SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
iemand heeft hem weggehaaldquote:Op zaterdag 20 juni 2020 02:37 schreef Aoibhin het volgende:
Je kunstwerk is weg @:skysherrif
Zeker straf voor dat ik vorig topic een voet tussen de deur stopte
Hoorde bij mijn slaapstandje, kan ik niks aan doen!
ja ik wist niet dat die tinylink hier gewoon werd embeddedquote:Op zaterdag 20 juni 2020 02:37 schreef Aoibhin het volgende:
Je kunstwerk is weg @:skysherrif
Zeker straf voor dat ik vorig topic een voet tussen de deur stopte
Hoorde bij mijn slaapstandje, kan ik niks aan doen!
Ik heb hem wel opgeslagenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
iemand heeft hem weggehaald
ik weet niet of ik heb hem nog heb straks is het mooiste kunstwerk ooit weg
Wel een ander effect dan horror-Jobiquote:Op zaterdag 20 juni 2020 02:40 schreef skysherrif het volgende:
https://www12.lunapic.com/editor/?action=scary
deze gebruikte ik trouwens
ja beetje spelen met die effecten die je daar boven zit, weet niet precies meer welke ik gebruiktequote:Op zaterdag 20 juni 2020 02:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een ander effect dan horror-Jobi
Ik ga even kijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 02:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja beetje spelen met die effecten die je daar boven zit, weet niet precies meer welke ik gebruikte
morgen word je wakker met je laptop aan en een oerlelijk kunstwerk van mij op je beeldscherm hehehequote:
Ja ik moet je oerlelijk zien te krijgen Helpquote:Op zaterdag 20 juni 2020 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
morgen word je wakker met je laptop aan en een oerlelijk kunstwerk van mij op je beeldscherm hehehe
Werkequote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:16 schreef MMF93 het volgende:
En goedemorgen iedereen! Wat zijn de plannen van vandaag ?
En die van jou?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:16 schreef MMF93 het volgende:
En goedemorgen iedereen! Wat zijn de plannen van vandaag ?
Een boze ijs_beer, ik kan mij heel slecht voorstellen hoe dat eruitzietquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:06 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb ben daarnet telefonisch uitgevallen naar de man van twaalf keer langskomt voordat ie iets koopt. (Die hele nare man) (Ja ook dit jaar had ie weer een projectje) we waren namelijk vergeten om een doosje schroeven bij te leveren. We konden nu helaas niet direct even iemand langssturen om ze af te geven. Dus ik vraag of hij nu niet iemand op pad om ze even op te pikken. 'Ja, daar hoef ik niet mee aan te komen.' (Hij maakt het voor iemand anders, en die mensen gaven tijdens het leveren aan dat ze überhaupt vergeten Warden dat we die dag zouden komen, is me verteld) Het kwam er volgens hem op neer dat wij nu tijd kosten, en geld, omdat ie nu anders op een neer zou moeten voor de schroeven.
Toen knapte er iets, (ook dit keer was ie weer 5 keer langs geweest voordat ie iets kocht, en elke keer veel tijd en werk aan besteed zo) en heb ik gezegd dat hij zich niet realiseerde hoeveel tijd hij ons gekost , en dat het inderdaad heel vervelend voor hem is, maar dat het wel even zouden langs brengen (hoewel dat de hele planning overhoop gooit) en dat ie daarna nooit meer hoeft te komen.
Oeps.
Een boze ijsbeer heeft een zegt wat met een trillende stem, begint te beven. En heeft dan de neiging om fulminerend bij de situatie weg te lopen. Da's alleen wat lastig, dat laatste, aan de telefoon.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een boze ijs_beer, ik kan mij heel slecht voorstellen hoe dat eruitziet
Maar ja, klant is misschien wel koning, maar als de koning geen kleding draagt, moet daar gewoon wat van gezegd worden
Er zijn helaas klanten die je zo het bloed onder de nagels vandaan halen dat iedereen daardoor weleens feller reageert tegen een klant dan de bedoeling.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:06 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb ben daarnet telefonisch uitgevallen naar de man van twaalf keer langskomt voordat ie iets koopt. (Die hele nare man) (Ja ook dit jaar had ie weer een projectje) we waren namelijk vergeten om een doosje schroeven bij te leveren. We konden nu helaas niet direct even iemand langssturen om ze af te geven. Dus ik vraag of hij nu niet iemand op pad om ze even op te pikken. 'Ja, daar hoef ik niet mee aan te komen.' (Hij maakt het voor iemand anders, en die mensen gaven tijdens het leveren aan dat ze überhaupt vergeten waren dat we die dag zouden komen, is me verteld). Dus ik even denken over mogelijk oplossingen, begon het enorm te verwijten dat het onze fout is(klopt, maar waarom teken je de bon bij ontvangst dan, zonder te controleren?) en dat wij het direct moesten oplossen (op echt een super nare toon) Het kwam er volgens hem op neer dat wij nu tijd kosten, en geld, omdat ie nu anders op een neer zou moeten voor de schroeven.
Toen knapte er iets, (ook dit keer was ie weer 5 keer langs geweest voordat ie iets kocht, en elke keer veel tijd en werk aan besteed zo) en heb ik gezegd dat hij zich niet realiseerde hoeveel tijd hij ons gekost heeft, en dat het inderdaad heel vervelend voor hem is, maar dat het wel even zouden langs brengen (hoewel dat de hele planning overhoop gooit) en dat ie daarna nooit meer hoeft te komen.
Oeps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |