Oh die misser blijft ook zó zonde!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben jullie het niet over Milim van twee jaar later?
Mogen ze wel weer vaker doenquote:
die was ook erg jammer inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben jullie het niet over Milim van twee jaar later?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:38 schreef F1gamer het volgende:
Die zanger lijkt op Will Ferell in ESF film
ik verwacht niet dat Will Ferell degene zou zijn die dit zingt in een ESF film.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:38 schreef F1gamer het volgende:
Die zanger lijkt op Will Ferell in ESF film
Vorig jaar hadden we nog Hatari die in de buurt kwamquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
Ik mis echt dit soort metal vanuit het noorden op het ESF
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
OH ja goeie!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:40 schreef Sableheart het volgende:
als we nexum taggen bij albanie, moeten we dat dan nu bij @:Momo doen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
quote:
Brabant de gekstequote:
Och hou op met mequote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:41 schreef Meridiaan het volgende:
Straks komt Azerbeidzjan nog. Dat vond ik ook echt een topinzending, terwijl iedereen dat een draak van een nummer vond. Was ook bar slecht gezongen.
Meer Andre Hazes senior vibesquote:
Oké nu vind ik het ineens leukquote:
Django Wagner 2022.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is echt zo'n nummer waar een Nederlandse volkszanger mee kan komen als je de lyrics naar het Nederlands vertaalt
In die rode jurkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
de zanger in het zwart, of de announcer in het wit?
Zoiets jaquote:
Nu al nachtmerries hiervan.quote:
Ik bedoelde die kerel in het witte pakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |