Dat mag hier niet besproken worden.quote:
En waarom nog geen andere huisarts gezocht?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Omdat ik er vrij zeker van ben dat niemand het dieperliggende probleem op kan lossen.
De dokter heeft het niet begrepen, ik heb het niet begrepen, niemand heeft het begrepen volgens jou. Ik denk dat het precies omgekeerd is. Iedereen begrijpt het,behalve jij.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:06 schreef -Ferb- het volgende:
Ook jij hebt het duidelijk niet begrepen.![]()
Die ik heb is prima.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En waarom nog geen andere huisarts gezocht?
Het kon je jaren geleden niet schelen dat je door slecht met je diabetes om te gaan sneller ziek zou worden en misschien jong dood zou gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Omdat ik er vrij zeker van ben dat niemand het dieperliggende probleem op kan lossen.
En bans.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Volgens mij mogen alleen suïcidegedachten niet besproken worden.
Volgens mij mag iemand toch wel zeggen dat haar problemen van die aard zijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de uitleg en planning etc inderdaad. Het benoemen ervan heb ik vaker gelezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij mag iemand toch wel zeggen dat ze haar problemen van die aard zijn?
Ja klopt, alleen mogen details niet besproken worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij mag iemand toch wel zeggen dat ze haar problemen van die aard zijn?
En toch is het eetprobleem wat ik heb voortkomend uit het niet kunnen accepteren een eetstoornis.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De dokter heeft het niet begrepen, ik heb het niet begrepen, niemand heeft het begrepen volgens jou. Ik denk dat het precies omgekeerd is. Iedereen begrijpt het,behalve jij.
Iedereen begrijpt dat jij linksom of rechtsom je eetgedrag aan zal moeten passen, want anders ga je er inderdaad letterlijk aan kapot. Niemand zegt dat dat makkelijk is, maar jij zoekt excuses voor jezelf om het maar niet te hoeven proberen.
Ik betwijfel zelfs of je wel een eetstoornis hebt of dat je dat jezelf wijsmaakt om maar geen poging te hoeven doen. Ik denk dat de stoornis eerder zit in het feit dat je zelf zegt dat je je ziekte niet accepteert en gewoon door blijft eten. Ik weet niet wat voor stoornis dat is, maar geen eetstoornis.
Het is psychisch bij mij (namelijk het niet kunnen accepteren van een aandoening) en ik heb verstoord eetgedrag.quote:Een eetstoornis is een psychische aandoening die wordt gekenmerkt door verstoord eetgedrag. Sommige mensen met een eetstoornis eten te weinig, anderen juist teveel en weer anderen wisselen perioden van eetbuien af met perioden van (streng) lijnen.
Nee, de DVK weigert me dat te geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:33 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nou ben ik je kwijt. Jouw huisartsenpraktijk weigert je toch jouw medicatie?
En wat ga je hier zelf aan doen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:42 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
En toch is het eetprobleem wat ik heb voortkomend uit het niet kunnen accepteren een eetstoornis.
Google:
[..]
Het is psychisch bij mij (namelijk het niet kunnen accepteren van een aandoening) en ik heb verstoord eetgedrag.
Er bestaan meer eetstoornissen dan alleen maar anorexia en boulimia. Er is zelfs een eetstoornis wat direct met diabetes te maken heeft, en dat is de meest gevaarlijke eetstoornis ter wereld. (En nee, die heb ik niet.)
Voor de zekerheid ga ik niet benoemen wat het dieperliggende probleem bij mij is.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is de dvk de praktijkondersteuner? De huisarts ziet haar notities ook voorbij komen en staat dus achter het niet voorschrijven van die medicatie.quote:
Als ze het nog steeds weigert bij de volgende keer dat ik haar zie ga ik sowieso een klacht indienen over haar.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:49 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als ze het nog steeds weigert bij de volgende keer dat ik haar zie ga ik sowieso een klacht indienen over haar.
Mag je wel iets beter beslagen ten ijs komen dan dat je nu zegt te doen. En communiceren. En zelfreflectie tonen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:49 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als ze het nog steeds weigert bij de volgende keer dat ik haar zie ga ik sowieso een klacht indienen over haar.
Waarom? Ze heeft gelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:49 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |