abonnement Unibet Coolblue
pi_200709885
Ben me aan het verdiepen om in de laatste week van Augustus mogelijk 3 dagen EuroDisney te bezoeken, maar heb op dit moment geen idee wat de restricties zijn.

Ben er een paar keer eerder geweest en toen was Santa Fe het goedkoopste hotel, volgens mij.
3 dagen met een mondkapje op, lijkt me ook niet alles.

Midden Augustus nog eens zoeken wat de maatregelen dan zijn....
pi_200719849
Je hebt een gezondheidspas nodig om naar binnen te gaan , dus in het park, in de restaurants , en binnenkort ook voor in de hotels( bewijs van vaccinatie of een test PCR/ antigeen (48h) of bewijs dat je hersteld bent van covid, max 6 maanden)

Mondkapjes moeten nog steeds gedragen worden in het park/ Disney Village

1 meter afstand.


Santa Fe is nog steeds dicht.

Cheyenne, New Port Bay Club, New York en de Ranch zijn open.
pi_200729675
Moeten kinderen van 9 en 10 ook zo'n pas hebben? De volwassenen hebben een internationale qr.

En hoe groot is de kans dat er nog iets verandert de komende 3 weken?
pi_200729794
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Moeten kinderen van 9 en 10 ook zo'n pas hebben? De volwassenen hebben een internationale qr.

En hoe groot is de kans dat er nog iets verandert de komende 3 weken?
https://amsterdam.consulfrance.org/Gezondheidspas-in-Frankrijk

Hier staat eea
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 08:56:20 #104
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200729808
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Moeten kinderen van 9 en 10 ook zo'n pas hebben? De volwassenen hebben een internationale qr.

En hoe groot is de kans dat er nog iets verandert de komende 3 weken?
Anders lees je ff de regels op de disneyland parijs site of de anwb of letterlijk elke hit op google?
Je leest je toch in bij betrouwbare bronnen als je wilt gaan ipv een forum te raadplegen?

Frankrijk eist vanaf 12 jaar een negatieve test.

Binnen 3 weken gaat daar echt niks aan veranderen. Disney heeft namelijk al sinds ze vorig jaar open waren al een mondkapjes plicht.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_200729837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Moeten kinderen van 9 en 10 ook zo'n pas hebben? De volwassenen hebben een internationale qr.

En hoe groot is de kans dat er nog iets verandert de komende 3 weken?
Vanaf 18 jaar pas (en vanaf 1 sept vanaf 12 jaar dacht ik). Wel moeten kinderen vanaf 6 jaar in Disney een mondkapje op, ook buiten de attracties.

De kans dat de algemene Franse regels op korte termijn worden aangepast lijkt me klein, deze regels zijn pas net ingevoerd. Mondkapjesplicht verwacht ik zelf nog tot minimaal eind 2021.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  woensdag 4 augustus 2021 @ 09:01:16 #106
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200729882
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:58 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Vanaf 18 jaar pas (en vanaf 1 sept vanaf 12 jaar dacht ik). Wel moeten kinderen vanaf 6 jaar in Disney een mondkapje op, ook buiten de attracties.

De kans dat de algemene Franse regels op korte termijn worden aangepast lijkt me klein, deze regels zijn pas net ingevoerd. Mondkapjesplicht verwacht ik zelf nog tot minimaal eind 2021.
Maar vanaf 12 jaar moet je een test om de grens over te mogen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_200730233
Mijn ervaring met testen in Disney Village is btw niet positief. Duurde lang ondanks dat er amper drukte was, en ze waren ook nog eens mijn test kwijt geraakt dus ik mocht nog een tweede keer. En ze testen daar een stuk grondiger dan in Nederland, tranen stonden beide keren in mijn ogen. En het is een stuk duurder daar, maar man vond het teveel gedoe om een pharmacie te zoeken en hopen dat ze daar plek hebben. Nu konden we het combineren met Disney Village, wat uiteindelijk een goede keuze was omdat ik daardoor makkelijk langs kon lopen toen de uitslag na een uur nog niet binnen was.

We waren dit jaar ook voor het eerst in Village Nature. De appartementen vielen me een beetje tegen, duidelijk afgewerkt met de Franse slag, een erg krappe keuken en een balkon die dit jaar nog geen schoonmaakbeurt gehad had, maar binnen was alles schoon en netjes, en bed in de woonkamer was ook prima. De speeltuinen vonden mijn kinderen geweldig, vooral omdat ze totaal anders waren dan normaal, en het zwembad is de mooiste die ik tot nu toe op CP ben tegen gekomen. Zeker met mooi weer is het buitenbad fijn. Maar ik zou het niet zo snel boeken icm alle dagen Disney, dat is echt zonde van het geld. Wij hadden 5 nachten Village Nature en 2 dagen park en dat was prima. En doordat we nu niet hoefden te wachten tot we konden ontbijten waren we nog eerder in het park dan vanuit een Disneyhotel. En verwacht geen Disneyhotel-service, de informatievoorziening was summier/afwezig. Je krijgt alleen je entree passen en eventuele vouchers. Niets qua informatie over early Magic hours of gratis parkeren ergens terug te vinden bijvoorbeeld.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_200730292
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:01 schreef laziness het volgende:

[..]

Maar vanaf 12 jaar moet je een test om de grens over te mogen.
Geen idee hoe dat nu zit, was voor ons niet van toepassing, maar de regels om Frankrijk in te komen zijn net anders dan de regels om in Frankrijk dingen te kunnen doen. Plus dat je zeker in de zomer misschien niet direct naar Disney gaat of meerdere dagen. Mijn toegangstest om Frankrijk in te komen was niet meer geldig om (dag 2 ) Disney in te komen bijvoorbeeld.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_200730312
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Moeten kinderen van 9 en 10 ook zo'n pas hebben? De volwassenen hebben een internationale qr.

En hoe groot is de kans dat er nog iets verandert de komende 3 weken?
Nee kinderen tot en met 17 jaar zijn tot 30 september uitgesloten voor de pass sanitaire
pi_200732384
Dan laten we Disneyland Parijs nog even voor wat ie is. bedankt voor de info's.
pi_200732525
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Moeten kinderen van 9 en 10 ook zo'n pas hebben? De volwassenen hebben een internationale qr.

En hoe groot is de kans dat er nog iets verandert de komende 3 weken?
Geen.

Helaas
pi_200920540
disney heeft als bezuiniging maar besloten zijn reserveringslijn dicht te gooien het weekend? :P

ik wil proberen wat te boeken met jaarpas maar online hebben ze dat nog steeds niet voorelkaar en bellen kan volgens het menu alleen tussen 9:00 en 17:00 doordeweeeks :{
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 augustus 2021 @ 15:41:01 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_200922833
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 12:26 schreef mschol het volgende:
disney heeft als bezuiniging maar besloten zijn reserveringslijn dicht te gooien het weekend? :P

ik wil proberen wat te boeken met jaarpas maar online hebben ze dat nog steeds niet voorelkaar en bellen kan volgens het menu alleen tussen 9:00 en 17:00 doordeweeeks :{
Disney is hard bezig jaarkaarthouders weg te jagen. Dit is ook mijn laatste jaarkaart voorlopig.
pi_200923848
quote:
15s.gif Op zondag 15 augustus 2021 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Disney is hard bezig jaarkaarthouders weg te jagen. Dit is ook mijn laatste jaarkaart voorlopig.
ik snap wel dat ze willen besparen, maar meld dan iig op je site dat je alleen doordeweeks open bent, zeker met een 0900 nummer dat geld kost

maar goed probeer het morgen ofzo wel..

of ik mijn jaarpas verleng is nog even de vraag en dat heeft niet direct te maken met de aanpassingen die ze gedaan hebben, al speelt het zeker mee dan
pi_200937428
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 12:26 schreef mschol het volgende:
disney heeft als bezuiniging maar besloten zijn reserveringslijn dicht te gooien het weekend? :P

ik wil proberen wat te boeken met jaarpas maar online hebben ze dat nog steeds niet voorelkaar en bellen kan volgens het menu alleen tussen 9:00 en 17:00 doordeweeeks :{
Het was een feestdag in Frankrijk gisteren. Sommige afdelingen zijn dicht dan. Wrs was dat ook van toepassing voor de jaarpassen

[ Bericht 3% gewijzigd door psv-gomes op 16-08-2021 15:27:09 ]
  woensdag 25 augustus 2021 @ 13:22:25 #116
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201066839
Hebben we nog ergens Pineapple whips?
Het losse tentje waar ze vroeger hadden is dicht en er staan geen pineapple whips op het bord..
waar kan ik ze wel vinden???

#musthave
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 25 augustus 2021 @ 21:23:17 #117
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_201073153
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:22 schreef E.T. het volgende:
Hebben we nog ergens Pineapple whips?
Het losse tentje waar ze vroeger hadden is dicht en er staan geen pineapple whips op het bord..
waar kan ik ze wel vinden???

#musthave
Enkel in dat tentje, maar inderdaad, meestal dicht!
pi_201073974
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:12 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Het was een feestdag in Frankrijk gisteren. Sommige afdelingen zijn dicht dan. Wrs was dat ook van toepassing voor de jaarpassen
er werd echt specifiek gezegd dat ze alleen doordeweeks open waren..
gewoon de normale lijn gebeld.
pi_201073981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:22 schreef E.T. het volgende:
Hebben we nog ergens Pineapple whips?
Het losse tentje waar ze vroeger hadden is dicht en er staan geen pineapple whips op het bord..
waar kan ik ze wel vinden???

#musthave
pineapple whips?
pi_201076117
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:22 schreef E.T. het volgende:
Hebben we nog ergens Pineapple whips?
Het losse tentje waar ze vroeger hadden is dicht en er staan geen pineapple whips op het bord..
waar kan ik ze wel vinden???

#musthave
Bij Café de la Brousse hadden ze de Mango Whip.
Geen idee of dat nog zo is.
pi_201076313
Even nagevraagd bij een collega die nu in het park werkt
In adventureland. Bij agrabah café in de buurt.

Geen idee waar dat tentje staat waar jullie het over hebben en of dat dezelfde is die bij agrabah café in de buurt is 😉

[ Bericht 29% gewijzigd door psv-gomes op 26-08-2021 09:16:09 ]
  donderdag 26 augustus 2021 @ 11:05:01 #122
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201077702
De ‘mobiele’ tentjes bij Agrabah in de buurt waren allemaal dicht, dus een mango-whip bij La Brousse gehaald.

Wel gister ook nog het meest asociale gezien ever.. een ouder die haar peuter liet plassen in het plantenperkje tegenover de ingang van BuZz Lightyear… ik kan daar echt met m’n hoofd niet bij. :N
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 augustus 2021 @ 11:30:30 #123
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201078075
En premier access en stand-by is wel echt extreem slecht in verhouding tot de fastpasses. In studio’s heb je alleen voor Crush stand-by passes, verder voor geen enkele attractie :( en voor crush zijn ze weg voor ze beschikbaar zijn

Wachttijden bij ToT en Ratatouille lopen hard op.

In Magic Kingdom zijn wachttijden tot nu toe te doen. Maar er zijn natuurlijk geen shows of parade’s

Al met al is de ervaring niet geweldig deze keer. Ik ga m’n jaarkaart op zeker niet verlengen.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 16:09:01 #124
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_201081870
Als ik een Discovery Jaarkaart voor mijn gezin koop digitaal, kan ik die door iemand anders laten inwisselen in Disneyland? Of moeten wij de vouches allemaal persoonlijk omwisselen voor de kaart?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:55:43 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201109465
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:09 schreef trigt013 het volgende:
Als ik een Discovery Jaarkaart voor mijn gezin koop digitaal, kan ik die door iemand anders laten inwisselen in Disneyland? Of moeten wij de vouches allemaal persoonlijk omwisselen voor de kaart?
Persoonlijk, staat een foto op.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:06:17 #126
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201111633
En die foto maken ze ter plekke ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 oktober 2021 @ 21:22:19 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201811561
Er komt weer meer leven in het park!

vanaf a.s. woensdag (20-10) zijn er weer buffetten in de buffet-restaurants. (Het alternatief was echt niet te hachelen)
Vanaf zaterdag 23-10 Lion King show en Mickey's Halloween show
Vanaf 13 november nieuwe kerstparade
Vanaf 21 december Illuminations terug op het kasteel
Vanaf 10 januari Stad on Parade terug

Dat wordt weer elke dag F5'en of er een plekje voor jaarkaarten vrijkomt.. (wil toch wel erg graag de nieuwe kerstparade zien)
En volgens mij is onze jaarkaart nog geldig als de 30e verjaardag begint in maart, dus dan kunnen we die ook nog meepakken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_201811811
En geen afstand meer in het park.
Vanmiddag waren ze begonnen om alle stickers te verwijderen.
pi_201811826
Hoezo was het alternatief niet te eten? Valt toch wel mee.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 oktober 2021 @ 21:46:56 #130
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201811908
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 21:42 schreef psv-gomes het volgende:
Hoezo was het alternatief niet te eten? Valt toch wel mee.
In Billy Bobs was het echt niet te vreten.

Overigens wel leuk alle nieuwe parades en dergelijke, maar voorlopig kan ik geen enkel weekend in November of December reserveren :(
pi_201812494
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 21:41 schreef psv-gomes het volgende:
En geen afstand meer in het park.
Vanmiddag waren ze begonnen om alle stickers te verwijderen.
Nu nog de mondkapjes weg en dan hoop ik weer te kunnen gaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_201812673
zeker nog steeds maar 3 dagen dat je mag reserveren als jaarpas houder?
pi_201813202
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 21:42 schreef psv-gomes het volgende:
Hoezo was het alternatief niet te eten? Valt toch wel mee.
Mwoah, toen wij in de zomer 2020 er waren (week na heropening) was het wel echt slecht eten icm heel lang wachten bij Plaza Gardens. Bij het ontbijt was het vooral heel lang wachten. Maar ik zag dat ze afgelopen zomer er een regulier restaurant van hadden gemaakt, dus dat moet al beter zijn geweest.

Wij gaan in mei weer, met de schoonfamilie. Ik had alleen gehoopt dat de gratis halfpension-aanbieding er ondertussen alweer zou zijn, maar voorlopig zijn ze met alle aanbiedingen gestopt lijkt het.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:10:19 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201821745
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 23:03 schreef mschol het volgende:
zeker nog steeds maar 3 dagen dat je mag reserveren als jaarpas houder?
Ja echt absurd. Ik heb dus een paar dagen in de herfstvakantie staan en kon dus geen weekend in de kerstperiode reserveren. Dat kan ik pas vanaf volgende week. Maar ja, nu zitten alle weekenden van November en December al vol.

Ze hebben de jaarkaarten echt heel slecht behandeld gedurende de corona periode. Maar ja fuck 'm, die hebben toch al betaald.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:11:18 #135
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201857519
Op dit moment zitten we vast bovenin de Tower of Terror! Tussen de hoogste en een-na-hoogste verdieping :o :o

Zitten al een minuut of 20. We worden wel toegesproken, maar geen idee hoe we hieruit moeten komen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:12:17 #136
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_201857529
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef E.T. het volgende:
Op dit moment zitten we vast bovenin de Tower of Terror! Tussen de hoogste en een-na-hoogste verdieping :o :o

Zitten al een minuut of 20. We worden wel toegesproken, maar geen idee hoe we hieruit moeten komen.
The only way is down.

Wel props dat je je telefoon hebt durven pakken op die hoogte.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_201857613
Wij gaan eind november een paar dagen met de auto. Best spannend, gezien ik sinds augustus mijn rijbewijs heb :+ maar vriendinnetje kan ook rijden eventueel

Heb er echt zin in. Was ook mij doel om zo snel mogeliuk naar disney te gaan zodra ik hem had. Laatste keer was in 2019
pi_201857644
gisteren mijn halloween kaartje binnen gekregen *O*
pi_201858563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef E.T. het volgende:
Op dit moment zitten we vast bovenin de Tower of Terror! Tussen de hoogste en een-na-hoogste verdieping :o :o

Zitten al een minuut of 20. We worden wel toegesproken, maar geen idee hoe we hieruit moeten komen.
Ben je er al uit??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:43:13 #140
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201859312
We hebben een half uur vastgezeten.
Zat gewoon vast in m’n stoeltje en gewoon een bodem in de lift natuurlijk, dus als er bevestigd is dat je vaststaat durf ik m’n telefoon wel te pakken. Er zaten wel wat kinderen te huilen en panieken natuurlijk, zeker toen het grote licht nog niet aan was.
(We kregen wel af en toe te horen dat we eigenlijk geen foto’s mochten maken :’)

Helaas niet spectaculair naar beneden gekomen, maar de lift ging heel langzaam naar beneden.

Overigens geen enkel excuus of wat dan ook van Disney.. dat viel wel een beetje tegen.

En volgens mij heeft het hele park technische issues hierdoor opgelopen ofzo.. bijna alles heeft failures en staat stil. Zo erg als vandaag heb ik nog nooit meegemaakt. 80% van de grote attracties staat om de haverklap stil met technical failures.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:45:06 #141
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201859343
Nu een vergeten rugzak bij Minnie.. security erbij, drugs/explosievenhond erbij..

We treffen het wel vandaag :D
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_201859732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:45 schreef E.T. het volgende:
Nu een vergeten rugzak bij Minnie.. security erbij, drugs/explosievenhond erbij..

We treffen het wel vandaag :D
Wat een gedoe

Wij hebben 1x vast gezeten in Pirates en in BTM.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:59:51 #143
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_201860599
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:45 schreef E.T. het volgende:
Nu een vergeten rugzak bij Minnie.. security erbij, drugs/explosievenhond erbij..

We treffen het wel vandaag :D
Van de week was heel de Village ontruimd vanwege ook een vergeten tas
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_201864895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:43 schreef E.T. het volgende:
We hebben een half uur vastgezeten.
Zat gewoon vast in m’n stoeltje en gewoon een bodem in de lift natuurlijk, dus als er bevestigd is dat je vaststaat durf ik m’n telefoon wel te pakken. Er zaten wel wat kinderen te huilen en panieken natuurlijk, zeker toen het grote licht nog niet aan was.
(We kregen wel af en toe te horen dat we eigenlijk geen foto’s mochten maken :’)

Helaas niet spectaculair naar beneden gekomen, maar de lift ging heel langzaam naar beneden.

Overigens geen enkel excuus of wat dan ook van Disney.. dat viel wel een beetje tegen.

En volgens mij heeft het hele park technische issues hierdoor opgelopen ofzo.. bijna alles heeft failures en staat stil. Zo erg als vandaag heb ik nog nooit meegemaakt. 80% van de grote attracties staat om de haverklap stil met technical failures.
Je kan bij de city hall langsgaan :)
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:07:31 #145
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_201865134
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Ja echt absurd. Ik heb dus een paar dagen in de herfstvakantie staan en kon dus geen weekend in de kerstperiode reserveren. Dat kan ik pas vanaf volgende week. Maar ja, nu zitten alle weekenden van November en December al vol.

Ze hebben de jaarkaarten echt heel slecht behandeld gedurende de corona periode. Maar ja fuck 'm, die hebben toch al betaald.
Wij zijn twee weekenden gewoon elke dag het park binnen gewandeld zonder reservering.

Wel pas rond een uurtje of 1 à 2 naar het park gegaan en kon zo doorlopen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:14:20 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201870399
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 20:07 schreef nils7 het volgende:

[..]
Wij zijn twee weekenden gewoon elke dag het park binnen gewandeld zonder reservering.

Wel pas rond een uurtje of 1 à 2 naar het park gegaan en kon zo doorlopen.
Ik zal het niet in een weekend in de kerstperiode proberen als ik jou was :)
Maar we hebben een weekend vast kunnen zetten.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:53:36 #147
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201872710
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:54 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Je kan bij de city hall langsgaan :)
Weet ik, maar op deze manier voel je je dan toch een zeikerd.

Het is zó veel vriendelijker om bij de uitgang door een castmember aangesproken worden met een 'We're so sorry for the inconvenience. If there is anything please don't hesitate to contact City Hall or Guest Services"
Nu was het gewoon een 'doei.. wil je nog een keer; dan mag je hier weer aansluiten in de rij anders is daar de uitgang' Ook niet een extra bemoediging ofzo naar de panikerende kinderen die erbij zaten..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:54:48 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201873578
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:21 schreef mschol het volgende:
gisteren mijn halloween kaartje binnen gekregen *O*
31 Oktober? Veel plezier! Ben wel benieuwd naar foto's. Ik moet wel zeggen dat ik de Halloween versieringen dit jaar in Main Street en Frontierland een niveautje hoger vond dan in 2017 toen ik er de laatste keer met Halloween was.
pi_201899337
Vanaf vandaag hoeven kinderen tot en met 11 jaar niet meer met mondkapjes op te lopen

[ Bericht 4% gewijzigd door psv-gomes op 25-10-2021 16:56:51 ]
pi_201899499
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
31 Oktober? Veel plezier! Ben wel benieuwd naar foto's. Ik moet wel zeggen dat ik de Halloween versieringen dit jaar in Main Street en Frontierland een niveautje hoger vond dan in 2017 toen ik er de laatste keer met Halloween was.
yep, ik ben ook erg benieuwd hoe het nu is..

quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:28 schreef psv-gomes het volgende:
Vanaf vandaag hoeven kinderen tot en met 11 jaar niet meer met maskers mondkapjes op te lopen
:{
pi_201904502
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:44 schreef mschol het volgende:

[..]
:{
Dat is toch alleen maar fijn? Dat is stap 1 naar algehele afschaffing. Ik hoop dat ze dat per 1 januari ergens gaan doen, in ieder geval in de buitenlucht. En iedereen die wel een mondkapje wil (laten) dragen kan dat gewoon nog doen.

Wij gaan waarschijnlijk naar het Marvel hotel in het voorjaar. Daar ben ik nog nooit geweest, behalve één keer in het zwembad 25 jaar geleden. En als de directe Thalys weer rijdt gaan we met de trein deze keer.

En ik zat voor de grap even te kijken wat WDW kost, maar die prijzen vielen me enorm mee! ¤6000 voor 5 personen voor 14 dagen in een Disney hotel in mei. En dat is nog inclusief ¤800 aan maaltijdtegoed, exclusief vlucht. We waren het al aan het overwegen voor een week in 2023, maar de kans is nu groot dat het daadwerkelijk gaat gebeuren en twee weken gaat worden. Kunnen we ook de waterparken meepakken.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_201904561
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 23:40 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dat is toch alleen maar fijn? Dat is stap 1 naar algehele afschaffing. Ik hoop dat ze dat per 1 januari ergens gaan doen, in ieder geval in de buitenlucht. En iedereen die wel een mondkapje wil (laten) dragen kan dat gewoon nog doen.

Wij gaan waarschijnlijk naar het Marvel hotel in het voorjaar. Daar ben ik nog nooit geweest, behalve één keer in het zwembad 25 jaar geleden. En als de directe Thalys weer rijdt gaan we met de trein deze keer.

En ik zat voor de grap even te kijken wat WDW kost, maar die prijzen vielen me enorm mee! ¤6000 voor 5 personen voor 14 dagen in een Disney hotel in mei. En dat is nog inclusief ¤800 aan maaltijdtegoed, exclusief vlucht. We waren het al aan het overwegen voor een week in 2023, maar de kans is nu groot dat het daadwerkelijk gaat gebeuren en twee weken gaat worden. Kunnen we ook de waterparken meepakken.
mja, ik heb er wat moeite mee dat kinderen dan geen mondkapje op hoeven terwijl dat juist de mensen zijn die nog niet gevaccineerd zijn (want geen goedgekeurd vaccin beschikbaar) en zij ook niet altijd even netjes hoesten/niezen in elleboog. (minder dan volwassenen)
en dit is overigens in het algemeen hoor, niet specifiek door de beslissing van disney dat ik dit vind

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 26-10-2021 07:45:35 ]
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:33:54 #153
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_201906013
Wij hebben 3 dochters (1,5 jaar, 3 jaar en 5 jaar)
Graag willen wij weer naar Disney toen, zitten te wachten op het nieuwe Frozen gedeelte, is daar nog wat ontwikkeling in?

Is dat nog steeds gepland voor 2023 ?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:18:18 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201908806
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 23:40 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dat is toch alleen maar fijn? Dat is stap 1 naar algehele afschaffing. Ik hoop dat ze dat per 1 januari ergens gaan doen, in ieder geval in de buitenlucht. En iedereen die wel een mondkapje wil (laten) dragen kan dat gewoon nog doen.

Wij gaan waarschijnlijk naar het Marvel hotel in het voorjaar. Daar ben ik nog nooit geweest, behalve één keer in het zwembad 25 jaar geleden. En als de directe Thalys weer rijdt gaan we met de trein deze keer.

En ik zat voor de grap even te kijken wat WDW kost, maar die prijzen vielen me enorm mee! ¤6000 voor 5 personen voor 14 dagen in een Disney hotel in mei. En dat is nog inclusief ¤800 aan maaltijdtegoed, exclusief vlucht. We waren het al aan het overwegen voor een week in 2023, maar de kans is nu groot dat het daadwerkelijk gaat gebeuren en twee weken gaat worden. Kunnen we ook de waterparken meepakken.
Ik weet niet welk hotel je bekijkt, maar ik heb die prijzen nog nooit gezien voor een onsite hotel in Orlando. Hell, zelfs de hotels net buiten Disney zijn duurder.

Ik ben 2 maal in Orlando geweest, heb tweemaal net buiten de east gate in een hotel gezeten. Orlando freedom tickets via attraction tickets direct en je kunt alle parken bezoeken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:19:20 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201908822
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wij hebben 3 dochters (1,5 jaar, 3 jaar en 5 jaar)
Graag willen wij weer naar Disney toen, zitten te wachten op het nieuwe Frozen gedeelte, is daar nog wat ontwikkeling in?

Is dat nog steeds gepland voor 2023 ?
Vooralsnog wel.

[ Bericht 16% gewijzigd door Swetsenegger op 26-10-2021 14:30:31 ]
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:12:44 #156
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_201909423
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Vooralsnog wel.
Niet haalbaar zeker ;)
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:06:26 #157
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_201910043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wij hebben 3 dochters (1,5 jaar, 3 jaar en 5 jaar)
Graag willen wij weer naar Disney toen, zitten te wachten op het nieuwe Frozen gedeelte, is daar nog wat ontwikkeling in?

Is dat nog steeds gepland voor 2023 ?
De grond is afgegraven en de bouwweg ligt. Er is nog geen paal de grond in gegaan.

Ik denk niet dat 2023 nog haalbaar is.
pi_201910076
hoe staat het met de bouwwerkzaamheden in het studio's park?
pi_201912573
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 23:49 schreef mschol het volgende:

[..]
mja, ik heb er wat moeite mee dat kinderen dan geen mondkapje op hoeven terwijl dat juist de mensen zijn die nog niet gevaccineerd zijn (want geen goedgekeurd vaccin beschikbaar) en zij ook niet altijd even netjes hoesten/niezen in elleboog. (minder dan volwassenen)
en dit is overigens in het algemeen hoor, niet specifiek door de beslissing van disney dat ik dit vind
Maar als je zelf gevaccineerd bent is dat niet echt een issue lijkt me. Dan is de kans op besmetting door kinderen niet zo heel groot. En ik denk dat als je binnen in de rij staat achter een kind met corona dat je ongeacht het mondkapje pech kan hebben. Plus dat ik persoonlijk vind dat als je echt bang bent voor besmetting, je voorlopig sowieso nog niets te zoeken hebt in een pretpark.

quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Ik weet niet welk hotel je bekijkt, maar ik heb die prijzen nog nooit gezien voor een onsite hotel in Orlando. Hell, zelfs de hotels net buiten Disney zijn duurder.

Ik ben 2 maal in Orlando geweest, heb tweemaal net buiten de east gate in een hotel gezeten. Orlando freedom tickets via attraction tickets direct en je kunt alle parken bezoeken.
Disney's Port Orleans hotel was dit. Niet heel centraal (boven Epcot), maar voor die prijs prima. En dat was met de jaarlijks terugkerende 7 dagen gratis actie (en dus ook eet-tegoed en een memory-maker). We hebben eerder (kinderloos) vlakbij Universal gezeten in een goedkoop hotel en heel WDW in twee dagen gedaan. Maar Universal is voor onze kinderen (4 en 6 nu) nog niet echt de moeite waard, dus we gaan voor de echte Disney-experience (waarschijnlijk...)

Wel jammer overigens dat Parijs met alle kortingsacties gestopt is momenteel. Erg begrijpelijk, maar wij boeken altijd met de gratis half pension-actie die er rond deze tijd is en dat scheelt een bak geld. En vooral het ontbijt is zonde van het geld als je dat los boekt. Dan maar langs de Auchan daarvoor.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:22:53 #160
458844 Froomey
Froomey, how are you?
pi_201940195
Iemand weleens gebruik gemaakt van de "Rider Switch" (ook Baby Switch genoemd)?

Ik neem aan dat je dat gewoon aangeeft op het moment dat je een attractie binnenkomt of naar buiten gaat?
Zou dat ook werken als er iemand met een Premier Access Pass naar binnen gaat? :+
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:40:03 #161
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201940412
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 11:22 schreef Froomey het volgende:
Iemand weleens gebruik gemaakt van de "Rider Switch" (ook Baby Switch genoemd)?

Ik neem aan dat je dat gewoon aangeeft op het moment dat je een attractie binnenkomt of naar buiten gaat?
Zou dat ook werken als er iemand met een Premier Access Pass naar binnen gaat? :+
Het verschilt per attractie hoe die switch gedaan wordt en dus of je met z'n alleni in de rij staat of dat baby/ouder via de achteringang naar binnen gaan.
Even bij de castmember aan het begin van de rij aangeven en hij/zij instrueert wat je moet doen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:42:42 #162
458844 Froomey
Froomey, how are you?
pi_201940444
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef E.T. het volgende:

[..]
Het verschilt per attractie hoe die switch gedaan wordt en dus of je met z'n alleni in de rij staat of dat baby/ouder via de achteringang naar binnen gaan.
Even bij de castmember aan het begin van de rij aangeven en hij/zij instrueert wat je moet doen :)
Ah zo, dus het kan zijn dat je wel met z'n allen in de rij moet wachten, maar dat 1 ouder dan met de kids bij het instappen wacht, de andere het ritje doet, dan switchen, en dan met z'n allen er weer uit?
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:55:06 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201940550
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef Froomey het volgende:

[..]
Ah zo, dus het kan zijn dat je wel met z'n allen in de rij moet wachten, maar dat 1 ouder dan met de kids bij het instappen wacht, de andere het ritje doet, dan switchen, en dan met z'n allen er weer uit?
yep, zo heb ik ooit in de Tower of Terror in een tussenruimte moeten wachten en mochten het deel van de familie dat wel wilde in tweeën splitsen, zodat je niet in je eentje hoeft :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:01:16 #164
458844 Froomey
Froomey, how are you?
pi_201940616
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 11:55 schreef E.T. het volgende:

[..]
yep, zo heb ik ooit in de Tower of Terror in een tussenruimte moeten wachten en mochten het deel van de familie dat wel wilde in tweeën splitsen, zodat je niet in je eentje hoeft :)
Thanks voor de info!
Er is geen lijst met attracties beschikbaar waarvoor dat mogelijk is toch? Ik kan er op de site niks over vinden eigenlijk, of is dat in principe overal? (omdat je met een hele kleine baby sowieso nergens in kan)
pi_201942199
vind het vandaag reuze meevallen, had echt erger verwacht... :o

alleen geen fysieke kaartrn meer? :{
pi_201943135
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 14:30 schreef mschol het volgende:
vind het vandaag reuze meevallen, had echt erger verwacht... :o

alleen geen fysieke kaartrn meer? :{
Wat bedoel je? Welke kaarten?
pi_201943299
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:50 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Welke kaarten?
de map van de parken en lijst met shows en parades.

ik zie ze niet meer bij de ingangen?
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:11:51 #168
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201943388
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef mschol het volgende:

[..]
de map van de parken en lijst met shows en parades.

ik zie ze niet meer bij de ingangen?
Klopt..

Alles via de app.

Ik vind het ook echt jammer, voor showtijden etc keek ik echt liever op m'n papiertje dan in de app. App gebruikte ik altijd alleen voor wachttijden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_201943900
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef mschol het volgende:

[..]
de map van de parken en lijst met shows en parades.

ik zie ze niet meer bij de ingangen?
Nee ze willen dat iedereen de app gebruikt.

Maar er zijn nog wel plattegronden.
pi_201943966
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:42 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Nee ze willen dat iedereen de app gebruikt.

Maar er zijn nog wel plattegronden.
die app is echt giga onoverzichtelijk voor de tijden
pi_201974315
ik ben weer van de partij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 31 oktober 2021 @ 19:39:28 #172
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201975222
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:23 schreef mschol het volgende:
ik ben weer van de partij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tof!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_201982570
wtf.. 2 uur na opening hele dikke rijen voor de ingang en bagageopslag (tot ruim na disneyland hotel zij ingang)
  maandag 1 november 2021 @ 13:47:21 #174
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_201983883
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 11:46 schreef mschol het volgende:
wtf.. 2 uur na opening hele dikke rijen voor de ingang en bagageopslag (tot ruim na disneyland hotel zij ingang)
Sta je daar in, of ben jij al binnen?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_201983893
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Sta je daar in, of ben jij al binnen?
inmiddels wel binnen gelukkig _O-
maar tering de drukte.

en die premium pass is wel echt goud geld scheppen voor disney als ik zie hoe druk die rijen zijn
  maandag 1 november 2021 @ 13:50:49 #176
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_201983915
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 13:49 schreef mschol het volgende:

[..]
inmiddels wel binnen gelukkig _O-
maar tering de drukte.

en die premium pass is wel echt goud geld scheppen voor disney als ik zie hoe druk die rijen zijn
Ja voor dat geld wordt het echt gedaan? Ik vond die prijzen echt bízar. Maar ja als mensen het betalen snap ik het wel dat ze het zo duur maken. :')

Wij (@KapiteinIglo en ik) gaan wo-do-vr. Ik zie wel een beetje op tegen de drukte. Wisten niet dat het herfstvakantie was in Frankrijk én België. Dus als je na vandaag nog tips hebt... :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_201986471
paraplu mee of regenjack ofzo _O-

oh en studio tram tours is weer leven in geblazen als cars roadtour

bij ratatouille door die blauwe buizen lopen helemaal in afgelegen hoekje van het park, staat nauwelijks aangegeven dus vrij rustig
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2021 @ 20:42:08 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201989631
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 16:46 schreef mschol het volgende:
paraplu mee of regenjack ofzo _O-

oh en studio tram tours is weer leven in geblazen als cars roadtour

Die tramtour is wel behoorlijk opgeknapt, maar blijft een beetje lullige kinder attractie. Studio's is nu sowieso 2 keer niets. Je hebt ToT, Ratatouille, Crush, RC Racer en dat was het wel.
pi_201989786
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Die tramtour is wel behoorlijk opgeknapt, maar blijft een beetje lullige kinder attractie. Studio's is nu sowieso 2 keer niets. Je hebt ToT, Ratatouille, Crush, RC Racer en dat was het wel.
ja studios is idd nogal kreupel, hoe eerder ze dingen af hebben hoe beter..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2021 @ 20:58:45 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_201989971
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 20:50 schreef mschol het volgende:

[..]
ja studios is idd nogal kreupel, hoe eerder ze dingen af hebben hoe beter..
Dat Marvel gebied gaat nog redelijk snel, maar Frozen en Star Wars gaat wel ff duren. En Marvel is gewoon de oude meuk met een verfje. Alleen die nieuwe Spiderman attractie.

Ik mis een goede launchcoaster in Parijs die geen dark ride is, zoals Taron in Phantasialand. Volgende uitbreiding wordt hopelijk Tron. Sowieso begint Parijs wel een beetje sleets te worden. In Magic Kingdom is na Space Mountain überhaupt niets nieuws meer gekomen. Attracties zoals the seven dwarfs mine train in Orlando of Splash mountain mogen ze in Parijs ook wel bouwen.
pi_201990290
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Dat Marvel gebied gaat nog redelijk snel, maar Frozen en Star Wars gaat wel ff duren. En Marvel is gewoon de oude meuk met een verfje. Alleen die nieuwe Spiderman attractie.
dat marvel HQ is een heel nieuw pand wat neergezet is.. spiderman is toch juist een repaint van rock n rollercoaster?

voor de rest wel met je eens hoor en hoewel ik het nog steeds leuk vind mis je de vernieuwing wel.

die cars roadtrip bv wordt nauwelijks aangegeven, ik had em ook bijna gemist op de kaart :')
ondertussen wordt je wel dood gegooid met die premium passen op elke vierkante cm aan ruimte die ze hebben

ik hoop dat mijn jaarpas nog tot in de 30ste verjaardag periode valt maar daarna houdt ik het waarschijnlijk even voor gezien, iig zo sta ik er nu in
pi_201993226
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:50 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Ja voor dat geld wordt het echt gedaan? Ik vond die prijzen echt bízar. Maar ja als mensen het betalen snap ik het wel dat ze het zo duur maken. :')

Wij (@:kapiteiniglo en ik) gaan wo-do-vr. Ik zie wel een beetje op tegen de drukte. Wisten niet dat het herfstvakantie was in Frankrijk én België. Dus als je na vandaag nog tips hebt... :P
Heb je de restaurants gereserveerd?
  dinsdag 2 november 2021 @ 01:19:04 #183
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_201993235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 01:12 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Heb je de restaurants gereserveerd?
Nee maar we gaan ook niet in de restaurants met reservering eten :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 2 november 2021 @ 09:00:12 #184
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_201994364
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]
dat marvel HQ is een heel nieuw pand wat neergezet is.. spiderman is toch juist een repaint van rock n rollercoaster?

voor de rest wel met je eens hoor en hoewel ik het nog steeds leuk vind mis je de vernieuwing wel.

die cars roadtrip bv wordt nauwelijks aangegeven, ik had em ook bijna gemist op de kaart :')
ondertussen wordt je wel dood gegooid met die premium passen op elke vierkante cm aan ruimte die ze hebben

ik hoop dat mijn jaarpas nog tot in de 30ste verjaardag periode valt maar daarna houdt ik het waarschijnlijk even voor gezien, iig zo sta ik er nu in
Nee, Rock'n Rollercoaster wordt een Iron Man coaster.
Nieuwe facade, nieuwe wachtrij en schermen binnen.

Armageddon is gesloopt, daar staat nu een nieuw pand voor de Spiderman shooter.

De restaurants aan de linkerkant worden gestript en opnieuw opgebouwd. Iets meer dan een likje verf maar niet écht nieuw.

Frozen zou ik niet voor zomer 2024 verwachten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 2021 @ 21:30:49 #185
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_202006150
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]
dat marvel HQ is een heel nieuw pand wat neergezet is.. spiderman is toch juist een repaint van rock n rollercoaster?

voor de rest wel met je eens hoor en hoewel ik het nog steeds leuk vind mis je de vernieuwing wel.

die cars roadtrip bv wordt nauwelijks aangegeven, ik had em ook bijna gemist op de kaart :')
ondertussen wordt je wel dood gegooid met die premium passen op elke vierkante cm aan ruimte die ze hebben

ik hoop dat mijn jaarpas nog tot in de 30ste verjaardag periode valt maar daarna houdt ik het waarschijnlijk even voor gezien, iig zo sta ik er nu in
Nee Spiderman komt in het oude armageddon. Rock n rollercoaster wordt ironman. Ja roadtrip zit echt verstopt, zeker als je bekend ben loop je normaal gesproken niet zo ver naar achter.

Ik heb zelfde sentiment. Ik pak net begin 30 jaar viering mee en dan stop ik ook met m'n jaarkaart. Ik krijg steeds minder waarde voor steeds meer geld.
  donderdag 4 november 2021 @ 08:55:40 #186
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_202024160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Nee, Rock'n Rollercoaster wordt een Iron Man coaster.
Nieuwe facade, nieuwe wachtrij en schermen binnen.

Armageddon is gesloopt, daar staat nu een nieuw pand voor de Spiderman shooter.

De restaurants aan de linkerkant worden gestript en opnieuw opgebouwd. Iets meer dan een likje verf maar niet écht nieuw.

Frozen zou ik niet voor zomer 2024 verwachten.
Zonde van Frozen, gaat nog even duren
pi_202136385
Ik ben benieuwd of we nog naar disney kunnen ( aankomst 28 nov).

We zijn beide gevaccineerd, maar zal dat genoeg zijn? Of maakt het niet uit dat hier alles dicht is en daar open? We kunnen 7 dagen van te voren annuleren

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2021 06:03:46 ]
  vrijdag 12 november 2021 @ 07:50:24 #188
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202136791
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 05:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben benieuwd of we nog naar disney kunnen ( aankomst 28 nov).

We zijn beide gevaccineerd, maar zal dat genoeg zijn? Of maakt het niet uit dat hier alles dicht is en daar open? We kunnen 7 dagen van te voren annuleren
Zolang Frankrijk geen inreisbeperkingen in stelt is er natuurlijk geen probleem. Daar hebben onze maatregelen geen invloed op. Zo streng is het sowieso niet wat ze hier nu van plan zijn.
Het is meer het aantal besmettingen waar landen op sturen om te bepalen of je een groot risico bent. Hou de reisadviezen vanuit Frankrijk in de gaten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202142824
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 05:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben benieuwd of we nog naar disney kunnen ( aankomst 28 nov).

We zijn beide gevaccineerd, maar zal dat genoeg zijn? Of maakt het niet uit dat hier alles dicht is en daar open? We kunnen 7 dagen van te voren annuleren
Nee dat maakt niks uit.
  woensdag 1 december 2021 @ 07:28:13 #190
458844 Froomey
Froomey, how are you?
pi_202414974
Mmm, ik heb in maart 2022 een 3 daagse trip met het hele gezin geboekt (ze zijn nog nooit geweest!) en we hebben het al 2x moeten verzetten door Corona gedoe... nu dit weer:

Let op: Vanaf 15 december 2021 is uw coronabewijs (DCC) niet meer geldig als u 65 jaar of ouder bent en u uw 2e vaccinatie (of 1e na een covid-besmetting) langer dan 7 maanden geleden heeft gehad. Alleen een DCC met coronabewijs van 3 vaccinaties (of 2 na een covid-besmetting) is vanaf dan geldig. Vanaf 15 januari 2022 geldt deze maatregel ook voor personen van 18 jaar en ouder

Ten eerste lijkt het op dit tempo niet echt haalbaar om voor die tijd een booster te krijgen, en elke dag testen zie ik ook niet echt zitten, kan me voorstellen dat het super druk is (neem aan dat ze een teststraat hebben rondom Disney?)
pi_202415410
Ik zou gewoon even afwachten.
Testen kost geloof ik 50 euro per persoon.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_202423253
In Disney Village kan je je testen. Kost wel duurder dan de normale test locaties
https://disney.loxamed.fr/fr/


In Frankrijk kan je je bijna overal testen.
Bij de apotheek , laboratorium etc
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 december 2021 @ 15:44:26 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_202435637
Afgelopen weekend weer geweest. Het was druk! En koud! En Nat!
Mickeys Dazzling Christmas Parade is wel tof.

  woensdag 22 december 2021 @ 23:33:50 #194
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202763539
Bijna al de hele week in Disneyland Parijs.
Op mondkapjes na bestaat Corona hier eigenlijk niet.

Eergisteren op een sneakpeek getrakteerd van illuminations.
Waardoor we in het voorste vak, als infinity AP houder, konden plaats nemen want reserveren kon uiteraard niet.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_202772851
Ze hebben net voor de 31e het vuurwerk en de DJ show geannuleerd.
Park blijft wel open tot 1uur.
  donderdag 13 januari 2022 @ 13:44:45 #196
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_203169166
Weet iemand of Disney een beetje flexibel is? We zouden mei 2020 eigelijk gaan. Tickets en hotel (explorers) los geboekt. Disney geeft aan dat de geldigheidsduur van de tickets verlengd is tm maart 2022. Heel mooi natuurlijk. Maar we zouden graag in mei willen gaan. Zou Disney daar moeilijk over doen? 🤔

Mocht dat niet mogelijk zijn, hoe is het in Disney in de voorjaarsvakantie? (19 tm 27 februari)
pi_203169561
Ik zou ze bellen en het vragen dutchdevil. Ik denk dat niemand hier duidelijk antwoord op kan geven. Ik denk overigens wel dat ze aan die datum vast gaan houden omdat ze het grootste deel van het jaar gewoon geopend zijn geweest, en er dus voldoende tijd is geweest om alsnog te gaan. Maar wellicht kun je het erop gooien dat je graag alsnog in mei wilt gaan? Proberen kan altijd natuurlijk.

Mijn ervaring is dat Disney erg meewerkend is, maar wij hebben nooit hoeven switchen naar 'buiten de geldigheidsduur'.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_203217251
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:44 schreef dutchdevil het volgende:
Heel mooi natuurlijk. Maar we zouden graag in mei willen gaan. Zou Disney daar moeilijk over doen? 🤔
Ik denk idd ook dat ze zich daar wel aan vasthouden. Het is al een zeer ruime verlenging van de geldigheid vanwege Corona, en je kon afgelopen 2 jaar vanuit Nederland gewoon reizen naar Frankrijk.
Dus het is ook geen overmacht geweest, maar gewoon eigen keuze, dan waren ze misschien wel wat makkelijker geweest.
Proberen kan echter altijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')