abonnement Unibet Coolblue
pi_193700030
Nieuw deel :)

- Jawel. -
  vrijdag 19 juni 2020 @ 18:41:55 #2
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193701116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

De woningen liggen nu niet bepaald voor het oprapen, en als starter een woning kopen is zelden een goed idee.
10 jaar geleden ging het een stuk makkelijker. Toen was ie 20, had ie prima uit huis kunnen gaan lijkt me.

Daarnaast zijn er genoeg plekken in NL waar het niet zo moeilijk is om een huis te krijgen als in de grote steden en daarom heen.
pi_193701332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:41 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

10 jaar geleden ging het een stuk makkelijker. Toen was ie 20, had ie prima uit huis kunnen gaan lijkt me.

Daarnaast zijn er genoeg plekken in NL waar het niet zo moeilijk is om een huis te krijgen als in de grote steden en daarom heen.
Misschien had hij geen zin in een grote studieschuld en zat z’n woning vlak bij de studie etc.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 18:59:00 #4
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193701350
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Misschien had hij geen zin in een grote studieschuld en zat z’n woning vlak bij de studie etc.
Ja dat zal ongetwijfeld.

En dan blijf je tot je 30e bij je ouders wonen.

Aantrekkelijk is het in ieder geval niet.

Even los van het feit dat zo goed als iedereen in die tijd gewoon op kamers ging of whatever.
pi_193701358
Die zit al 9 jaar te wachten tot de markt instort :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193701405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:59 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja dat zal ongetwijfeld.

En dan blijf je tot je 30e bij je ouders wonen.

Aantrekkelijk is het in ieder geval niet.

Even los van het feit dat zo goed als iedereen in die tijd gewoon op kamers ging of whatever.
Ik zeg alleen dat je z'n situatie niet kent. Dus dat het nogal lullig is om hem daarop te oordelen.

Misschien is hij al 2 jaar op zoek naar een huis, en is het verder een leuke gozer.

Beetje zonde om het dan af te rekenen op het feit dat hij momenteel nog thuis woont :)
  vrijdag 19 juni 2020 @ 19:05:46 #7
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193701433
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat je z'n situatie niet kent. Dus dat het nogal lullig is om hem daarop te oordelen.

Misschien is hij al 2 jaar op zoek naar een huis, en is het verder een leuke gozer.

Beetje zonde om het dan af te rekenen op het feit dat hij momenteel nog thuis woont :)
Het zal ongetwijfeld een leuke gozer zijn.

Maar als je in 10-12 jaar tijd geen huis hebt kunnen vinden dan ligt dat toch wel bij jezelf.

Ik snap dat jij ook rond die leeftijd bent en bij je ouders woont?
pi_193701461
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:05 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld een leuke gozer zijn.

Maar als je in 10-12 jaar tijd geen huis hebt kunnen vinden dan ligt dat toch wel bij jezelf.

Ik snap dat jij ook rond die leeftijd bent en bij je ouders woont?
27 momenteel. en zojuist eindelijk een goede baan kunnen vinden waardoor het mogelijk wordt een huurwoning te vinden.

Nadat ik eerst hiervoor heb gestudeerd. En het voordeel nu is dat ik bijna geen studieschuld heb.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 19:10:11 #9
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193701495
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:08 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

27 momenteel. en zojuist eindelijk een goede baan kunnen vinden waardoor het mogelijk wordt een huurwoning te vinden.

Nadat ik eerst hiervoor heb gestudeerd. En het voordeel nu is dat ik bijna geen studieschuld heb.
Dan snap ik je reactie.

Maar je snapt toch neem ik aan ook dat dit voor vrouwen niet aantrekkelijk is?
De meeste vrouwen zoeken iemand die zelfstandig is en niet bij papa en mama op zolder woont.
pi_193701513
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dan snap ik je reactie.

Maar je snapt toch neem ik aan ook dat dit voor vrouwen niet aantrekkelijk is?
De meeste vrouwen zoeken iemand die zelfstandig is en niet bij papa en mama op zolder woont.
Nogmaals, je gaat er nu vanuit alsof iemand die nog thuis woont niet uit huis wilt. Maar die mogelijkheid moet er dan wel zijn.

Dus je moet zorgen dat je een vaste baan hebt, dat je gespaard hebt en dat je dus een woning hebt waarvoor je in aanmerking komt.

Verder geef ik je absoluut gelijk dat het veel aantrekkelijker is als iemand op zichzelf woont.
pi_193701546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nogmaals, je gaat er nu vanuit alsof iemand die nog thuis woont niet uit huis wilt. Maar die mogelijkheid moet er dan wel zijn.

Dus je moet zorgen dat je een vaste baan hebt, dat je gespaard hebt en dat je dus een woning hebt waarvoor je in aanmerking komt.

Verder geef ik je absoluut gelijk dat het veel aantrekkelijker is als iemand op zichzelf woont.
Hier moet je in elk geval 3/4 jaar ingeschreven zijn om káns te maken op een huurwoning.....misschien heeft hij eerst prioriteit gegeven aan andere zaken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2020 19:14:45 ]
  vrijdag 19 juni 2020 @ 19:14:28 #12
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193701550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nogmaals, je gaat er nu vanuit alsof iemand die nog thuis woont niet uit huis wilt. Maar die mogelijkheid moet er dan wel zijn.

Dus je moet zorgen dat je een vaste baan hebt, dat je gespaard hebt en dat je dus een woning hebt waarvoor je in aanmerking komt.
Nee ik heb het uitgangspunt dat je met niets begint, op kamers gaat, kut baantjes er naast doet om huur te kunnen betalen om vervolgens ergens naar toe te groeien. Zoals de meeste mensen het doen.

Niet dat je veilig bij papa en mama blijft tot je 30 bent en je alles voor elkaar hebt.

En het maakt mij echt niet uit hoe je het doet. Ik zeg alleen dat het voor een eventuele partner vermoedelijk niet aantrekkelijk is.
pi_193701617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:14 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Nee ik heb het uitgangspunt dat je met niets begint, op kamers gaat, kut baantjes er naast doet om huur te kunnen betalen om vervolgens ergens naar toe te groeien. Zoals de meeste mensen het doen.

Niet dat je veilig bij papa en mama blijft tot je 30 bent en je alles voor elkaar hebt.

En het maakt mij echt niet uit hoe je het doet. Ik zeg alleen dat het voor een eventuele partner vermoedelijk niet aantrekkelijk is.
Dat zal vast, maar dat is verder toch allemaal niet relevant meer als je eenmaal dan op jezelf woont.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 19:20:52 #14
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193701647
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:18 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat zal vast, maar dat is verder toch allemaal niet relevant meer als je eenmaal dan op jezelf woont.
Ik haakte in op iemand die twijfelde over een date met iemand van bijna 30 die nog thuis woonde.

Het zegt overigens wat over je karakter. Maar daar is dit topic niet voor.
pi_193701730
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:20 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik haakte in op iemand die twijfelde over een date met iemand van bijna 30 die nog thuis woonde.

Het zegt overigens wat over je karakter. Maar daar is dit topic niet voor.
Je weet toch niet zijn situatie? Vrij kort door de bocht hoor...
  vrijdag 19 juni 2020 @ 19:32:56 #16
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193701858
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Je weet toch niet zijn situatie? Vrij kort door de bocht hoor...
Jij bent nogal kort door de bocht.

Het kan net zo goed in positieve zin wat zeggen over je karakter.
Als je bijvoorbeeld zorgt voor je ouders.
pi_193701918
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:32 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij bent nogal kort door de bocht.

Het kan net zo goed in positieve zin wat zeggen over je karakter.
Als je bijvoorbeeld zorgt voor je ouders.
Dat bedoel ik juist toch? Ze weet niks van zijn situatie: heeft hij al samengewoond? Met studievrienden of vriendin? Leeft zijn moeder nog of zijn z'n ouders gescheiden? Heeft zijn vader extra zorg nodig? Genoeg redenen om op die leeftijd nog thuis te wonen....
  vrijdag 19 juni 2020 @ 19:36:52 #18
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193701935
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat bedoel ik juist toch? Ze weet niks van zijn situatie: heeft hij al samengewoond? Met studievrienden of vriendin? Leeft zijn moeder nog of zijn z'n ouders gescheiden? Heeft zijn vader extra zorg nodig? Genoeg redenen om op die leeftijd nog thuis te wonen....
Nee, maar waar het omging. Het is niet aantrekkelijk als je date nog thuis woont op z'n 30e. Ongeacht de reden.

Of vind jij dat niet uitmaken?
pi_193701955
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:36 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Nee, maar waar het omging. Het is niet aantrekkelijk als je date nog thuis woont op z'n 30e. Ongeacht de reden.

Of vind jij dat niet uitmaken?
Zoals ik hierboven beschrijf....ligt aan de redenen!
  vrijdag 19 juni 2020 @ 20:36:20 #20
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193702785
Nou jongens, ik ben op weg naar de date. We gaan erachter komen, zullen we maar zeggen. Ik ga 'm sowieso een kans geven en wie weet ben ik straks wel megaverliefd. :')
Het stoorde mij vooral dat ie er tijdens het appen zo geheimzinnig over deed (we hebben best lang geappt voor deze date). Hij kwam in eerste instantie over alsof ie zelf in een mooi huisje woonde, een baan had die hij leuk vindt etc. Dus ja, dat valt dan ook eventjes tegen. :W
pi_193702792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:36 schreef Yasmyn het volgende:
Nou jongens, ik ben op weg naar de date. We gaan erachter komen, zullen we maar zeggen. Ik ga 'm sowieso een kans geven en wie weet ben ik straks wel megaverliefd. :')
Het stoorde mij vooral dat ie er tijdens het appen zo geheimzinnig over deed (we hebben best lang geappt voor deze date). Hij kwam in eerste instantie over alsof ie zelf in een mooi huisje woonde, een baan had die hij leuk vindt etc. Dus ja, dat valt dan ook eventjes tegen. :W
Tja, bang voor vooroordelen. Wat terecht blijkt.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 20:37:48 #22
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193702798
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:36 schreef Yasmyn het volgende:
Nou jongens, ik ben op weg naar de date. We gaan erachter komen, zullen we maar zeggen. Ik ga 'm sowieso een kans geven en wie weet ben ik straks wel megaverliefd. :')
Het stoorde mij vooral dat ie er tijdens het appen zo geheimzinnig over deed (we hebben best lang geappt voor deze date). Hij kwam in eerste instantie over alsof ie zelf in een mooi huisje woonde, een baan had die hij leuk vindt etc. Dus ja, dat valt dan ook eventjes tegen. :W
Succes en enjoy!
pi_193702823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja, bang voor vooroordelen. Wat terecht blijkt.
Waarom terecht? Waarom zou iemand niet liever iets irl delen/bespreken dan via online chat??
  vrijdag 19 juni 2020 @ 20:40:42 #24
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_193702832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:36 schreef Yasmyn het volgende:
Nou jongens, ik ben op weg naar de date.
Cheers!

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja, bang voor vooroordelen. Wat terecht blijkt.
Hij kan toch wel gewoon, na zolang appen, eerlijk zijn over z'n situatie? Dan haal je gelijk die vooroordelen ook onderuit en het zelf zo rooskleurig intekenen als je zelf wil. Maar dan blijf je wel dicht bij jezelf en de waarheid.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_193702964
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:40 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Cheers!
[..]

Hij kan toch wel gewoon, na zolang appen, eerlijk zijn over z'n situatie? Dan haal je gelijk die vooroordelen ook onderuit en het zelf zo rooskleurig intekenen als je zelf wil. Maar dan blijf je wel dicht bij jezelf en de waarheid.
Ik lees niks over dat hij niet eerlijk was. Hij deed geheimzinnig en mevrouw trekt haar eigen conclusies.

Maar zet vooral 30jr, woon nog bij ouders in je Tinder profiel. Die eerlijkheid zal vast gewaardeerd worden.
pi_193703296
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:36 schreef Yasmyn het volgende:
Nou jongens, ik ben op weg naar de date. We gaan erachter komen, zullen we maar zeggen. Ik ga 'm sowieso een kans geven en wie weet ben ik straks wel megaverliefd. :')
Het stoorde mij vooral dat ie er tijdens het appen zo geheimzinnig over deed (we hebben best lang geappt voor deze date). Hij kwam in eerste instantie over alsof ie zelf in een mooi huisje woonde, een baan had die hij leuk vindt etc. Dus ja, dat valt dan ook eventjes tegen. :W
Maar is hij ook werkloos dan?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:31:07 #27
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193703568
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:36 schreef Yasmyn het volgende:
Nou jongens, ik ben op weg naar de date. We gaan erachter komen, zullen we maar zeggen. Ik ga 'm sowieso een kans geven en wie weet ben ik straks wel megaverliefd. :')
Het stoorde mij vooral dat ie er tijdens het appen zo geheimzinnig over deed (we hebben best lang geappt voor deze date). Hij kwam in eerste instantie over alsof ie zelf in een mooi huisje woonde, een baan had die hij leuk vindt etc. Dus ja, dat valt dan ook eventjes tegen. :W
Ik snap dan serieus niet waarom je dan alsnog op date gaat.

Je wilt je toch niet ergeren voor je überhaupt op date gaat?

Is het echt zo tegenwoordig met daten ja? Dat we dat al moeten accepteren? Ik blijf dan wel single :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:04:42 #28
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193704121
Deze gesprekken hier zijn echt typisch waarom er zoveel verzuurde sloten op die apps zitten, nog voordat je iemand gezien hebt moet alles al verantwoord worden en een heel toekomstplan uitgestippeld worden :')
pi_193704723
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik lees niks over dat hij niet eerlijk was. Hij deed geheimzinnig en mevrouw trekt haar eigen conclusies.

Maar zet vooral 30jr, woon nog bij ouders in je Tinder profiel. Die eerlijkheid zal vast gewaardeerd worden.
:D

Nouja ik ken ze ook wel die pas op 30 weggaan bij paps en mams, wel een tikje laat hoor... Damn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193704774
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom terecht? Waarom zou iemand niet liever iets irl delen/bespreken dan via online chat??
Als je het online bespreekt is de kans groot dat je direct geghost/blockt wordt.
pi_193708278
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hier moet je in elk geval 3/4 jaar ingeschreven zijn om káns te maken op een huurwoning.....misschien heeft hij eerst prioriteit gegeven aan andere zaken?
Met een fatsoenlijke baan kun je beter gaan voor een koopwoning... is EN goedkoper EN zit geen tig jaar wachtlijst op.
En lange termijn ook nog eens financieel aantrekkelijker
pi_193708291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:14 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar is hij ook werkloos dan?
Hij is Middelbare school leraar.. dus nee.

En even gekeken gister toevallig
De gemiddelde Middelbare school leraar verdient met een beetje mazzel na 5 jaar 1,5x modaal.

Dus dan moet een eigen huis gewoon kunnen.
Kan hij alsnog redenen hebben thuis te wonen natuurlijk.

Maar geld zou het excuus niet hoeven te zijn.
pi_193708321
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
Deze gesprekken hier zijn echt typisch waarom er zoveel verzuurde sloten op die apps zitten, nog voordat je iemand gezien hebt moet alles al verantwoord worden en een heel toekomstplan uitgestippeld worden :')
Nou ik ben nog een 10 jaar ouder.
En ook daar heb je mensen die gewoon thuis wonen...
heb daar ook weleens echt mee doorgepraat...
maar puntje bij paaltje willen ze dan wel meteen bij je intrekken.

Dat geeft mij dan toch het unheimische gevoel... dat ze niet van plan zijn ooit zelfstandig te wonen.
En dan rijst dus de vraag of ze het wel zouden kunnen.. of dat je er een gewoon kind bij in huis haalt dat niet zelf kan koken en wassen.
Verder doorvragen blijkt dan vaak dat ze ook nooit echt een langdurige relatie hebben gehad.

Ee zitten er ook bij die na de breakup weer bij hun ouders zijn gaan wonen omdat ze ineens op straat stonden en die wel gewoon op zoek zijn naar een eigen plek.

Dat komt echt heel anders over :)
Vaak merk je dat gewoon al in de rest van het gesprek.

En ik heb al een 12-jarige in huis...
ik hoef geen vent die na 5 maanden tot de conclusie komt dat verantwoordelijkheid nemen toch wel echt lastig is.
Dan neem ik liever zelf iets eerder mijn verantwoordelijkheid want die gaat iets verder dan enkel mijn gevoel.
Dat is misschien oneerlijk... maar mijn leven gaat boven de date.

Gaat niet om het hebben van een toekomstplan.. gaat er om dat ze daadwerkelijk vooruit willen en niet op hun plek blijven vegeteren tot iemand ze vooruit tilt.
pi_193708364
@Yasmyn Ik kwam eigenlijk kijken hoe je date was :)

Hij was niet zo slecht dat je hier meteen kwam uithuilen in ieder geval :)
pi_193708676
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:09 schreef Uhmmpie het volgende:
@:yasmyn Ik kwam eigenlijk kijken hoe je date was :)

Hij was niet zo slecht dat je hier meteen kwam uithuilen in ieder geval :)
Ze zit bij schoonmams en paps aan de ontbijttafel :D
pi_193708709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ze zit bij schoonmams en paps aan de ontbijttafel :D
Ze is meteen ingetrokken? :D
  zaterdag 20 juni 2020 @ 10:18:44 #37
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193709143
Nou, de date was op zich prima. Ik vond het wel gezellig en ik was niet al te vroeg thuis. Gelukkig geen ontbijt met de schoonouders en of er echt een vervolgdate komt, heb ik misschien een beetje open gelaten. Dat ligt eigenlijk niet aan het feit dat hij thuiswonend is, want dat was zelf ook niet helemaal hoe hij het voor zich zag. Hij is gewoon bang om het in z’n eentje te doen. Hij wil liever samen met een vriendin iets huren/kopen en voor nu als een gek aan het sparen.

De klik op het andere vlak is voor mij nog wat twijfelachtig. Ik voel nog geen kriebels of iets dat daar op lijkt 😅
  zaterdag 20 juni 2020 @ 10:46:29 #38
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_193709476
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 10:18 schreef Yasmyn het volgende:
Nou, de date was op zich prima. Ik vond het wel gezellig en ik was niet al te vroeg thuis. Gelukkig geen ontbijt met de schoonouders en of er echt een vervolgdate komt, heb ik misschien een beetje open gelaten. Dat ligt eigenlijk niet aan het feit dat hij thuiswonend is, want dat was zelf ook niet helemaal hoe hij het voor zich zag. Hij is gewoon bang om het in z’n eentje te doen. Hij wil liever samen met een vriendin iets huren/kopen en voor nu als een gek aan het sparen.

De klik op het andere vlak is voor mij nog wat twijfelachtig. Ik voel nog geen kriebels of iets dat daar op lijkt 😅
Voor wat betreft het laatste: niet helemaal blind staren daar op. Dat kan groeien en dus ook later komen. Geef het een kans als de rest wel goed zit. Misschien komt dat pas na het eerste intieme contact. Ik lees vaker dat mensen het al afketsen omdat er geen romantische klik is na date 1. Het wow-effect is leuk, maar komt eerder in films gelijk bij de eerste ontmoeting dan in het echt 😅.

Vind het wel een red flag dat hij "bang is om het in zn eentje te doen". Zometeen heb je een afhankelijk type om je heen. Claimend misschien wel.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_193709687
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 10:18 schreef Yasmyn het volgende:
Nou, de date was op zich prima. Ik vond het wel gezellig en ik was niet al te vroeg thuis. Gelukkig geen ontbijt met de schoonouders en of er echt een vervolgdate komt, heb ik misschien een beetje open gelaten. Dat ligt eigenlijk niet aan het feit dat hij thuiswonend is, want dat was zelf ook niet helemaal hoe hij het voor zich zag. Hij is gewoon bang om het in z’n eentje te doen. Hij wil liever samen met een vriendin iets huren/kopen en voor nu als een gek aan het sparen.

De klik op het andere vlak is voor mij nog wat twijfelachtig. Ik voel nog geen kriebels of iets dat daar op lijkt 😅
Mja ik heb die zelden meteen na de eerste date.. dus wat dat betreft geen wijze woorden hier.

Snap zn gedachtengang mbt alleen is erg spannend wel overigens.
Alleen voel ik me daar met 40+ dan wel iets te oud voor dat argument.

Hadden het er net op de bank over...
optie is natuurlijk dat het een zekere drang naar perfectie is om het niet alleen te willen.
Eigenlijk beetje ouderwets en degelijk dus dan.
pi_193710271
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 10:18 schreef Yasmyn het volgende:
Nou, de date was op zich prima. Ik vond het wel gezellig en ik was niet al te vroeg thuis. Gelukkig geen ontbijt met de schoonouders en of er echt een vervolgdate komt, heb ik misschien een beetje open gelaten. Dat ligt eigenlijk niet aan het feit dat hij thuiswonend is, want dat was zelf ook niet helemaal hoe hij het voor zich zag. Hij is gewoon bang om het in z’n eentje te doen. Hij wil liever samen met een vriendin iets huren/kopen en voor nu als een gek aan het sparen.

De klik op het andere vlak is voor mij nog wat twijfelachtig. Ik voel nog geen kriebels of iets dat daar op lijkt 😅
Bang om in je eentje te wonen vind ik toch wel een red flag, tenzij je van (veel) aanhankelijkheid/afhankelijkheid houdt. Maar het ligt er ook aan wat zijn rol thuis is. Als hij regelmatig kookt, zelf wast en in ieder geval zijn eigen zooi opruimt, dan vind ik het weer een ander verhaal, maar de kans is groot dat zijn ouders het meeste doen. Dat betekent dan ook dat de kans groot is dat hij dat zelf niet wil of kan doen.
pi_193711051
Niet alleen durven wonen is inderdaad echt een red flag. In dat geval snap ik het wel als iemand daar op afknapt.
pi_193713026
Als je met 30 nog geen behoefte hebt gehad aan onafhankelijkheid/zelfstandigheid als man, gaat het zo goed als zeker ook nooit meer komen. En eh, een beetje ouder stimuleert dat toch ook nog gewoon? Die willen op een gegeven moment toch ook weer eens een huis zonder kinderen. Maar het zal allemaal wel erg comfortabel zijn thuis en hij zal lekker gepamperd worden de hele dag.

Je moet er maar naar op zoek zijn als vrouw: man/30 met nul levenservaring.

[ Bericht 0% gewijzigd door Modus op 20-06-2020 20:30:26 ]
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:59:22 #43
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193715380
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik heb die zelden meteen na de eerste date.. dus wat dat betreft geen wijze woorden hier.

Snap zn gedachtengang mbt alleen is erg spannend wel overigens.
Alleen voel ik me daar met 40+ dan wel iets te oud voor dat argument.

Hadden het er net op de bank over...
optie is natuurlijk dat het een zekere drang naar perfectie is om het niet alleen te willen.
Eigenlijk beetje ouderwets en degelijk dus dan.
Zelfs ik voel me daar ook te oud voor eigenlijk en dat vind ik dan ook eigenlijk voor hem.
Ik heb hem al min of meer laten weten dat ik het hier eigenlijk bij wilde laten, maar zoals ik al een beetje vreesde, vind hij dat onbegrijpelijk. Meneer had al een paar datums waarop een tweede date, waaronder vanavond, wat hem betreft kon plaatsvinden :X
Ik ga hem verder niet ghosten, want het is best een lieve jongen, maar het mag allemaal net even wat concreter en ambitieuzer. Hij heeft best veel leuke kanten verder, dus absoluut geen hopeloos geval :P
pi_193715423
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:59 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Zelfs ik voel me daar ook te oud voor eigenlijk en dat vind ik dan ook eigenlijk voor hem.
Ik heb hem al min of meer laten weten dat ik het hier eigenlijk bij wilde laten, maar zoals ik al een beetje vreesde, vind hij dat onbegrijpelijk. Meneer had al een paar datums waarop een tweede date, waaronder vanavond, wat hem betreft kon plaatsvinden :X
Ik ga hem verder niet ghosten, want het is best een lieve jongen, maar het mag allemaal net even wat concreter en ambitieuzer. Hij heeft best veel leuke kanten verder, dus absoluut geen hopeloos geval :P
Had hij ook al suggesties voor babynamen?
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:03:33 #45
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193715453
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Had hij ook al suggesties voor babynamen?
Wie heeft dat niet? Zelfs ik bedenk die regelmatig ;)
pi_193715471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:59 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Zelfs ik voel me daar ook te oud voor eigenlijk en dat vind ik dan ook eigenlijk voor hem.
Ik heb hem al min of meer laten weten dat ik het hier eigenlijk bij wilde laten, maar zoals ik al een beetje vreesde, vind hij dat onbegrijpelijk. Meneer had al een paar datums waarop een tweede date, waaronder vanavond, wat hem betreft kon plaatsvinden :X
Ik ga hem verder niet ghosten, want het is best een lieve jongen, maar het mag allemaal net even wat concreter en ambitieuzer. Hij heeft best veel leuke kanten verder, dus absoluut geen hopeloos geval :P
Nou, geef die feedback dan aan hem, dan kan die het een plekje geven i.p.v. dat die onzeker wordt van je wazigheid.

Je klinkt wel een beetje verwaand zo hoor, Bitterbal, wat breng jij aan tafel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193715474
-dat doen we niet-

[ Bericht 48% gewijzigd door Lenny77 op 20-06-2020 21:32:47 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193715488
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:03 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Wie heeft dat niet? Zelfs ik bedenk die regelmatig ;)
Ik zou 'm Kapotje noemen :X

Ik zou die tweede date maar niet te snel doen, laat het even bezinken en kijk of hij niet craycray gaat doen nu.
pi_193715501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, geef die feedback dan aan hem, dan kan die het een plekje geven i.p.v. dat die onzeker wordt van je wazigheid.

Je klinkt wel een beetje verwaand zo hoor, Bitterbal, wat breng jij aan tafel?
Bitterbal valt op foute mediterane kerels
pi_193715513
-nee dus-

[ Bericht 97% gewijzigd door Lenny77 op 20-06-2020 21:40:43 ]
pi_193715522
-ook niet-

[ Bericht 49% gewijzigd door Lenny77 op 20-06-2020 21:41:09 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:08:41 #52
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193715543
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, geef die feedback dan aan hem, dan kan die het een plekje geven i.p.v. dat die onzeker wordt van je wazigheid.

Je klinkt wel een beetje verwaand zo hoor, Bitterbal, wat breng jij aan tafel?
Wat geeft jou het idee dat ik hem die 'feedback' niet heb gegeven? Ik vind dat ik er zelf best mag wezen, mijn zaakjes vrij goed voor elkaar heb en duidelijk voor ogen heb wat ik in het leven wil. Maar waarom zou dat verwaand zijn?

Tweede date gaat er niet komen en dat weet hij inmiddels ook wel. Alleen accepteert ie dat nog wat moeilijk, omdat het een gezellige avond was.
pi_193715567
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:08 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Wat geeft jou het idee dat ik hem die 'feedback' niet heb gegeven? Ik vind dat ik er zelf best mag wezen, mijn zaakjes vrij goed voor elkaar heb en duidelijk voor ogen heb wat ik in het leven wil. Maar waarom zou dat verwaand zijn?
Ik vind ambitieus een beetje.... Oppervlakkig.

Zeg dan gewoon dat je wilt dat je toekomstige partner veel geld heeft ofzo, minimaal een pik van 16.5 cm. Blauwe ogen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:13:00 #54
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193715612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind ambitieus een beetje.... Oppervlakkig.

Zeg dan gewoon dat je wilt dat je toekomstige partner veel geld heeft ofzo, minimaal een pik van 16.5 cm. Blauwe ogen.
Enkel het uiterlijk en geld belangrijk vinden in een relatie :')
pi_193715641
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:13 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Enkel het uiterlijk en geld belangrijk vinden in een relatie :')
Jij begint over ambitie, en penislengte is gewoon pure functionaliteit, dat draait niet om uiterlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:21:40 #56
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193715773
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij begint over ambitie, en penislengte is gewoon pure functionaliteit, dat draait niet om uiterlijk.
Want ambitie heeft te maken met geld?
pi_193715795
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:21 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Want ambitie heeft te maken met geld?
Zeker.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:24:43 #58
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193715832
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeker.
Zijn we het daarover in elk geval oneens met elkaar :W
pi_193715881
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:24 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Zijn we het daarover in elk geval oneens met elkaar :W
Wel over meer dingen.

Ik vind het nogal hol, ambitie.... Gaat altijd over carrière maken en weet ik veel wat, nou, leuk hoor, meedraaien met de economie.

Mensen die niet de kwaliteiten hebben om alsmaar door te stijgen, wat een groot deel heeft, schakel je dan bij voorbaat alvast ff uit, allemaal prima hoor maar ik vind het leeg. Heel leeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193715901
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeker.
Ambities en passies in je leven hoeven toch niet per de met werk/geld te maken te hebben?

Voor mij is ambitie iemand die ook nastreeft om dingen te doen die haar blij maken, daaruit kan ook een ambitie spreken.
pi_193716360
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bitterbal valt op foute mediterane kerels
:')
pi_193716441
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:')
:*
pi_193716958
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ambities en passies in je leven hoeven toch niet per de met werk/geld te maken te hebben?

Voor mij is ambitie iemand die ook nastreeft om dingen te doen die haar blij maken, daaruit kan ook een ambitie spreken.
Denk dat niemand dat zo leest man. Die denken gewoon aan carriere, dikke auto's en poen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193720387
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, geef die feedback dan aan hem, dan kan die het een plekje geven i.p.v. dat die onzeker wordt van je wazigheid.

Je klinkt wel een beetje verwaand zo hoor, Bitterbal, wat breng jij aan tafel?
Vind er niks verwaands aan..
als je iemand niet leuk vind.. tja dan is dat zo.

Doet er niet toe wat je dan zelf mee brengt lijkt me.
Ik mis echt even waarom hef altijd is “en wat breng jij mee dan dat je het recht denkt te hebben iemand niet leuk te vinden”
Niet leuk genoeg is niet leuk genoeg. Basta.
pi_193720421
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat niemand dat zo leest man. Die denken gewoon aan carriere, dikke auto's en poen.
Dat dat jouw perspectief is maakt dat niet meteen de standaard.

Ook voor mij is dat iemand die vooruit wil.
Kan zijn op gebied van werk.. maar ook persoonlijke ontwikkeling en/of een doel hebben in je leven.
pi_193720688
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:27 schreef ludovico het volgende:
Ik vind het nogal hol, ambitie.... Gaat altijd over carrière maken en weet ik veel wat, nou, leuk hoor, meedraaien met de economie.
Ambitie hoeft helemaal niet te draaien om méér geld verdienen. Voor mij betekent het: jezelf willen (blijven) ontwikkelen en daarin tijd (en geld) investeren. Wel primair op het gebied van opleiding en werk overigens. Maar dat hoeft niet te resulteren in een hoger inkomen.
  zondag 21 juni 2020 @ 11:56:37 #67
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_193722049
Maar er is wel een sterke correlatie met geld en status. Zowel bewust als onbewust speelt dit mee.
  zondag 21 juni 2020 @ 12:50:40 #68
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193722603
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:56 schreef cleanfreak het volgende:
Maar er is wel een sterke correlatie met geld en status. Zowel bewust als onbewust speelt dit mee.
Natuurlijk, maar echt niet iedereen vindt dat belangrijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193722733
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 08:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vind er niks verwaands aan..
als je iemand niet leuk vind.. tja dan is dat zo.

Doet er niet toe wat je dan zelf mee brengt lijkt me.
Ik mis echt even waarom hef altijd is “en wat breng jij mee dan dat je het recht denkt te hebben iemand niet leuk te vinden”
Niet leuk genoeg is niet leuk genoeg. Basta.
Haha, het gaat alleen over oppervlakkige bullshit en iemand niet eens een kans geven op basis van shit die er wel een beetje toe doet.

Verneuk dan iemand zijn tijd niet en profileer je ook gewoon als oppervlakkige bitch. Dan heeft niemand last van je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193722737
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 08:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vind er niks verwaands aan..
als je iemand niet leuk vind.. tja dan is dat zo.

Doet er niet toe wat je dan zelf mee brengt lijkt me.
Ik mis echt even waarom hef altijd is “en wat breng jij mee dan dat je het recht denkt te hebben iemand niet leuk te vinden”
Niet leuk genoeg is niet leuk genoeg. Basta.
Haha, het gaat alleen over oppervlakkige bullshit en iemand niet eens een kans geven op basis van shit die er wel een beetje toe doet.

Verneuk dan iemand zijn tijd niet en profileer je ook gewoon als oppervlakkige bitch. Dan heeft niemand last van je.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 08:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat dat jouw perspectief is maakt dat niet meteen de standaard.

Ook voor mij is dat iemand die vooruit wil.
Kan zijn op gebied van werk.. maar ook persoonlijke ontwikkeling en/of een doel hebben in je leven.
Uhhuh..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193722748
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:')
:D
pi_193722845
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat niemand dat zo leest man. Die denken gewoon aan carriere, dikke auto's en poen.
Ik heb nog nooit iemand gedate die dat belangrijk vond.
  zondag 21 juni 2020 @ 13:30:24 #73
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_193722999
ik begin de laatste tijd op tinder alleen maar alleenstaande moeders te matchen
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_193723400
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:30 schreef anti-loper het volgende:
ik begin de laatste tijd op tinder alleen maar alleenstaande moeders te matchen
Waarom like je ze dan :?
  zondag 21 juni 2020 @ 14:18:15 #75
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_193723658
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom like je ze dan :?
staat er niet bij
aan de leeftijd zou het niet liggen
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_193724284
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:18 schreef anti-loper het volgende:

[..]

staat er niet bij
aan de leeftijd zou het niet liggen
Misschien in je profiel zetten dat je op zoek bent naar een vrouw zonder kinderen :?
  zondag 21 juni 2020 @ 15:29:12 #77
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193724668
Net weer Tinder na lange tijd geïnstalleerd. Die verificatie vind ik wel :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193724708
Ik ben 30 en woon op een kamer, woon ij de Randstad dus particulier een flat huren zit al gauw rond de 900, dan wacht ik nog even. Maar no way dat ik nog thuis zou willen wonen.
pi_193724774
Voor mij is het belangrijk dat een man een baan heeft of actief zoekt, geen exvrouw of kinderen heeft en niet bij zijn ouders woont. Kamer of kasteel vind ik allemaal prima.
pi_193725055
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef AgentS het volgende:
Voor mij is het belangrijk dat een man een baan heeft of actief zoekt, geen exvrouw of kinderen heeft en niet bij zijn ouders woont. Kamer of kasteel vind ik allemaal prima.
Micropenis is ook niet flex toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193725114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef AgentS het volgende:
Voor mij is het belangrijk dat een man een baan heeft of actief zoekt, geen exvrouw of kinderen heeft en niet bij zijn ouders woont. Kamer of kasteel vind ik allemaal prima.
Wat is het verschil tussen een ex vriendin en een ex vrouw precies :?
En wat heb jij zelf te bieden? Dit laatste aspect komt vrijwel nooit aan bod.
pi_193725130
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een ex vriendin en een ex vrouw precies :?
En wat heb jij zelf te bieden? Dit laatste aspect komt vrijwel nooit aan bod.
De een heeft een geslachtsoperatie gehad en de ander is je ex waar je niet mee getrouwd bent?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193725179
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een ex vriendin en een ex vrouw precies :?
En wat heb jij zelf te bieden? Dit laatste aspect komt vrijwel nooit aan bod.
Scheidingsperikelen, gezeik. Ik wil zijn eerste enige echtgenote zijn.

Ik heb een universitaire opleiding, leuke baan, fijne vrienden, hechte familie, een leuke snoet en ben hartstikke grappig natuurlijk.
pi_193725209
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef AgentS het volgende:

[..]

Scheidingsperikelen, gezeik. Ik wil zijn eerste enige echtgenote zijn.

Ik heb een universitaire opleiding, leuke baan, fijne vrienden, hechte familie, een leuke snoet en ben hartstikke grappig natuurlijk.
Er hoeven geen scheidingsperikelen te zijn. En als ze er zijn kunnen het er evenveel zijn als iemand die in een (lange) relatie zat.

Beide relatievormen worden geconsumeerd, er zit imo weinig verschil in. Dus iemand die 1 jaar een relatie heeft gehad en daarna 1 jaar huwelijk met diezelfde persoon, is voor jou een no-go. Iemand die 10 jaar in een lange relatie zat, maar nooit getrouwd is geweest, kan ermee door :?
pi_193725258
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:07 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Er hoeven geen scheidingsperikelen te zijn. En als ze er zijn kunnen het er evenveel zijn als iemand die in een (lange) relatie zat.

Beide relatievormen worden geconsumeerd, er zit imo weinig verschil in. Dus iemand die 1 jaar een relatie heeft gehad en daarna 1 jaar huwelijk met diezelfde persoon, is voor jou een no-go. Iemand die 10 jaar in een lange relatie zat, maar nooit getrouwd is geweest, kan ermee door :?
Ik wil niet zijn 2e of 3e vrouw zijn, en gescheiden mannen willen minder snel trouwen.
pi_193725280
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:11 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik wil niet zijn 2e of 3e vrouw zijn, en gescheiden mannen willen minder snel trouwen.
Als je seks met hem hebt, ben je misschien wel zijn 20ste vrouw. :)

Iemand die zijn 1e vrouw altijd trouw is geweest, maar wiens vrouw ontrouw is geweest en hem verlaten heeft, kan je toch niks aanrekenen :? Wanneer iemand voor de zoveelste keer is gescheiden, dat is dan anders ja.
pi_193725298
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als je seks met hem hebt, ben je misschien wel zijn 20ste vrouw. :)

Iemand die zijn 1e vrouw altijd trouw is geweest, maar wiens vrouw ontrouw is geweest en hem verlaten heeft, kan je toch niks aanrekenen :? Wanneer iemand voor de zoveelste keer is gescheiden, dat is dan anders ja.
Het gaat niet om seks. Ik heb ook zat partners gehad. Ik wil gewoon de eerste vrouw zijn met wie hij trouwt. Hoezo vind jij dat zo gek? Als ik 50 ben is het een ander verhaal maar ik ben 30.
pi_193725326
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:15 schreef AgentS het volgende:

[..]

Het gaat niet om seks. Ik heb ook zat partners gehad. Ik wil gewoon de eerste vrouw zijn met wie hij trouwt. Hoezo vind jij dat zo gek? Als ik 50 ben is het een ander verhaal maar ik ben 30.
Ik vind het niet gek, je mag denken en doen wat je wilt. Ik vroeg het mij slechts af. Mag vragen naar andermans denkwijze niet?

Trouwen is imo maar een papiertje in deze tijd. Symboliek, van tegenwoordig weinig waarde (gezien de vele scheidingen). Ik zie niet veel verschil tussen een lange relatie en lang getrouwd zijn. Behalve dat dat je in de ene kwestie iemand je man/vrouw noemt en in de andere je vriend(in).
pi_193725490
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik vind het niet gek, je mag denken en doen wat je wilt. Ik vroeg het mij slechts af. Mag vragen naar andermans denkwijze niet?

Trouwen is imo maar een papiertje in deze tijd. Symboliek, van tegenwoordig weinig waarde (gezien de vele scheidingen). Ik zie niet veel verschil tussen een lange relatie en lang getrouwd zijn. Behalve dat dat je in de ene kwestie iemand je man/vrouw noemt en in de andere je vriend(in).
Ja, ik zie dat anders. Voor mij is trouwen wel iets waardevoller.
pi_193725546
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:32 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ja, ik zie dat anders. Voor mij is trouwen wel iets waardevoller.
Maar dan zou je dat ook pas 2 jaar in een relatie doen ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193725557
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar dan zou je dat ook pas 2 jaar in een relatie doen ofzo?
Ja, sowieso niet te snel.
pi_193725590
quote:
4s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Micropenis is ook niet flex toch?
Dat zie je hopelijk niet op het profiel...
pi_193725643
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef AgentS het volgende:

[..]

Scheidingsperikelen, gezeik. Ik wil zijn eerste enige echtgenote zijn.

Ik heb een universitaire opleiding, leuke baan, fijne vrienden, hechte familie, een leuke snoet en ben hartstikke grappig natuurlijk.
Boeiend.
pi_193725808
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand gedate die dat belangrijk vond.
Oh ik wel... dus ze zijn er heus _O-

En ja hij had idd meer geld dan ik.
Maar ik heb dan weer een leven waar ik blij van word ipv een werk-“verslaving”.

Wat heb je aan een heel groot huis en een zeiljacht.. als je er toch nooit bent.
pi_193725819
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef AgentS het volgende:

[..]

Scheidingsperikelen, gezeik. Ik wil zijn eerste enige echtgenote zijn.

Ik heb een universitaire opleiding, leuke baan, fijne vrienden, hechte familie, een leuke snoet en ben hartstikke grappig natuurlijk.
Maar wel 30 en nog steeds vrijgezel... hmmmmm
pi_193726052
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef AgentS het volgende:

[..]

Scheidingsperikelen, gezeik. Ik wil zijn eerste enige echtgenote zijn.

Ik heb een universitaire opleiding, leuke baan, fijne vrienden, hechte familie, een leuke snoet en ben hartstikke grappig natuurlijk.
Oftewel, je bent zoals vele andere personen.

Dus nogmaals, wat heb jij nu echt te bieden.
pi_193726094
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh ik wel... dus ze zijn er heus _O-

En ja hij had idd meer geld dan ik.
Maar ik heb dan weer een leven waar ik blij van word ipv een werk-“verslaving”.

Wat heb je aan een heel groot huis en een zeiljacht.. als je er toch nooit bent.
Ik geloof ook wel dat ze er zijn, alleen zelf nooit tegengekomen. Een goede vriend van mij wel :P
pi_193726201
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:14 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oftewel, je bent zoals vele andere personen.

Dus nogmaals, wat heb jij nu echt te bieden.
Haha ik hoef mezelf niet op FOK te verkopen vriend.
pi_193726219
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar wel 30 en nog steeds vrijgezel... hmmmmm
Weer vrijgezel. En ik date nu iemand.
pi_193726322
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:24 schreef AgentS het volgende:

[..]

Haha ik hoef mezelf niet op FOK te verkopen vriend.
Waarom wil nou niemand ons als klant :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 juni 2020 @ 17:36:26 #101
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193726433
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom wil nou niemand ons als klant :(
Zorg dan dat je de dienst wordt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193726509
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar wel 30 en nog steeds vrijgezel... hmmmmm
Kan iedereen overkomen op elk moment.
pi_193726540
-Hihaho, beetje on topic blijven alsjeblieft-

[ Bericht 90% gewijzigd door Lenny77 op 21-06-2020 18:10:18 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193727119
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:41 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kan iedereen overkomen op elk moment.
Jazeker... maar ik zit niet mezelf hier op te hemelen hoe begeerlijk ik ben :)
pi_193728611
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jazeker... maar ik zit niet mezelf hier op te hemelen hoe begeerlijk ik ben :)
Eh, ik hemel mezelf niet op. Men vraagt,ik antwoord.
  zondag 21 juni 2020 @ 20:34:21 #106
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193728765
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 20:19 schreef AgentS het volgende:

[..]

Eh, ik hemel mezelf niet op. Men vraagt,ik antwoord.
Prinsesje much?
pi_193729736
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar wel 30 en nog steeds vrijgezel... hmmmmm
Beetje flauw dit soort opmerkingen altijd. Je weet in het huidige wereldje nooit of je zelf weer een keer aan de beurt komt.
pi_193729790
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef AgentS het volgende:

[..]

Scheidingsperikelen, gezeik. Ik wil zijn eerste enige echtgenote zijn.

Ik heb een universitaire opleiding, leuke baan, fijne vrienden, hechte familie, een leuke snoet en ben hartstikke grappig natuurlijk.
Ik ben niet gescheiden, woon op mezelf en ben heel grappig. Neuken? Trouwen?
  maandag 22 juni 2020 @ 10:12:09 #109
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193734186
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben niet gescheiden, woon op mezelf en ben heel grappig. Neuken? Trouwen?
:+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 22 juni 2020 @ 13:53:19 #110
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193736596
Zijn er nog Fok!'ers met dates in het verschiet? Ik merk hier in de stad dat er wel heel veel mannen en vrouwen 'op zoek' zijn en zeker meer dan voor de crisis. Ook binnen mijn vriendengroep zijn er twee koppeltjes gesneuveld (voorlopig dan), omdat het toch niet zo lekker liep op elkaars lip.

Ik heb 2 of 3 leuke gesprekken via Tinder en Happn en hoop één van hen wel in het echt te zien dit weekend. Helaas ook wel erg druk met het zien van vriendinnen en familie. Date van afgelopen week wordt definitief niks
pi_193736801
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 13:53 schreef Yasmyn het volgende:
Ik merk hier in de stad dat er wel heel veel mannen en vrouwen 'op zoek' zijn en zeker meer dan voor de crisis. Ook binnen mijn vriendengroep zijn er twee koppeltjes gesneuveld (voorlopig dan), omdat het toch niet zo lekker liep op elkaars lip.

Ik merk veel meer activiteit op de app ja. Veel meer matches. :)

Nederland lijkt wel een land van singles te worden.
pi_193737473
In deze omgeving niet. Hier komen ze naartoe als ze een stelletje gevormd hebben en wat meer rust willen :')
pi_193737732
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 20:34 schreef Plots het volgende:

[..]

Prinsesje much?
Moet ik mezelf lelijk en dom vinden?
  maandag 22 juni 2020 @ 15:22:44 #114
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193737823
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:16 schreef AgentS het volgende:

[..]

Moet ik mezelf lelijk en dom vinden?
Nee, maar jij bent van waarde voor wie je van waarde bent.

Ik zie niets misplaatst in je lijstje, maar zoals Solid-Snake al zei. Je bent niet uniek daarin.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193737830
Voor de mensen die het zich nog afvroegen... seks terwijl je een haarstukje draagt, het kan gewoon :9
  maandag 22 juni 2020 @ 15:25:19 #116
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193737853
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:23 schreef Themeparktommy het volgende:
Voor de mensen die het zich nog afvroegen... seks terwijl je een haarstukje draagt, het kan gewoon :9
Deed direct dienst als beflapje? :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193737866
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 13:53 schreef Yasmyn het volgende:
Zijn er nog Fok!'ers met dates in het verschiet? Ik merk hier in de stad dat er wel heel veel mannen en vrouwen 'op zoek' zijn en zeker meer dan voor de crisis. Ook binnen mijn vriendengroep zijn er twee koppeltjes gesneuveld (voorlopig dan), omdat het toch niet zo lekker liep op elkaars lip.

Ik heb 2 of 3 leuke gesprekken via Tinder en Happn en hoop één van hen wel in het echt te zien dit weekend. Helaas ook wel erg druk met het zien van vriendinnen en familie. Date van afgelopen week wordt definitief niks
Ik moet echt wennen aan de hoeveelheid aandacht die ik nu krijg. Ik hoef niet meer te vragen een drankje te doen, dat doen de matches ineens voor me. Ook gesprekken worden gewoon begonnen door de matches.
Ik heb donderdag weer een date staan.

Afgelopen weekend avondje in Utrecht geweest. De dag daarna, 16 likes, vandaag ook weer 8 erbij :')
  maandag 22 juni 2020 @ 15:31:10 #118
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_193737910
Lekker. Niets aantrekken van de (vrouwelijke) users in dit topic die je naar beneden proberen te halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door cleanfreak op 22-06-2020 17:06:55 ]
pi_193737919
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:26 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik moet echt wennen aan de hoeveelheid aandacht die ik nu krijg. Ik hoef niet meer te vragen een drankje te doen, dat doen de matches ineens voor me. Ook gesprekken worden gewoon begonnen door de matches.
Ik heb donderdag weer een date staan.

Afgelopen weekend avondje in Utrecht geweest. De dag daarna, 16 likes, vandaag ook weer 8 erbij :')
:o
pi_193738058
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 13:53 schreef Yasmyn het volgende:
Zijn er nog Fok!'ers met dates in het verschiet? Ik merk hier in de stad dat er wel heel veel mannen en vrouwen 'op zoek' zijn en zeker meer dan voor de crisis. Ook binnen mijn vriendengroep zijn er twee koppeltjes gesneuveld (voorlopig dan), omdat het toch niet zo lekker liep op elkaars lip.

Ik heb 2 of 3 leuke gesprekken via Tinder en Happn en hoop één van hen wel in het echt te zien dit weekend. Helaas ook wel erg druk met het zien van vriendinnen en familie. Date van afgelopen week wordt definitief niks
Weer volop aan het daten ja. Merk ook een flinke toename op Tinder, veel vrouwen ook die zelf het initiatief nemen. Leuk om te zien!

Welke stad woon je?
pi_193738547
Ik heb Tinder eraf gedonderd, was er klaar mee. Al dat gezeik neemt veel teveel tijd in beslag.
  maandag 22 juni 2020 @ 16:30:21 #122
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193738655
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Weer volop aan het daten ja. Merk ook een flinke toename op Tinder, veel vrouwen ook die zelf het initiatief nemen. Leuk om te zien!

Welke stad woon je?
Utrecht :s)
pi_193738877
Als je in Utrecht geen succes hebt kun je er beter maar gewoon helemaal mee ophouden ;(
  maandag 22 juni 2020 @ 17:06:23 #124
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_193739154
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 16:48 schreef Faxie het volgende:
Als je in Utrecht geen succes hebt kun je er beter maar gewoon helemaal mee ophouden ;(
:')

Klopt wel ja.
pi_193739203
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 16:30 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Utrecht :s)
Ah leuk, ben jij alweer een beetje in de date-modus? Utrecht schijnt wel een beetje het date-paradijs te zijn.
  maandag 22 juni 2020 @ 17:20:53 #126
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193739313
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah leuk, ben jij alweer een beetje in de date-modus? Utrecht schijnt wel een beetje het date-paradijs te zijn.
Dat ben ik zeker. Geen idee of Utrecht dat is, maar ik ga ook vrij regelmatig naar Amsterdam, een beetje mijn tweede werkplek. Dus daar date ik ook regelmatig ;)
  maandag 22 juni 2020 @ 17:24:51 #127
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_193739349
Inmiddels zelf al een aardig tijdje aan het daten met een leuk expatmeisje na een drie maanden datepauze door corona (en een prille prela die de piek niet overleefde ;( ). Het klikt goed, maar ik moet het allemaal nog zien. Ben benieuwd hoe de stappen gaan de komende tijd. Gewoon easy verder kijken waar het schip heen gaat en hoe snel het allemaal gaat.

Verder veel aandacht van veel vrouwen in de Randstad. Heel de Randstad is een praktisch een dateparadijs. Merk ook wel dat ik een beetje de krenten uit de pap aan het halen ben. Bio en fotogewijs die 100 matches terugschroeven naar 20 ofzo. FOMOën met minder scheelt immers toch een stukje stress :s)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_193739358
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:20 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker. Geen idee of Utrecht dat is, maar ik ga ook vrij regelmatig naar Amsterdam, een beetje mijn tweede werkplek. Dus daar date ik ook regelmatig ;)
Leuk hoor! Wat is je leeftijd ongeveer? :)
pi_193740909
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Leuk hoor! Wat is je leeftijd ongeveer? :)
Ik gok ergens van jouw leeftijd. Een perfecte match op basis van posts en leeftijd. Ik stel voor dat jullie samen daten? <3 :Y
pi_193740922
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik gok ergens van jouw leeftijd. Een perfecte match op basis van posts en leeftijd. Ik stel voor dat jullie samen daten? <3 :Y
O+
  maandag 22 juni 2020 @ 19:32:24 #131
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193740931
-Dat mag ook wat minder-

[ Bericht 94% gewijzigd door Lenny77 op 22-06-2020 20:08:16 ]
pi_193741318
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

O+
Hou ons op de hoogte :)
  maandag 22 juni 2020 @ 21:19:51 #133
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193743597
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:16 schreef AgentS het volgende:

[..]

Moet ik mezelf lelijk en dom vinden?
Er bestaat ook iets daar tussen in. Niet alle mannen zitten op verwende prinsjes te wachten (al denken ze zelf dat ze alles kunnen krijgen en iedereen op hen zit te wachten).

Ik heb ze zelf een paar x meegemaakt en die vouwen zijn best vermoeiend. Maar goed, doe ermee wat je wilt. Maar dan weet je dat er ook mannen zijn die ook afknappen op dat gedrag.
pi_193744232
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik gok ergens van jouw leeftijd. Een perfecte match op basis van posts en leeftijd. Ik stel voor dat jullie samen daten? <3 :Y
:')
pi_193744458
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:')
Fok dates. Kan gewoon :P
  maandag 22 juni 2020 @ 22:43:45 #136
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193745569
Oeps, heb ik nu de FOK koppel-brigade geactiveerd? :D
pi_193745967
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:46 schreef Womanly het volgende:

[..]

Fok dates. Kan gewoon :P
Meh
pi_193746061
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 23:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Meh
Ik kan het wel aanbevelen.
pi_193746335
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:19 schreef Plots het volgende:

[..]

Er bestaat ook iets daar tussen in. Niet alle mannen zitten op verwende prinsjes te wachten (al denken ze zelf dat ze alles kunnen krijgen en iedereen op hen zit te wachten).

Ik heb ze zelf een paar x meegemaakt en die vouwen zijn best vermoeiend. Maar goed, doe ermee wat je wilt. Maar dan weet je dat er ook mannen zijn die ook afknappen op dat gedrag.
Ik heb een leuke snoet,zeg nergens dat ik een model ben. Maar ik kan wel objectief oordelen. Als mannen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem. Ik wil juist een man die zichzelf ook leuk vindt.
pi_193746371
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 23:28 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik heb een leuke snoet,zeg nergens dat ik een model ben. Maar ik kan wel objectief oordelen. Als mannen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem. Ik wil juist een man die zichzelf ook leuk vindt.
bestaan die?
  maandag 22 juni 2020 @ 23:34:36 #141
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193746442
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 23:30 schreef funnywell het volgende:

[..]

bestaan die?
Ja, narcisten genoeg tegenwoordig. Kijk maar op sociale media.
pi_193746550
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 23:28 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik heb een leuke snoet,zeg nergens dat ik een model ben. Maar ik kan wel objectief oordelen. Als mannen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem. Ik wil juist een man die zichzelf ook leuk vindt.
Vind het ergens wel wat hebben als een vrouw dat over zichzelf zegt. :P Zoveel vrouwen die onzeker zijn over hun uiterlijk tegenwoordig.
pi_193746565
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 23:28 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik heb een leuke snoet,zeg nergens dat ik een model ben. Maar ik kan wel objectief oordelen. Als mannen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem. Ik wil juist een man die zichzelf ook leuk vindt.
Pics :P
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 00:13:54 #144
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193746823
Die offtopic slowchat is nu weer klaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193747185
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 23:34 schreef Plots het volgende:

[..]

Ja, narcisten genoeg tegenwoordig. Kijk maar op sociale media.
Leuk =/= narcist. Ik ben niet de knapste of slimste, maar ook niet dom of lelijk.
pi_193747631
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:')
:') :')
pi_193747792
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:19 schreef Plots het volgende:

[..]

Er bestaat ook iets daar tussen in. Niet alle mannen zitten op verwende prinsjes te wachten (al denken ze zelf dat ze alles kunnen krijgen en iedereen op hen zit te wachten).

Ik heb ze zelf een paar x meegemaakt en die vouwen zijn best vermoeiend. Maar goed, doe ermee wat je wilt. Maar dan weet je dat er ook mannen zijn die ook afknappen op dat gedrag.
Toch mag een beetje eigendunk best wel... dat is niet automatisch arrogant.

Zeker niet als er hier bij iedereen gevraagd word: en wat neem je zelf mee dan?

“Nou ik ben dik en lelijk en dus op zoek naar een bijpassende kneus” is wel echt enorm a-sexy.

Zowel in mannen als in vrouwen.

Net zo a-sexy als jezelf helemaal het einde vinden en dan klagen dat je alleen maar lelijke likes krijgt.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 10:02:37 #148
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193748742
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 23:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vind het ergens wel wat hebben als een vrouw dat over zichzelf zegt. :P Zoveel vrouwen die onzeker zijn over hun uiterlijk tegenwoordig.
Daar ging jij toch zo goed op, onzekere vrouwen ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193749028
Ik zie dat er hier veel over Tinder gesproken wordt. Vind dat altijd een beetje en deprimerende bende. Ben bijna alweer een maandje of drie vrijgezel en heb weer eens Tinder geïnstalleerd. Maar het is echt niet mijn ding.

De vleeskeuring, en de matches die misschien qua uiterlijk wel passen, maar dat je na twee berichten al weet dat het niks is. Heb het nu weer even gedeïnstalleerd, heb er nu eigenlijk ook geen tijd voor ivm drukte op werk. Maar ik was benieuwd: wat is de ervaring van jullie met betrekking tot andere datingsapps en sites zoals e-matching, paiq, etc.

Betalen vind ik geen issue trouwens.
pi_193749725
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 16:48 schreef Faxie het volgende:
Als je in Utrecht geen succes hebt kun je er beter maar gewoon helemaal mee ophouden ;(
Oh, nou ... dankjewel.

PM: Ik ben op dit moment niet actief op date-gebied.
pi_193750477
Voor mannen is Utrecht een paradijs.
pi_193754250
Voor de lol een tijd geleden ingeschreven op een meer internationale datingsite (kansen vergroten, opzich niks op tegen) en daar in contact gekomen met een Oekraïense/Russische waar het best goed mee klikt.

Het lijkt allemaal wel redelijk gelijkwaardig, zelfde leeftijd, beiden kindloos en hoogopgeleid, onafhankelijk, veel gedeelde interesses en visie enz. Wat me alleen zorgen maakt is het fysieke, want ik vind haar eigenlijk "te" knap. En als ik er serieus iets mee start men er dus een stigma op plakt en/of zij haar interesse voor mij verliest. Maarja.

Ze heeft mij in ieder geval uitgenodigd, dus afhankelijk hoe het verder loopt met het contact pak ik op korte termijn eens het vliegtuig :)
pi_193754393
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:39 schreef Joppiez het volgende:
Voor de lol een tijd geleden ingeschreven op een meer internationale datingsite (kansen vergroten, opzich niks op tegen) en daar in contact gekomen met een Oekraïense/Russische waar het best goed mee klikt.

Het lijkt allemaal wel redelijk gelijkwaardig, zelfde leeftijd, beiden kindloos en hoogopgeleid, onafhankelijk, veel gedeelde interesses en visie enz. Wat me alleen zorgen maakt is het fysieke, want ik vind haar eigenlijk "te" knap. En als ik er serieus iets mee start men er dus een stigma op plakt en/of zij haar interesse voor mij verliest. Maarja.

Ze heeft mij in ieder geval uitgenodigd, dus afhankelijk hoe het verder loopt met het contact pak ik op korte termijn eens het vliegtuig :)
Tja, waarom ook niet. Neem wel een condoom mee, je weet nooit of iemand even een stiekeme zwangerschap wil regelen. :)
pi_193754447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, waarom ook niet. Neem wel een condoom mee, je weet nooit of iemand even een stiekeme zwangerschap wil regelen. :)
Dat is zeker een risico, en ik zit eerlijk gezegd ook niet te wachten op een kind. Dat wil ik alleen als ik stapelgek ben op iemand en die kans is nogal klein bij mij :)

Bij haar in de regio zitten er trouwens legio vrouwen alleen (vaak rond/begin 30) met een kinderwens. Nogal bizar om te zien.
pi_193754453
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:24 schreef SwitchSwatch het volgende:
Voor mannen is Utrecht een paradijs.
Rotterdam is ellende. Heel veel mannen, weinig vrouwen. Een collega die in Rotterdam is komen wonen klaagt er altijd over dat hij in Amsterdam superveel matches had en hier nauwelijks.
pi_193754487
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:52 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Dat is zeker een risico, en ik zit eerlijk gezegd ook niet te wachten op een kind. Dat wil ik alleen als ik stapelgek ben op iemand en die kans is nogal klein bij mij :)

Bij haar in de regio zitten er trouwens legio vrouwen alleen (vaak rond/begin 30) met een kinderwens. Nogal bizar om te zien.
Het is ergens wel een mooi avontuur maar ik zou jezelf wel de vraag stellen of je het de investering waard vindt als je toch niet denkt dat je er iets blijvends aan over gaat houden.

De argumenten die je noemt wegen volgens mij zwaar genoeg om het niet te doen. Tuurlijk kun je qua uiterlijk in Oost-Europa een stukje hoger zitten dan in Nederland (de kans dat je hier een bloedmooie vrouw aan de haak slaat is via datingapps niet groot) maar je houdt de rest van je leven ook bepaalde vooroordelen in stand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2020 16:55:37 ]
pi_193754614
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is ergens wel een mooi avontuur maar ik zou jezelf wel de vraag stellen of je het de investering waard vindt als je toch niet denkt dat je er iets blijvends aan over gaat houden.

De argumenten die je noemt wegen volgens mij zwaar genoeg om het niet te doen. Tuurlijk kun je qua uiterlijk in Oost-Europa een stukje hoger zitten dan in Nederland (de kans dat je hier een bloedmooie vrouw aan de haak slaat is via datingapps niet groot) maar je houdt de rest van je leven ook bepaalde vooroordelen in stand.
Dat is inderdaad het ding, en het zal het waarschijnlijk ook niet worden. Het voelt ergens alsof ik aan het cheaten ben, want het is niet dat ik onzeker ben maar een vrouw met een dergelijk uiterlijk zou hier nooit interesse in mij hebben gehad.
pi_193754680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:02 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het ding, en het zal het waarschijnlijk ook niet worden. Het voelt ergens alsof ik aan het cheaten ben, want het is niet dat ik onzeker ben maar een vrouw met een dergelijk uiterlijk zou hier nooit interesse in mij hebben gehad.
Ik snap je volledig hoor. Ik ben, zoals je in mijn topic vandaag ook weer kon lezen, ook erg gevoelig voor vrouwelijk schoon en vaak denk je dan toch: Dat zou niet slecht zijn.

Maar uiteindelijk moet je die rationele knop omzetten en jezelf realiseren dat dit soort acties ook ontzettend veel gedoe met zich meebrengen. Gewoon in Nederland blijven proberen dus of het bij een eenmalig avontuurtje laten. ;)
pi_193754874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap je volledig hoor. Ik ben, zoals je in mijn topic vandaag ook weer kon lezen, ook erg gevoelig voor vrouwelijk schoon en vaak denk je dan toch: Dat zou niet slecht zijn.

Maar uiteindelijk moet je die rationele knop omzetten en jezelf realiseren dat dit soort acties ook ontzettend veel gedoe met zich meebrengen. Gewoon in Nederland blijven proberen dus of het bij een eenmalig avontuurtje laten. ;)
Dat laatste zou ik best willen ervaren, maar is afhankelijk hoe zij er in staat. Wat me interesse trok is dat ze gewoon vloeiend Engels spreekt en ik dus probleemloos kan praten met haar. Maargoed, je hebt verder gelijk en ik herken gelukkig zelf ook wanneer ik te veel met mijn lul denk in plaats van met het verstand om het zo maar uit te drukken :)
pi_193755111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:19 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik best willen ervaren, maar is afhankelijk hoe zij er in staat. Wat me interesse trok is dat ze gewoon vloeiend Engels spreekt en ik dus probleemloos kan praten met haar. Maargoed, je hebt verder gelijk en ik herken gelukkig zelf ook wanneer ik te veel met mijn lul denk in plaats van met het verstand om het zo maar uit te drukken :)
Snel dat ticket boeken dan man. Niets mis met een beetje avontuur.
pi_193755294
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Snel dat ticket boeken dan man. Niets mis met een beetje avontuur.
Beetje beschamend ook wel dat als ik de plaats van bestemming tegen iemand zeg ze gelijk wel weten dat om neuken gaat _O-
pi_193755335
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:44 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Beetje beschamend ook wel dat als ik de plaats van bestemming tegen iemand zeg ze gelijk wel weten dat om neuken gaat _O-
Zeg dat je op zakenreis gaat ofzo. :P
  woensdag 24 juni 2020 @ 19:32:59 #163
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193772495
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:24 schreef SwitchSwatch het volgende:
Voor mannen is Utrecht een paradijs.
Ben verhuisd naar Groningen eind vorig jaar en het is net een snoepwinkel hier.

Jammer dat ik op karakter val :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193772520
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2020 19:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ben verhuisd naar Groningen eind vorig jaar en het is net een snoepwinkel hier.

Jammer dat ik op karakter val :)
Leuke vrouwen daar ja. Alleen zo verrekte ver ;(
pi_193772734
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2020 19:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ben verhuisd naar Groningen eind vorig jaar en het is net een snoepwinkel hier.

Jammer dat ik op karakter val :)
Heb zelf 3 jaar gestudeerd in Groningen. Was idd top!
pi_193774251
Sommige hoogopgeleide vrouwen zijn echt van het padje af. _O-

Profielen met complete biografieën over hoe geweldig ze wel niet zijn, hooggeschoold, fantastisch, enz en dan als je ze matcht (Bumble) kunnen ze amper één zin (sommige vrouwen niet eens één woord) neerzetten. Meestal krijg je alleen zo'n achterlijke verlegen of knuffel emoticon. :{ _O-

Dus zo fantastisch maar toch ook weer niet, omdat een simpele zin neerzetten al te ingewikkeld is. En daar moet je het dan als man mee doen. _O- _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:39 schreef Joppiez het volgende:
Voor de lol een tijd geleden ingeschreven op een meer internationale datingsite (kansen vergroten, opzich niks op tegen) en daar in contact gekomen met een Oekraïense/Russische waar het best goed mee klikt.

Het lijkt allemaal wel redelijk gelijkwaardig, zelfde leeftijd, beiden kindloos en hoogopgeleid, onafhankelijk, veel gedeelde interesses en visie enz. Wat me alleen zorgen maakt is het fysieke, want ik vind haar eigenlijk "te" knap. En als ik er serieus iets mee start men er dus een stigma op plakt en/of zij haar interesse voor mij verliest. Maarja.

Ze heeft mij in ieder geval uitgenodigd, dus afhankelijk hoe het verder loopt met het contact pak ik op korte termijn eens het vliegtuig :)
fdating zeker? Zou niet doen. Voor je het weet kom je daar voor niks of gebruikt ze je alleen om zichzelf een leuke tijd te geven door jou alle ins en outs op jouw kosten "te laten zien". :D _O-

Zeker wanneer zij te knap is en het voorstel te snel komt is het te mooi om waar te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 24-06-2020 21:27:47 ]
pi_193774340
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 21:21 schreef Gruj0 het volgende:
fdating zeker? Zou niet doen. Voor je het weet kom je daar voor niks of gebruikt ze je alleen om zichzelf een leuke tijd te geven door jou alle ins en outs op jouw kosten te laten zien. :D _O-

Zeker wanneer zij te knap is en het voorstel te snel komt is het te mooi om waar te zijn.
Nee geen fdating ;-) Een site waar ook veel fakers op zitten en het opletten is. Overigens is haar voorstel na een week intensief appen gekomen, heb haar ook meermaals gesproken (telefonisch/webcam). Ze is denk ik wel oprecht maar hier zul je toch echt een bepaalde stempel krijgen en alles voor haar moeten dokken en dat is het mij niet waard. Overweeg alleen nog om er een leuke vakantie van te maken en het er bij te laten of helemaal niks doen (zodat ze geen verwachtingen krijgt).
pi_193778081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 21:21 schreef Gruj0 het volgende:
Sommige hoogopgeleide vrouwen zijn echt van het padje af. _O-

Profielen met complete biografieën over hoe geweldig ze wel niet zijn, hooggeschoold, fantastisch, enz en dan als je ze matcht (Bumble) kunnen ze amper één zin (sommige vrouwen niet eens één woord) neerzetten. Meestal krijg je alleen zo'n achterlijke verlegen of knuffel emoticon. :{ _O-

Dus zo fantastisch maar toch ook weer niet, omdat een simpele zin neerzetten al te ingewikkeld is. En daar moet je het dan als man mee doen. _O- _O-
[..]

fdating zeker? Zou niet doen. Voor je het weet kom je daar voor niks of gebruikt ze je alleen om zichzelf een leuke tijd te geven door jou alle ins en outs op jouw kosten "te laten zien". :D _O-

Zeker wanneer zij te knap is en het voorstel te snel komt is het te mooi om waar te zijn.
En ik maar denken dat mannen er van houden als een vrouw gewoon dr mond houdt _O-
pi_193778104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:02 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het ding, en het zal het waarschijnlijk ook niet worden. Het voelt ergens alsof ik aan het cheaten ben, want het is niet dat ik onzeker ben maar een vrouw met een dergelijk uiterlijk zou hier nooit interesse in mij hebben gehad.
Dan kun je je natuurlijk afvragen of er geen andere motieven meespelen :)

Pas nou maar op... heb dat eerder mis zien gaan en dan ben je spontaan ineens alles kwijt.
Dat is echt hele goede business.
  donderdag 25 juni 2020 @ 08:43:00 #170
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193778446
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2020 19:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ben verhuisd naar Groningen eind vorig jaar en het is net een snoepwinkel hier.

Jammer dat ik op karakter val :)
Vrouwen in Groningen hebben een matig karakter?
  donderdag 25 juni 2020 @ 08:46:03 #171
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193778471
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:02 schreef osodevo het volgende:
Ik heb binnenkort mijn eerste date , maar waar kun je het beste afspreken in tijd van Corona waar alles dicht is?
En? Hoe was je eerste date?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_193778550
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 21:21 schreef Gruj0 het volgende:
Sommige hoogopgeleide vrouwen zijn echt van het padje af. _O-

Profielen met complete biografieën over hoe geweldig ze wel niet zijn, hooggeschoold, fantastisch, enz en dan als je ze matcht (Bumble) kunnen ze amper één zin (sommige vrouwen niet eens één woord) neerzetten. Meestal krijg je alleen zo'n achterlijke verlegen of knuffel emoticon. :{ _O-

Dus zo fantastisch maar toch ook weer niet, omdat een simpele zin neerzetten al te ingewikkeld is. En daar moet je het dan als man mee doen. _O- _O-
[..]

fdating zeker? Zou niet doen. Voor je het weet kom je daar voor niks of gebruikt ze je alleen om zichzelf een leuke tijd te geven door jou alle ins en outs op jouw kosten "te laten zien". :D _O-

Zeker wanneer zij te knap is en het voorstel te snel komt is het te mooi om waar te zijn.
En dan met zo'n afkorting uit een persoonlijkheids-test er bij. Moet je weer gaan opzoeken wat dat allemaal inhoudt. Schei uit zeg. Zeg gewooin wie en hoe je bent. Vooral als je hoog opgeleid bent moet het tot de mogelijkheden behoren dat je jezelf kort maar krachtig kunt omschrijven zodat iedereen direct weet wat je bedoelt
Het is wat.......
pi_193779180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan kun je je natuurlijk afvragen of er geen andere motieven meespelen :)

Pas nou maar op... heb dat eerder mis zien gaan en dan ben je spontaan ineens alles kwijt.
Dat is echt hele goede business.
Ook genoeg mannen worden genaaid met een Nederlandse vrouw :) je bent sowieso best dom als je niet zorgt dat je zelf je zaken op orde hebt en dat buiten bereik blijft van een toekomstige partner ongeacht waar ze vandaan komt.
pi_193779836
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 21:21 schreef Gruj0 het volgende:
Sommige hoogopgeleide vrouwen zijn echt van het padje af. _O-

Profielen met complete biografieën over hoe geweldig ze wel niet zijn, hooggeschoold, fantastisch, enz en dan als je ze matcht (Bumble) kunnen ze amper één zin (sommige vrouwen niet eens één woord) neerzetten. Meestal krijg je alleen zo'n achterlijke verlegen of knuffel emoticon. :{ _O-

Dus zo fantastisch maar toch ook weer niet, omdat een simpele zin neerzetten al te ingewikkeld is. En daar moet je het dan als man mee doen. _O- _O-

Dat is niet perse inherent aan hoogopgeleide vrouwen. Wat jij er als conclusie aan hangt is eerder het probleem. Mooie vrouwen worden continue nagejaagd, na kerel 150 die een gesprekje probeert aan te knopen, kan ik mij voorstellen dat je motivatie minder is.

Het kan ook zijn dat ze antwoorden, maar niet echt in je geinteresseerd zijn. Whatever the reason, gooi ze eruit en ga naar de volgende. Aan een dood paard moet je nooit trekken. :)
pi_193779911
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:57 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En dan met zo'n afkorting uit een persoonlijkheids-test er bij. Moet je weer gaan opzoeken wat dat allemaal inhoudt. Schei uit zeg. Zeg gewooin wie en hoe je bent. Vooral als je hoog opgeleid bent moet het tot de mogelijkheden behoren dat je jezelf kort maar krachtig kunt omschrijven zodat iedereen direct weet wat je bedoelt
Dat is momenteel inderdaad de trend om op je profiel te zetten. Alsof dat iets zegt.

Ik weet nog dat het jaren terug populair was om een "color run" foto te hebben. Dat zag je enorm veel.
pi_193784723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 10:02 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ook genoeg mannen worden genaaid met een Nederlandse vrouw :) je bent sowieso best dom als je niet zorgt dat je zelf je zaken op orde hebt en dat buiten bereik blijft van een toekomstige partner ongeacht waar ze vandaan komt.
Ja natuurlijk.

Maar ik weet inmiddels dat vanuit dergelijke landen gewoon groepsgewijs georganiseerd wordt. Inclusief online groepen waar alle details besproken worden en hoe je dingen het beste kunt aanpakken.

Nederlandse vrouwen kan je dat ook prima overkomen... maar het is geen business zegmaar.
  donderdag 25 juni 2020 @ 17:11:04 #177
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193785807
- Nee -

[ Bericht 97% gewijzigd door CoolGuy op 25-06-2020 17:39:09 ]
pi_193786573
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 21:21 schreef Gruj0 het volgende:
Sommige hoogopgeleide vrouwen zijn echt van het padje af. _O-

Profielen met complete biografieën over hoe geweldig ze wel niet zijn, hooggeschoold, fantastisch, enz en dan als je ze matcht (Bumble) kunnen ze amper één zin (sommige vrouwen niet eens één woord) neerzetten. Meestal krijg je alleen zo'n achterlijke verlegen of knuffel emoticon. :{ _O-

Dus zo fantastisch maar toch ook weer niet, omdat een simpele zin neerzetten al te ingewikkeld is. En daar moet je het dan als man mee doen. _O- _O-
[..]

fdating zeker? Zou niet doen. Voor je het weet kom je daar voor niks of gebruikt ze je alleen om zichzelf een leuke tijd te geven door jou alle ins en outs op jouw kosten "te laten zien". :D _O-

Zeker wanneer zij te knap is en het voorstel te snel komt is het te mooi om waar te zijn.
Bumble is irritant omdat je match verdwijnt als hij niks zegt. Daarom doen veel vrouwen meerdere smileys per dag, en waar reactie op komt, daar steken we dan energie in. Ik ga geen heel verhaal typen voor een match die niks zegt...

Overigens, veel valt er niet te zeggen als een profiel 2 foto's rn geen tekst is.
pi_193786589
Een vrouw uit het buitenland halen is ook wel supertriest.Gewoon misbruik maken van financieel kansarme vrouwen is dat.
pi_193786623
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is momenteel inderdaad de trend om op je profiel te zetten. Alsof dat iets zegt.

Ik weet nog dat het jaren terug populair was om een "color run" foto te hebben. Dat zag je enorm veel.
Is dat nog een ding? Was toen wel een hype ja... van die survival runs en colour runs :')
pi_193786695
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 18:13 schreef AgentS het volgende:

[..]

Bumble is irritant omdat je match verdwijnt als hij niks zegt. Daarom doen veel vrouwen meerdere smileys per dag, en waar reactie op komt, daar steken we dan energie in. Ik ga geen heel verhaal typen voor een match die niks zegt...

Overigens, veel valt er niet te zeggen als een profiel 2 foto's rn geen tekst is.
Met meer foto's (die meer zijn dan slechts een selfie oid) en tekst worden er ook maar heel weinig gerichte vragen gesteld. Sowieso inhaken op bepaalde elementen van antwoorden zit er vaak al niet in.

Het is heel apart om alleen maar matches te hebben met mensen die niet geinteresseerd zijn :') Zullen wel last van een spastische swipevinger hebben ofzo.
pi_193787257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 18:14 schreef AgentS het volgende:
Een vrouw uit het buitenland halen is ook wel supertriest.Gewoon misbruik maken van financieel kansarme vrouwen is dat.
Mwah die maken net zo hard misbruik van de mannen aan de andere kant.
  donderdag 25 juni 2020 @ 19:04:01 #183
370431 drakin
vurig typje
pi_193787299
Lekker ding getroffen op tinder *O*

Vraag me alleen af of diegene niet gewoon een like gaf omdat we mekaar al een tijdje kennen.

We shall see
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193787463
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 19:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mwah die maken net zo hard misbruik van de mannen aan de andere kant.
Hoe? Die mannen zijn niet afhankelijk.
pi_193787602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 19:15 schreef AgentS het volgende:
[..]
Hoe? Die mannen zijn niet afhankelijk.
Financieel en psychisch. De eerste spreekt voor zich. De tweede: hij denkt een liefdesrelatie aan te gaan, terwijl zij denkt aan de mogelijkheid om na een paar jaar te scheiden en toch in West-Europa te kunnen blijven.
pi_193787779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 19:15 schreef AgentS het volgende:

[..]

Hoe? Die mannen zijn niet afhankelijk.
Jawel alleen op emotioneel gebied ipv financieel gebied.
pi_193787789
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 19:04 schreef drakin het volgende:
Lekker ding getroffen op tinder *O*

Vraag me alleen af of diegene niet gewoon een like gaf omdat we mekaar al een tijdje kennen.

We shall see
Bekend lekker ding... niks mis mee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 juni 2020 @ 19:42:03 #188
370431 drakin
vurig typje
pi_193787843
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 19:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Bekend lekker ding... niks mis mee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193787876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 19:42 schreef drakin het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn wij ook begonnen.

En duurde best lang ook... eerste en tweede keer samen eten zat een jaar tussen.
Na die 2e keer ging het wel een stuk sneller :)
  donderdag 25 juni 2020 @ 19:49:05 #190
370431 drakin
vurig typje
pi_193787939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar zijn wij ook begonnen.

En duurde best lang ook... eerste en tweede keer samen eten zat een jaar tussen.
Na die 2e keer ging het wel een stuk sneller :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193788359
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 07:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En ik maar denken dat mannen er van houden als een vrouw gewoon dr mond houdt _O-
:D _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:57 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En dan met zo'n afkorting uit een persoonlijkheids-test er bij. Moet je weer gaan opzoeken wat dat allemaal inhoudt. Schei uit zeg. Zeg gewooin wie en hoe je bent. Vooral als je hoog opgeleid bent moet het tot de mogelijkheden behoren dat je jezelf kort maar krachtig kunt omschrijven zodat iedereen direct weet wat je bedoelt
Die persoonlijkheidstests zijn idd een ramp. Veel vrouwen willen een man die zich in iets onderscheidt, maar intussen kopiëren ze allemaal elkaars profiel na. "Hapje, drankje, dansje, testje" :D _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 10:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is niet perse inherent aan hoogopgeleide vrouwen. Wat jij er als conclusie aan hangt is eerder het probleem.
Je stopt best veel dingen zomaar in mijn mond. :Y :N

Ik zeg toch ook dat het sommige hoogopgeleide vrouwen betreft. Eigenlijk best veel hoogopgeleide vrouwen die ik match. Mijn conclusie is dus geen probleem, want ik heb het over sommige vrouwen binnen dat bepaalde groepje en voor mij zijn dat er toevallig best veel.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 10:56 schreef Duiveltja het volgende:
Mooie vrouwen worden continue nagejaagd, na kerel 150 die een gesprekje probeert aan te knopen, kan ik mij voorstellen dat je motivatie minder is.
Op Bumble kan je als man na een match geen gesprek starten. De vrouw start het gesprek, de man kan de match 1x met 24 uur verlengen. Als vrouw kies je dus wie je aanspreekt. Als je zo vol van jezelf bent en dan met een of een aantal emoticons aan komt zetten, dan vergooi je alles wat je over jezelf hebt gezegd. Alleen met emoticons communiceren is voor peuters, starterspack.

Wie zegt trouwens dat ik mooie vrouwen najaag? Ik zou alleen naar het uiterlijk kijken, ja? :{

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 10:56 schreef Duiveltja het volgende:
Het kan ook zijn dat ze antwoorden, maar niet echt in je geinteresseerd zijn. Whatever the reason, gooi ze eruit en ga naar de volgende. Aan een dood paard moet je nooit trekken. :)
Dat is idd de effort niet waard.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 18:13 schreef AgentS het volgende:

[..]

Bumble is irritant omdat je match verdwijnt als hij niks zegt. Daarom doen veel vrouwen meerdere smileys per dag, en waar reactie op komt, daar steken we dan energie in. Ik ga geen heel verhaal typen voor een match die niks zegt...

Overigens, veel valt er niet te zeggen als een profiel 2 foto's rn geen tekst is.
Je Bumble match verdwijnt als hij niks zegt? :? Als er een match is tussen jou en een man, ben jij aan zet. De vrouw moet het gesprek openen of de match verloopt. Dus de match verloopt als jij niks zegt.

Meerdere emoticons per dag naar verschillende mannen is gewoon peuterniveau en spreading van je kansen. En het dan mannen kwalijk nemen dat zij aan spreading doen (niet jij, wel andere vrouwen). :')

Heb jij zelf wel meer dan 2 foto's en profieltekst? :?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 18:14 schreef AgentS het volgende:
Een vrouw uit het buitenland halen is ook wel supertriest.Gewoon misbruik maken van financieel kansarme vrouwen is dat.
Op het vakantie je liefde van je leven tegenkomen bestaat niet? :? Onmogelijk? :? Nooit voorgekomen? :? All You Need Is Love is Allemaal Een Grote Leugen? :?

Er bestaan wel zakelijke of eenzijdige relaties, maar daar zijn meestal beide mensen van bewust. Elk stel met zo'n verhouding profiteert op de een of andere manier van elkaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 19:15 schreef AgentS het volgende:

[..]

Hoe? Die mannen zijn niet afhankelijk.
Dat je je dit moet afvragen klinkt niet erg hoogopgeleid eh?
pi_193789059
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Financieel en psychisch. De eerste spreekt voor zich. De tweede: hij denkt een liefdesrelatie aan te gaan, terwijl zij denkt aan de mogelijkheid om na een paar jaar te scheiden en toch in West-Europa te kunnen blijven.
Maar dat weet je toch van te voren bij dit soort agencies? Vrouwen zullen ook minder respect hebben voor zo'n man. 'Hij moet een vrouw kopen dus er is wat mis mee'.

Iemand ontmoeten op vakantie is ook totaal anders dan op een site financieel zwakke vrouwtjes zoeken.
pi_193789076
Je moet op Bumble beiden iets zeggen. Dus als hij niet reageert verdwijnt mijn introbericht alsnog. Ik heb een heel uitgebreid profiel hoor.
  donderdag 25 juni 2020 @ 21:27:46 #194
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_193789521
Oh nog een kleine update na mijn posts in dit draadje over vers app-contact:
R&P / Datingsites & apps #60

Dat is een relatie geworden *; . Eerst 1.5 maand geappt nog (ten tijde van m’n post zaten we op een week :') ). En dat is eigenlijk een voordeel geweest omdat je dan al best wat info hebt om op terug te vallen. Dat “daten moet in 2 weken en app niet te lang” is dus ook niet altijd van toepassing.

Na eerste ontmoeting eind mei ging het hard... Klik was er op alle andere vlakken ook. Dus niet alleen digitaal.

Succes aan de users hier. Als mij het al lukt.... ;) ^O^
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_193795876
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 21:01 schreef AgentS het volgende:
Iemand ontmoeten op vakantie is ook totaal anders dan op een site financieel zwakke vrouwtjes zoeken.
Er zit nog wel iets tussen een schimmig bureautje en de liefde van je leven ontmoeten tijdens je vakantie in land x. En ook in het laatste geval is niet uit te sluiten dat het uitzicht om permanent in het rijke(re) West-Europa te kunnen verblijven bijdraagt aan haar gevoelens voor de man in kwestie. Bij een relatie met een Belgische of Française hoeft iemand zich daarover geen zorgen te maken. Bij een Roemeense, Russische of Oekraïnsche schone is dat toch iets waar je rekening mee moet houden.
pi_193796420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 21:27 schreef Pvt.Webster het volgende:
Oh nog een kleine update na mijn posts in dit draadje over vers app-contact:
R&P / Datingsites & apps #60

Dat is een relatie geworden *; . Eerst 1.5 maand geappt nog (ten tijde van m’n post zaten we op een week :') ). En dat is eigenlijk een voordeel geweest omdat je dan al best wat info hebt om op terug te vallen. Dat “daten moet in 2 weken en app niet te lang” is dus ook niet altijd van toepassing.

Na eerste ontmoeting eind mei ging het hard... Klik was er op alle andere vlakken ook. Dus niet alleen digitaal.

Succes aan de users hier. Als mij het al lukt.... ;) ^O^
*O*

Ik ben echt pro langer chatten. Maar dan moet je wel het chatten zelf ook als een leuk tijdverdrijf zien en niet als een vervelend moetje als middel naar je doel. Je leert elkaar zoveel makkelijker wat meer in de diepte kennen vind ik. En ja, soms kom je dan ook al in de chatfase achter dingen waar je jezelf niet mee samen ziet zijn, maar om dat nou als tijdverspilling te zien, neuh.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193796553
Misschien kunnen we hier dan ook eens mee ophouden?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 20:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Grote kans dat je na deze situatie niks meer hoort. Je houdt ze bezig in jouw tijd en daarna kan je bij het grofvuil. 5 uur per dag is echt teveel besteed aan wat voor man of vrouw dan ook. :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 09:53:02 #198
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193796850
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien kunnen we hier dan ook eens mee ophouden?
[..]

Dat lijkt me sowieso een heel goed idee ja. }:| :Y :{
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193797148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O*

Ik ben echt pro langer chatten. Maar dan moet je wel het chatten zelf ook als een leuk tijdverdrijf zien en niet als een vervelend moetje als middel naar je doel. Je leert elkaar zoveel makkelijker wat meer in de diepte kennen vind ik. En ja, soms kom je dan ook al in de chatfase achter dingen waar je jezelf niet mee samen ziet zijn, maar om dat nou als tijdverspilling te zien, neuh.
Ik niet. Liever chat ik kort en dan afspreken. Bespaart ook tijd. In een date van 2 uur haal je veel meer dan 2 maanden lang uren chatten.
pi_193797198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik niet. Liever chat ik kort en dan afspreken. Bespaart ook tijd. In een date van 2 uur haal je veel meer dan 2 maanden lang uren chatten.
2 maanden is ook wel het compleet andere uiterste.

Ik verbaas me altijd over "ja ik zat daar en hij/zij bleek zus of zo", dat zijn dan altijd dingen die ik er al uitgefilterd heb tijdens het chatten.

En het kost tijd om een afspraak te realiseren, ten minste, met mij en bij mijn type man ook, dus in de aanloop naar een combinatie van shout outs en grapjes tussendoor, naar wat langere gesprekken als je eens wat meer tijd hebt, vind ik echt echt echt een hele leuke manier van communiceren met een nieuw iemand.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193797271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
En het kost tijd om een afspraak te realiseren, ten minste, met mij en bij mijn type man ook

Enlighten?
pi_193797314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:22 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Enlighten?
Beide fulltime baan en daarbuiten veel te doen, dus zoeken naar een geschikt moment. Daarnaast hou ik niet van mannen die pushen naar een date toe, dus gelijk block.

Regelmatig gehad dat ik een leuk gesprek had (echt geen maanden, 1 of 2 avonden, uurtje) en dat dan de vraag kwam (die ik an sich kan begrijpen, want voorkeuren voor hoe snel te daten lopen nou eenmaal uiteen) GAAN WE AFSPREKEN. En ik gaf aan liever wat langer te chatten, dan kon het 2 kanten op, iemand die vrolijk doorkletst in de sfeer van het gesprek of iemand die alleen nog maar over de nog niet geplande date kon praten. De laatste gelijk blocken, de eerste werd doorgaans een date na nog een paar leuke gesprekken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193797334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 18:14 schreef AgentS het volgende:
Een vrouw uit het buitenland halen is ook wel supertriest.Gewoon misbruik maken van financieel kansarme vrouwen is dat.
In mijn geval is het een vrouw (uit Oekraine) die naar onze maatstaven weliswaar weinig heeft maar desondanks gewoon hoogopgeleid, eigen appartement en eigen inkomen heeft. Ik heb haar nu ook veel gesproken en het is ook geen type wat het belangrijk vindt, maar iemand in haar leven mist waar ze een klik mee heeft en op termijn een familie mee kan starten. Kan zijn dat ze hard liegt natuurlijk.

Zulke figuren kunnen lijkt mij ook gewoon een weekje vrij te pakken, met de auto naar het westen rijden en in een club een man strikken ofzo. Als het allemaal zo simpel is.
pi_193797359
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:27 schreef Joppiez het volgende:

[..]

In mijn geval is het een vrouw (uit Oekraine) die naar onze maatstaven weliswaar weinig heeft maar desondanks gewoon hoogopgeleid, eigen appartement en eigen inkomen heeft. Ik heb haar nu ook veel gesproken en het is ook geen type wat het belangrijk vindt, maar iemand in haar leven mist waar ze een klik mee heeft en op termijn een familie mee kan starten. Kan zijn dat ze hard liegt natuurlijk.

Zulke figuren kunnen lijkt mij ook gewoon een weekje vrij te pakken, met de auto naar het westen rijden en in een club een man strikken ofzo. Als het allemaal zo simpel is.
Begin er nou maar gewoon niet aan voor een relatie. ;) Alleen al door het stigma van andere mensen dat je hier aan overhoudt ga je er niet gelukkig van worden.

Weekje vakantie boeken en een paar leuke dagen hebben kan natuurlijk prima.
pi_193797362
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Beide fulltime baan en daarbuiten veel te doen, dus zoeken naar een geschikt moment. Daarnaast hou ik niet van mannen die pushen naar een date toe, dus gelijk block.
Iemand die een redelijk normaal leven heeft dus. ;)

Tijd maken kan je altijd doen natuurlijk. :)

quote:
Regelmatig gehad dat ik een leuk gesprek had (echt geen maanden, 1 of 2 avonden, uurtje) en dat dan de vraag kwam (die ik an sich kan begrijpen, want voorkeuren voor hoe snel te daten lopen nou eenmaal uiteen) GAAN WE AFSPREKEN. En ik gaf aan liever wat langer te chatten, dan kon het 2 kanten op, iemand die vrolijk doorkletst in de sfeer van het gesprek of iemand die alleen nog maar over de nog niet geplande date kon praten. De laatste gelijk blocken, de eerste werd doorgaans een date na nog een paar leuke gesprekken.
Dit snap ik ook, dit is ook wel wat te snel. En vaak voel je het op een gegeven moment wel aan als je het kan voorstellen (ik dan). En ik snap dat je als vrouw wat voorzichtiger bent en eerst even wilt aftasten. Mannen kunnen daarin denk ik wel veel te snel gaan om maar af te spreken. Als je het geduld niet kan opbrengen om nog wat langer te chatten zou ik hetzelfde doen.
pi_193797414
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 21:03 schreef AgentS het volgende:
Je moet op Bumble beiden iets zeggen. Dus als hij niet reageert verdwijnt mijn introbericht alsnog. Ik heb een heel uitgebreid profiel hoor.
Je komt over als een slimme, knappe chick. Wat ik me bij jouw type vrouw vaak afvraag is hoe je bij zoveel aanbod tot een goede keuze kan komen?

Vind je dat zelf ook lastig?
pi_193797435
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Begin er nou maar gewoon niet aan voor een relatie. ;) Alleen al door het stigma van andere mensen dat je hier aan overhoudt ga je er niet gelukkig van worden.

Weekje vakantie boeken en een paar leuke dagen hebben kan natuurlijk prima.
Als je je serieus laat leiden door wat andere mensen van je zullen vinden.

Bovendien als je echt verliefd word op elkaar dan maakt dat dan ook niet meer uit.
pi_193797438
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Begin er nou maar gewoon niet aan voor een relatie. ;) Alleen al door het stigma van andere mensen dat je hier aan overhoudt ga je er niet gelukkig van worden.

Weekje vakantie boeken en een paar leuke dagen hebben kan natuurlijk prima.
Ik neem het ook niet al te serieus, en wilde het eigenlijk al afkappen maar dan belt zij mij bijvoorbeeld en hebben we een uur een erg leuk gesprek en denk ik, shit ze is toch wel leuk :') Als ik haar opzoek ben ik bang dat ik misschien verliefd op haar wordt en dan zit je natuurlijk in een positie dat je niet meer echt nuchter bent.
pi_193797457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:35 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik neem het ook niet al te serieus, en wilde het eigenlijk al afkappen maar dan belt zij mij bijvoorbeeld en hebben we een uur een erg leuk gesprek en denk ik, shit ze is toch wel leuk :') Als ik haar opzoek ben ik bang dat ik misschien verliefd op haar wordt en dan zit je natuurlijk in een positie dat je niet meer echt nuchter bent.
Haha jij bent ook het type dat automatisch verliefd wordt op (te) knappe vrouwen of niet? ;)

Heb ik zelf ook weleens last van.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2020 10:37:15 ]
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 10:47:21 #210
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193797573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:34 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je je serieus laat leiden door wat andere mensen van je zullen vinden.

Bovendien als je echt verliefd word op elkaar dan maakt dat dan ook niet meer uit.
Dit. Dit. Dit. Dit.

Dit

Had ik al gezegd: Dit?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193797666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha jij bent ook het type dat automatisch verliefd wordt op (te) knappe vrouwen of niet? ;)

Heb ik zelf ook weleens last van.
Het is inderdaad veel makkelijker/sneller verliefd worden op iemand die (al is het subjectief natuurlijk) erg knap is. Lijkt mij logisch toch? Ik moet zeggen dat toen ik haar leerde ik niet wist dat ze er zo goed uitzag en het dus meer om de klik ging. Pas na een aantal dagen zag ik foto's die niet onderdoen voor een victoria secret model om het zo maar te zeggen.
pi_193797801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:55 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Het is inderdaad veel makkelijker/sneller verliefd worden op iemand die (al is het subjectief natuurlijk) erg knap is. Lijkt mij logisch toch? Ik moet zeggen dat toen ik haar leerde ik niet wist dat ze er zo goed uitzag en het dus meer om de klik ging. Pas na een aantal dagen zag ik foto's die niet onderdoen voor een victoria secret model om het zo maar te zeggen.
Oostblok vrouwen zijn over het algemeen altijd heel mooi.

Komt omdat je in die landen weinig last hebt van kortpittige ria’s.
pi_193797877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:08 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oostblok vrouwen zijn over het algemeen altijd heel mooi.

Komt omdat je in die landen weinig last hebt van kortpittige ria’s.
Er zijn voor en nadelen. Ze hebben in het algemeen een hard leven daar en daardoor denk ik te direct en rationeel voor veel mannen. Ze is verder eerlijk over haar verwachtingen naar mijn indruk, waar ik twijfel of ik de persoon ben die dat wel wil (beetje de provider spelen zegmaar). Aan de andere kant heb ik een lange relatie gehad waar we beiden een zeer goede baan hadden en dat boeide mij ook niet, het maakte mij niet gelukkig ofzo. Dusja, ik kan geen touw aan vastknopen wat nou goed of slecht is. Puur een ervarings en gevoelskwestie.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 11:20:30 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193797982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:13 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er zijn voor en nadelen. Ze hebben in het algemeen een hard leven daar en daardoor denk ik te direct en rationeel voor veel mannen. Ze is verder eerlijk over haar verwachtingen naar mijn indruk, waar ik twijfel of ik de persoon ben die dat wel wil (beetje de provider spelen zegmaar). Aan de andere kant heb ik een lange relatie gehad waar we beiden een zeer goede baan hadden en dat boeide mij ook niet, het maakte mij niet gelukkig ofzo. Dusja, ik kan geen touw aan vastknopen wat nou goed of slecht is. Puur een ervarings en gevoelskwestie.
Nee JOU boeit het niet, maar haar kan het wel boeien natuurlijk. En dat jij de provider moet spelen, en dat er mee kan spelen dat het daar om gaat, dat zou me wel tegenstaan. Van de andere kant, zij kan ook 'anders' zijn, al zou ik persoonlijk, als ik er geld op moest zetten, geld op zetten dat ze een 'easy way out' ziet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193798154
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee JOU boeit het niet, maar haar kan het wel boeien natuurlijk. En dat jij de provider moet spelen, en dat er mee kan spelen dat het daar om gaat, dat zou me wel tegenstaan. Van de andere kant, zij kan ook 'anders' zijn, al zou ik persoonlijk, als ik er geld op moest zetten, geld op zetten dat ze een 'easy way out' ziet.
Ik denk dat ze een easy way out ziet ja, de vraag is of je er desondanks iets mee kan opbouwen. De provider spelen hoeft niet per definitie vervelend te zijn, dat is afhankelijk wat ze verwacht. Als ze een gat in haar hand heeft en/of dure shit wil, tja dat gaat niet werken dan.

Nederlandse vrouwen daarentegen willen net zo goed een provider, al zullen ze dat niet snel toegeven. Vooral als ze "lekker" zijn, ze zullen niet snel enthousiast worden van iemand met een "normaal" inkomen. Vrouwen hier zijn gewoon vaak wat schijnheiliger naar mijn mening, dan heb ik liever een vrouw die recht voor zijn raap is.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 11:34:18 #216
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193798214
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:31 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een easy way out ziet ja, de vraag is of je er desondanks iets mee kan opbouwen. De provider spelen hoeft niet per definitie vervelend te zijn, dat is afhankelijk wat ze verwacht. Als ze een gat in haar hand heeft en/of dure shit wil, tja dat gaat niet werken dan.

Nederlandse vrouwen daarentegen willen net zo goed een provider, al zullen ze dat niet snel toegeven. Vooral als ze "lekker" zijn, ze zullen niet snel enthousiast worden van iemand met een "normaal" inkomen. Vrouwen hier zijn gewoon vaak wat schijnheiliger naar mijn mening, dan heb ik liever een vrouw die recht voor zijn raap is.
Nou, als ze verwacht dat je provider gaat spelen, dan zou ik daar moeite mee hebben. Ze kan toch gewoon gaan werken? Het is toch geen prinses die thuis op de bank gaat zitten en verwacht dat jij alles komt brengen?

Gewoon even normaal doen hoor, je gaat werken, en als je dat niet wil en dús verwacht dat ik jou ga onderhouden, dan gaan wij geen match zijn. Dat heb ik grofweg ook tegen mijn vrouw gezegd (al komt die uit Duitsland) en woonde zij in duitsland net zo ver van de NL grens af als ik van de Duitse grens af woon (beiden < 4 km) :P

Maar dat zijn wel dingen die je direct duidelijk moet stellen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193798350
Ik verwacht van een vrouw toch wel dat ze op z'n minst drie dagen werkt. Een vrouw die alleen maar thuiszit wordt lui en gaat zich vervelen (geldt ook voor mannen).
pi_193799730
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, als ze verwacht dat je provider gaat spelen, dan zou ik daar moeite mee hebben. Ze kan toch gewoon gaan werken? Het is toch geen prinses die thuis op de bank gaat zitten en verwacht dat jij alles komt brengen?

Gewoon even normaal doen hoor, je gaat werken, en als je dat niet wil en dús verwacht dat ik jou ga onderhouden, dan gaan wij geen match zijn. Dat heb ik grofweg ook tegen mijn vrouw gezegd (al komt die uit Duitsland) en woonde zij in duitsland net zo ver van de NL grens af als ik van de Duitse grens af woon (beiden < 4 km) :P

Maar dat zijn wel dingen die je direct duidelijk moet stellen.
Dat is eigenlijk een beetje hoe het tegenwoordig hier gaat ja. Maar wat ik dan wel weer zie is dat de (Nederlandse) vrouw hier dan parttime werkt (in ieder geval, vaker wel dan niet), de man fulltime en alsnog wordt verwacht dat de man veel doet in het huishouden enz.

Opzich kan ik mij wel vinden in zo'n traditionele rolpatroon dat als er kinderen zijn dat de vrouw dan gewoon fulltime huismoeder is en zorgt dat alles thuis en met de kinderen in orde is en blijft. Sta ook open voor de moderne manier overigens, dat je 50/50 alles doet ongeveer. Maar zo'n constructie van de vrouw werkt parttime en de man fulltime dat is toch vaker in het voordeel van de vrouw naar mijn idee.
pi_193799804
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:11 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk een beetje hoe het tegenwoordig hier gaat ja. Maar wat ik dan wel weer zie is dat de (Nederlandse) vrouw hier dan parttime werkt (in ieder geval, vaker wel dan niet), de man fulltime en alsnog wordt verwacht dat de man veel doet in het huishouden enz.

Opzich kan ik mij wel vinden in zo'n traditionele rolpatroon dat als er kinderen zijn dat de vrouw dan gewoon fulltime huismoeder is en zorgt dat alles thuis en met de kinderen in orde is en blijft. Sta ook open voor de moderne manier overigens, dat je 50/50 alles doet ongeveer. Maar zo'n constructie van de vrouw werkt parttime en de man fulltime dat is toch vaker in het voordeel van de vrouw naar mijn idee.
Je moet het gewoon niet doen. ;)
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 13:23:22 #220
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193799921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:11 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk een beetje hoe het tegenwoordig hier gaat ja. Maar wat ik dan wel weer zie is dat de (Nederlandse) vrouw hier dan parttime werkt (in ieder geval, vaker wel dan niet), de man fulltime en alsnog wordt verwacht dat de man veel doet in het huishouden enz.

Opzich kan ik mij wel vinden in zo'n traditionele rolpatroon dat als er kinderen zijn dat de vrouw dan gewoon fulltime huismoeder is en zorgt dat alles thuis en met de kinderen in orde is en blijft. Sta ook open voor de moderne manier overigens, dat je 50/50 alles doet ongeveer. Maar zo'n constructie van de vrouw werkt parttime en de man fulltime dat is toch vaker in het voordeel van de vrouw naar mijn idee.
Ik zie niet in waarom een vrouw part-time zou moeten werken (indien gezond natuurlijk) als er géén kinderen in het spel zijn.

Hier is het dan zo dat we beiden grofweg evenveel doen in het huishouden, ik dan 40 uur per week werk, mijn vrouw (nu 2, dat wordt vanaf augustus 4 dagen per week) en zij heeft nog het overgrote deel van ons dochtertje erbij want ja, ik ben 40 uur per week aan het werk.

Vanaf het moment dat zij 4 dagen in de week gaat werken wordt die verdeling natuurlijk iets anders, want nu met 2 dagen per week werken gaat dat prima, maar met 4 dagen per week + de rest die ze doet wordt dat wat veel denk ik, dus dan ga ik ook meer doen in huis.

Ik vind dat verder prima.

Maar daar mijn vrouw een popje is, was zij in het begin niet zo van het 'veel doen'. Dat heb ik dus de kop ingedrukt, want ik ben Gekke Henkie niet. Het feit dat je een leuk snoetje hebt betekent niet dat je dan nauwelijks iets in het huishouden hoeft te doen en ik het dus voor je moet doen. Ik wist het wel, want ik zag het bij haar thuis in haar eigen appartement, en toen heb ik wel aangegeven dat het niet ging werken voor mij als ze dat bij samenwonen ook deed.

Nou, opgelost.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193800458
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom een vrouw part-time zou moeten werken (indien gezond natuurlijk) als er géén kinderen in het spel zijn.

Omdat er veel leukere manieren zijn om je tijd te vullen? Als ik niet hoefde te werken deed ik het niet. Genoeg te doen dat nuttiger voelt dan mijn bullshitbaan.

Zeeeeker wanneer er geen kinderen in het spel zijn, want dan ben je zo anderhalve ton goedkoper uit de komende 18 jaar en dat is als ze gezond zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193800504
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

Ik vind dat verder prima.

Maar daar mijn vrouw een popje is, was zij in het begin niet zo van het 'veel doen'. Dat heb ik dus de kop ingedrukt, want ik ben Gekke Henkie niet. Het feit dat je een leuk snoetje hebt betekent niet dat je dan nauwelijks iets in het huishouden hoeft te doen en ik het dus voor je moet doen. Ik wist het wel, want ik zag het bij haar thuis in haar eigen appartement, en toen heb ik wel aangegeven dat het niet ging werken voor mij als ze dat bij samenwonen ook deed.

Nou, opgelost.
Klinkt als een ongezonde relatie
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 14:04:51 #223
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193800601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Klinkt als een ongezonde relatie
Omdat ik verwacht dat iemand zijn of haar eigen broek kan ophouden en dat ook doet? Ok.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193800614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je komt over als een slimme, knappe chick. Wat ik me bij jouw type vrouw vaak afvraag is hoe je bij zoveel aanbod tot een goede keuze kan komen?

Vind je dat zelf ook lastig?
Ik heb echt niet zoveel aanbod waar ik wat mee kan. Misschien 1 op de 10 mannen die ik aantrekkelijk vind? Gaat mij ook echt niet alleen om uiterlijk. Een gespierde, gebronsde adonis gaat hier ook gewoon links als hij geen fatsoenlijke zin kan typen. Sowieso heb ik op Bumble heel veel criteria aangeklikt, op Tinder match ik soms op uiterlijk en ben dan snel weer teleurgesteld.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 14:06:06 #225
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193800625
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Omdat er veel leukere manieren zijn om je tijd te vullen? Als ik niet hoefde te werken deed ik het niet. Genoeg te doen dat nuttiger voelt dan mijn bullshitbaan.

Zeeeeker wanneer er geen kinderen in het spel zijn, want dan ben je zo anderhalve ton goedkoper uit de komende 18 jaar en dat is als ze gezond zijn.
Ja dat is natuurlijk prima, zolang je dan ook niet significant meer wenst en daar voor naar iemand anders kijkt. Tenminste, zo zie ik het. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193800643
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 07:55 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Er zit nog wel iets tussen een schimmig bureautje en de liefde van je leven ontmoeten tijdens je vakantie in land x. En ook in het laatste geval is niet uit te sluiten dat het uitzicht om permanent in het rijke(re) West-Europa te kunnen verblijven bijdraagt aan haar gevoelens voor de man in kwestie. Bij een relatie met een Belgische of Française hoeft iemand zich daarover geen zorgen te maken. Bij een Roemeense, Russische of Oekraïnsche schone is dat toch iets waar je rekening mee moet houden.
Als je dit type nooit zou kunnen krijgen in NL, dan weet je dat ze het voor het geld doet.
pi_193800658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:05 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik heb echt niet zoveel aanbod waar ik wat mee kan. Misschien 1 op de 10 mannen die ik aantrekkelijk vind? Gaat mij ook echt niet alleen om uiterlijk. Een gespierde, gebronsde adonis gaat hier ook gewoon links als hij geen fatsoenlijke zin kan typen. Sowieso heb ik op Bumble heel veel criteria aangeklikt, op Tinder match ik soms op uiterlijk en ben dan snel weer teleurgesteld.
Dan ligt je standaard dus ook gewoon heel hoog. :) Niets mis mee hoor, ik snap je wel. Maar dat maakt het allemaal wel lastiger.

Je wilt dus een knappe, intelligente man met een goede baan en eigen huis?
pi_193800670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk prima, zolang je dan ook niet significant meer wenst en daar voor naar iemand anders kijkt. Tenminste, zo zie ik het. :)
Continu meer wensen :D Maar gewoon accepteren dat dat er allemaal niet in zit agz mn echte ouders zich nog steeds niet hebben gemeld om me mee terug te nemen naar het koninkrijk :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193800709
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan ligt je standaard dus ook gewoon heel hoog. :) Niets mis mee hoor, ik snap je wel. Maar dat maakt het allemaal wel lastiger.

Je wilt dus een knappe, intelligente man met een goede baan en eigen huis?
Een leuke,verzorgde man met een goede opleiding, ambitie en die niet bij mams woont. Ik kijk niet naar huizen of auto's.
pi_193800731
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:10 schreef AgentS het volgende:

[..]

Een leuke,verzorgde man met een goede opleiding, ambitie en die niet bij mams woont. Ik kijk niet naar huizen of auto's.
Laat je niets aanpraten door mensen die vinden dat ze ook goed in de markt zouden moeten liggen en denken dat seks een recht is *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 14:12:16 #231
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193800732
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Continu meer wensen :D Maar gewoon accepteren dat dat er allemaal niet in zit agz mn echte ouders zich nog steeds niet hebben gemeld om me mee terug te nemen naar het koninkrijk :'(
Nu ja, ik chargeer natuurlijk, maar als jij consequent (wederom een gechargeerd voorbeeld) naar een onbewoond eiland op vakantie wil elk jaar. maar het geld dat je aan de kant zet voor vakantie is net aan een camping in Zeeland maar alsnog die vakantie verwacht op dat eiland, en daarvoor dan naar je partner kijkt, ja, daar zou ik dus bv niets mee kunnen.

Edit: nogmaals verduidelijking: het gaat dus niet om een vakantie an sich, maar meer de gedachtengang die daar achter steekt; veel noten op je zang hebben maar daar zelf nauwelijks/geen effort in steken om dat te bereiken. Dat is niet hoe ik in elkaar steek en verwacht dus ook een hands-on mentaliteit van mijn partner.

[ Bericht 12% gewijzigd door CoolGuy op 26-06-2020 14:21:13 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193800912
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nu ja, ik chargeer natuurlijk, maar als jij consequent (wederom een gechargeerd voorbeeld) naar een onbewoond eiland op vakantie wil elk jaar. maar het geld dat je aan de kant zet voor vakantie is net aan een camping in Zeeland maar alsnog die vakantie verwacht op dat eiland, en daarvoor dan naar je partner kijkt, ja, daar zou ik dus bv niets mee kunnen.
Vind ik ook volledig afhankelijk van de relatie en de afspraken. Maar ik zou het denk ik niet kunnen... Het meest makkelijk is natuurlijk als je allebei een beetje in hetzelfde financiële schuitje zit. Zowel man als ik zitten rond modaal en dat werkt dus perfect. Verschil tussen ons is dat hij zn werk is, (muzikant) en echt van zn werk geniet en ik me met moeite elke dag naar de bullshit sleep. In eerste instantie wilden we om en om een dag inleveren, maar hij gaat dan eigenlijk alsnog hetzelfde doen :D maar dan niet voor een baas. Dus hij vindt wel dat ik dan eerst mag, zodat ik meer tijd aan dingen die ik belangrijk vind kan besteden, dus ook niet aan het huishouden of nietbestaande kinderen of iets. Gewoon voor de vervulling. Vrijwilligerswerk in de evenementen is een hobby van me en levert geen reet op qua geld, maar een hoop in de levenslol. Die hij veel vanzelfsprekender uit zn werk haalt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 14:25:14 #233
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193800947
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vind ik ook volledig afhankelijk van de relatie en de afspraken. Maar ik zou het denk ik niet kunnen... Het meest makkelijk is natuurlijk als je allebei een beetje in hetzelfde financiële schuitje zit. Zowel man als ik zitten rond modaal en dat werkt dus perfect. Verschil tussen ons is dat hij zn werk is, (muzikant) en echt van zn werk geniet en ik me met moeite elke dag naar de bullshit sleep. In eerste instantie wilden we om en om een dag inleveren, maar hij gaat dan eigenlijk alsnog hetzelfde doen :D maar dan niet voor een baas. Dus hij vindt wel dat ik dan eerst mag, zodat ik meer tijd aan dingen die ik belangrijk vind kan besteden, dus ook niet aan het huishouden of nietbestaande kinderen of iets. Gewoon voor de vervulling. Vrijwilligerswerk in de evenementen is een hobby van me en levert geen reet op qua geld, maar een hoop in de levenslol. Die hij veel vanzelfsprekender uit zn werk haalt.
En daar is 0,0 mis mee, maar ik lees daar dan ook nergens dat je daar onrealistische verwachtingen naast hebt, ik lees nergens prinsen/prinsessengedrag (wat mijn punt een beetje was), dus ik snap bovenstaande helemaal. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193801064
Mijn ervaring is juist dat veel mannen hondslui zijn in het huishouden en verwachten dat ik wel even alles doe. Ik kom rond 7 uur thuis en maak dan nog snel schoon, in het weekend uitgebreid. Mijn laatste paar relaties waren daar mede op stukgegaan. Ik wil geen slons.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 14:37:00 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193801114
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:33 schreef AgentS het volgende:
Mijn ervaring is juist dat veel mannen hondslui zijn in het huishouden en verwachten dat ik wel even alles doe. Ik kom rond 7 uur thuis en maak dan nog snel schoon, in het weekend uitgebreid. Mijn laatste paar relaties waren daar mede op stukgegaan. Ik wil geen slons.
Ja, dat is het omgekeerde dus, dat past gewoon niet. Tenzij die mannen (ik begrijp van jou dat dat dus niet zo was) bereid waren om zelf mee te helpen. Hoef je niet met een briefje naast te staan om te turven, maar, wel iets verwachten van de ander maar zelf nog geen moeite te doen je sokken in de wasmand te gooien (om maar iets te noemen), nee, daar had ik ook geen zin in.

Dus dan kan de ander of zelf wat moeite doen, en dan is er niks aan de hand, of niet, maar dan past het gewoon niet want dat gaat vroeg of laat irritatie opleveren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193801204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat is het omgekeerde dus, dat past gewoon niet. Tenzij die mannen (ik begrijp van jou dat dat dus niet zo was) bereid waren om zelf mee te helpen. Hoef je niet met een briefje naast te staan om te turven, maar, wel iets verwachten van de ander maar zelf nog geen moeite te doen je sokken in de wasmand te gooien (om maar iets te noemen), nee, daar had ik ook geen zin in.

Dus dan kan de ander of zelf wat moeite doen, en dan is er niks aan de hand, of niet, maar dan past het gewoon niet want dat gaat vroeg of laat irritatie opleveren.
Dat dus. 'Ja maar ik kom net thuis'. Ik niet dan?

Ik woon liever in een gedeeld huis met huisgenoten die opruimen dan in een villa met een man die er een zooi van maakt. Ik ben ook huiverig om ooit nog samen te gaan wonen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 14:50:46 #237
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193801301
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:43 schreef AgentS het volgende:

[..]

Dat dus. 'Ja maar ik kom net thuis'. Ik niet dan?

Ik woon liever in een gedeeld huis met huisgenoten die opruimen dan in een villa met een man die er een zooi van maakt. Ik ben ook huiverig om ooit nog samen te gaan wonen.
Ik snap je.

Het hád natuurlijk kunnen zijn dat ze open hadden gestaan voor jouw zienswijze en dan hadden jullie kunnen kijken hoe jullie elkaar in het midden kunnen treffen. Maar dat is de praktische invulling. Het bereid zijn tot dat compromis is waar het eigenlijk om gaat. Dat betekent overigens ook dat jij water bij de wijn moet doen, net als zij dat moeten doen.

Maar als dat niet lijkt te kunnen, ja, dan houdt het wel op inderdaad. Ik snap je omdat ik dus ontzettend opruimerig ben. Mijn vrouw wás dat niet, die kon gewoon rustig een jas over de rug van de bank hangen en die hing er dan een week later nog. En als dat dan alleen een jas is, dan is dat nog tot daar aan toe, maar als dat met de rest ook zo gaat, ja, dan verwacht ik toch echt ergens een compromis, want ik ga niet achter jou aan opruimen als er niets aan de hand is met je en je gewoon je jas (om dat voorbeeld maar aan te houden) aan de kapstok kunt hangen, waar 'ie hoort.

Nou, dat heb ik aangegeven, en nu zijn we euhh, ruim 6 jaar verder waarvan iets meer dan 5 jaar samenwonend, en nu is ze net zo'n opruimer als ik. :P ( :') )
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193801406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat is het omgekeerde dus, dat past gewoon niet. Tenzij die mannen (ik begrijp van jou dat dat dus niet zo was) bereid waren om zelf mee te helpen. Hoef je niet met een briefje naast te staan om te turven, maar, wel iets verwachten van de ander maar zelf nog geen moeite te doen je sokken in de wasmand te gooien (om maar iets te noemen), nee, daar had ik ook geen zin in.

Dus dan kan de ander of zelf wat moeite doen, en dan is er niks aan de hand, of niet, maar dan past het gewoon niet want dat gaat vroeg of laat irritatie opleveren.
Semantics semantics "mee te helpen" vs "je deel doen". Meehelpen doet een ander op mijn deel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193801407
Ja,ik heb het geduld niet om een man op te voeden. Ik zeg het 2x netjes, daarna een snauw.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 14:59:22 #240
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193801420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Semantics semantics "mee te helpen" vs "je deel doen". Meehelpen doet een ander op mijn deel.
Ja, je snapt wel wat ik bedoel toch? :P
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 15:00:41 #241
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193801438
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:58 schreef AgentS het volgende:
Ja,ik heb het geduld niet om een man op te voeden. Ik zeg het 2x netjes, daarna een snauw.
Je zégt het twee keer netjes? Je kunt gewoon normaal met me praten, in plaats van me iets vertellen, want dat laatste zou ik niet zo lekker op gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193801457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je zégt het twee keer netjes? Je kunt gewoon normaal met me praten, in plaats van me iets vertellen, want dat laatste zou ik niet zo lekker op gaan.
Dit is nadat er een gesprek is geweest he. In de datefase blijf je als het goed is logeren en geef je jouw ritme aan. Vaak veranderen mannen na het samen gaan wonen.
pi_193801478
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, je snapt wel wat ik bedoel toch? :P
Zeker, maar evengoed zeg je het gewoon fout :D en dat draagt bij aan het idee dat HH vooral de verantwoordelijkheid van de vrouw is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193801485
Meestal is het:

'Hey schat, zou je zo even de borden in de vaatwasser kunnen doen? Dank je'

Tot

'Schat, die borden staan nog buiten, kan je dat even doen?'

En het eindigt met ' ik heb het nu al tig keer gevraagd, wat snap je niet?'.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 15:07:15 #245
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193801535
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zeker, maar evengoed zeg je het gewoon fout :D en dat draagt bij aan het idee dat HH vooral de verantwoordelijkheid van de vrouw is.
Ik vind HH helemaal geen 'vooral verantwoordelijkheid van de vrouw' (of van de man, for that matter). Ik vind dat een verantwoordelijkheid van beiden. Je woont toch beiden in dat huis? Dan is het huishouden toch ook voor jullie beiden (tenzij je andere afspraken maakt, ik praat vanuit mijn eigen ideeën natuurlijk)?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193801578
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind HH helemaal geen 'vooral verantwoordelijkheid van de vrouw' (of van de man, for that matter). Ik vind dat een verantwoordelijkheid van beiden. Je woont toch beiden in dat huis? Dan is het huishouden toch ook voor jullie beiden (tenzij je andere afspraken maakt, ik praat vanuit mijn eigen ideeën natuurlijk)?
Degene die minder werkt doet meer in huis, maar het moet redelijk blijven. Dus achter je reet opruimen en niks laten slingeren is logisch.
pi_193801622
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind HH helemaal geen 'vooral verantwoordelijkheid van de vrouw' (of van de man, for that matter). Ik vind dat een verantwoordelijkheid van beiden. Je woont toch beiden in dat huis? Dan is het huishouden toch ook voor jullie beiden (tenzij je andere afspraken maakt, ik praat vanuit mijn eigen ideeën natuurlijk)?
We denken er hetzelfde over, alleen het geeft mij dezelfde kriebels als vaders die het over oppassen hebben, wanneer ze voor hun eigen kinderen zorgen, daarom zeg ik ook: semantics.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 15:13:07 #248
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193801628
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:09 schreef AgentS het volgende:

[..]

Degene die minder werkt doet meer in huis, maar het moet redelijk blijven. Dus achter je reet opruimen en niks laten slingeren is logisch.
Hm, weet niet of dat helemaal op gaat. Immers, op een kind letten is iets wat je niet kunt uitstellen, dan kun je niet meer zo heel makkelijk plannen zo van 'ik ga om half 4 strijken', want dat komt vaker niet uit dan wel, en op een kind letten de hele dag is wel degelijk 'werk', dus soms blijven dingen liggen.

Die pikt de ander dan op. Het komt niet per sé neer op wie meer uren werkt voor een werkgever vind ik. In een niet-kind-situatie neig ik naar het eens zijn met je, maar dan is het ook afhankelijk van wat de reden is dat je niet fulltime werkt. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193801643
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hm, weet niet of dat helemaal op gaat. Immers, op een kind letten is iets wat je niet kunt uitstellen, dan kun je niet meer zo heel makkelijk plannen zo van 'ik ga om half 4 strijken', want dat komt vaker niet uit dan wel, en op een kind letten de hele dag is wel degelijk 'werk', dus soms blijven dingen liggen.

Die pikt de ander dan op. Het komt niet per sé neer op wie meer uren werkt voor een werkgever vind ik. In een niet-kind-situatie neig ik naar het eens zijn met je, maar dan is het ook afhankelijk van wat de reden is dat je niet fulltime werkt. :P
Ik vind een kind een baan op zich, maar ik heb zelf geen kinderwens dus zo werkt het voor mij.
pi_193801673
Ik werk 4 dagen vanwege een schildklierziekte, maar even een stofdoek pakken of een kopje afspoelen kost amper energie.
pi_193801766
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:02 schreef AgentS het volgende:
[..]
Dit is nadat er een gesprek is geweest he. In de datefase blijf je als het goed is logeren en geef je jouw ritme aan. Vaak veranderen mannen na het samen gaan wonen.
Worden ze opeens luier?
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 15:25:40 #252
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193801849
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:02 schreef AgentS het volgende:

[..]

Dit is nadat er een gesprek is geweest he. In de datefase blijf je als het goed is logeren en geef je jouw ritme aan. Vaak veranderen mannen na het samen gaan wonen.
Ik snap hier niets van. Jij verwacht dus volgens mij dat zij hun ritme aanpassen naar jouw ritme? Want ik weet niet wie jij denkt dat je bent dat jij wel even kunt bepalen dat de ander zich volledig aanpast aan jou, maar volgens mij gaat er dan iets niet goed.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193801884
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:21 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Worden ze opeens luier?
ja
pi_193801906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap hier niets van. Jij verwacht dus volgens mij dat zij hun ritme aanpassen naar jouw ritme? Want ik weet niet wie jij denkt dat je bent dat jij wel even kunt bepalen dat de ander zich volledig aanpast aan jou, maar volgens mij gaat er dan iets niet goed.
Als zij qua netheid zijn blijven hangen in de puberteit dan verwacht ik dat ze hun schoonmaakritme aanpassen naar dat van een volwassene ja.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 15:31:40 #255
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193801937
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:29 schreef AgentS het volgende:

[..]

Als zij qua netheid zijn blijven hangen in de puberteit dan verwacht ik dat ze hun schoonmaakritme aanpassen naar dat van een volwassene ja.
Dat is heel leuk, maar jij verwacht dus dat iemand buigt als een knipmes, en jouw zienswijze en methode overnemen. Niks geen let's meet in the middle, jij bepaalt eenzijdig dat zij zijn blijven hangen in de pubertijd, jij bepaalt eenzijdig dat dat anders moet, en jij bepaalt dat jouw manier dé juiste manier is en zij jouw wijze dus moeten volgen.

Met andere woorden, ze moeten volwassen worden, maar je behandelt ze als een kind?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193801981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is heel leuk, maar jij verwacht dus dat iemand buigt als een knipmes, en jouw zienswijze en methode overnemen. Niks geen let's meet in the middle, jij bepaalt eenzijdig dat zij zijn blijven hangen in de pubertijd, jij bepaalt eenzijdig dat dat anders moet, en jij bepaalt dat jouw manier dé juiste manier is en zij jouw wijze dus moeten volgen.

Met andere woorden, ze moeten volwassen worden, maar je behandelt ze als een kind?
Ik weet niet zo goed waar ik over in discussie moet gaan als ze gore vaat laten staan en verwachten dat ik het opruim. Dan zijn er 2 smaken: of ze passen zich aan, of ik ben weg. Overleg heb je over het kopen van een tv/bank of een avondje uit. Niet over basishygiene. Of heb jij elke keer een discussie met je partner of ze aub niet jou wil opzadelen met haar lege flesjes/verpakkingen?
pi_193801995
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:28 schreef AgentS het volgende:

[..]

ja
Vrouwen worden standaard dikker.
Lekker dat generaliseren :)
pi_193802024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:35 schreef Questular het volgende:

[..]

Vrouwen worden standaard dikker.
Lekker dat generaliseren :)
Ik heb het over mijn exen.
pi_193802390
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:33 schreef AgentS het volgende:
Mijn ervaring is juist dat veel mannen hondslui zijn in het huishouden en verwachten dat ik wel even alles doe. Ik kom rond 7 uur thuis en maak dan nog snel schoon, in het weekend uitgebreid. Mijn laatste paar relaties waren daar mede op stukgegaan. Ik wil geen slons.
Dat geldt ook wel voor sommige vrouwen, maar ik geloof dat mannen dat net wat luier in zijn. Ik kom uit een vrouwengezin, dus ik heb ik heb een enorme hekel aan rommel.

Mensen die hun vaat echt dagen op de aanrecht laten staan begrijp ik echt niet. Zodra ik merk dat een chick op dat vlak echt totaal tegenoversteld is, weet ik al dat het niet gaat werken. Als je al niet eens kan houden aan basis hygiene dan haak ik af. Been there done that. :P
pi_193802421
Ik neem aan dat je in een goede relatie gewoon afspraken kan maken over wie doet wat.

Bijvoorbeeld ik doe de afwas elke dag en zij doet de was.

Ik kook, zij maakt schoon. Het is gewoon allemaal te bespreken.

Maar goed communiceren is iets wat weinig relaties blijkbaar kunnen.
pi_193802423
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:35 schreef Questular het volgende:

[..]

Vrouwen worden standaard dikker.
Lekker dat generaliseren :)
Mannen ook. Ik ben zelf achterin de 30, maar als ik kijk naar mijn leeftijdsgenoten. :X Loopt maar rond met een dikke pens.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 16:09:46 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193802435
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 16:06 schreef Duiveltja het volgende:
Als je al niet eens kan houden aan basis hygiene
Die "basis hygiene" zal voor iedereen anders zijn.

De 1 vind een vies bord op het aanrecht al teveel, de ander heeft dit pas bij 10 of bij schimmel. De vraag is of je hier met de ander een goede middenweg in kan vinden (of dat de ander zich totaal aan jou aanpast).
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 16:12:02 #263
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193802458
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 16:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die "basis hygiene" zal voor iedereen anders zijn.

De 1 vind een vies bord op het aanrecht al teveel, de ander heeft dit pas bij 10 of bij schimmel. De vraag is of je hier met de ander een goede middenweg in kan vinden (of dat de ander zich totaal aan jou aanpast).
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193802635
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 16:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit.
Ik vind dat je gewoon zodra je afval of rommel maakt je dat opruimt. Ik dwing ze niet met mij een relatie aan te gaan, ik ben altijd erg open over mijn schoonmaakdrang.
pi_193803208
Vaatwasser, roomba en een keer per week een schoonmaker.
pi_193803382
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 16:08 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik neem aan dat je in een goede relatie gewoon afspraken kan maken over wie doet wat.

Bijvoorbeeld ik doe de afwas elke dag en zij doet de was.

Ik kook, zij maakt schoon. Het is gewoon allemaal te bespreken.

Maar goed communiceren is iets wat weinig relaties blijkbaar kunnen.
Ik vind het ook vreemd dat over dit soort dingen blijkbaar niet gewoon gecommuniceerd kan worden. Dit is toch een vanzelfsprekendheid als je allebei uit andere situaties komt.
pi_193803431
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 16:23 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik vind dat je gewoon zodra je afval of rommel maakt je dat opruimt. Ik dwing ze niet met mij een relatie aan te gaan, ik ben altijd erg open over mijn schoonmaakdrang.
Ik vind je wel ietwat dwingerig overkomen, maar ik heb natuurlijk geen idee hoe je communiceert met je partners. In mijn beleving zijn mannen hier inderdaad wat makkelijker in maar je kunt wel gewoon normaal praten.
pi_193803452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 17:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind je wel ietwat dwingerig overkomen, maar ik heb natuurlijk geen idee hoe je communiceert met je partners. In mijn beleving zijn mannen hier inderdaad wat makkelijker in maar je kunt wel gewoon normaal praten.
Die van mij ruimt alles achter mijn kont op :@ Tenminste, nu nog wel haha
Sarcasme. Herken het.
pi_193803801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 16:58 schreef SwitchSwatch het volgende:
Vaatwasser, roomba en een keer per week een schoonmaker.
Precies, als zelfs dat al teveel moeite is...

Ja ik heb geen geduld meer voor viespeuken
  vrijdag 26 juni 2020 @ 17:35:51 #270
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193803866
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:35 schreef Questular het volgende:

[..]

Vrouwen worden standaard dikker.
Lekker dat generaliseren :)
Zwangerschaps-vetjes toch? O-)
pi_193804114
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:11 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk een beetje hoe het tegenwoordig hier gaat ja. Maar wat ik dan wel weer zie is dat de (Nederlandse) vrouw hier dan parttime werkt (in ieder geval, vaker wel dan niet), de man fulltime en alsnog wordt verwacht dat de man veel doet in het huishouden enz.

Opzich kan ik mij wel vinden in zo'n traditionele rolpatroon dat als er kinderen zijn dat de vrouw dan gewoon fulltime huismoeder is en zorgt dat alles thuis en met de kinderen in orde is en blijft. Sta ook open voor de moderne manier overigens, dat je 50/50 alles doet ongeveer. Maar zo'n constructie van de vrouw werkt parttime en de man fulltime dat is toch vaker in het voordeel van de vrouw naar mijn idee.
Hmm ik werk 32 uur...
ooit ivm schoolgaand kind.

Dat betekende 2 middagen in de week vrij.
Dagen dat ik dus vroeger begon.. met een noodvaart naar huis moest trappen want op tijd bij school zijn. Om aldaar te ontdekken dat ze toch liever naar een vriendinnetje ging of er een hele bups meisjes mee naar huis kwam.
Tegen de tijd je dan thuis bent wacht opeuimen, afwassen en zorgen dat het eten op tijd op tafel staat.
Afgewisseld met of weer dochterlief ophalen bij een vriendinnetje danwel met het stroomlijnen van 3-4 meiden in huis en zorgen dat het niet lijkt of de derde wereldoorlog uitbrak tijdens het enthousiast spelen.

En nee.. dat is zeker geen straf. Maar eh.. een normale werkdag was echt wel een stuk minder vermoeiend hoor :)

Het is vooral de combinatie ook want je bent uiteindelijk pas 4 uur thuis.
Maar je wederhelft verwacht wel eten op tafel om 6... en een huis dat op het eigen kind na.. leeg en opgeruimd is.
En dan is die bups meiden over de Vloer nog relatief makkelijk want die zet je om half 5 aan het werk dat er opgeruimd moet worden.
Het wordt lastiger als je tegen 4 uur thuis bent... er nog even wat extra verse groente nodig blijkt.
Je 5 uur / half 6 een kind moet ophalen. Wat vaak ook 3 kwartier kost want heen fietsen, terug lopen.
En dat Er dan ook nog iemand graag bij thuiskomst wil eten in een bij voorkeur opgeruimd huis .. want tja.. JIJ had de hele middag vrij _O-

Ik weet het wel hoor.. hele dag werken is echt minder werk.

(Vind het altijd grappig als mannelijke collega’s eens een dagje alleen zijn met de kinderen... en vervolgens de dag erna blij zuchten dat ze gewoon weer alles aan moeder de vrouw kunnen overlaten.. )

En nee.. het is echt geen straf die “vrije” middag.
Maar echt vrij is hij niet hoor ;)

Werkgever verwacht dat je allerlei dingen buiten werktijd plant want je hebt toch die vrije middag...
Waar je anders gewoon vrij voor krijgt.
Krijg je als parttimer ook.. maar je krijgt er wel gratis scheve gezichten bij kado.

Vraag me altijd af hoeveel tijd mensen denken dat je hebt op zo’n vrije middag en of dat beter uit te drukken is in uren.. of weken per vrije middag _O-

En nu. Is ze 12... gaat naar de middelbare school...
Is ze af en toe op mijn vrije middag... nog op school.
Hoef ik niemand te halen of te brengen want dat kan ze zelf en ineens heb ik best wel tijd.
En komt er ook nog eens wat gedaan want ben alleen thuis en heb effectief dus veel meer dan dat ene uurtje waarbij je continu afgeleid bent.

Maar goed.. ondertussen niet meer getrouwd en ik red het prima ip mijn 32 uurs salaris...
Kwestie van keuzes soms.
pi_193805850
Nou zeg dat. Op je werk kun je rustig poepen en je koffie warm opdrinken.
Sarcasme. Herken het.
pi_193805984
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 17:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik werk 32 uur...
ooit ivm schoolgaand kind.

Dat betekende 2 middagen in de week vrij.
Dagen dat ik dus vroeger begon.. met een noodvaart naar huis moest trappen want op tijd bij school zijn. Om aldaar te ontdekken dat ze toch liever naar een vriendinnetje ging of er een hele bups meisjes mee naar huis kwam.
Tegen de tijd je dan thuis bent wacht opeuimen, afwassen en zorgen dat het eten op tijd op tafel staat.
Afgewisseld met of weer dochterlief ophalen bij een vriendinnetje danwel met het stroomlijnen van 3-4 meiden in huis en zorgen dat het niet lijkt of de derde wereldoorlog uitbrak tijdens het enthousiast spelen.

En nee.. dat is zeker geen straf. Maar eh.. een normale werkdag was echt wel een stuk minder vermoeiend hoor :)

Het is vooral de combinatie ook want je bent uiteindelijk pas 4 uur thuis.
Maar je wederhelft verwacht wel eten op tafel om 6... en een huis dat op het eigen kind na.. leeg en opgeruimd is.
En dan is die bups meiden over de Vloer nog relatief makkelijk want die zet je om half 5 aan het werk dat er opgeruimd moet worden.
Het wordt lastiger als je tegen 4 uur thuis bent... er nog even wat extra verse groente nodig blijkt.
Je 5 uur / half 6 een kind moet ophalen. Wat vaak ook 3 kwartier kost want heen fietsen, terug lopen.
En dat Er dan ook nog iemand graag bij thuiskomst wil eten in een bij voorkeur opgeruimd huis .. want tja.. JIJ had de hele middag vrij _O-

Ik weet het wel hoor.. hele dag werken is echt minder werk.

(Vind het altijd grappig als mannelijke collega’s eens een dagje alleen zijn met de kinderen... en vervolgens de dag erna blij zuchten dat ze gewoon weer alles aan moeder de vrouw kunnen overlaten.. )

En nee.. het is echt geen straf die “vrije” middag.
Maar echt vrij is hij niet hoor ;)

Werkgever verwacht dat je allerlei dingen buiten werktijd plant want je hebt toch die vrije middag...
Waar je anders gewoon vrij voor krijgt.
Krijg je als parttimer ook.. maar je krijgt er wel gratis scheve gezichten bij kado.

Vraag me altijd af hoeveel tijd mensen denken dat je hebt op zo’n vrije middag en of dat beter uit te drukken is in uren.. of weken per vrije middag _O-

En nu. Is ze 12... gaat naar de middelbare school...
Is ze af en toe op mijn vrije middag... nog op school.
Hoef ik niemand te halen of te brengen want dat kan ze zelf en ineens heb ik best wel tijd.
En komt er ook nog eens wat gedaan want ben alleen thuis en heb effectief dus veel meer dan dat ene uurtje waarbij je continu afgeleid bent.

Maar goed.. ondertussen niet meer getrouwd en ik red het prima ip mijn 32 uurs salaris...
Kwestie van keuzes soms.
Exact dit dus _O_

Ik werk 32 uur, woensdag vrije dag is heilig. Speelafspraakjes, clubjes, dat soort dingen.

'S Ochtends met de jongste naar peuterzwemles, dingen regelen wat in het weekend niet kan. En dan 's middags het hele huis vol of op en neer naar speelafspraakjes en clubjes.

Ik doe het met alle liefde voor mijn kinderen uiteraard. Maar werken kost me serieus minder energie (terwijl ik daar ook bergen verzet).
pi_193806733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso een heel goed idee ja. }:| :Y :{
Ik verkondig mijn mening net zoals zij dat doet. Waarom zou zij wel mogen en ik niet? :?
Het is ook niet zo alsof ik het topic vol heb lopen spammen met deze mening. Bij mijn weten maar 1x verkondigd en dat bijna 3 maanden terug. Kijk eens naar de datum en tijdstip van die post.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 21:07:48 #275
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193806823
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 21:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik verkondig mijn mening net zoals zij dat doet. Waarom zou zij wel mogen en ik niet? :?
Het is ook niet zo alsof ik het topic vol heb lopen spammen met deze mening. Bij mijn weten maar 1x verkondigd en dat bijna 3 maanden terug. Kijk eens naar de datum en tijdstip van die post.
Rustig maar, het gaat niet om Gruj0, maar om de algemene tendens. Het was 0 persoonlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193814019
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 17:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die van mij ruimt alles achter mijn kont op :@ Tenminste, nu nog wel haha
Jaloers!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193825231
Heb echt totaal niet de behoefte om weer te gaan online daten en al die gesprekken weer aan te gaan en op gang te houden totdat er überhaupt een date komt. Durven mensen nog wel te daten nu met corona en de versoepeling? Net paiq maar weer eens aangeslingerd en zowaar niet geblokkeerd na het onthullen van de foto's :P maar ja alle om me heen krijgen steeds meer mensen een relatie en worden al mijn crushes ingepikt. Moet echt oppassen om niet de eeuwige vrijgezel te worden :') anders misschien wel voor altijd alleen want hoe ouder hoe lastiger.
pi_193826134
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 01:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Heb echt totaal niet de behoefte om weer te gaan online daten en al die gesprekken weer aan te gaan en op gang te houden totdat er überhaupt een date komt. Durven mensen nog wel te daten nu met corona en de versoepeling? Net paiq maar weer eens aangeslingerd en zowaar niet geblokkeerd na het onthullen van de foto's :P maar ja alle om me heen krijgen steeds meer mensen een relatie en worden al mijn crushes ingepikt. Moet echt oppassen om niet de eeuwige vrijgezel te worden :') anders misschien wel voor altijd alleen want hoe ouder hoe lastiger.
Toch benieuwd hoe oud je dan bent... want volgens mij overdrijf je een beetje :)
  zondag 28 juni 2020 @ 08:44:44 #279
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193826354
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 01:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Durven mensen nog wel te daten nu met corona en de versoepeling?
:')_!

Als je zo'n bruikbare idioot hebt die daar wat om geeft gaat het gelijk naar "Ik heb gewoon geen interesse"
pi_193826415
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 07:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch benieuwd hoe oud je dan bent... want volgens mij overdrijf je een beetje :)
Hij heeft wel gelijk dat het naar mate je ouder wordt, moeilijker wordt.
pi_193826764
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 01:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Heb echt totaal niet de behoefte om weer te gaan online daten en al die gesprekken weer aan te gaan en op gang te houden totdat er überhaupt een date komt. Durven mensen nog wel te daten nu met corona en de versoepeling? Net paiq maar weer eens aangeslingerd en zowaar niet geblokkeerd na het onthullen van de foto's :P maar ja alle om me heen krijgen steeds meer mensen een relatie en worden al mijn crushes ingepikt. Moet echt oppassen om niet de eeuwige vrijgezel te worden :') anders misschien wel voor altijd alleen want hoe ouder hoe lastiger.
Dus je hebt geen zin om te gaan daten, maar toch doe je het omdat je anders bang bent voor altijd alleen te zijn?

Ik kan je nu al vertellen dat je met deze mentaliteit alleen zult blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solid-Snake op 28-06-2020 10:27:59 ]
pi_193827006
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 08:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk dat het naar mate je ouder wordt, moeilijker wordt.
Bijna 30.. misschien niet heel oud maar in mijn ogen wel cruciale leeftijd om eens wat op te bouwen, als je op deze leeftijd geen stappen maakt is het lastig. Dames ontwikkelen zich ook en nemen ook wat bagage in vervelende exen en misschien kinderen mee.
  zondag 28 juni 2020 @ 11:14:47 #283
108913 Godshand
guide4you
pi_193827509
Schoomaken is nooit een groot issue tussen ons geweest. En zeker niet in de dating fase.

Sterker nog, ze hield wel haar hart vast hoe rommelig het zou worden als we op termijn gaan samenwonen, omdat mijn huis best rommelig is.

Maar nu ik vaak in haar huis zit, ruim ik vaak alles wel op, meer dan ik in mijn eigen huis doe. Simpelweg omdat het in mijn eigen huis niet zo boeit hoe het er bij ligt, maar samen wil ik dat ze zich er thuis en goed voelt. Dus ruim ik spullen op en maak het aanrecht schoon na gebruik.

Ja, we zijn bij elkaar, hebben wel wat issues maar komen daar wel uiteindelijk uit denk ik.

Tot zover mijn update over mijn relatie waar sommigen om vragen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_193827586
Ik heb zelf een tijdje Paiq en Tinder geprobeerd. Wat me echt opviel is dat de dames op Paiq aanzienlijk minder knap zijn, maar wel veel meer eisen hebben dan op Tinder. Wat ik vooral heel hinderlijk vond van de dames op Paiq is dat je maar 1 verkeerde opmerking hoefde te maken en dat je daar gelijk een helemaal hoop gezeur mee krijgt. Ook leken ze allemaal stuk voor stuk een enorm aandachtstekort te hebben, maar zelf het gesprek starten op whatsapp of oprecht interesse tonen in mij, nee. Het moest vooral over hun gaan. Best wel prinsesjesgedrag dus.

Op Tinder was dit heel anders. Hier waren de gesprekken veel vlotter en casual en kwam het ook veel sneller tot afspreken. Wereld van verschil.
pi_193828030
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 10:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Bijna 30.. misschien niet heel oud maar in mijn ogen wel cruciale leeftijd om eens wat op te bouwen, als je op deze leeftijd geen stappen maakt is het lastig. Dames ontwikkelen zich ook en nemen ook wat bagage in vervelende exen en misschien kinderen mee.
Bagage neemt iedereen wel mee, toch? Exen zijn iets wat je zal moeten accepteren en bij vrouwen zonder kinderen is er meestal geen sprake meer van contact met exen of vervelende exen.

Je hoeft niet te kiezen uit vrouwen met kinderen. Er zijn er genoeg op deze aardkloot zonder.
pi_193828095
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bagage neemt iedereen wel mee, toch? Exen zijn iets wat je zal moeten accepteren en bij vrouwen zonder kinderen is er meestal geen sprake meer van contact met exen of vervelende exen.

Je hoeft niet te kiezen uit vrouwen met kinderen. Er zijn er genoeg op deze aardkloot zonder.
Ding is wel dat er een hele hoop dertigers zijn met rammelende eierstokken, als ze nog geen kinderen hebben...
pi_193828103
quote:
2s.gif Op zondag 28 juni 2020 11:22 schreef DW457 het volgende:
Ik heb zelf een tijdje Paiq en Tinder geprobeerd. Wat me echt opviel is dat de dames op Paiq aanzienlijk minder knap zijn, maar wel veel meer eisen hebben dan op Tinder. Wat ik vooral heel hinderlijk vond van de dames op Paiq is dat je maar 1 verkeerde opmerking hoefde te maken en dat je daar gelijk een helemaal hoop gezeur mee krijgt. Ook leken ze allemaal stuk voor stuk een enorm aandachtstekort te hebben, maar zelf het gesprek starten op whatsapp of oprecht interesse tonen in mij, nee. Het moest vooral over hun gaan. Best wel prinsesjesgedrag dus.

Op Tinder was dit heel anders. Hier waren de gesprekken veel vlotter en casual en kwam het ook veel sneller tot afspreken. Wereld van verschil.
Tinder is wel echt een game changer geweest voor Paiq. Jammer want het concept was echt heel leuk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193828128
quote:
2s.gif Op zondag 28 juni 2020 11:22 schreef DW457 het volgende:
Ik heb zelf een tijdje Paiq en Tinder geprobeerd. Wat me echt opviel is dat de dames op Paiq aanzienlijk minder knap zijn, maar wel veel meer eisen hebben dan op Tinder. Wat ik vooral heel hinderlijk vond van de dames op Paiq is dat je maar 1 verkeerde opmerking hoefde te maken en dat je daar gelijk een helemaal hoop gezeur mee krijgt. Ook leken ze allemaal stuk voor stuk een enorm aandachtstekort te hebben, maar zelf het gesprek starten op whatsapp of oprecht interesse tonen in mij, nee. Het moest vooral over hun gaan. Best wel prinsesjesgedrag dus.

Op Tinder was dit heel anders. Hier waren de gesprekken veel vlotter en casual en kwam het ook veel sneller tot afspreken. Wereld van verschil.
Dat is idd ook mijn ervaring geweest. Daarom lang geleden mee gestopt

quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:03 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ding is wel dat er een hele hoop dertigers zijn met rammelende eierstokken, als ze nog geen kinderen hebben...
Hij hoeft geen 30gers te daten, 6 jaar jonger kan ook.
pi_193828140
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tinder is wel echt een game changer geweest voor Paiq. Jammer want het concept was echt heel leuk.
Maar merkte je zelf dan ook wel dat je sneller geneigd was voor iemand te gaan als uiteindelijk het uiterlijk je toch tegenviel, maar je hem wel als persoon had leren kennen?

Voor mijzelf merk ik gewoon dat het fysiek moet klikken. Ze kan verder dan nog zo lief en leuk zijn, maar als ze niet mijn type is qua uiterlijk, dan word het niets meer dan vriendschap voor mij.
pi_193828229
quote:
2s.gif Op zondag 28 juni 2020 11:22 schreef DW457 het volgende:
Ik heb zelf een tijdje Paiq en Tinder geprobeerd. Wat me echt opviel is dat de dames op Paiq aanzienlijk minder knap zijn, maar wel veel meer eisen hebben dan op Tinder. Wat ik vooral heel hinderlijk vond van de dames op Paiq is dat je maar 1 verkeerde opmerking hoefde te maken en dat je daar gelijk een helemaal hoop gezeur mee krijgt. Ook leken ze allemaal stuk voor stuk een enorm aandachtstekort te hebben, maar zelf het gesprek starten op whatsapp of oprecht interesse tonen in mij, nee. Het moest vooral over hun gaan. Best wel prinsesjesgedrag dus.

Op Tinder was dit heel anders. Hier waren de gesprekken veel vlotter en casual en kwam het ook veel sneller tot afspreken. Wereld van verschil.
Wat je over PaiQ zegt is wel heel herkenbaar ja :D Ik heb er mijn huidige vriendin leren kennen (inmiddels al bijna 5 jaar samen), maar van te voren had ik ook matches waarin ik heel veel herken van wat je schrijft. Enkele voorbeelden:

1. Een paardenmeisje dat alleen maar over haar paard kon praten. Elke keer als ik een ander onderwerp probeerde aan te snijden, draaide het toch weer terug naar het paard. Toen ik daar op een moment wat van zei, kreeg ik te horen "dat de wereld niet alleen om jou draait" :')

2. Een fijn gesprek met een jongere meid, wat goed ging en me ook niet verwijderde na het zien van de foto's (als ik daar elke keer een euro voor zou krijgen... :P ). Ik stelde voor om af te spreken, en toen zei ze ineens dat ik haar niet goed had aangesproken, en toen werd ik verwijderd :')

3. Een vrouw waarmee ik matchte die me vroeg hoe ik dacht over het geloof. Ik zei dat ik daar zelf niet heel erg mee bezig was, maar ik vond het geen probleem als zij dat wel was. Een keer mee op date geweest, erg gezellig, en toen ik thuis kwam kreeg ik een app waarin ze me een "zondaar" noemde, en dat ik haar geloof belachelijk had gemaakt. Reageren lukte niet meer, want ik was daarna meteen geblokkeerd :')

Neemt niet weg dat er ook leuke gesprekken en dates uit matches zijn voort gekomen, maar ik ben er ook een stel tegengekomen die precies aansluiten op wat jij hier schetst.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193828241
Wat ik bij Paiq ook heel irritant vind, is dat de vrouwen daar ook erg fan zijn van de blokkeerfunctie op whatsapp. En dan het liefst nadat ze een smerige sneer hebben gemaakt, die nergens op slaat en waarop je eigenlijk nog wel zou willen reageren. Maar voordat je dat kan doen hebben ze je al laf geblokt :r

En maar klagen dat ze al 5 jaar single zijn en er geen leuke mannen zijn...jaja...het ligt vooral niet aan hun.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2020 12:12:23 ]
pi_193828283
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:11 schreef DW457 het volgende:
Wat ik bij Paiq ook heel irritant vind, is dat de vrouwen daar ook erg fan zijn van de blokkeerfunctie op whatsapp. En dan het liefst nadat ze een smerige sneer hebben gemaakt, die nergens op slaat en waarop je eigenlijk nog wel zou willen reageren. Maar voordat je dat kan doen hebben ze je al laf geblokt :r

En maar klagen dat ze al 5 jaar single zijn en er geen leuke mannen zijn...jaja...het ligt vooral niet aan hun.
:D

Zie voorbeeld 3 in mijn post _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193828300
Paiq vond ik als vrouw zijnde juist vervelend...
De mannen waren vrijwel allemaal type grijze muis en zeer needy

Tinder heb ik al erg lang niet geprobeerd, omdat ik dacht dat het alleen voor scharrels is..
pi_193828356
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

Zie voorbeeld 3 in mijn post _O-
Oh, voorbeeld 1 heb ik ook gehad! En toen ging haar paard dood en verveeld ze zich helemaal kapot en moest ik haar maar gaan vermaken. Uitgelegd dat ik Postbode Siemen niet ben en dat contact is doodgebloedt.
pi_193828486
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:11 schreef DW457 het volgende:
Wat ik bij Paiq ook heel irritant vind, is dat de vrouwen daar ook erg fan zijn van de blokkeerfunctie op whatsapp. En dan het liefst nadat ze een smerige sneer hebben gemaakt, die nergens op slaat en waarop je eigenlijk nog wel zou willen reageren. Maar voordat je dat kan doen hebben ze je al laf geblokt :r

En maar klagen dat ze al 5 jaar single zijn en er geen leuke mannen zijn...jaja...het ligt vooral niet aan hun.
Ik had een keer op Paiq een match die opzich wel leuk begon, maar tijdens het gesprek werd steeds meer duidelijk hoe zij als persoon was.

Op een gegeven moment maakte ze de opmerking dat volgens haar vooral mensen op Paiq zitten die het op Tinder niet goed doen.

Ik zei toen dat ik het inderdaad ook maar eens ergens anders wilde gaan proberen. En toen daarna werd ik meteen door haar geblokkeerd. Echt zo raar wijf :')

Het kan ook zijn dat ze m'n foto's op dat moment te zien kreeg, want ik had zelf al haar foto's unlocked met punten, dus je hebt zelf dan geen idee wanneer ze jou te zien kreeg.
pi_193828509
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik had een keer op Paiq een match die opzich wel leuk begon, maar tijdens het gesprek werd steeds meer duidelijk hoe zij als persoon was.

Op een gegeven moment maakte ze de opmerking dat volgens haar vooral mensen op Paiq zitten die het op Tinder niet goed doen.

Ik zei toen dat ik het inderdaad ook maar eens ergens anders wilde gaan proberen. En toen daarna werd ik meteen door haar geblokkeerd. Echt zo raar wijf :')

Het kan ook zijn dat ze m'n foto's op dat moment te zien kreeg, want ik had zelf al haar foto's unlocked met punten, dus je hebt zelf dan geen idee wanneer ze jou te zien kreeg.
Daar krijg je altijd een melding van, dus als je die niet hebt gekregen, was dat het niet. Maar idd,op Paiq zitten een hoop rare vrouwen. Vaak ook net even te dik en te lang single.
pi_193828569
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:34 schreef DW457 het volgende:

[..]

Daar krijg je altijd een melding van, dus als je die niet hebt gekregen, was dat het niet. Maar idd,op Paiq zitten een hoop rare vrouwen. Vaak ook net even te dik en te lang single.
Wel eens iemand als match gehad, die zij dat ze volslank was. Laten we zeggen dat ze het begrip heel breed had uitgerekt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193828589
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wel eens iemand als match gehad, die zij dat ze volslank was. Laten we zeggen dat ze het begrip heel breed had uitgerekt.
Ha, ja, herkenbaar. Ook leuk: als ze foto's van > twee jaar geleden gebruiken en maar overtuigt blijven dat ze niet zijn veranderd... Nou...daar zijn de meningen over verdeeld, zullen we maar zeggen :+
pi_193828867
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik had een keer op Paiq een match die opzich wel leuk begon, maar tijdens het gesprek werd steeds meer duidelijk hoe zij als persoon was.

Op een gegeven moment maakte ze de opmerking dat volgens haar vooral mensen op Paiq zitten die het op Tinder niet goed doen.

Ik zei toen dat ik het inderdaad ook maar eens ergens anders wilde gaan proberen. En toen daarna werd ik meteen door haar geblokkeerd. Echt zo raar wijf :')

Het kan ook zijn dat ze m'n foto's op dat moment te zien kreeg, want ik had zelf al haar foto's unlocked met punten, dus je hebt zelf dan geen idee wanneer ze jou te zien kreeg.
Ze bedoelde zichzelf dus? :? _O-
Paiq is misschien wel erger dan Badoo. _O-
pi_193828887
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ze bedoelde zichzelf dus? :? _O-
Ha, ja! Dat stukje vergeten ze vaak bij dat soort beweringen :+
pi_193828943
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ze bedoelde zichzelf dus? :? _O-
Paiq is misschien wel erger dan Badoo. _O-
Ze was constant al een beetje rare opmerkingen aan het maken. Toen ik vertelde dat ik Informatica studeerde toen ook al.

Ik vind het jammer dat er bij online dating altijd een negatief beeld hangt bij ICT'ers, want ik ben totaal niet zoals het stereotype.

Eigenlijk had ik haar zelf gewoon moeten blokkeren, maar ik was benieuwd hoe het gesprek zou eindigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')