Zo'n engerd is die gozer ook weer niet!quote:
Ik zou het juist wat meer in de middenmoot zetten (op basis van wat ik nu zie aan de running order). Ik vind het deuntje wel leuk, maar op zich heb ik er verder niet veel mee. Vind het ook niet vreselijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond (en vind) dit oprecht een leuk nummer.![]()
En ik begrijp ook dat mensen dit onderaan zetten.
Netta eat your heart out!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
In de voorronde had hij een kip op het podium.
Nu kan ik er niet van wegkijken, dankuquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef Funhouse het volgende:
Ik haat dat de appels (?) op haar jurk 3d zijn
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
In de voorronde had hij een kip op het podium.
Fruitegomquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou het een goeie handel zijn om passievruchten te verkopen bij huwelijken onder de naam Bruidfruit? En bananen als Fruitegom
Daar pluk je wel de vruchten van.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou het een goeie handel zijn om passievruchten te verkopen bij huwelijken onder de naam Bruidfruit? En bananen als Fruitegom
Raar kostuum, getekend snorretje, gekke make-up...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo'n engerd is die gozer ook weer niet!
Maar hij is geen PJ!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Raar kostuum, getekend snorretje, gekke make-up...
Ja, van mij ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
Zometeen IsraėlEen van mijn grote favorieten!
Ja he?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja, van mij ook.
We hoeven ons trouwens niet meer te schamen voor het Engels van de Nederlandse presentatoren, als ik deze dikke ellen en halve haas hoor.
Een beetje accent is ook de charme van het ESF.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja, van mij ook.
We hoeven ons trouwens niet meer te schamen voor het Engels van de Nederlandse presentatoren, als ik deze dikke ellen en halve haas hoor.
De lessen hebben goed uitgepaktquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Al vind ik het Engels van alledrie onze presentatoren ook oprecht gewoon prima
Finale.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:35 schreef Meridiaan het volgende:
Was het in de finale dat hij uitschoot met zijn stem of in de halve finale?
Ja toch iets wat je niet helemaal verwacht ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
Was dit geschreven door Dana International? What the fuck?nooit geweten
quote:
Hebben jullie het niet over Milim van twee jaar later?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:37 schreef Funhouse het volgende:
[..]
zat dat stukje ook niet net in de recap?
Oh die misser blijft ook zó zonde!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben jullie het niet over Milim van twee jaar later?
Mogen ze wel weer vaker doenquote:
die was ook erg jammer inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben jullie het niet over Milim van twee jaar later?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:38 schreef F1gamer het volgende:
Die zanger lijkt op Will Ferell in ESF film
ik verwacht niet dat Will Ferell degene zou zijn die dit zingt in een ESF film.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:38 schreef F1gamer het volgende:
Die zanger lijkt op Will Ferell in ESF film
Vorig jaar hadden we nog Hatari die in de buurt kwamquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
Ik mis echt dit soort metal vanuit het noorden op het ESF
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
OH ja goeie!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:40 schreef Sableheart het volgende:
als we nexum taggen bij albanie, moeten we dat dan nu bij @:Momo doen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
quote:
Brabant de gekstequote:
Och hou op met mequote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:41 schreef Meridiaan het volgende:
Straks komt Azerbeidzjan nog. Dat vond ik ook echt een topinzending, terwijl iedereen dat een draak van een nummer vond. Was ook bar slecht gezongen.
Meer Andre Hazes senior vibesquote:
Oké nu vind ik het ineens leukquote:
Django Wagner 2022.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is echt zo'n nummer waar een Nederlandse volkszanger mee kan komen als je de lyrics naar het Nederlands vertaalt
In die rode jurkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
de zanger in het zwart, of de announcer in het wit?
Zoiets jaquote:
Nu al nachtmerries hiervan.quote:
Ik bedoelde die kerel in het witte pakquote:
Het matchte wel met de jurk in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:45 schreef Funhouse het volgende:
wil ik weten wat er voor vloeistof in die hangende flessen zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |