In Billy Bobs was het echt niet te vreten.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:42 schreef psv-gomes het volgende:
Hoezo was het alternatief niet te eten? Valt toch wel mee.
Nu nog de mondkapjes weg en dan hoop ik weer te kunnen gaan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:41 schreef psv-gomes het volgende:
En geen afstand meer in het park.
Vanmiddag waren ze begonnen om alle stickers te verwijderen.
Mwoah, toen wij in de zomer 2020 er waren (week na heropening) was het wel echt slecht eten icm heel lang wachten bij Plaza Gardens. Bij het ontbijt was het vooral heel lang wachten. Maar ik zag dat ze afgelopen zomer er een regulier restaurant van hadden gemaakt, dus dat moet al beter zijn geweest.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:42 schreef psv-gomes het volgende:
Hoezo was het alternatief niet te eten? Valt toch wel mee.
Ja echt absurd. Ik heb dus een paar dagen in de herfstvakantie staan en kon dus geen weekend in de kerstperiode reserveren. Dat kan ik pas vanaf volgende week. Maar ja, nu zitten alle weekenden van November en December al vol.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:03 schreef mschol het volgende:
zeker nog steeds maar 3 dagen dat je mag reserveren als jaarpas houder?
The only way is down.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef E.T. het volgende:
Op dit moment zitten we vast bovenin de Tower of Terror! Tussen de hoogste en een-na-hoogste verdieping![]()
![]()
Zitten al een minuut of 20. We worden wel toegesproken, maar geen idee hoe we hieruit moeten komen.
Ben je er al uit??quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef E.T. het volgende:
Op dit moment zitten we vast bovenin de Tower of Terror! Tussen de hoogste en een-na-hoogste verdieping![]()
![]()
Zitten al een minuut of 20. We worden wel toegesproken, maar geen idee hoe we hieruit moeten komen.
Wat een gedoequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:45 schreef E.T. het volgende:
Nu een vergeten rugzak bij Minnie.. security erbij, drugs/explosievenhond erbij..
We treffen het wel vandaag
Van de week was heel de Village ontruimd vanwege ook een vergeten tasquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:45 schreef E.T. het volgende:
Nu een vergeten rugzak bij Minnie.. security erbij, drugs/explosievenhond erbij..
We treffen het wel vandaag
Je kan bij de city hall langsgaanquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:43 schreef E.T. het volgende:
We hebben een half uur vastgezeten.
Zat gewoon vast in m’n stoeltje en gewoon een bodem in de lift natuurlijk, dus als er bevestigd is dat je vaststaat durf ik m’n telefoon wel te pakken. Er zaten wel wat kinderen te huilen en panieken natuurlijk, zeker toen het grote licht nog niet aan was.
(We kregen wel af en toe te horen dat we eigenlijk geen foto’s mochten maken :’)
Helaas niet spectaculair naar beneden gekomen, maar de lift ging heel langzaam naar beneden.
Overigens geen enkel excuus of wat dan ook van Disney.. dat viel wel een beetje tegen.
En volgens mij heeft het hele park technische issues hierdoor opgelopen ofzo.. bijna alles heeft failures en staat stil. Zo erg als vandaag heb ik nog nooit meegemaakt. 80% van de grote attracties staat om de haverklap stil met technical failures.
Wij zijn twee weekenden gewoon elke dag het park binnen gewandeld zonder reservering.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja echt absurd. Ik heb dus een paar dagen in de herfstvakantie staan en kon dus geen weekend in de kerstperiode reserveren. Dat kan ik pas vanaf volgende week. Maar ja, nu zitten alle weekenden van November en December al vol.
Ze hebben de jaarkaarten echt heel slecht behandeld gedurende de corona periode. Maar ja fuck 'm, die hebben toch al betaald.
Ik zal het niet in een weekend in de kerstperiode proberen als ik jou wasquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wij zijn twee weekenden gewoon elke dag het park binnen gewandeld zonder reservering.
Wel pas rond een uurtje of 1 à 2 naar het park gegaan en kon zo doorlopen.
Weet ik, maar op deze manier voel je je dan toch een zeikerd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:54 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Je kan bij de city hall langsgaan
31 Oktober? Veel plezier! Ben wel benieuwd naar foto's. Ik moet wel zeggen dat ik de Halloween versieringen dit jaar in Main Street en Frontierland een niveautje hoger vond dan in 2017 toen ik er de laatste keer met Halloween was.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:21 schreef mschol het volgende:
gisteren mijn halloween kaartje binnen gekregen
yep, ik ben ook erg benieuwd hoe het nu is..quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
31 Oktober? Veel plezier! Ben wel benieuwd naar foto's. Ik moet wel zeggen dat ik de Halloween versieringen dit jaar in Main Street en Frontierland een niveautje hoger vond dan in 2017 toen ik er de laatste keer met Halloween was.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:28 schreef psv-gomes het volgende:
Vanaf vandaag hoeven kinderen tot en met 11 jaar niet meer met maskers mondkapjes op te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |