Ja voor dat geld wordt het echt gedaan? Ik vond die prijzen echt bízar. Maar ja als mensen het betalen snap ik het wel dat ze het zo duur maken.quote:Op maandag 1 november 2021 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels wel binnen gelukkig
maar tering de drukte.
en die premium pass is wel echt goud geld scheppen voor disney als ik zie hoe druk die rijen zijn
Die tramtour is wel behoorlijk opgeknapt, maar blijft een beetje lullige kinder attractie. Studio's is nu sowieso 2 keer niets. Je hebt ToT, Ratatouille, Crush, RC Racer en dat was het wel.quote:Op maandag 1 november 2021 16:46 schreef mschol het volgende:
paraplu mee of regenjack ofzo
oh en studio tram tours is weer leven in geblazen als cars roadtour
ja studios is idd nogal kreupel, hoe eerder ze dingen af hebben hoe beter..quote:Op maandag 1 november 2021 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die tramtour is wel behoorlijk opgeknapt, maar blijft een beetje lullige kinder attractie. Studio's is nu sowieso 2 keer niets. Je hebt ToT, Ratatouille, Crush, RC Racer en dat was het wel.
Dat Marvel gebied gaat nog redelijk snel, maar Frozen en Star Wars gaat wel ff duren. En Marvel is gewoon de oude meuk met een verfje. Alleen die nieuwe Spiderman attractie.quote:Op maandag 1 november 2021 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja studios is idd nogal kreupel, hoe eerder ze dingen af hebben hoe beter..
dat marvel HQ is een heel nieuw pand wat neergezet is.. spiderman is toch juist een repaint van rock n rollercoaster?quote:Op maandag 1 november 2021 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat Marvel gebied gaat nog redelijk snel, maar Frozen en Star Wars gaat wel ff duren. En Marvel is gewoon de oude meuk met een verfje. Alleen die nieuwe Spiderman attractie.
Heb je de restaurants gereserveerd?quote:Op maandag 1 november 2021 13:50 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja voor dat geld wordt het echt gedaan? Ik vond die prijzen echt bízar. Maar ja als mensen het betalen snap ik het wel dat ze het zo duur maken.![]()
Wij (@:kapiteiniglo en ik) gaan wo-do-vr. Ik zie wel een beetje op tegen de drukte. Wisten niet dat het herfstvakantie was in Frankrijk én België. Dus als je na vandaag nog tips hebt...
Nee maar we gaan ook niet in de restaurants met reservering etenquote:Op dinsdag 2 november 2021 01:12 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Heb je de restaurants gereserveerd?
Nee, Rock'n Rollercoaster wordt een Iron Man coaster.quote:Op maandag 1 november 2021 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat marvel HQ is een heel nieuw pand wat neergezet is.. spiderman is toch juist een repaint van rock n rollercoaster?
voor de rest wel met je eens hoor en hoewel ik het nog steeds leuk vind mis je de vernieuwing wel.
die cars roadtrip bv wordt nauwelijks aangegeven, ik had em ook bijna gemist op de kaart
ondertussen wordt je wel dood gegooid met die premium passen op elke vierkante cm aan ruimte die ze hebben
ik hoop dat mijn jaarpas nog tot in de 30ste verjaardag periode valt maar daarna houdt ik het waarschijnlijk even voor gezien, iig zo sta ik er nu in
Nee Spiderman komt in het oude armageddon. Rock n rollercoaster wordt ironman. Ja roadtrip zit echt verstopt, zeker als je bekend ben loop je normaal gesproken niet zo ver naar achter.quote:Op maandag 1 november 2021 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat marvel HQ is een heel nieuw pand wat neergezet is.. spiderman is toch juist een repaint van rock n rollercoaster?
voor de rest wel met je eens hoor en hoewel ik het nog steeds leuk vind mis je de vernieuwing wel.
die cars roadtrip bv wordt nauwelijks aangegeven, ik had em ook bijna gemist op de kaart
ondertussen wordt je wel dood gegooid met die premium passen op elke vierkante cm aan ruimte die ze hebben
ik hoop dat mijn jaarpas nog tot in de 30ste verjaardag periode valt maar daarna houdt ik het waarschijnlijk even voor gezien, iig zo sta ik er nu in
Zonde van Frozen, gaat nog even durenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Nee, Rock'n Rollercoaster wordt een Iron Man coaster.
Nieuwe facade, nieuwe wachtrij en schermen binnen.
Armageddon is gesloopt, daar staat nu een nieuw pand voor de Spiderman shooter.
De restaurants aan de linkerkant worden gestript en opnieuw opgebouwd. Iets meer dan een likje verf maar niet écht nieuw.
Frozen zou ik niet voor zomer 2024 verwachten.
Zolang Frankrijk geen inreisbeperkingen in stelt is er natuurlijk geen probleem. Daar hebben onze maatregelen geen invloed op. Zo streng is het sowieso niet wat ze hier nu van plan zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 05:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben benieuwd of we nog naar disney kunnen ( aankomst 28 nov).
We zijn beide gevaccineerd, maar zal dat genoeg zijn? Of maakt het niet uit dat hier alles dicht is en daar open? We kunnen 7 dagen van te voren annuleren
Nee dat maakt niks uit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 05:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben benieuwd of we nog naar disney kunnen ( aankomst 28 nov).
We zijn beide gevaccineerd, maar zal dat genoeg zijn? Of maakt het niet uit dat hier alles dicht is en daar open? We kunnen 7 dagen van te voren annuleren
Ik denk idd ook dat ze zich daar wel aan vasthouden. Het is al een zeer ruime verlenging van de geldigheid vanwege Corona, en je kon afgelopen 2 jaar vanuit Nederland gewoon reizen naar Frankrijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:44 schreef dutchdevil het volgende:
Heel mooi natuurlijk. Maar we zouden graag in mei willen gaan. Zou Disney daar moeilijk over doen? 🤔
Inmiddels zijn we al een heel eind verder, maar iedereen kan die booster al gehad hebben. Dus dat gaat ook geen probleem zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:28 schreef Froomey het volgende:
Mmm, ik heb in maart 2022 een 3 daagse trip met het hele gezin geboekt (ze zijn nog nooit geweest!) en we hebben het al 2x moeten verzetten door Corona gedoe... nu dit weer:
Let op: Vanaf 15 december 2021 is uw coronabewijs (DCC) niet meer geldig als u 65 jaar of ouder bent en u uw 2e vaccinatie (of 1e na een covid-besmetting) langer dan 7 maanden geleden heeft gehad. Alleen een DCC met coronabewijs van 3 vaccinaties (of 2 na een covid-besmetting) is vanaf dan geldig. Vanaf 15 januari 2022 geldt deze maatregel ook voor personen van 18 jaar en ouder
Ten eerste lijkt het op dit tempo niet echt haalbaar om voor die tijd een booster te krijgen, en elke dag testen zie ik ook niet echt zitten, kan me voorstellen dat het super druk is (neem aan dat ze een teststraat hebben rondom Disney?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |