quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
420 stappen zou mooier zijn geweest.

Mooie omgevingquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben serieus best trots op ons, Ruim 16,5 kilometer en echt niet altijd makkelijke paadjes, En dat met onze condities van een ui.
Genoten.

Wat een leuke foto’s!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben serieus best trots op ons, Ruim 16,5 kilometer en echt niet altijd makkelijke paadjes, En dat met onze condities van een ui.
Genoten.

Succes met opstaan morgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoten.

Ja maar jij bent ook een soort halfgod natuurlijk. En dat naast je drukke baan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Succes met opstaan morgen.
Loop nooit maar eens per jaar gaan we (pa en broertje) de bergen in om te wandelen, vaak 22-30km per dag met 1000-5000hm. Geen centje pijn tot de volgende dag.

Nee ik heb dan spierpijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een soort halfgod natuurlijk. En dat naast je drukke baan.

Trek vooral NIET je schoenen uit. Zie je weleens met die wandeltochten. Dan gaan ze even zitten op zo'n rustpunt en trekken ze hun schoenen uit. Doorlopen en aanhouden, gek.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En zolang je blijft lopen nergens last van, maar dan maak je de fout om even te gaan zitten.

Ja, dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trek vooral NIET je schoenen uit. Zie je weleens met die wandeltochten. Dan gaan ze even zitten op zo'n rustpunt en trekken ze hun schoenen uit. Doorlopen en aanhouden, gek.

Zal wel loslopenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:01 schreef CherryLips het volgende:
kan meteen weer twee weken in isolatie zo.

Oh ik las je verkeerd, dacht de volgende ochtend geen centje pijn.quote:
We hadden iets over de helft een lunch. Daarna was het wel even weer onszelf bij elkaar harken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En zolang je blijft lopen nergens last van, maar dan maak je de fout om even te gaan zitten.

Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik was net nog even een cadeaubon halen bij de ijssalon voor Vaderdag. Dom natuurlijk. Maar ik dacht, hij is tot tien uur open dus ik kom gewoon op het laatste moment aankakken. Op het terras zaten wat mensen maar binnen was 1 gezin. Ik hou netjes afstand. Komen er van die gastjes achter me staan die gewoon zowat in je nek staan te ademenkan meteen weer twee weken in isolatie zo.

Nee joh, valt wel mee echt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik was net nog even een cadeaubon halen bij de ijssalon voor Vaderdag. Dom natuurlijk. Maar ik dacht, hij is tot tien uur open dus ik kom gewoon op het laatste moment aankakken. Op het terras zaten wat mensen maar binnen was 1 gezin. Ik hou netjes afstand. Komen er van die gastjes achter me staan die gewoon zowat in je nek staan te ademenkan meteen weer twee weken in isolatie zo.

Die eerste stappen dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik las je verkeerd, dacht de volgende ochtend geen centje pijn.We hebben morgen nog even tussen het ontbijt en de kabelbaan en het leek Fles wel wat om het fort nog even mee te pakken (met veel trappen) heb gezegd dat ik dat morgenochtend liever beslis.
[..]
We hadden iets over de helft een lunch. Daarna was het wel even weer onszelf bij elkaar harken.

Ik had mijn schoenen al bijna aan het begin verruild voor mijn slippers omdat ik in dat water wilde lopen. Heb de rest op mijn slippers gedaan, 2x mensen tegengekomen onderweg die er wat van zeiden, dat ze het moedig vonden. Maar ik loop gewoon graag op slippers.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trek vooral NIET je schoenen uit. Zie je weleens met die wandeltochten. Dan gaan ze even zitten op zo'n rustpunt en trekken ze hun schoenen uit. Doorlopen en aanhouden, gek.

Bij de Airborne eens het verkeerd bordje gevolgd (kijk daar gaan we weer) en toen per ongeluk ongetraind 25 km gelopen ipv 15.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat.![]()
Aanhouden tot je nergens meer heen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |