Doe het niet, maatje. Hele dagen thuis zitten is geen reet aan. In het begin lijkt het wel genot, maar geloof me, het gaat HEEL snel vervelen.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om minder te gaan werken. Ze kunnen me allemaal de moord stikken.
Maar wat moet ik dan met die vrije dagen? Ik denk dat ik dan nog 3 dagen wil blijven werken. Mijn vrienden werken allemaal fulltime. Hoe ervaar jij dat? Hoe vul jij je dagen?
Ja ik dacht maandag, dinsdag en donderdag nog werken. Huisdier is niks voor me. Gamen kan natuurlijk. Maar misschien voel je je dan wel wat nutteloos naderhand?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe het niet, maatje. Hele dagen thuis zitten is geen reet aan. In het begin lijkt het wel genot, maar geloof me, het gaat HEEL snel vervelen.
edit: bij jou is het dan een halve week, dan valt het opzich nog mee. Gewoon beetje aankutten met games, muziek, huisdier, weet ik het.
Waarom wel? je weet nu al niet wat je met je tijd moet.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Alleen ben ik dus op zoek naar een plan.
Maar werken omdat je anders niks te doen hebt is ook wat kansloos toch?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wel? je weet nu al niet wat je met je tijd moet.
Kun je wel moneyz maken.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar werken omdat je anders niks te doen hebt is ook wat kansloos toch?
Maar je hebt toch ook niks anders te doen?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb niet echt meer geld nodig. Zou daarvan ook niet weten wat ik ermee moet. Hooguit extra aflossen van mijn hypotheek.quote:
Daarom zoek ik naar nieuwe tijdsbesteding voor doordeweeks.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook niks anders te doen?
Oh vandaarquote:Op maandag 22 juni 2020 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarom zoek ik naar nieuwe tijdsbesteding voor doordeweeks.
Je werkt toch vooral om geld te verdienen? (of om dat het leuk is) Maar als het kan lekker doen toch.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik weet nog wel een rekeningnummer waar je het op mag storten.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb niet echt meer geld nodig. Zou daarvan ook niet weten wat ik ermee moet. Hooguit extra aflossen van mijn hypotheek.
Mijn werk is wel prima, maar ik hoop toch wel dat ik iets kan bedenken wat ik leuker vind.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je werkt toch vooral om geld te verdienen? (of om dat het leuk is) Maar als het kan lekker doen toch.
Lekker FOK!ken! Misschien kan je moderator of admin worden.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn werk is wel prima, maar ik hoop toch wel dat ik iets kan bedenken wat ik leuker vind.
Dan weet je het toch juist wel.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb niet echt meer geld nodig. Zou daarvan ook niet weten wat ik ermee moet. Hooguit extra aflossen van mijn hypotheek.
Word VBL mod, want @onlogisch hebben we niks aan.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn werk is wel prima, maar ik hoop toch wel dat ik iets kan bedenken wat ik leuker vind.
Goeiedag zegquote:Op maandag 22 juni 2020 13:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Word VBL mod, want @:onlogisch hebben we niks aan.
Ben bloedserieusquote:Op maandag 22 juni 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakte iemand anders deze grap niet net ook al?
Ik word al VBL-modquote:Op maandag 22 juni 2020 13:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
bitcoin sparen voor je kindquote:Op maandag 22 juni 2020 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarom zoek ik naar nieuwe tijdsbesteding voor doordeweeks.
Ja. Valt wel mee met hoe duur het is. Ik vind het knap dat gezinnen met 2 (WO) inkomens alles op krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Je hebt toch ook een kind? Dat zal ook wel wat geld kosten, studiefonds etc.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat soort mensen roken meestalquote:Op maandag 22 juni 2020 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Valt wel mee met hoe duur het is. Ik vind het knap dat gezinnen met 2 (WO) inkomens alles op krijgen.
Applequote:Op maandag 22 juni 2020 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Valt wel mee met hoe duur het is. Ik vind het knap dat gezinnen met 2 (WO) inkomens alles op krijgen.
Misschien kun je een leuk spelertje voor Willem 2 kopen.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op maandag 22-06-2020 om 12:30:26Hophop 1na laatste stort voor buurman Robert https://t.co/lEThZ6utTI reageer retweet
Dat is helemaal niet waar ik naar op zoek was. Sterker nog; ik ben niet eens de grootverdiener in mijn gezin.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:17 schreef Tjacka het volgende:
Lenny is echt een zeikerd. Oooh ik heb veel geld! Wat erg!
Sporten of WoWquote:Op maandag 22 juni 2020 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar ik naar op zoek was. Sterker nog; ik ben niet eens de grootverdiener in mijn gezin.
Ik zoek gewoon naar een leukere bezigheid voor doordeweeks.
FOK! is toch een leuke bezigheidquote:Op maandag 22 juni 2020 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar ik naar op zoek was. Sterker nog; ik ben niet eens de grootverdiener in mijn gezin.
Lekker golfen man. Heerlijk.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja ik dacht maandag, dinsdag en donderdag nog werken. Huisdier is niks voor me. Gamen kan natuurlijk. Maar misschien voel je je dan wel wat nutteloos naderhand?
Zou liefst gaan tennissen, terrasje, dat soort dingen. Maar dat wordt hem niet als je alleen vrij bent.
Je scrotum scheren.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist jij dat er users zijn (boven de 18) die dat nooit doen?quote:
Lezen, tennnis, puzzelen, gamen, buitenvrouw zoeken etc etc. En je kind zal ook wel wat tijd kosten.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
word ik niet meer getagd?quote:
Bahquote:Op maandag 22 juni 2020 13:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist jij dat er users zijn (boven de 18) die dat nooit doen?
nou dan niet eikelquote:Op maandag 22 juni 2020 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij grijpt ook echt elke mogelijkheid aan om over je bitcoin te praten hequote:Op maandag 22 juni 2020 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou dan niet eikel
geen ticket willen voor de bitcoin citadel voor lenny junior
jij staat meestal achteraan als iets uitgedeeld wordtquote:Op maandag 22 juni 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
@:coco. deelt uit vandaag
Hopelijk word ik niet het slachtoffer
het was redelijk ontopic want lenny heeft teveel geld en tijd overquote:Op maandag 22 juni 2020 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij grijpt ook echt elke mogelijkheid aan om over je bitcoin te praten he
[ afbeelding ]
welke app?quote:Op maandag 22 juni 2020 13:28 schreef Coco. het volgende:
Opzouten met je cryptogeneuzel, doe dat maar in die debielen app van je.
koekoek sowquote:Op maandag 22 juni 2020 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij staat meestal achteraan als iets uitgedeeld wordt
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goeiemorgen zegquote:Op maandag 22 juni 2020 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja als je nooit een wijf hebt die aan je zak sabbelt snap ik het nog welquote:Op maandag 22 juni 2020 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit gedaan, lekker met een harige zak rondlopen zoals de natuur het bedoeld heeft. Genot.
[..]
Mag ik @ziggo een compliment gevenquote:Op maandag 22 juni 2020 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch heb je nou met een man gesproken? Misschien wel met mij!
Lees wat boeken, bijvoorbeeld over de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag zeker!quote:Op maandag 22 juni 2020 13:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag ik @:Ziggo een compliment geven
Oh wist niet dat ze toen al actief waren.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lees wat boeken, bijvoorbeeld over de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog.
Dan kom je er gelijk achter dat FVD een kutpartij is
5/10quote:Op maandag 22 juni 2020 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh wist niet dat ze toen al actief waren.
mijn probleem met boeken is dat ik goed ben in kopen maar slecht ben in lezenquote:Op maandag 22 juni 2020 13:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Erg mooiquote:Op maandag 22 juni 2020 13:41 schreef Coco. het volgende:
Boh vanavond topshow VI.
Record aantal kijkers. Genot.
Ik ga ook kijken denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:41 schreef Coco. het volgende:
Boh vanavond topshow VI.
Geen POl. Geen bitcoin.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:42 schreef Coco. het volgende:
Geen POL graag hier.
Dank.
Kijk @:Lenny_leonard zo kan je hier modden.
Goeie genade zeg!quote:Op maandag 22 juni 2020 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga sinds lange tijd ook weer 'ns kijken denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:41 schreef Coco. het volgende:
Boh vanavond topshow VI.
Een smiley is geen tegenargument.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, het gemiddelde tegenargument van een FVD'er
Het is een verzoek, ik zou dat niet wegmodden.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen POl. Geen bitcoin.
Ben jij van de censuurpolitie?
[..]
Joh je meent hetquote:Op maandag 22 juni 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een smiley is geen tegenargument.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is een verzoek, ik zou dat niet wegmodden.
Net zoals ik liever heb dat de mooie OP blijft staan, echter als een of andere joker graag zijn eigen zwakzinnige OP wil inbrengen, dan kan dat gewoon.
Eens.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is een verzoek, ik zou dat niet wegmodden.
Net zoals ik liever heb dat de mooie OP blijft staan, echter als een of andere joker graag zijn eigen zwakzinnige OP wil inbrengen, dan kan dat gewoon.
Ik ook.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Overigens voorspel ik een ongekende flopshow vanavond.
Vroeg iemand jou om een voorspelling te doen? Ik dacht het niet he?quote:Op maandag 22 juni 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Overigens voorspel ik een ongekende flopshow vanavond.
Kloptquote:Op maandag 22 juni 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg iemand jou om een voorspelling te doen? Ik dacht het niet he?
Grotere letters een optie?quote:Op maandag 22 juni 2020 13:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn probleem met boeken is dat ik goed ben in kopen maar slecht ben in lezen
Mimimimimiquote:Op maandag 22 juni 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lopen jullie daar nou nog steeds over te janken
Aad levensgenietertwitter:aad300 twitterde op maandag 22-06-2020 om 13:12:36Twee Haagse kroketten met mosterd bij @Suiderduin op Kijkduin #strand #toplocatie https://t.co/lQcz3hFAQg reageer retweet
Al gepost.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Aad levensgenietertwitter:aad300 twitterde op maandag 22-06-2020 om 13:12:36Twee Haagse kroketten met mosterd bij @:Suiderduin op Kijkduin #strand #toplocatie https://t.co/lQcz3hFAQg reageer retweet
je loopt achter de feiten aanquote:Op maandag 22 juni 2020 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Aad levensgenietertwitter:aad300 twitterde op maandag 22-06-2020 om 13:12:36Twee Haagse kroketten met mosterd bij @:Suiderduin op Kijkduin #strand #toplocatie https://t.co/lQcz3hFAQg reageer retweet
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kreeg je in die toppa een notequote:Op maandag 22 juni 2020 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar is een topic over Mediacourant.
SHO / Het grote Mediacourant.nl fantopic #2
Homer.gifquote:Op maandag 22 juni 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gepost.
Ook zonder mentions is je post onnodig.
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lopen jullie daar nou nog steeds over te janken
quote:Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 7 dagen.
Ga ik doenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:12 schreef JanCees het volgende:
ik bega een blunder op twitter
uitlachen mag
Erg mooi.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:13 schreef Zipportal het volgende:
RIVM: Voor het eerst in drie maanden tijd geen melding van nieuwe coronadoden
https://www.nu.nl/coronav(...)euwe-coronadode.html
Pushmeldingen.
JAAPED.
GommersGOAT.
@:lenny_leonard
@:caland
SEKSCLUBS OPEN NUquote:Op maandag 22 juni 2020 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Pushmeldingen.
JAAPED.
GommersGOAT.
dolle hond gifquote:Op maandag 22 juni 2020 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Pushmeldingen.
JAAPED.
GommersGOAT.
Uiteraard al gedaanquote:Op maandag 22 juni 2020 14:12 schreef JanCees het volgende:
uitlachen mag
Gedaan.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:12 schreef JanCees het volgende:
uitlachen mag
En voor je moeder zeker.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
SEKSCLUBS OPEN NU
(dit vraag ik voor een vriend)
gelijk weekendje pascha boekenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
SEKSCLUBS OPEN NU
Stukje Oreo erbij.twitter:RBiakpara twitterde op zondag 21-06-2020 om 23:08:03The officer who killed George Floyd. No remorse whatsoever. https://t.co/0cnWlVaebh reageer retweet
Dat is geen vraag.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
SEKSCLUBS OPEN NU
@haags_kwartiertjequote:Op maandag 22 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
Airco maar even aangezet. Kan nog goed van pas komen deze week
Wat een achterlijk wijf zeg, alsof hij geen boodschappen mag doenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Stukje Oreo erbij.twitter:RBiakpara twitterde op zondag 21-06-2020 om 23:08:03The officer who killed George Floyd. No remorse whatsoever. https://t.co/0cnWlVaebh reageer retweet
Ben je nog steeds thuis aan het werken?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
Jazeker. Gaat ook nog wel even duren.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je nog steeds thuis aan het werken?
Het plant seizoen is begonnen hèquote:Op maandag 22 juni 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je nog steeds thuis aan het werken?
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons ook ja, sowieso tot september.
ik ook voorlopigquote:Op maandag 22 juni 2020 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons ook ja, sowieso tot september.
laat zequote:Op maandag 22 juni 2020 14:44 schreef Caland het volgende:
Mensen op twitter vinden dat ik te hard ben voor @:jancees
Benieuwd wie binnenkort de digibokaal wint bij de NOS.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
De NOS begint een beetje zielig te worden.
Ja, die is assistent van Koeman.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik kom er opeens achter dat Maarten Stekelenburg nog bestaat.
lol
Ja, dat idee had ik ook.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar voor mijn gevoel is Maarten ongeveer gestopt met keepen na het WK 2010.
twitter:Rene51945738641 twitterde op maandag 22-06-2020 om 14:19:29@RBiakpara So he can't do groceries? If he's out on bail who cares what he does.
I guess you really wanted some likes on twitter. Great job buddy!! reageer retweet
Ja, dat zei ik al, dat wordt een risicoquote:Op maandag 22 juni 2020 15:29 schreef Coco. het volgende:
twitter:Rene51945738641 twitterde op maandag 22-06-2020 om 14:19:29@:RBiakpara So he can't do groceries? If he's out on bail who cares what he does.
I guess you really wanted some likes on twitter. Great job buddy!! reageer retweet
Ik wilde eigenlijk nog zeggen, keurig Engels.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al, dat wordt een risico
Hoeveel fouten zitten erin?
wat een harassment van dat wijfquote:Op maandag 22 juni 2020 15:29 schreef Coco. het volgende:
twitter:Rene51945738641 twitterde op maandag 22-06-2020 om 14:19:29@:RBiakpara So he can't do groceries? If he's out on bail who cares what he does.
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
Zeker. Maar zet hem eigenlijk alleen aan om de plak nachten door te komen. Dus vanaf morgenavond gaat ie ook hier aan.quote:
Do groceries is iets te letterlijk vertaald van boodschappen doen. To get groceries, to do grocery shopping.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog zeggen, keurig Engels.
Maar dan zal er vast weer een wijsneus reageren.
Twitter volgende keer met een hoofdletter.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al, dat wordt een risico
Hoeveel fouten zitten erin?
Het is wat.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Do groceries is iets te letterlijk vertaald van boodschappen doen. To get groceries, to do grocery shopping.
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Do groceries is iets te letterlijk vertaald van boodschappen doen. To get groceries, to do grocery shopping.
Absoluut, ontzettend benieuwd hoe ze gaan openen.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo Buitendam. Ga je vanavond ook VI kijken?
quote:Op maandag 22 juni 2020 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Absoluut, ontzettend benieuwd hoe ze gaan openen.
Hey maatquote:Op maandag 22 juni 2020 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Zeker. Maar zet hem eigenlijk alleen aan om de plak nachten door te komen. Dus vanaf morgenavond gaat ie ook hier aan.
Het zou leuk zijn als ze het er gewoon totaal niet over gaan hebben.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Absoluut, ontzettend benieuwd hoe ze gaan openen.
quote:Op maandag 22 juni 2020 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze het er gewoon totaal niet over gaan hebben.
Neequote:Op maandag 22 juni 2020 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze het er gewoon totaal niet over gaan hebben.
(lol)twitter:Expressometmelk twitterde op maandag 22-06-2020 om 16:29:34Trol account https://t.co/of2Xe9g6T1 reageer retweet
Wilfriet wil het er vast niet te lang over hebben, bang voor nieuwe ophef en zijn baantje.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee. Overal grote bek over en nu met tegengas moet je ook kunnen incasseren en je weerwoord geven.
Verder 100% team VI.
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 16:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Uniek: geen reclameblok vanavond bij Veronica Inside
https://www.ad.nl/show/un(...)ica-inside~aa6901f4/
SLA EXTRA DRINKEN IN.
Ik denk niet dat er merken zijn die met racisme geassocieerd willen worden.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Wtf, er is toch wel iemand die nog wil adverteren als er zoveel mensen gaan kijken.
Waar vroeger de ruzies vooral onderling aan tafel waren is het nu al een hele tijd 'wij tegen de rest'. Wilfred geeft steeds minder tegengas helaas.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wilfriet wil het er vast niet te lang over hebben, bang voor nieuwe ophef en zijn baantje.
Kloptquote:Op maandag 22 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er merken zijn die met racisme geassocieerd willen worden.
Oke Peterquote:Op maandag 22 juni 2020 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar vroeger de ruzies vooral onderling aan tafel waren is het nu al een hele tijd 'wij tegen de rest'. Wilfred geeft steeds minder tegengas helaas.
Wilfred Genee in een notendop. Geeft heel bewust een voorzetje voor effectbejag, Gijp of Derksen kopt hem in. Genee lacht en zegt vervolgens verontwaardigd: 'nou nou nou dit kan je niet zeggen'.
Oh.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er merken zijn die met racisme geassocieerd willen worden.
Het is toch zo. Wilfred kon vroeger lekker zuigen. Die fitties tussen hem en Johan waren toch nice?quote:
Dat gaat vanavond niet gebeuren hoor, de heren zijn ook naar Grollo geweest blijkbaar. Ik verwacht een gezapige uitzending.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar vroeger de ruzies vooral onderling aan tafel waren is het nu al een hele tijd 'wij tegen de rest'. Wilfred geeft steeds minder tegengas helaas.
Wilfred Genee in een notendop. Geeft heel bewust een voorzetje voor effectbejag, Gijp of Derksen kopt hem in. Genee lacht en zegt vervolgens verontwaardigd: 'nou nou nou dit kan je niet zeggen'.
Ja anders zijn ze die gemakkelijke 8 ton salaris per jaar kwijt. Wilfred zijn carrière is in gevaar.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat vanavond niet gebeuren hoor, de heren zijn ook naar Grollo geweest blijkbaar. Ik verwacht een gezapige uitzending.
Anders hebben ze geen:quote:Op maandag 22 juni 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
Als er maar geen excuses aangeboden worden vind ik alles best.
Ohquote:Op maandag 22 juni 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is één ruggengraat (gezien vanuit meerdere perspectieven)
Dom varken.
Kip met rijst. En je bent een ranzig varken.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip met groenten en je bent een smerig varken.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoete aardappel met doperwten en kipshaslicks.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Pics?quote:
Doorgaans 1x, maar een dag vol koffie wil er nog weleens voor zorgen dat ik 2x ga zitten.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hmm, ja soms als alles er niet in 1 keer uit gaat of als je buik van slag is
Watchmojo doet vooral top 10 videos tochquote:Op maandag 22 juni 2020 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik begreep er geen kut van. Ik eis een filmpje van Watchmojo die het allemaal gaat uitleggen.
ga niet kijken dan denk ikquote:Op maandag 22 juni 2020 17:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/un(...)ica-inside~aa6901f4/
@:aTypisch het negeren zit er niet in. Ze wijden er waarschijnlijk nu de hele uitzending aan
"Explained" doen ze ook.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Watchmojo doet vooral top 10 videos toch
Gewoon kijken maat. Historische televisiequote:Op maandag 22 juni 2020 18:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ga niet kijken dan denk ik
als het een TOPSHOW was dan kijk ik hem wel terug
Jouw leven omhelst niet echt veel of wel?quote:Op maandag 22 juni 2020 18:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon kijken maat. Historische televisie
Meer dan vrijwillig politieagentje spelen op een forum.quote:Op maandag 22 juni 2020 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw leven omhelst niet echt veel of wel?
Wat een steek naar forum admin @GGMM is dit zeg. Goeie genade.quote:Op maandag 22 juni 2020 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meer dan vrijwillig politieagentje spelen op een forum.
Koekoek.quote:Op maandag 22 juni 2020 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 22 juni 2020 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
COOCOOKquote:Op maandag 22 juni 2020 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2020 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij zat uiteindelijk gewoon in m'n tas.
Waarschijnlijk weer teveel gezopen.quote:Op maandag 22 juni 2020 18:32 schreef GGMM het volgende:
Is caland zijn zonnebril kwijt?
Wat een dom varken!
Cousin Balkiquote:
Niks mis meequote:
René en met name Johan werden ook een gegeven moment echt ziedend op Dries. Dat had nog wel mogen escaleren.quote:
Yep. Terecht ziedend. Wat een mongool is dat zeg.quote:Op maandag 22 juni 2020 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
René en met name Johan werden ook een gegeven moment echt ziedend op Dries. Dat had nog wel mogen escaleren.
Gaat echt helpen zulke mensen.quote:Op maandag 22 juni 2020 21:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yep. Terecht ziedend. Wat een mongool is dat zeg.
Ik ben wel blij dat er geen excuses gemaakt werden. Zag de bui echt hangen nadat Wilfred 2 idiote gasten optrommelde en het alleen maar over deze onzin zou gaan, maar Johan heeft me positief verrastquote:
Wilfred was echt vreselijk, maar dat zei ik vanmiddag al. Die zat er alleen om zijn eigen hachje te redden.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er geen excuses gemaakt werden. Zag de bui echt hangen nadat Wilfred 2 idiote gasten optrommelde en het alleen maar over deze onzin zou gaan, maar Johan heeft me positief verrast
Wilfred daarentegen...
Dat. Maar wellicht ook wel afgesproken. Ib beide gevallen echtquote:Op maandag 22 juni 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wilfred was echt vreselijk, maar dat zei ik vanmiddag al. Die zat er alleen om zijn eigen hachje te redden.
Uiteindelijk is hij de grote verliezer als ik Twitter mag geloven.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wilfred was echt vreselijk, maar dat zei ik vanmiddag al. Die zat er alleen om zijn eigen hachje te redden.
Ach je moet maar zo denken het is niet eens het meest droevige wat ooit uit je toetsenbord is gekomen Dummie!quote:Op maandag 22 juni 2020 22:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij de grote verliezer als ik Twitter mag geloven.
Al is mijn hashtag poging #wilfredrotop wel erg droevig geworden.
Jeetje. Je kan veel en veel beter Caland. Kom op.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken het is niet eens het meest droevige wat ooit uit je toetsenbord is gekomen Dummie!
Ik verlang terug naar de goede oude tijd dat we het nog hadden over hoe slecht de VAR eigenlijk wel of niet is.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben nu wel weer klaar met dit hele gedoe eigenlijk. Kan er niet weer een virusje komen of zo?
Ruzie maken over een balletje buitenkant paal en hands of niet, lekker man.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de goede oude tijd dat we het nog hadden over hoe slecht de VAR eigenlijk wel of niet is.
Ja kan! (Ik weet er dan geen benaming voor)quote:
Of gewoon direct via de TVquote:Op maandag 22 juni 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Wel de moeite om terug te kijken in mijn ogen.
👍🏿👍🏿👍🏿quote:Op maandag 22 juni 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Wel de moeite om terug te kijken in mijn ogen.
Ha ha haquote:
Ik vond het namelijk geen topshow, maar ook geen flopshow.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja kan! (Ik weet er dan geen benaming voor)
twitter:JanJanssen2015 twitterde op maandag 22-06-2020 om 21:24:42@Sanneke89 Moet je nagaan hoe gek ik in het echt ben! Ik post bijvoorbeeld heel veel op Fok!, onder de nickname Caland, moet je eens kijken hoeveel gekke dingen ik daar zeg. reageer retweet
Welke debiel is dat nou weerquote:Op maandag 22 juni 2020 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
@:Calandtwitter:JanJanssen2015 twitterde op maandag 22-06-2020 om 21:24:42@:Sanneke89 Moet je nagaan hoe gek ik in het echt ben! Ik post bijvoorbeeld heel veel op Fok!, onder de nickname Caland, moet je eens kijken hoeveel gekke dingen ik daar zeg. reageer retweet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |