Nee joh, heb zelf zo’n ding gelast. Mooie dichte haard met lange pijp. Als je schoon hout hebt en heet stookt ruik je helemaal niks.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de rest van de buurt met de ramen dicht kan gaan zitten omdat jij ze uitrookt
Is denk ik duidelijker dan paaltjes, hier kom je een wit bruggetje tegen steek die over, volg het pad verder tot de t splitsing etc.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet nog na de eerste loop, uren bergop, rotsen enzo, 25 km terug in een berghut. De volgende ochtend opstaan bij het ontbijt om koffie te pakken maar bleef gewoon gebocheld lopen, maar ik was niet de enige.
#teamgerardcoxquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Shit gaat los, in Engeland al 3 doden bij BLM demonstratie.
https://twitter.com/shoibarbi/status/1274420626435031040?s=21
Oh Molo man, ik heb zo genoten! En echt iedereen is zo blij!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
Goeie foto's Lies en Fles!![]()
Zalige dag zo te zien!
Welke mongool filmt dit johquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja de teksten zijn heel goed te volgen en heel duidelijk. Maar een bepaalde spoorweg overgang was er niet meer en is vervangen door een spoorbrug een heel stuk en veel geklim en gedaal terug, Dat was een beetje jammer.Daarna wel weer de route op kunnen pakken zonder problemen.
Straalt er vanaf! Lekker man!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh Molo man, ik heb zo genoten! En echt iedereen is zo blij!
Hmm, oké. Beetje sceptisch over die dingen. Een buur van mijn vader heeft ook zo’n ding en die rookt de hele buurt uit. Maar die komt volgens mij gewoon van een tuincentrum.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, heb zelf zo’n ding gelast. Mooie dichte haard met lange pijp. Als je schoon hout hebt en heet stookt ruik je helemaal niks.
Die laatste twee niet gezienquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
#teamgerardcox
#teamharryvermegen
#teamjohanderksen
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geniet nog even van die sensatie. De komende week wordt hel.
Heeft meer met je hout en stookkunsten te maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, oké. Beetje sceptisch over die dingen. Een buur van mijn vader heeft ook zo’n ding en die rookt de hele buurt uit. Maar die komt volgens mij gewoon van een tuincentrum.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Vond het in Schotland af en toe inspannend. Dan krijg je aanwijzingen als ‘Turn left at the half buried Titanic’ en loop je je kilometers lang af te vragen wat je in godsnaam moet verwachtenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is denk ik duidelijker dan paaltjes, hier kom je een wit bruggetje tegen steek die over, volg het pad verder tot de t splitsing etc.
Blijkbaarquote:
Eens.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Hou toch op met al die onzin man, iedereen doet er toe, kappen met die handel
LinkedIn wordt er nu ook door overspoeld
Misschien zat er een steekje los bij diegenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
LinkedIn gebruiken voor je politieke statements.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Hou toch op met al die onzin man, iedereen doet er toe, kappen met die handel
LinkedIn wordt er nu ook door overspoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |