https://amsterdam.consulfrance.org/Gezondheidspas-in-Frankrijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Moeten kinderen van 9 en 10 ook zo'n pas hebben? De volwassenen hebben een internationale qr.
En hoe groot is de kans dat er nog iets verandert de komende 3 weken?
Anders lees je ff de regels op de disneyland parijs site of de anwb of letterlijk elke hit op google?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Moeten kinderen van 9 en 10 ook zo'n pas hebben? De volwassenen hebben een internationale qr.
Vanaf 18 jaar pas (en vanaf 1 sept vanaf 12 jaar dacht ik). Wel moeten kinderen vanaf 6 jaar in Disney een mondkapje op, ook buiten de attracties.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Maar vanaf 12 jaar moet je een test om de grens over te mogen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Vanaf 18 jaar pas (en vanaf 1 sept vanaf 12 jaar dacht ik). Wel moeten kinderen vanaf 6 jaar in Disney een mondkapje op, ook buiten de attracties.
De kans dat de algemene Franse regels op korte termijn worden aangepast lijkt me klein, deze regels zijn pas net ingevoerd. Mondkapjesplicht verwacht ik zelf nog tot minimaal eind 2021.
Geen idee hoe dat nu zit, was voor ons niet van toepassing, maar de regels om Frankrijk in te komen zijn net anders dan de regels om in Frankrijk dingen te kunnen doen. Plus dat je zeker in de zomer misschien niet direct naar Disney gaat of meerdere dagen. Mijn toegangstest om Frankrijk in te komen was niet meer geldig om (dag 2 ) Disney in te komen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar vanaf 12 jaar moet je een test om de grens over te mogen.
Nee kinderen tot en met 17 jaar zijn tot 30 september uitgesloten voor de pass sanitairequote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Geen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef lunko1979 het volgende:
Disney is hard bezig jaarkaarthouders weg te jagen. Dit is ook mijn laatste jaarkaart voorlopig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:26 schreef mschol het volgende:
disney heeft als bezuiniging maar besloten zijn reserveringslijn dicht te gooien het weekend?![]()
ik wil proberen wat te boeken met jaarpas maar online hebben ze dat nog steeds niet voorelkaar en bellen kan volgens het menu alleen tussen 9:00 en 17:00 doordeweeeks
ik snap wel dat ze willen besparen, maar meld dan iig op je site dat je alleen doordeweeks open bent, zeker met een 0900 nummer dat geld kostquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Disney is hard bezig jaarkaarthouders weg te jagen. Dit is ook mijn laatste jaarkaart voorlopig.
Het was een feestdag in Frankrijk gisteren. Sommige afdelingen zijn dicht dan. Wrs was dat ook van toepassing voor de jaarpassenquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:26 schreef mschol het volgende:
disney heeft als bezuiniging maar besloten zijn reserveringslijn dicht te gooien het weekend?![]()
ik wil proberen wat te boeken met jaarpas maar online hebben ze dat nog steeds niet voorelkaar en bellen kan volgens het menu alleen tussen 9:00 en 17:00 doordeweeeks
Enkel in dat tentje, maar inderdaad, meestal dicht!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:22 schreef E.T. het volgende:
Hebben we nog ergens Pineapple whips?
Het losse tentje waar ze vroeger hadden is dicht en er staan geen pineapple whips op het bord..
waar kan ik ze wel vinden???
#musthave
er werd echt specifiek gezegd dat ze alleen doordeweeks open waren..quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:12 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Het was een feestdag in Frankrijk gisteren. Sommige afdelingen zijn dicht dan. Wrs was dat ook van toepassing voor de jaarpassen
pineapple whips?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:22 schreef E.T. het volgende:
Het losse tentje waar ze vroeger hadden is dicht en er staan geen pineapple whips op het bord..
#musthave
Bij Café de la Brousse hadden ze de Mango Whip.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:22 schreef E.T. het volgende:
#musthave
Persoonlijk, staat een foto op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:09 schreef trigt013 het volgende:
Als ik een Discovery Jaarkaart voor mijn gezin koop digitaal, kan ik die door iemand anders laten inwisselen in Disneyland? Of moeten wij de vouches allemaal persoonlijk omwisselen voor de kaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |