abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2020 @ 10:53:51 #1
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193709547
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 20 juni 2020 @ 11:11:11 #2
65846 Bocaj
47th President.
pi_193709764
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Fox nieuws het propaganda kanaal van trump. Als iemand daar iets negatief over trump zegt wordt hij een dag later ontslagen. :D
Welnee!
Kijk naar CNN... een en al Trumphaat wat je daar ziet! Kan er niet naar kijken...
  zaterdag 20 juni 2020 @ 11:15:32 #3
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_193709820
JBaker_WTOV twitterde op donderdag 18-06-2020 om 18:35:17 The Moundsville Police Department has added a vehicle to the fleet! I’ll tell you everything this MRAP offers- and explain how the department get it for free- tonight on @WTOV9 https://t.co/qveCV7X1i9 reageer retweet
De politie van Moundsville (+/- 9000 inwoners) heeft een nieuw speeltje, echt supernormaal dat je dit als politie nodig hebt. 8)7
pi_193709822
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Welnee!
Kijk naar CNN... een en al Trumphaat wat je daar ziet! Kan er niet naar kijken...
En dan het plaatje er boven over waar welke media hoort en welke onbetrouwbaar is. Het totale onbenul over neutrale media toon je hier weer eens aan. :D
  zaterdag 20 juni 2020 @ 11:18:01 #5
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_193709857
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En dan het plaatje er boven over waar welke media hoort en welke onbetrouwbaar is. Het totale onbenul over neutrale media toon je hier weer eens aan. :D
Blijf het toch bijzonder vinden dat The weather channel niet helemaal in het midden staat. Alsof het weer iets van rechts/links is :D

[ Bericht 6% gewijzigd door GlennQuagmire op 20-06-2020 11:23:52 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 11:41:01 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193710089
ScottMStedman twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 03:54:58 AP says that the SDNY investigation into Giuliani is ongoing:

"Federal prosecutors in New York are investigating Giuliani’s business dealings, including whether he failed to register as a foreign agent, according to people familiar with the probe."

https://t.co/I0mi1kl8V6 reageer retweet
RawStory twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 03:38:03 #BREAKING: Friday Night News Dump!

Trump to replace SDNY prosecutor with lawyer who defended Deutsche Bank from money laundering charges: report
https://t.co/7uhXMG1F0O reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193710095
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:18 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Blijf het toch bijzonder vinden dat The weather channel niet helemaal in het midden staat. Alsof het weer iets van rechts/links is :D
Ik ken het kanaal niet, maar je kan natuurlijk prima een weerbericht bedenken met daarin zinnen als "global warming is causing heavier then normal showers in....". Of juist "the current heat wave, enables us, for the first time in centuries, to sail the much shorter and more economical northern routes
..."
pi_193710171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:41 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Ik ken het kanaal niet, maar je kan natuurlijk prima een weerbericht bedenken met daarin zinnen als "global warming is causing heavier then normal showers in....". Of juist "the current heat wave, enables us, for the first time in centuries, to sail the much shorter and more economical northern routes
..."
Geen van beiden is politiek maar zijn wel feitelijk juist.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 12:00:46 #9
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193710259
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Geen van beiden is politiek maar zijn wel feitelijk juist.
quote:
Speaking in front of a graphic reading “The War on Weather,” Mr. O’Reilly began his weather report: “Flash floods hit the East Coast today, causing many to ask: why is Greenpeace trying to save the oceans, when the oceans are trying to kill us?”

The acerbic anchor then moved to a weather map of the United States, announcing, “Phoenix reported record low temperatures yesterday – so much for ‘global warming,’ Al Gore.”
There's a Borowitz for that. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 20 juni 2020 @ 14:01:13 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193711642
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Welnee!
Je post iets van Fox News. Dat is hier niet toegestaan. Is dit de eerste keer dat je dit leest?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 14:05:32 #11
3928 Ulx
pi_193711683
Friday night Barrfight:

Interessant wel. Dit gaat missed voor Barr. Hopelijk diet Nadler wat. Subpoena om deze week een verklaring af te leggen en hem in contempt houden als hij weigert is nu het minste wat er moet gebeuren.

steve_vladeck twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 05:18:47 Berman is the Acting U.S. Attorney by dint of a *judicial* appointment.

There’s a pretty good argument that, per the plain language of 28 U.S.C. § 546(d), he gets to keep serving in that post until the *vacancy* is filled (through Senate confirmation of a permanent successor). https://t.co/xeRpvMRHWN reageer retweet
steve_vladeck twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 05:21:29 Of course, the Trump DOJ may argue that § 546(d) is unconstitutional insofar as it prevents the President from removing Berman, but that’s complicated here by Berman being an *Acting* U,S. Attorney—over whose appointment and removal Congress can arguably exercise *more* control. reageer retweet
steve_vladeck twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 05:41:11 As @marty_lederman points out, there’s a 1979 OLC opinion concluding that the President—but *not* the Attorney General—can fire a U.S. Attorney appointed under § 546(d):

https://t.co/8Sswbdu82t

OLC isn’t a court, of course—and even in its view, Barr couldn’t fire Berman. reageer retweet
Nou heeft Barr gewoon lak aan de wet, en zijn doel is een absolute vorst aan de macht helpen, dus is deze clusterfuck niet voorbij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 14:09:26 #12
65846 Bocaj
47th President.
pi_193711717
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je post iets van Fox News. Dat is hier niet toegestaan. Is dit de eerste keer dat je dit leest?
:? Waar staat dat?
pi_193711769
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:05 schreef Ulx het volgende:
Friday night Barrfight:

Interessant wel. Dit gaat missed voor Barr. Hopelijk diet Nadler wat. Subpoena om deze week een verklaring af te leggen en hem in contempt houden als hij weigert is nu het minste wat er moet gebeuren.

steve_vladeck twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 05:18:47 Berman is the Acting U.S. Attorney by dint of a *judicial* appointment.

There’s a pretty good argument that, per the plain language of 28 U.S.C. § 546(d), he gets to keep serving in that post until the *vacancy* is filled (through Senate confirmation of a permanent successor). https://t.co/xeRpvMRHWN reageer retweet
steve_vladeck twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 05:21:29 Of course, the Trump DOJ may argue that § 546(d) is unconstitutional insofar as it prevents the President from removing Berman, but that’s complicated here by Berman being an *Acting* U,S. Attorney—over whose appointment and removal Congress can arguably exercise *more* control. reageer retweet
steve_vladeck twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 05:41:11 As @:marty_lederman points out, there’s a 1979 OLC opinion concluding that the President—but *not* the Attorney General—can fire a U.S. Attorney appointed under § 546(d):

https://t.co/8Sswbdu82t

OLC isn’t a court, of course—and even in its view, Barr couldn’t fire Berman. reageer retweet
Nou heeft Barr gewoon lak aan de wet, en zijn doel is een absolute vorst aan de macht helpen, dus is deze clusterfuck niet voorbij.
De heer berman die men nu weer wilt wippen is op dezelfde niet wettelijke manier daar ook al geplaatst.

Betaalde media:

https://www.nytimes.com/2(...)manhattan-trump.html
quote:
Mr. Berman worked there in the 1990s as a prosecutor, but he took over the office under unusual circumstances.

A Republican who contributed to the president’s campaign and worked at the same law firm as Mr. Giuliani, Mr. Berman was never formally nominated for the position by Mr. Trump or confirmed by the Senate, as is normal protocol for United States attorneys.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 14:14:25 #14
3928 Ulx
pi_193711771
Berman's brief waarin hij zegt dat hij helemaal niet opstapt is door DoJ personeel op de website gezet.

lolzkatt twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 07:00:33 @kyledcheney @SarahBCalif It must be utter chaos at the DOJ. Someone over there even published #Berman's memo of resistance on the DOJ website 😁. Maybe the rank and file DOJ employees have had enough. https://t.co/FYr2F673it reageer retweet
pi_193711784
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:09 schreef Bocaj het volgende:

[..]

:? Waar staat dat?
Startpost: We gebruiken in dit topic normale bronnen.
Met daaronder een plaatje waar heel duidelijk te zien is dat Fox News Channel geen normale bron is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 20 juni 2020 @ 14:21:33 #16
65846 Bocaj
47th President.
pi_193711811
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:16 schreef Hanca het volgende:

[..]

Startpost: We gebruiken in dit topic normale bronnen.
Met daaronder een plaatje waar heel duidelijk te zien is dat Fox News Channel geen normale bron is.
Dat vind jij!
Alsof CNN neutraal is... :')
pi_193711827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
JBaker_WTOV twitterde op donderdag 18-06-2020 om 18:35:17 The Moundsville Police Department has added a vehicle to the fleet! I’ll tell you everything this MRAP offers- and explain how the department get it for free- tonight on @:WTOV9 https://t.co/qveCV7X1i9 reageer retweet
De politie van Moundsville (+/- 9000 inwoners) heeft een nieuw speeltje, echt supernormaal dat je dit als politie nodig hebt. 8)7
Dat zal de lokale jeugd leren als ze kattenkwaad uithalen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193711830
quote:

[..]

Klimaatverandering misschien ontkennen ze het.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193711837
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:21 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat vind jij!
Ik vind niks, ik wijs je op de algemene regel, daar vroeg je toch naar?
Nergens staat dat je alleen neutrale bronnen mag gebruiken, trouwens. Wel alleen maar betrouwbare.

Zoals je ziet is CNN ook niet de beste bron, maar wel stukken beter dan Fox News Channel. Zelf gebruik ik met name Politico, The New York Times of de WaPo.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193711855
Het lijkt wel alsof sommige mensen denken dat de halve wereld alleen maar aan CNN gekluisterd zit en dat dat dan de reden is waarom mensen niet zo'n fan van Trump zijn... niet de 100001 slechte beleidszaken, openlijke corruptie, leugens, afbreken van de rechtsstaat enzo.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 14:34:56 #21
3928 Ulx
pi_193711900
Ik vraag me af of het SDNY op het punt stond familieleden van Trump aan te klagen.
pi_193711912
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het lijkt wel alsof sommige mensen denken dat de halve wereld alleen maar aan CNN gekluisterd zit en dat dat dan de reden is waarom mensen niet zo'n fan van Trump zijn... niet de 100001 slechte beleidszaken, openlijke corruptie, leugens, afbreken van de rechtsstaat enzo.
Dat komt omdat fox en aon dat "cnn is fake media" narratief zo bij hun inprent. En het natuurlijk bij die mediaoutlets niet over zaken gaat die trump doet die eigenlijk het boekje te buiten gaan. ;)
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 14:49:36 #23
3928 Ulx
pi_193711995
SethAbramson twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 06:50:31 PS3/ Here's the very simplest way to understand it: Berman's SDNY is investigating a man who says Barr is a co-conspirator with Trump and Giuliani in laundering foreign money for the 2020 election. SDNY has the power to cut a deal with this man. Now Barr is trying to fire Berman. reageer retweet
Ik ben benieuwd. Abramson zit er zelden naast.

Maar godjezusallemachtig. Als Barr gewoon actief meehelpt in plaats van alleen de misdaden van Giuliani en Trump af te schermen is dat nogal wat.

Binnen een paar weken komt de uitspraak van het SC of het SDNY de belastinggegevens van Trump mag zien. De actie van Barr lijkt me echt een wanhopige banzaï-aanval.
pi_193712043
Blijkbaar heeft Berman een sjiek kantoor inclusief faciliteiten, waar hij een paar weken kan logeren. En mogelijk de papieren veilig stellen.
MarkHalperin twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 13:50:05 Saturday’s Wide World of News

This story is now five stories.

A. Why did TrumpBarr do this?

B. How quickly can this firing be investigated by Democrats and the media – and who will take the lead?

https://t.co/MIh9bp5pUp reageer retweet
C, D, E, in vervolgtweets
pi_193712064
quote:

[..]

Dat vind jij!
Dat is geen mening. Dat volgt uit meetbare gegevens en een reproduceerbare methode.
Niemand claimt overigens dat CNN neutraal is. Wel dat zij een stuk betrouwbaarder zijn in hun feitelijke berichtgeving.

Check die website anders even, mensen die bijvoorbeeld fox kijken hebben wel behoefte aan dit soort informatie.
pi_193712073
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:49 schreef Ulx het volgende:
SethAbramson twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 06:50:31 PS3/ Here's the very simplest way to understand it: Berman's SDNY is investigating a man who says Barr is a co-conspirator with Trump and Giuliani in laundering foreign money for the 2020 election. SDNY has the power to cut a deal with this man. Now Barr is trying to fire Berman. reageer retweet

Maar godjezusallemachtig. Als Barr gewoon actief meehelpt in plaats van alleen de misdaden van Giuliani en Trump af te schermen is dat nogal wat.

Binnen een paar weken komt de uitspraak van het SC of het SDNY de belastinggegevens van Trump mag zien. De actie van Barr lijkt me echt een wanhopige banzaï-aanval.
Hoe zit het eigenlijk.... stel Barr heeft zich bv. schuldig gemaakt aan geld witwassen, kan de DOJ hem dan arresteren en vervolgen?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 20 juni 2020 @ 15:00:30 #27
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_193712075
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:52 schreef Arcee het volgende:
In Washington D.C. is een standbeeld van een generaal die streed om de slavernij te behouden omvergetrrokken. "Dat was verdomme het laatste beeld van een strijder voor slavernij dat we in D.C. nog hadden!", aldus een woedende President Trump.
Hehehe, ik proef.. Finkers!

Hoe ging die ook alweer:
In Wenen is een standbeeld met hakenkruizen beklad. De woedende burgemeester: 'het was verdorie het laatste standbeeld met hakenkruizen dat we hadden!'

:-D
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 15:05:35 #28
3928 Ulx
pi_193712123
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk.... stel Barr heeft zich bv. schuldig gemaakt aan geld witwassen, kan de DOJ hem dan arresteren en vervolgen?
Uiteraard. Er is geen regel die dat stopt. Die van Nixon verdween ook in de cel.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 15:07:54 #29
3928 Ulx
pi_193712138
Als Lev Parnas (Ik gok dat hij die man is) nu inderdaad alles heeft opgebiecht en de belastingpapieren bevestigen het...
pi_193712160
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Uiteraard. Er is geen regel die dat stopt. Die van Nixon verdween ook in de cel.
Dat was toen hij geen AG meer was.
pi_193712182
Nog ruim 5 maanden en dan weten wij of de U.S. of A. “ our great country” door het riool spoelt. An American dream going gone.

gtconway3d twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 14:19:51 It’s clear that Barr cannot fire Berman. It’s less clear that Trump cannot, but also not clear that he can. https://t.co/Ebx6MkEtmB reageer retweet
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 15:17:20 #32
3928 Ulx
pi_193712207
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat was toen hij geen AG meer was.
Klopt, maar hij heeft geen immuniteit. Dus, ja, hij kan gewoon worden opgepakt.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 15:27:58 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_193712286
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:49 schreef Ulx het volgende:

Niet alleen dat, ze willen Berman vervangen door een advocaat (die nog nooit aanklager is geweest) die *dundundun* Deutsche Bank heeft bijgestaan in witwaszaken.
Doordat Berman niet opstapt moeten ze via de Senaat gaan waar dan dus de Republikeinse senatoren zich ook schuldig moeten maken aan obstruction of justice, in dit geval van Giuliani en Trump.

Wat ik dan weer niet snap is dat Berman een partner van Giuliani was. Wat is er gebeurd dat hij Giuliani erbij wil lappen, of wil hij dat wel?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193712354
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Klopt, maar hij heeft geen immuniteit. Dus, ja, hij kan gewoon worden opgepakt.
Ik wilde niet insinueren dat hij immuniteit zou genieten, maar ik kan me voorstellen dat het procedureel lastig is en/of een intern soort van oorlogje kan worden waarbij de ene afdeling hem probeert te arresteren en een andere afdeling dat probeert te weerhouden.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 15:46:12 #35
3928 Ulx
pi_193712440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ze willen Berman vervangen door een advocaat (die nog nooit aanklager is geweest) die *dundundun* Deutsche Bank heeft bijgestaan in witwaszaken.
Doordat Berman niet opstapt moeten ze via de Senaat gaan waar dan dus de Republikeinse senatoren zich ook schuldig moeten maken aan obstruction of justice, in dit geval van Giuliani en Trump.

Wat ik dan weer niet snap is dat Berman een partner van Giuliani was. Wat is er gebeurd dat hij Giuliani erbij wil lappen, of wil hij dat wel?
Berman werd aangesteld door de rechters omdat Trump niemand nomineerde. Blijkbaar kon hij niemand vinden die corrupt genoeg was. En daarom kan Barr hem ook helemaal niet ontslaan.

En waarom hij Giuliani erbij wil lappen? Misschien omdat Berman iets van integriteit heeft?
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 16:10:22 #36
3928 Ulx
pi_193712642
ryanstruyk twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 15:50:30 WARREN: "This is a naked abuse of power. I’ve already called for AG William Barr to resign & for Congress to impeach him. Congress should pass my bill now to defund Barr’s authority to interfere with matters related to Trump, his family, & his campaign." reageer retweet
pi_193712743
Voor degene, die andere journalisten volgen op twitter.
Hier is (ook) een opsomming van Barr’s duistere handelingen.
Voorlopig zijn het er Veertien.

AshaRangappa_ twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 06:22:19 Bully Barr, how do you obstruct justice? Let us count the ways:

1. LIED about the contents of the Mueller Report, claiming that it found “no evidence” of colllusion or obstruction of justice

2. Attempted the redact material in Mueller Report which reveals that Trump DID collude reageer retweet
https://mobile.twitter.co(...)/1274195851309723648
  zaterdag 20 juni 2020 @ 16:30:27 #38
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193712830
quote:

[..]

Dat vind jij!
Nee hoor, dat heeft niks met een mening te maken. Dat IS zo. Feitelijk te verifiëren.
Op het scherp van de snede.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 16:35:33 #39
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193712875
Susan Collins is already "concerned" :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 16:42:07 #40
3928 Ulx
pi_193712936
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 16:35 schreef Hyperdude het volgende:
Susan Collins is already "concerned" :')
Hoezo? Trump heeft toch zijn lesje geleerd?
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 16:51:24 #41
3928 Ulx
pi_193713030
ABCPolitics twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:42:30 BREAKING: Former National Security Advisor John Bolton can move forward with publishing his book, a judge has ruled. https://t.co/nkHMLopCdn reageer retweet
Ragetweeting is al bezig.

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:46:58 Wow, I finally agree with failed political consultant Steve Schmidt, who called Wacko John Bolton “a despicable man who failed in his duty to protect America.” Also stated that he should never be allowed to serve in government again. So true! Plain and simple, John Bolton,.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:46:59 .....who was all washed up until I brought him back and gave him a chance, broke the law by releasing Classified Information (in massive amounts). He must pay a very big price for this, as others have before him. This should never to happen again!!! reageer retweet
  zaterdag 20 juni 2020 @ 16:58:26 #42
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193713100
"This should never to happen again", Donald?

Pffff.
Op het scherp van de snede.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 17:10:43 #43
3928 Ulx
pi_193713217
Een aardige thread over wat nu in de Friday Night Barrfight.

quote:
Thread: here's where I think we are. It's pretty exquisite. Berman is court appointed and under 28 USC §546 his appointment lasts until there is a presidentially appointed and confirmed US Attorney.

OLC opinion from 1979 says under 546 the AG can't fire someone -- i.e can't trump so to speak the court's choice -- but that President can. That rule has never been tested in court however.

So for starters, needs to be Trump who issues the order. Can't imagine why he wouldn't. Barr will threaten to resign otherwise. By temperament and circumstance, he has to go the wall here.

Assuming Trump does order, Berman will proffer 546. DOJ's argument on behalf of Trump I think has to be 546 is unconstitutional as applied to extent prohibits Trump from firing someone. Myers v US. I actually think that this is a strong argument.

But we're back in the setting in which the law may be less important than the practical question of how long the court system takes, i.e the shoe may be really on the other foot.

Expect rushes to courthouses -- DC and SDNY -- and all manner of dueling orders, marshals etc. But the pivotal point will be whether the first court that gains jurisdiction is persuaded to grant a preliminary injunction on behalf of Trump and disturb the status quo --

Take Berman out while the case is pending. And now a factor has to be the DOJ's and Trump's massive bad faith over a range of cases and situations. The courts -- and certainly SNDY -- not likely to be well disposed, and for practical purpose all they need to do is

not oust Berman while they consider the legal actions. That likely translates into more than enough time -- maybe the rest of the Administration -- for SDNY to move triple time, as they already must be doing -- to develop the cases that Barr and Trump fear and loathe

also possible Berman can move for discovery. he'll have some account of the discussion he had with Barr in NY yesterday that will make Barr look high-handed. Legally speaking it's like a 4-dimensional mobius strip -- totally head bending --

but in practice if Berman can hold on while court decides the constitutional claim, Trump loses. END
pi_193713298
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 16:51 schreef Ulx het volgende:
ABCPolitics twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:42:30 BREAKING: Former National Security Advisor John Bolton can move forward with publishing his book, a judge has ruled. https://t.co/nkHMLopCdn reageer retweet
Ragetweeting is al bezig.

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:46:58 Wow, I finally agree with failed political consultant Steve Schmidt, who called Wacko John Bolton “a despicable man who failed in his duty to protect America.” Also stated that he should never be allowed to serve in government again. So true! Plain and simple, John Bolton,.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:46:59 .....who was all washed up until I brought him back and gave him a chance, broke the law by releasing Classified Information (in massive amounts). He must pay a very big price for this, as others have before him. This should never to happen again!!! reageer retweet
Impotent gebral wederom.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juni 2020 @ 17:25:05 #45
3928 Ulx
pi_193713356
Overigens heeft de rechter ook gezegd dat Bolton fout zat. Alleen ligt het boek al op de planken dus de geest is uit de fles.

Met een beetje geluk neemt men de opbrengst gewoon in beslag. Trump niets. Bolton niets. Dat zou wel mooi zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ulx op 20-06-2020 17:32:06 ]
pi_193713410
NPR verslaggeefster:

johnson_carrie twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:52:27 NEW & important: Judiciary Chair @LindseyGrahamSC says he intends to follow the blue slip policy for US Attorney nominations in the case of Jay Clayton, meaning NY's two Democratic senators will have their say on the nominee. reageer retweet
johnson_carrie twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:52:55 “As to processing U.S. Attorney nominations, it has always been the policy of the Judiciary Committee to receive blue slips from the home state senators before proceeding to the nomination. As chairman, I have honored that policy and will continue to do so.” reageer retweet
johnson_carrie twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:53:57 In a statement this morning, @LindseyGrahamSC says he has not heard from the WH about the nomination but says he knows Jay Clayton "and believe him to be a fine man and accomplished lawyer." reageer retweet
Mooi, dat gaat hem dus niet worden. Althans, als hij voet bij stuk houdt.
pi_193713438
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 16:22 schreef AnneX het volgende:
Voor degene, die andere journalisten volgen op twitter.
Hier is (ook) een opsomming van Barr’s duistere handelingen.
Voorlopig zijn het er Veertien.

AshaRangappa_ twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 06:22:19 Bully Barr, how do you obstruct justice? Let us count the ways:

1. LIED about the contents of the Mueller Report, claiming that it found “no evidence” of colllusion or obstruction of justice

2. Attempted the redact material in Mueller Report which reveals that Trump DID collude reageer retweet
https://mobile.twitter.co(...)/1274195851309723648
Dat is een lange, lange lijst... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 17:54:52 #48
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193713652
quote:
Mueller’s team contemplated whether Trump had lied to them, newly disclosed sections of report show

Newly released portions of Robert S. Mueller III’s report detailing his investigation of President Trump spell out how investigators considered the possibility Trump had lied to them about his conversations in 2016 about WikiLeaks.

(..)

The report now says in more blunt language what became clear at Stone’s trial — that multiple Trump campaign aides told investigators then-candidate Trump had engaged in conversations during the 2016 race about what information WikiLeaks might release about his Democratic opponent, Hillary Clinton.

In written answers the president gave to Mueller, Trump said he did not recall discussing WikiLeaks with Stone. But multiple witnesses told Mueller’s team that he did have such discussions.

“It is possible that, by the time the President submitted his written answers two years after the relevant events had occurred, he no longer had clear recollections of his discussions with Stone or his knowledge of Stone’s asserted communications with WikiLeaks,” unsealed portions of the report say. “But the President’s conduct could also be viewed as reflecting his awareness that Stone could provide evidence that would run counter to the President’s denials and would link the President to Stone’s efforts to reach out to WikiLeaks.”

https://www.washingtonpos(...)4296735e5_story.html
Géén kloon van tvlxd!
pi_193713742
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 16:51 schreef Ulx het volgende:
ZoeTillman twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:31:14 NOW: A federal judge will *not* block the release of John Bolton's book, noting the "horse is already out of the barn."

But: The judge makes clear Bolton is likely to lose the case (DOJ has argued the govt should get the profits b/c Bolton violated NDAs) https://t.co/bkieG6Ef2o https://t.co/lL3JVJl2kz reageer retweet
Ryan Goodman pleit dan ook voor het zoveel mogelijk kopen van het boek want de kans is groot dat Bolton de opbrengsten ervan moet inleveren

rgoodlaw twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:38:57 Here’s why you should buy Bolton’s book, read it, buy more copies, send those to conservative friends and family to read.

Judge will not block release of book.

Judge says Bolton likely to lose all royalties and financial profits from the book. So $$ will not line his pockets. https://t.co/g2lmzT94mO reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 juni 2020 @ 18:17:00 #50
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193713875
Waar gaat het geld dan naar toe? De staat?
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 20 juni 2020 @ 18:43:49 #51
12621 tcr
*nix 4ever
pi_193714130
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:17 schreef Montov het volgende:
Waar gaat het geld dan naar toe? De staat?
Staat er :

DOJ has argued the govt should get the profits
pi_193714182
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:43 schreef tcr het volgende:

[..]

Staat er :

DOJ has argued the govt should get the profits
Kunnen ze eindelijk die muur financieren
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_193714697
Beeindiging van de periode Trump zou van hem en z'n trouwe politieke companen een vis op het droge maken.

Dat betekent einde carriere en einde macht. Dan komt er een waslijst met aanklachten en zijn er ook nauwelijks nog uitvluchten met opties naar terugkeer in een leven in vrijheid.

Bovendien is er voor Trump in het leven alleen maar een hogere versnelling en geen lagere. Wat er nu zit aan mensen heeft alles om te verliezen en blijven zitten is de enige haven die nog veilig is.

De niet Trumpgezinde media mag zich op den duur ook wel voor een soort van administratieve staatsannexatie klaarmaken als Trump pogingen gaat doen om zichzelf meer macht toe te eigenen. De tijden dat van de democratie alleen nog wat ruines over zijn, zijn niet heel ver weg.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 20-06-2020 19:55:51 ]
pi_193715179
Zojuist nog even opgezocht hoe Erdogan de journalisten oa. en heel veel anderen - waaronder kinderen 13 en 14 jaar - in het gevang gooide. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Persvrijheid_in_Turkije
Erdogan zou regelmatig bellen met trump.

IChotiner twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:43:37 This attempted firing is Trump trying to distract us from the Tulsa rally he chose to hold to distract us from his failed Layaette Park stunt, which was intended to distract us from his failed handling of the Floyd protests and coronavirus. And you all fell for it. reageer retweet
🇺🇸
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:45:43 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193715225
quote:
6 Trump campaign staff working on pivotal Tulsa rally test positive for coronavirus - live updates
https://eu.usatoday.com/s(...)onavirus/3207784001/

Tulsa, it's OK :P
pi_193715238
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:45 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ach, wat een tegenvaller.
pi_193715368
Nou, je verwacht het niet...trump spint zelf wel:

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 17:40:23 BIG COURT WIN against Bolton. Obviously, with the book already given out and leaked to many people and the media, nothing the highly respected Judge could have done about stopping it...BUT, strong & powerful statements & rulings on MONEY & on BREAKING CLASSIFICATION were made.... reageer retweet
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:00:56 #58
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193715402
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:41 schreef AnneX het volgende:
Zojuist nog even opgezocht hoe Erdogan de journalisten oa. en heel veel anderen - waaronder kinderen 13 en 14 jaar - in het gevang gooide. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Persvrijheid_in_Turkije

IChotiner twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:43:37 This attempted firing is Trump trying to distract us from the Tulsa rally he chose to hold to distract us from his failed Layaette Park stunt, which was intended to distract us from his failed handling of the Floyd protests and coronavirus. And you all fell for it. reageer retweet
🇺🇸
Rare tweet. Het gaat al weken en nog steeds over z’n (gebrek aan) coronabeleid en zn antwoord op de racismeprotesten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193715478
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:58 schreef AnneX het volgende:
Nou, je verwacht het niet...trump spint zelf wel:

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 17:40:23 BIG COURT WIN against Bolton. Obviously, with the book already given out and leaked to many people and the media, nothing the highly respected Judge could have done about stopping it...BUT, strong & powerful statements & rulings on MONEY & on BREAKING CLASSIFICATION were made.... reageer retweet
Trump bevestigt dus (en ook nog in hoofdletters, dus extra waar) dat de inhoud in het boek feitelijk klopt?
pi_193715533
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Trump bevestigt dus (en ook nog in hoofdletters, dus extra waar) dat de inhoud in het boek feitelijk klopt?
Een boek kan echte dingen bevatten naast verzinsels...

Overigens:

peterbakernyt twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 16:36:51 I have no classification training either and have not seen the six examples cited by the government since they're not public, but fwiw having read the book and spent many years covering Washington, there's nothing in it that seems like an obvious national secret. reageer retweet
pi_193715928
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:41 schreef AnneX het volgende:

🇺🇸
Kleine parallelen. Erdogan noemde democratie een rit met de tram of trein waar je alleen maar even uit hoefde te stappen. Critici zetten daar toen vraagtekens bij. Trump gaf aan dat het 'stilte voor de storm' was. Iedereen dacht dat hij zomaar wat zei of dat het iets cryptisch was. Maar dat kan direct vertaald worden naar die 'bewuste' puinzooi die hij en Pence er de afgelopen van gemaakt hebben op weg naar nieuwe dieptes.

Erdogan heeft vroeger tips gekregen en zal anderen ongetwijfeld tips gegeven hebben om het zo te schaken dat strakke wettelijke retels slechts een vod worden. Trump heeft aan het begin van z'n presidentschap nog een bezoek van Erdogan gehad waarbij de Turkse bodyguards volledig loos konden gaan op protesterende Amerikaanse Turken. Toen al een signaal dat het niet helemaal goed zat.

Erdogan liet ergens rond de Gezi Park protesten rallies in Ankara plaatsvinden waarbij gemeentewerkers en taxi chauffeurs o.a. verplicht waren te komen om de 'massa's' te vormen van 't aanwezige publiek. Liet daarnaast ook photoshop toepassen om het nog massaler te doen lijken. En natuurlijk snap ik dat presidenten hun klapvee hebben. Maar zelden gaat er iemand voor fotomanipulatie.

Voor Trump deed men qua manipulatie van foto's zelfde en het substituut waren mensen die betaald werden om te klappen.

Recente berichten schrijven dat men "vreest" voor clashes tussen de aanwezigen die naar de Trump rally toe gaan en de groepen die dit willen tegenhouden.

En Bingo. Dat was het hele plan van Trump in waarom er persé een nieuwe rally moest plaatsvinden, dwars door de Coronaperiode en dwars door adviezen van politici en artsen die vrezen voor druk op IC's. Even rellen en spreekwoordelijke branden stichten. Kijken of hij er straks weer met een leugen op kan parasiteren.

Nu moet ik zeggen.. 2x liever Erdogan of 3x liever Putin als dictator dan Trump, omdat ze nog wat kunde en sturing kunnen geven en niet naar volledige belachelijkheid varen. Bij Trump is alle logica er al uit. Maar dat de VS op dit punt zijn uitgekomen na de poging tot opbouw door Obama..is bitter.
pi_193715950
Overigens, de US Attorney Berman is ook degene die de Epstein zaak onderzoekt. Vreemd dat we daar onze gebruikelijke conspiracy liefhebbers niet over horen.
pi_193715965
ZoeTillman twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 21:24:18 NOW: AG Barr says in a letter to Manhattan US Attorney Geoffrey Berman that Trump has now officially fired him, and that's that, rejecting any argument by Berman that a judicial appointment means he can't be removed.

Previously: https://t.co/3Kil8GKQQv https://t.co/y1fkXsAFDC reageer retweet
Brief in tweet. Laat Trump hem maar inlichten dan, gister loog Barr ook al.
pi_193716042
Vers van de pers inderdaad:
ktbenner twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 21:25:29 In a letter, AG Barr says that Trump has officially fired Berman.
“You have chosen public spectacle over public service. Because you have declared that you have no intention of resigning, I have asked the President to remove you as of today, and he has done so.” — Barr reageer retweet
pi_193716083
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:37 schreef AnneX het volgende:
You have chosen public spectacle over public service. Because you have declared that you have no intention of resigning
De stuitende arrogantie ook van die tekst. Barr loog over dat hij ontslag had genomen, maar nee hoor, hij zou spektakel verkiezen.
pi_193716156
Alleen vraag ik mij af...Wrom zou de man wegmoeten als de deputy de lopende zaken overneemt, zoals Barr stelt in zijn brief.

De eerder genoemde vervanger “acting” wordt al niet meer genoemd. 😳
( heeft ook never een proces gevoerd)
pi_193716182
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:43 schreef AnneX het volgende:
Alleen vraag ik mij af...Wrom zou de man wegmoeten als de deputy de lopende zaken overneemt, zoals Barr stelt in zijn brief.
Weet ik niet. Dat is een ander verhaal dan Barr gister ophing, want toen was het nog een meneer genaamd Carpenito en niet Strauss.

Vind het erg vreemd. De man is nota bene door Trump zelf uitgekozen.

Moet je nagaan wat voor vuurwerk het had opgeleverd als de headline was geweest "Hillary Clinton fires US Attorney investigating her lawyer", maar nu ... crickets.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:47:42 #68
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_193716229
quote:

[..]

Al Roker _O_
pi_193716280
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Weet ik niet. Dat is een ander verhaal dan Barr gister ophing, want toen was het nog een meneer genaamd Carpenito en niet Strauss.

Vind het erg vreemd. De man is nota bene door Trump zelf uitgekozen.

Moet je nagaan wat voor vuurwerk het had opgeleverd als de headline was geweest "Hillary Clinton fires US Attorney investigating her lawyer", maar nu ... crickets.
Berman is rep. en was trump sponsor. Dan word je gekozen, ja.
(Moet opeens denken aan de Am. ambassadeur in nederland).
pi_193716295
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:25 schreef Ulx het volgende:
Overigens heeft de rechter ook gezegd dat Bolton fout zat. Alleen ligt het boek al op de planken dus de geest is uit de fles.

Met een beetje geluk neemt men de opbrengst gewoon in beslag. Trump niets. Bolton niets. Dat zou wel mooi zijn.
Ja, daar ben ik het wel mee eens.
Bolton is een zakkenwasser; gelooft dat de USA de hele wereld zijn superieure moraal dient op te leggen, desnoods met geweld. En hij is zelf qua moraal een ongewassen toiletpot, zoals dit boek weer aantoont. Pas doortrekken als de plee al overloopt van stront. De 'held' had vorig jaar al aan het koord moeten trekken. Maar net als zoveel andere 'fatsoenlijke' Republikeinen, hield-ie liever z'n waffel, bleef zelf lekker meeschijten en verliet het toilet zonder zelf door te spoelen.

Bah.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_193716496
Popehat twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 21:56:08 So Audrey Strauss, the First Assistant, becomes Acting US Attorney for SDNY. She’s been described as an icon of the white collar bar in SDNY, and returned to the office after a very successful private practice. Apparently she was running all the Trump-related investigations.../1 reageer retweet
Popehat twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 21:56:09 /2 ...in SDNY. And now she’s acting US Attorney until confirmation of a new appointee.

So. Either that means that the attempt to replace Berman was innocent and not intended to derail investigations ... or the attempt was abjectly, historically blundered by second-rate idiots. reageer retweet
  zaterdag 20 juni 2020 @ 22:01:04 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_193716527
I have asked the president and he has done so.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 22:12:23 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_193716761
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:01 schreef speknek het volgende:
I have asked the president and he has done so.

[ afbeelding ]
Ik heb gelijk _O-

hunterw twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 22:05:02 President Trump just told reporters at the White House that he's "not involved" with the firing of US Attorney Berman. Trump said it's up to Attorney General Bill Barr reageer retweet
Wil Barr ontslagen worden ofzo?
  zaterdag 20 juni 2020 @ 22:15:26 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193716815
Wat een amateurs
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193716903
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb gelijk _O-

hunterw twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 22:05:02 President Trump just told reporters at the White House that he's "not involved" with the firing of US Attorney Berman. Trump said it's up to Attorney General Bill Barr reageer retweet
Wil Barr ontslagen worden ofzo?
WTFFFF

Ik had trouwens ook gelijk *)

quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
Laat Trump hem maar inlichten dan, gister loog Barr ook al.
NY Times rapporteerde op basis van de brief van Barr: "Trump Personally Fires U.S. Attorney Who Investigated His Associates". When will they learn?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')