie zou ook eens een paar tikken moeten krijgen. Wel erg typisch voorbeeld voor iemand die er te veel in is gaan geloven. Derksen gaat toch ook niet mensen opbellen om niet naar zijn sportschool te gaan![]()
En dat als domineeszoonquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arie begint erg vervelend te worden. Denkt dat hij en hij alleen alles weet.
Hoe die ook praat. Johan is het er niet mee eens dus is hij naïef en van alles. Want Arie lost alle wereldproblemen op en doet dat omdat hij zo graag alleen maar programma’s maakt om de wereld beter te maken.quote:
begint? Is altijd een engerd geweest, zit ook niet zo'n klein beetje kinnesinne bijquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arie begint erg vervelend te worden. Denkt dat hij en hij alleen alles weet.
Arie de geweldenaar. Arie komt op voor de zwakkeren. Arie is Jezus in zijn volle glorie. Arie is de schakel tussen goed en kwaad. Arie is de engel die is neergestreken om de mens te redden van de duivel. Tyfus Arie.quote:
Raffie of Kenneth Perez wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 23 juni 2020 21:26 schreef ikbenrond het volgende:
Herman van der Zandt als presentator
Sierd de Vos en Marcel van Roosmalen als gasten. Nog eentje erbij
quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wat laat (met name) Johan zich kennen zegGrootste bek van allemaal, alles moet maar gezegd kunnen worden en nu probeert Genee af en toe wat nuance aan te brengen ("Maar Johan, we hebben toch een probleem als zoveel mensen er last van hebben?") en dan is meneertje gepikeerd en voelt hij zich in een hinderlaag gelokt.
Hij heeft wel dat irritante dat Genee ook heeft. En als hij nou voor de uitzending twee baco’s achterover slaat is hij wat minder serieus en gaat hij ook slechte grappen maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
maar VI doet helemaal niet aan serieus doorvragen
Obvious trol is datquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]Kansloos , als je het nooit kijkt, reageer dan niet.
Arie boomsma heeft het topic gevondenquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wat laat (met name) Johan zich kennen zegGrootste bek van allemaal, alles moet maar gezegd kunnen worden en nu probeert Genee af en toe wat nuance aan te brengen ("Maar Johan, we hebben toch een probleem als zoveel mensen er last van hebben?") en dan is meneertje gepikeerd en voelt hij zich in een hinderlaag gelokt.
Zwak, zwak, zwak. Maar dat wisten we al. Als zure, wereldvreemde beroepszeiker continu roepen dat hij "gewoon z'n mening geeft", maar ondertussen niet de minste empathie voor andere meningen op kunnen brengen. Heel matig.
Wilfred heeft een account aangemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:17 schreef Bugno3 het volgende:
Zwak, zwak, zwak. Maar dat wisten we al. Als zure, wereldvreemde beroepszeiker continu roepen dat hij "gewoon z'n mening geeft", maar ondertussen niet de minste empathie voor andere meningen op kunnen brengen. Heel matig.
Met 2 Marokkanen het homohaatprobleem bespreken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:17 schreef RipCity het volgende:
2 jaar geleden:
Arie Boomsma noemt VI-mannen ‘zwakke tv-makers’
Arie Boomsma is niet te spreken over Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen. De gespierde presentator wordt zo nu en dan zelfs agressief van de voetbalkenners. Hij noemt ze ‘zwakke tv-makers’ en het liefst verkoopt hij ze een draai om de oren.
Arie Boomsma stond centraal in het programma Spotlight op YouTube-kanaal #FIRST. Daar werd hij geconfronteerd met harde uitspraken van Johan Derksen over de tv-show Uit de kast, waarin jongeren vertellen dat ze homoseksueel zijn. “Soms denk ik natuurlijk ook gewoon: je moet erheen en die jongens klappen, weet je wel. Dat is mijn eerste gedachte weleens, hoor.”
Verbaal gevecht
Ondanks de agressieve gedachtes zou Arie hen nooit een tik op de neus verkopen. Hij gaat het gevecht liever verbaal aan. “Ik zou heel graag live met die jongens in debat gaan en ze alle hoeken van de studio laten zien”, aldus Arie.
'Zwakke tv-makers'
De eerste verbale vuistslag is al een feit. “Als je zo’n man in het echt tegenkomt is het altijd: ‘Ja ja ja, ging een beetje te ver, dat moet je begrijpen.’ Dan zijn ze een beetje bangig. Ze zullen nooit iets zeggen in dat programma waar hun doelgroep het niet mee eens is. Ze pakken liever homo’s, transgenders, Sylvana Simons, weet je wel. Mensen die toch al veel klappen krijgen, daar pissen zij graag overheen. Ik vind het heel zwakke tv-makers.”
Gewoon vriend van de show Marcelquote:Op woensdag 24 juni 2020 00:09 schreef MakkieR het volgende:
Moet Genee niet plaats maken voor een nieuwe presentator en zo ja welke presentator zien jullie daar graag zitten.
Zou het wel tof vinden als Theo Maasen de nieuwe presentator wordt, die gozer heeft echt schijt aan alles, en die weet tenminste hoe je een keiharde grap moet maken![]()
Volgens Boomsma zijn we de mannen niet racistisch. Hij geloofde Johan. Maar de kijkers, het racistische trollenleger, wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Arie zou ook eens een paar tikken moeten krijgen. Wel erg typisch voorbeeld voor iemand die er te veel in is gaan geloven. Derksen gaat toch ook niet mensen opbellen om niet naar zijn sportschool te gaan![]()
Die ene uit Apeldoorn. Andy nogwatquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:19 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af: kennelijk is kieft de beoogd opvolger van derksen maar wie moet gijp gaan opvolgen?? Dat lijkt me nogal een moeilijke kwestie.
Je hoeft niet op 1 op 1 te vervangen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:19 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af: kennelijk is kieft de beoogd opvolger van derksen maar wie moet gijp gaan opvolgen?? Dat lijkt me nogal een moeilijke kwestie.
Hansie hansie in plaats van Gijp. Kieft voor Derksen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:23 schreef Caland het volgende:
Vertrek van Gijp en Derksen is gewoon einde programma.
Ik kijk dan niet meer in ieder geval.
Er zijn weinig mensen die überhaupt durven aan te schuiven aan een programma waarvan je weet dat alles op jouw gericht is zonder enige voorbereiding, geloof me. 99% van de beroemdheden had geweigerd en de andere 1% had huilend zijn of haar excuses aangeboden. Ik vond het dapper van Derksen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:17 schreef Bugno3 het volgende:
Dit programma wordt goed bekeken omdat er een mooie dynamiek is tussen de 3. Hooguit Genee is daarin vervangbaar. Haal je één van die anderen weg kan je er beter mee stoppenquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:26 schreef Kamover het volgende:
[..]
Hansie hansie in plaats van Gijp. Kieft voor Derksen.
En dan af en toe van der Meijde erbij, zoals de rol van Hansie nu.
Het punt is dat het woord racist te pas en te onpas gebruikt wordt. Niemand weet zeker of hij geen racist of homofoob is, het zou best kunnen. Beetje hetzelfde dat als je niet zo sociaal bent, iemand je een autist noemt. En verder heeft iedereen vooroordelen, ongeacht huidskleur. Het gaat om die mensen die overal over moeten janken tegenwoordig waar ik kotsmisselijk van word.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik heb het idee dat deze opmerking de spijker op de kop is
Johan Derksen is geen racist en hij is ook niet homofoob. Ik denk dat hij zich er echt niet van bewust is dat zijn uitlatingen wel munitie zijn voor mensen die wél racistisch zijn.’’
Ja, dat snap ik ook niet. Of er is echt helemaal niks meer te beleven in Grolloo.quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:56 schreef RipCity het volgende:
Apart dat Derksen een dagelijkse talkshow wel zag zitten. Lijkt me sterk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |