dat is ook wel prettig voor een potentiële koperquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze de financiering tot en met 2021 rond hebben.
Foto's in de tweet (ook vooraanzicht).twitter:WilliamsRacing twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 09:59:54Our new look for the season ahead 👊
#WeAreWilliams 💙 https://t.co/oVs8VEKP8e reageer retweet
beter dan de ROKIT lookquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Foto's in de tweet (ook vooraanzicht).twitter:WilliamsRacing twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 09:59:54Our new look for the season ahead 👊
Ik vind het ook wel mooi op de foto'squote:
twitter:AlbertFabrega twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 01:55:28Nuevo suelo para el RB16 probado hoy en Silverstone con multiples deflectores verticales.
New floor on the RB16 tested today at Silverstone with multiple vertical deflectors. https://t.co/1WOtCRP988 reageer retweet
De tandpasta look is ieder geval wegquote:
Mooie liveryquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo! Ik denk dat de kijkcijfers van VT1 en 2 een heel stuk hoger liggen dan normaalquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voordeel van thuis werken is dat ik volgende week mooi de vrije training op kan zetten
En dan zou je zien dat het vrijdag regent en voor zondag droog weer verwacht wordt en ze dus amper rijden..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Zo! Ik denk dat de kijkcijfers van VT1 en 2 een heel stuk hoger liggen dan normaal
Is het te zien op kanaal 14 van ziggo?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voordeel van thuis werken is dat ik volgende week mooi de vrije training op kan zetten
Yes.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Is het te zien op kanaal 14 van ziggo?
Ecclestone heeft 100% gelijk, maar het moge duidelijk zijn dat de maatschappij anno 2020 de waarheid niet kan hendelen en niet zit te wachten op mensen die de vinger op de zere plek leggen. De eerste zwarte F1 kampioen, Lewis Hamilton, is niet toevallig ook gelijk de eerste openlijk racistische F1 coureur. Dat toont het gelijk van meneer Ecclestone al aan, dat zwarten racistischer zijn dan blanken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:41 schreef babylon het volgende:
Zo, Ecclestone bewijst even een ouwe seniele gek te zijn: "zwarten zijn racistische dan blanken".
Slim Bernie. Slim.
Of hij nou wel of niet gelijk heeft, het is verre van slim om het in de media te zeggen. Hij's een seniele ouwe gek.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ecclestone heeft 100% gelijk, maar het moge duidelijk zijn dat de maatschappij anno 2020 de waarheid niet kan hendelen en niet zit te wachten op mensen die de vinger op de zere plek leggen. De eerste zwarte F1 kampioen, Lewis Hamilton, is niet toevallig ook gelijk de eerste openlijk racistische F1 coureur. Dat toont het gelijk van meneer Ecclestone al aan, dat zwarten racistischer zijn dan blanken.
Ik lees dat Bernie al compleet afgeserveerd is door de huidige F1 organisatie. Alsof hij een of andere onbeduidende Jan Doedel is. Woke points scoren is blijkbaar belangrijker dan op een respectvolle manier omgaan met deze Formule 1 icoon. Lewis gaat al een maand als een complete idioot tekeer op social media maar daar durft niemand iets van te zeggen omdat hij zwart is. Wat een wereld.
Je bent seniel en gek als je je niet de mond laat snoeren?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:35 schreef babylon het volgende:
[..]
Of hij nou wel of niet gelijk heeft, het is verre van slim om het in de media te zeggen. Hij's een seniele ouwe gek.
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je bent seniel en gek als je je niet de mond laat snoeren?
Wat jij feitelijk zegt is dat de tendens van de media bepaald wat je wel en niet kan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |