Ja in de supermarkt enzo gebeurt het natuurlijk ook, en in restaurants nu ook wel. Maar toch hč.quote:

Ja naja wat wil je dan. na Corona krijgen we misschien wel weer de volgende pandemie, jezelf de rest van je leven opsluiten is toch ook geen leven?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja in de supermarkt enzo gebeurt het natuurlijk ook, en in restaurants nu ook wel. Maar toch hč.

Die gastjes opsluitenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja wat wil je dan. na Corona krijgen we misschien wel weer de volgende pandemie, jezelf de rest van je leven opsluiten is toch ook geen leven?

Geen alcohol nodig voor een wiebelloopje.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog even over een wijntje, maar zo blij dat ik braaf aan de cola ben gegaan.

Mooie foto’squote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben serieus best trots op ons, Ruim 16,5 kilometer en echt niet altijd makkelijke paadjes, En dat met onze condities van een ui.
Genoten.

25 kilometer ook echt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen alcohol nodig voor een wiebelloopje.
Dat was na de 25km rondom Utrecht wel echt het ergste, naar mijn fiets lopen na een uur in de trein te hebben gezeten.

Ik kan mij nog herinneren dat je daar over klaagde ja!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen alcohol nodig voor een wiebelloopje.
Dat was na de 25km rondom Utrecht wel echt het ergste, naar mijn fiets lopen na een uur in de trein te hebben gezeten.

quote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:34 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hč, local nuthouseOh how you'd have a happy life, if you did the things you like

Was met AI en Molo.quote:

Ja ik vond het net ook wel een beetje frisjes met m'n korte broek en sandalenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker zitten lezen buitenWerd zomaar een tikje fris
![]()

Net zo leuk als dat stukje van de auto naar huis.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat je daar over klaagde ja!

Vraag tegen die tijd even of Fles hem even checked voor je want er staat dus een fout in waardoor je heel erg misloopt en dus moet omlopenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Flesliesjeroute even gebookmarkt. Wil ik ook een keer lopen

Geniet nog even van die sensatie. De komende week wordt hel.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vond het net ook wel een beetje frisjes met m'n korte broek en sandalen

Daarom terrashaard aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker zitten lezen buitenWerd zowaar een tikje fris
![]()

Ja dan blijf ik toch maar gewoon binnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geniet nog even van die sensatie. De komende week wordt hel.

Dit was geen route met paaltjes of borden, geloof ik he? Gewoon bepaalde landmarks in de gaten houden?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vraag tegen die tijd even of Fles hem even checked voor je want er staat dus een fout in waardoor je heel erg misloopt en dus moet omlopen

Daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was geen route met paaltjes of borden, geloof ik he? Gewoon bepaalde landmarks in de gaten houden?

Alleen jammer dat de rest van de buurt met de ramen dicht kan gaan zitten omdat jij ze uitrooktquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom terrashaard aan.
Mijn buurman had even een kuub hout bij mij neergegooid naast het huis. Held

Ja naja de teksten zijn heel goed te volgen en heel duidelijk. Maar een bepaalde spoorweg overgang was er niet meer en is vervangen door een spoorbrug een heel stuk en veel geklim en gedaal terug, Dat was een beetje jammer.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was geen route met paaltjes of borden, geloof ik he? Gewoon bepaalde landmarks in de gaten houden?

Ja, ben benieuwd of ik de temperatuur binnen nog een beetje redelijk kan houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik toch maar gewoon binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |