quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
420 stappen zou mooier zijn geweest.

Mooie omgevingquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben serieus best trots op ons, Ruim 16,5 kilometer en echt niet altijd makkelijke paadjes, En dat met onze condities van een ui.
Genoten.

Wat een leuke foto’s!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben serieus best trots op ons, Ruim 16,5 kilometer en echt niet altijd makkelijke paadjes, En dat met onze condities van een ui.
Genoten.

Succes met opstaan morgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoten.

Ja maar jij bent ook een soort halfgod natuurlijk. En dat naast je drukke baan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Succes met opstaan morgen.
Loop nooit maar eens per jaar gaan we (pa en broertje) de bergen in om te wandelen, vaak 22-30km per dag met 1000-5000hm. Geen centje pijn tot de volgende dag.

Nee ik heb dan spierpijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een soort halfgod natuurlijk. En dat naast je drukke baan.

Trek vooral NIET je schoenen uit. Zie je weleens met die wandeltochten. Dan gaan ze even zitten op zo'n rustpunt en trekken ze hun schoenen uit. Doorlopen en aanhouden, gek.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En zolang je blijft lopen nergens last van, maar dan maak je de fout om even te gaan zitten.

Ja, dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trek vooral NIET je schoenen uit. Zie je weleens met die wandeltochten. Dan gaan ze even zitten op zo'n rustpunt en trekken ze hun schoenen uit. Doorlopen en aanhouden, gek.

Zal wel loslopenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:01 schreef CherryLips het volgende:
kan meteen weer twee weken in isolatie zo.

Oh ik las je verkeerd, dacht de volgende ochtend geen centje pijn.quote:
We hadden iets over de helft een lunch. Daarna was het wel even weer onszelf bij elkaar harken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En zolang je blijft lopen nergens last van, maar dan maak je de fout om even te gaan zitten.

Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik was net nog even een cadeaubon halen bij de ijssalon voor Vaderdag. Dom natuurlijk. Maar ik dacht, hij is tot tien uur open dus ik kom gewoon op het laatste moment aankakken. Op het terras zaten wat mensen maar binnen was 1 gezin. Ik hou netjes afstand. Komen er van die gastjes achter me staan die gewoon zowat in je nek staan te ademenkan meteen weer twee weken in isolatie zo.

Nee joh, valt wel mee echt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik was net nog even een cadeaubon halen bij de ijssalon voor Vaderdag. Dom natuurlijk. Maar ik dacht, hij is tot tien uur open dus ik kom gewoon op het laatste moment aankakken. Op het terras zaten wat mensen maar binnen was 1 gezin. Ik hou netjes afstand. Komen er van die gastjes achter me staan die gewoon zowat in je nek staan te ademenkan meteen weer twee weken in isolatie zo.

Die eerste stappen dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik las je verkeerd, dacht de volgende ochtend geen centje pijn.We hebben morgen nog even tussen het ontbijt en de kabelbaan en het leek Fles wel wat om het fort nog even mee te pakken (met veel trappen) heb gezegd dat ik dat morgenochtend liever beslis.
[..]
We hadden iets over de helft een lunch. Daarna was het wel even weer onszelf bij elkaar harken.

Ik had mijn schoenen al bijna aan het begin verruild voor mijn slippers omdat ik in dat water wilde lopen. Heb de rest op mijn slippers gedaan, 2x mensen tegengekomen onderweg die er wat van zeiden, dat ze het moedig vonden. Maar ik loop gewoon graag op slippers.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trek vooral NIET je schoenen uit. Zie je weleens met die wandeltochten. Dan gaan ze even zitten op zo'n rustpunt en trekken ze hun schoenen uit. Doorlopen en aanhouden, gek.

Bij de Airborne eens het verkeerd bordje gevolgd (kijk daar gaan we weer) en toen per ongeluk ongetraind 25 km gelopen ipv 15.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat.![]()
Aanhouden tot je nergens meer heen gaat.

Ja in de supermarkt enzo gebeurt het natuurlijk ook, en in restaurants nu ook wel. Maar toch hè.quote:

Ja naja wat wil je dan. na Corona krijgen we misschien wel weer de volgende pandemie, jezelf de rest van je leven opsluiten is toch ook geen leven?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja in de supermarkt enzo gebeurt het natuurlijk ook, en in restaurants nu ook wel. Maar toch hè.

Die gastjes opsluitenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja wat wil je dan. na Corona krijgen we misschien wel weer de volgende pandemie, jezelf de rest van je leven opsluiten is toch ook geen leven?

Geen alcohol nodig voor een wiebelloopje.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog even over een wijntje, maar zo blij dat ik braaf aan de cola ben gegaan.

Mooie foto’squote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoten.

25 kilometer ook echt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen alcohol nodig voor een wiebelloopje.
Dat was na de 25km rondom Utrecht wel echt het ergste, naar mijn fiets lopen na een uur in de trein te hebben gezeten.

Ik kan mij nog herinneren dat je daar over klaagde ja!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen alcohol nodig voor een wiebelloopje.
Dat was na de 25km rondom Utrecht wel echt het ergste, naar mijn fiets lopen na een uur in de trein te hebben gezeten.

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:34 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hè, local nuthouseOh how you'd have a happy life, if you did the things you like

Was met AI en Molo.quote:

Ja ik vond het net ook wel een beetje frisjes met m'n korte broek en sandalenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker zitten lezen buitenWerd zomaar een tikje fris
![]()

Net zo leuk als dat stukje van de auto naar huis.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat je daar over klaagde ja!

Vraag tegen die tijd even of Fles hem even checked voor je want er staat dus een fout in waardoor je heel erg misloopt en dus moet omlopenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Flesliesjeroute even gebookmarkt. Wil ik ook een keer lopen

Geniet nog even van die sensatie. De komende week wordt hel.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vond het net ook wel een beetje frisjes met m'n korte broek en sandalen

Daarom terrashaard aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker zitten lezen buitenWerd zowaar een tikje fris
![]()

Ja dan blijf ik toch maar gewoon binnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geniet nog even van die sensatie. De komende week wordt hel.

Dit was geen route met paaltjes of borden, geloof ik he? Gewoon bepaalde landmarks in de gaten houden?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vraag tegen die tijd even of Fles hem even checked voor je want er staat dus een fout in waardoor je heel erg misloopt en dus moet omlopen

Daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was geen route met paaltjes of borden, geloof ik he? Gewoon bepaalde landmarks in de gaten houden?

Alleen jammer dat de rest van de buurt met de ramen dicht kan gaan zitten omdat jij ze uitrooktquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom terrashaard aan.
Mijn buurman had even een kuub hout bij mij neergegooid naast het huis. Held

Ja naja de teksten zijn heel goed te volgen en heel duidelijk. Maar een bepaalde spoorweg overgang was er niet meer en is vervangen door een spoorbrug een heel stuk en veel geklim en gedaal terug, Dat was een beetje jammer.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was geen route met paaltjes of borden, geloof ik he? Gewoon bepaalde landmarks in de gaten houden?

Ja, ben benieuwd of ik de temperatuur binnen nog een beetje redelijk kan houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik toch maar gewoon binnen.

Nee joh, heb zelf zo’n ding gelast. Mooie dichte haard met lange pijp. Als je schoon hout hebt en heet stookt ruik je helemaal niks.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de rest van de buurt met de ramen dicht kan gaan zitten omdat jij ze uitrookt

Is denk ik duidelijker dan paaltjes, hier kom je een wit bruggetje tegen steek die over, volg het pad verder tot de t splitsing etc.quote:

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet nog na de eerste loop, uren bergop, rotsen enzo, 25 km terug in een berghut. De volgende ochtend opstaan bij het ontbijt om koffie te pakken maar bleef gewoon gebocheld lopen, maar ik was niet de enige.

#teamgerardcoxquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Shit gaat los, in Engeland al 3 doden bij BLM demonstratie.
https://twitter.com/shoibarbi/status/1274420626435031040?s=21

Oh Molo man, ik heb zo genoten! En echt iedereen is zo blij!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
Goeie foto's Lies en Fles!![]()
Zalige dag zo te zien!

Welke mongool filmt dit johquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja de teksten zijn heel goed te volgen en heel duidelijk. Maar een bepaalde spoorweg overgang was er niet meer en is vervangen door een spoorbrug een heel stuk en veel geklim en gedaal terug, Dat was een beetje jammer.Daarna wel weer de route op kunnen pakken zonder problemen.

Straalt er vanaf! Lekker man!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh Molo man, ik heb zo genoten! En echt iedereen is zo blij!

Hmm, oké. Beetje sceptisch over die dingen. Een buur van mijn vader heeft ook zo’n ding en die rookt de hele buurt uit. Maar die komt volgens mij gewoon van een tuincentrum.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, heb zelf zo’n ding gelast. Mooie dichte haard met lange pijp. Als je schoon hout hebt en heet stookt ruik je helemaal niks.

Die laatste twee niet gezienquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
#teamgerardcox
#teamharryvermegen
#teamjohanderksen

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geniet nog even van die sensatie. De komende week wordt hel.

Heeft meer met je hout en stookkunsten te maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, oké. Beetje sceptisch over die dingen. Een buur van mijn vader heeft ook zo’n ding en die rookt de hele buurt uit. Maar die komt volgens mij gewoon van een tuincentrum.

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:

Vond het in Schotland af en toe inspannend. Dan krijg je aanwijzingen als ‘Turn left at the half buried Titanic’ en loop je je kilometers lang af te vragen wat je in godsnaam moet verwachtenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is denk ik duidelijker dan paaltjes, hier kom je een wit bruggetje tegen steek die over, volg het pad verder tot de t splitsing etc.

Blijkbaarquote:

Eens.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Hou toch op met al die onzin man, iedereen doet er toe, kappen met die handel
LinkedIn wordt er nu ook door overspoeld

Misschien zat er een steekje los bij diegenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like

LinkedIn gebruiken voor je politieke statements.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()

Ja, echt, opbokkenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LinkedIn gebruiken voor je politieke statements.

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien zat er een steekje los bij diegeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Gewoon nachtje Valkenburg pakken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:23 schreef Molo het volgende:
Ik wil daar nu ook lopen![]()
Nog één stukje, dan ben ik helemaal klaar met schilderen
Kan Koos morgen laminaat leggen en dan is de kamer van Miepje klaarrrrrr![]()
![]()

Er stond een hele pagina vol van de krant met monumenten en aandenkens aan die George..quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()

Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft meer met je hout en stookkunsten te maken.

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien zat er een steekje los bij diegeneDie was net zo slecht als die grap van Johan Derksen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het in Schotland af en toe inspannend. Dan krijg je aanwijzingen als ‘Turn left at the half buried Titanic’ en loop je je kilometers lang af te vragen wat je in godsnaam moet verwachten

Ja wellicht eens doen, zonder Miep dan, eens kijken of we die een keer ergens kunnen onderbrengen een nachtquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon nachtje Valkenburg pakken.
En hard gewerkt maar waar slaapt ons Miepje nu dan?

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het in Schotland af en toe inspannend. Dan krijg je aanwijzingen als ‘Turn left at the half buried Titanic’ en loop je je kilometers lang af te vragen wat je in godsnaam moet verwachten

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er stond een hele pagina vol van de krant met monumenten en aandenkens aan die George..
En hier willen ze standbeelden weg hebben...
Ik snap er echt helemaal niks van meer. Wat een stelletje hypocrieten zijn het toch.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Bij ons op het werk gaan nu ineens meer zwarte mensen aangenomen worden terwijl we altijd al een 'equal opportunity employer' waren

Progressiequote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja wellicht eens doen, zonder Miep dan, eens kijken of we die een keer ergens kunnen onderbrengen een nacht![]()
In haar babykamer, in die kamer past geen groter bed en ze wordt nu toch echt te groot voor haar babyledikant![]()
Dus vier jaar worden is een mooi moment om die kamer eens af te maken
Wat een hoop en kutwerk man, maar goed, bijna af en het wordt knus, kneuterig en awesome

Speurtochtenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat maakt het ook wel tof toch, een soort speurtocht

Dat zijn veel te veel regeltjes joh, LARP.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Speurtochten![]()
![]()
![]()
Mijn kind moet op scouting, alleen al omdat ik dan speurtochten mee mag doen als ouder![]()
Tevens zin om ooit toch eens een keer te LARP-en

We moeten gewoon zelf iets verzinnen, tijdens een volgende wandeling of zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn veel te veel regeltjes joh, LARP.

Luie mensen larpen oprichten?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn veel te veel regeltjes joh, LARP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |