abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 juni 2020 @ 22:38:27 #51
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193745454
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja dat is wel evem afwachten of dat past maar dit chelsea is ook niet meer het trage saaie chelsea van terug.

Zeker nog met havertz en ziyech kunnen ze dat spel in balbezit best spelen
Nee de komst van Lampard is echt een zegen geweest. Plus dat ze door een transferverbod heel anders naar de selectie hebben moeten kijken. Leuk team om naar te kijken. Maar ik vind het ook geen team die heel vaak direct voetbal speelt. Iets meer vanuit de opbouw, weet niet of Werner daarin past.

Wat ik wel gek vind bij al die potentiële opstellingen is dat je Willian er nooit in terugziet. Terwijl dat een van de belangrijkste spelers is van Chelsea van de afgelopen twee jaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193745456
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:38 schreef murp het volgende:
Hebben we het hier nou over voetbal? :o
De boel verpaupert hierheen snel hoor ;(
Niks geen verpaupering, JIJ bent er nu! O+ O+ *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193745464
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:37 schreef Cee het volgende:
Kan iemand trouwens uitleggen waarom precies de Eredivisie niet meer is opgestart en of dat achteraf gezien niet een heel dom idee was? Of is het niet te vergelijken met al die andere competities die elders wél doorgaan? Omdat we toch wel een beetje een Peppie en Kokkie-toernooi hebben.
Nja engelse spaanse en duitse moeten wel doorgaan omdat belangen van de tv gelden te groot zijn

Of wij niet ook door hadden moeten gaan durf ik niet te zeggen als leek.

Ik vind het niet erg iig om nog even op voetbal in eigen land te moeten wachten in kader van volksgezondheid als de experts dat aanraden
pi_193745472
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:38 schreef murp het volgende:
Hebben we het hier nou over voetbal? :o
De boel verpaupert hierheen snel hoor ;(
Moet wel zeggen dat het een goede discussie is, met goed opgebouwde argumenten enzo :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 22 juni 2020 @ 22:39:53 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193745483
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:37 schreef Cee het volgende:
Kan iemand trouwens uitleggen waarom precies de Eredivisie niet meer is opgestart en of dat achteraf gezien niet een heel dom idee was? Of is het niet te vergelijken met al die andere competities die elders wél doorgaan? Omdat we toch wel een beetje een Peppie en Kokkie-toernooi hebben.
Heeft niks met de eredivisie te maken. In Nederland mocht er niet gevoetbald worden van de overheid voor 1 september, ook niet zonder publiek.

Is in Frankrijk en België ook zo, waardoor daar het ook is gestopt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193745485
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:33 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik vind het afzeiken vaak ook wel gaan storen. Nu gaat het dan even over zwarte piet en ras enzo, waardoor de discussie wat anders is. Maar ze breken elke aflevering wel een of meerdere personen tot de grond toe af.

Daar zitten zeker ook mensen bij die absoluut wel eens wat tegengas mogen krijgen. Maar vaak gaat het ook over mensen die ze geen van allen kennen. En dan weliswaar slecht functioneert, maar dan gaan ze het vaak ook over hele persoonlijke dingen hebben die zeer waarschijnlijk niet waar zijn.

En daar dan tig keer op terugkomen :O
Ja precies. Daardoor is het programma ook wel steeds minder interessant geworden vind ik zelf, kijk eigenlijk bijna nooit meer. Eerst was de afwisseling altijd nog wel leuk, maar het is toch ook wel veel zeiken om het zeiken.

Laatst bij dat van Epke Zonderland dacht ik dus ook echt serieus? Als die al afgebrand moet worden :') _O-
pi_193745494
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:38 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee de komst van Lampard is echt een zegen geweest. Plus dat ze door een transferverbod heel anders naar de selectie hebben moeten kijken. Leuk team om naar te kijken. Maar ik vind het ook geen team die heel vaak direct voetbal speelt. Iets meer vanuit de opbouw, weet niet of Werner daarin past.

Wat ik wel gek vind bij al die potentiële opstellingen is dat je Willian er nooit in terugziet. Terwijl dat een van de belangrijkste spelers is van Chelsea van de afgelopen twee jaar.
Ah zoveel heb ik er niet naar gekeken nog. Maar dat is inderdaad waar

Zou kante er nog in terug voorkomen wel?
pi_193745518
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
Laatst bij dat van Epke Zonderland dacht ik dus ook echt serieus? Als die al afgebrand moet worden :') _O-
Waar zou Epke dan op afgebrand moeten worden? Kan zo niet bedenken dat hij ooit negatief in het nieuws geweest is.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_193745524
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Heeft niks met de eredivisie te maken. In Nederland mocht er niet gevoetbald worden van de overheid voor 1 september, ook niet zonder publiek.

Is in Frankrijk en België ook zo, waardoor daar het ook is gestopt.
+ ook iets makkelijker om hier te doen omdat het tv-geld al binnen was en in de grotere landen niet. Dacht ik gelezen te hebben.
pi_193745535
Ik las dat gijp laatst wel toegaf dat hij te lang doorging met manolevje pesten

Al vond ik dat toentertijd best grappig
  maandag 22 juni 2020 @ 22:42:27 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193745537
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:35 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Wat ik dan eigenlijk nog het ergste vind, in ieder geval qua voetbal, is dat ze complete hetzes tegen spelers en trainers weten te creëren. Dan hoeft er maar een keer een slechte pot gespeeld te worden en ze moeten meteen weg van veel supporters. Bizar hoeveel mensen daar maar blind achteraan lopen :N
Ja dat is heel storend. Uiteraard is het zo dat binnen de voetballerij het heel snel op en neer gaat tussen kritiek en adoratie. Maar VI slaat daar heel vaak veel te ver in door. Week in week uit zeggen dat iemand er niks van kan. Of allemaal verhalen verzinnen over iemand.

Andersom geldt dan weer dat als je eenmaal het lieverdje van ze bent, je niks fout kan doen. Frank de Boer kreeg heel erg de hand boven het hoofd gehouden bijvoorbeeld.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter maandag 22 juni 2020 @ 22:43:28 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_193745558
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:38 schreef murp het volgende:
Hebben we het hier nou over voetbal? :o
De boel verpaupert hierheen snel hoor ;(
FC Volendam hooligans olé olé.
pi_193745561
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:41 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Waar zou Epke dan op afgebrand moeten worden? Kan zo niet bedenken dat hij ooit negatief in het nieuws geweest is.
Het was iets van dat het maar een dom trucje is wat hij doet, stelt niets voor, hoort in een circus etc. etc.

Dat mag hij natuurlijk vinden, maar waarom het in verschillende uitzendingen herhaald moet worden, tsja :D
pi_193745563
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat is heel storend. Uiteraard is het zo dat binnen de voetballerij het heel snel op en neer gaat tussen kritiek en adoratie. Maar VI slaat daar heel vaak veel te ver in door. Week in week uit zeggen dat iemand er niks van kan. Of allemaal verhalen verzinnen over iemand.

Andersom geldt dan weer dat als je eenmaal het lieverdje van ze bent, je niks fout kan doen. Frank de Boer kreeg heel erg de hand boven het hoofd gehouden bijvoorbeeld.
Ben benieuwd of we vriend vd show valentijn ( :r ) nog vaak terugzien. Die was vgm ook vrij kritisch op ze
  Forum Admin maandag 22 juni 2020 @ 22:44:47 #65
58651 crew  murp
murp
pi_193745595
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Niks geen verpaupering, JIJ bent er nu! O+ O+ *O* *O*
O+
  ESF Reporter maandag 22 juni 2020 @ 22:44:58 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_193745600
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Heeft niks met de eredivisie te maken. In Nederland mocht er niet gevoetbald worden van de overheid voor 1 september, ook niet zonder publiek.

Is in Frankrijk en België ook zo, waardoor daar het ook is gestopt.
Oh ja, verrek zeg. Eigenlijk was het antwoord heel simpel, ik zat ingewikkeld te denken waar het aan zou kan liggen. :') :@
pi_193745604
Er is in Spanje weer iemand lekker bezig geweest.
pi_193745607
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Het was iets van dat het maar een dom trucje is wat hij doet, stelt niets voor, hoort in een circus etc. etc.

Dat mag hij natuurlijk vinden, maar waarom het in verschillende uitzendingen herhaald moet worden, tsja :D
Beetje onnodig inderdaad.
En bovenal niet waar :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  ESF Reporter maandag 22 juni 2020 @ 22:46:25 #69
87554 Cee
Welluk?
pi_193745630
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:45 schreef Em31 het volgende:
Er is in Spanje weer iemand lekker bezig geweest.
[ afbeelding ]
Schilderij-versie van de drie fases van Kemama.
  maandag 22 juni 2020 @ 22:46:36 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193745632
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja precies. Daardoor is het programma ook wel steeds minder interessant geworden vind ik zelf, kijk eigenlijk bijna nooit meer. Eerst was de afwisseling altijd nog wel leuk, maar het is toch ook wel veel zeiken om het zeiken.

Laatst bij dat van Epke Zonderland dacht ik dus ook echt serieus? Als die al afgebrand moet worden :') _O-
Datzelfde heb ik ook. Ik vond tot een X (zou niet weten wanneer precies) aantal jaar geleden het een heel leuk programma. Toen keek ik zeker niet elke aflevering, maar bleef vaak wel kijken als ik er eenmaal langs zapte. Het was een ideale mix tussen humor, analyse, beelden en ook gewoon meer echt een mening dier naar voren kwam.

Maar het is de laatste jaren te ver doorgeslagen in bijna alleen maar onderbroekenlol en snel even scoren door mensen af te zeiken etc. Je ziet het als Kraaij er zit. Die heeft best wel wat zinnigs te melden, maar als die zijn verhaal wil doen gaat Genee er bewust doorheen praten en gaan Derksen en Gijp steeds zitten lachen. Waarna Kraaij alleen nog maar kwaad gaat zitten doen en daarna vervalt in dubbelzinnigheden en hele flauwe en seksistische grapjes.

En dat vind ik echt zonde, want het programma kan juist zo leuk zijn. Met name tijdens de grote toernooien. VI in het Kurhaus tijdens de EK's en WK''s _O_ Veel leuker en interessanter dan de NOS.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193745660
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:46 schreef Cee het volgende:

[..]

Schilderij-versie van de drie fases van Kemama.
Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar podver Cee doe eens niet zo gevat grappig _O- _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 22 juni 2020 @ 22:48:43 #72
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193745673
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar podver Cee doe eens niet zo gevat grappig _O- _O- _O-
Hey ja Jobi had je nou vannacht maar 2 uur geslapen of begreep ik dat niet goed?
  maandag 22 juni 2020 @ 22:49:07 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193745675
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ah zoveel heb ik er niet naar gekeken nog. Maar dat is inderdaad waar

Zou kante er nog in terug voorkomen wel?
Kanté lijkt mij wel. Die heb je juist nodig. Al hebben ze natuurlijk ook nog Jorginho en Kovacic. Als je naar al die spelers kijkt hebben ze toch wel een geweldige selectie hoor _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 22 juni 2020 @ 22:49:35 #74
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193745682
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:41 schreef Em31 het volgende:

[..]

+ ook iets makkelijker om hier te doen omdat het tv-geld al binnen was en in de grotere landen niet. Dacht ik gelezen te hebben.
Ja. Daardoor zijn ze ook weer niet te hard naar de rechter gestapt. Het was wat minder nodig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193745691
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Hey ja Jobi had je nou vannacht maar 2 uur geslapen of begreep ik dat niet goed?
Vanochtend zes uur! :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')