abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193703296
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:36 schreef Yasmyn het volgende:
Nou jongens, ik ben op weg naar de date. We gaan erachter komen, zullen we maar zeggen. Ik ga 'm sowieso een kans geven en wie weet ben ik straks wel megaverliefd. :')
Het stoorde mij vooral dat ie er tijdens het appen zo geheimzinnig over deed (we hebben best lang geappt voor deze date). Hij kwam in eerste instantie over alsof ie zelf in een mooi huisje woonde, een baan had die hij leuk vindt etc. Dus ja, dat valt dan ook eventjes tegen. :W
Maar is hij ook werkloos dan?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:31:07 #27
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193703568
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:36 schreef Yasmyn het volgende:
Nou jongens, ik ben op weg naar de date. We gaan erachter komen, zullen we maar zeggen. Ik ga 'm sowieso een kans geven en wie weet ben ik straks wel megaverliefd. :')
Het stoorde mij vooral dat ie er tijdens het appen zo geheimzinnig over deed (we hebben best lang geappt voor deze date). Hij kwam in eerste instantie over alsof ie zelf in een mooi huisje woonde, een baan had die hij leuk vindt etc. Dus ja, dat valt dan ook eventjes tegen. :W
Ik snap dan serieus niet waarom je dan alsnog op date gaat.

Je wilt je toch niet ergeren voor je überhaupt op date gaat?

Is het echt zo tegenwoordig met daten ja? Dat we dat al moeten accepteren? Ik blijf dan wel single :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:04:42 #28
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193704121
Deze gesprekken hier zijn echt typisch waarom er zoveel verzuurde sloten op die apps zitten, nog voordat je iemand gezien hebt moet alles al verantwoord worden en een heel toekomstplan uitgestippeld worden :')
pi_193704723
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik lees niks over dat hij niet eerlijk was. Hij deed geheimzinnig en mevrouw trekt haar eigen conclusies.

Maar zet vooral 30jr, woon nog bij ouders in je Tinder profiel. Die eerlijkheid zal vast gewaardeerd worden.
:D

Nouja ik ken ze ook wel die pas op 30 weggaan bij paps en mams, wel een tikje laat hoor... Damn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193704774
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom terecht? Waarom zou iemand niet liever iets irl delen/bespreken dan via online chat??
Als je het online bespreekt is de kans groot dat je direct geghost/blockt wordt.
pi_193708278
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hier moet je in elk geval 3/4 jaar ingeschreven zijn om káns te maken op een huurwoning.....misschien heeft hij eerst prioriteit gegeven aan andere zaken?
Met een fatsoenlijke baan kun je beter gaan voor een koopwoning... is EN goedkoper EN zit geen tig jaar wachtlijst op.
En lange termijn ook nog eens financieel aantrekkelijker
pi_193708291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:14 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar is hij ook werkloos dan?
Hij is Middelbare school leraar.. dus nee.

En even gekeken gister toevallig
De gemiddelde Middelbare school leraar verdient met een beetje mazzel na 5 jaar 1,5x modaal.

Dus dan moet een eigen huis gewoon kunnen.
Kan hij alsnog redenen hebben thuis te wonen natuurlijk.

Maar geld zou het excuus niet hoeven te zijn.
pi_193708321
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
Deze gesprekken hier zijn echt typisch waarom er zoveel verzuurde sloten op die apps zitten, nog voordat je iemand gezien hebt moet alles al verantwoord worden en een heel toekomstplan uitgestippeld worden :')
Nou ik ben nog een 10 jaar ouder.
En ook daar heb je mensen die gewoon thuis wonen...
heb daar ook weleens echt mee doorgepraat...
maar puntje bij paaltje willen ze dan wel meteen bij je intrekken.

Dat geeft mij dan toch het unheimische gevoel... dat ze niet van plan zijn ooit zelfstandig te wonen.
En dan rijst dus de vraag of ze het wel zouden kunnen.. of dat je er een gewoon kind bij in huis haalt dat niet zelf kan koken en wassen.
Verder doorvragen blijkt dan vaak dat ze ook nooit echt een langdurige relatie hebben gehad.

Ee zitten er ook bij die na de breakup weer bij hun ouders zijn gaan wonen omdat ze ineens op straat stonden en die wel gewoon op zoek zijn naar een eigen plek.

Dat komt echt heel anders over :)
Vaak merk je dat gewoon al in de rest van het gesprek.

En ik heb al een 12-jarige in huis...
ik hoef geen vent die na 5 maanden tot de conclusie komt dat verantwoordelijkheid nemen toch wel echt lastig is.
Dan neem ik liever zelf iets eerder mijn verantwoordelijkheid want die gaat iets verder dan enkel mijn gevoel.
Dat is misschien oneerlijk... maar mijn leven gaat boven de date.

Gaat niet om het hebben van een toekomstplan.. gaat er om dat ze daadwerkelijk vooruit willen en niet op hun plek blijven vegeteren tot iemand ze vooruit tilt.
pi_193708364
@Yasmyn Ik kwam eigenlijk kijken hoe je date was :)

Hij was niet zo slecht dat je hier meteen kwam uithuilen in ieder geval :)
pi_193708676
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:09 schreef Uhmmpie het volgende:
@:yasmyn Ik kwam eigenlijk kijken hoe je date was :)

Hij was niet zo slecht dat je hier meteen kwam uithuilen in ieder geval :)
Ze zit bij schoonmams en paps aan de ontbijttafel :D
pi_193708709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ze zit bij schoonmams en paps aan de ontbijttafel :D
Ze is meteen ingetrokken? :D
  zaterdag 20 juni 2020 @ 10:18:44 #37
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193709143
Nou, de date was op zich prima. Ik vond het wel gezellig en ik was niet al te vroeg thuis. Gelukkig geen ontbijt met de schoonouders en of er echt een vervolgdate komt, heb ik misschien een beetje open gelaten. Dat ligt eigenlijk niet aan het feit dat hij thuiswonend is, want dat was zelf ook niet helemaal hoe hij het voor zich zag. Hij is gewoon bang om het in z’n eentje te doen. Hij wil liever samen met een vriendin iets huren/kopen en voor nu als een gek aan het sparen.

De klik op het andere vlak is voor mij nog wat twijfelachtig. Ik voel nog geen kriebels of iets dat daar op lijkt 😅
  zaterdag 20 juni 2020 @ 10:46:29 #38
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_193709476
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 10:18 schreef Yasmyn het volgende:
Nou, de date was op zich prima. Ik vond het wel gezellig en ik was niet al te vroeg thuis. Gelukkig geen ontbijt met de schoonouders en of er echt een vervolgdate komt, heb ik misschien een beetje open gelaten. Dat ligt eigenlijk niet aan het feit dat hij thuiswonend is, want dat was zelf ook niet helemaal hoe hij het voor zich zag. Hij is gewoon bang om het in z’n eentje te doen. Hij wil liever samen met een vriendin iets huren/kopen en voor nu als een gek aan het sparen.

De klik op het andere vlak is voor mij nog wat twijfelachtig. Ik voel nog geen kriebels of iets dat daar op lijkt 😅
Voor wat betreft het laatste: niet helemaal blind staren daar op. Dat kan groeien en dus ook later komen. Geef het een kans als de rest wel goed zit. Misschien komt dat pas na het eerste intieme contact. Ik lees vaker dat mensen het al afketsen omdat er geen romantische klik is na date 1. Het wow-effect is leuk, maar komt eerder in films gelijk bij de eerste ontmoeting dan in het echt 😅.

Vind het wel een red flag dat hij "bang is om het in zn eentje te doen". Zometeen heb je een afhankelijk type om je heen. Claimend misschien wel.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_193709687
quote:

Mja ik heb die zelden meteen na de eerste date.. dus wat dat betreft geen wijze woorden hier.

Snap zn gedachtengang mbt alleen is erg spannend wel overigens.
Alleen voel ik me daar met 40+ dan wel iets te oud voor dat argument.

Hadden het er net op de bank over...
optie is natuurlijk dat het een zekere drang naar perfectie is om het niet alleen te willen.
Eigenlijk beetje ouderwets en degelijk dus dan.
pi_193710271
quote:

Bang om in je eentje te wonen vind ik toch wel een red flag, tenzij je van (veel) aanhankelijkheid/afhankelijkheid houdt. Maar het ligt er ook aan wat zijn rol thuis is. Als hij regelmatig kookt, zelf wast en in ieder geval zijn eigen zooi opruimt, dan vind ik het weer een ander verhaal, maar de kans is groot dat zijn ouders het meeste doen. Dat betekent dan ook dat de kans groot is dat hij dat zelf niet wil of kan doen.
pi_193711051
Niet alleen durven wonen is inderdaad echt een red flag. In dat geval snap ik het wel als iemand daar op afknapt.
pi_193713026
Als je met 30 nog geen behoefte hebt gehad aan onafhankelijkheid/zelfstandigheid als man, gaat het zo goed als zeker ook nooit meer komen. En eh, een beetje ouder stimuleert dat toch ook nog gewoon? Die willen op een gegeven moment toch ook weer eens een huis zonder kinderen. Maar het zal allemaal wel erg comfortabel zijn thuis en hij zal lekker gepamperd worden de hele dag.

Je moet er maar naar op zoek zijn als vrouw: man/30 met nul levenservaring.

[ Bericht 0% gewijzigd door Modus op 20-06-2020 20:30:26 ]
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:59:22 #43
491417 Yasmyn
pi_193715380
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik heb die zelden meteen na de eerste date.. dus wat dat betreft geen wijze woorden hier.

Snap zn gedachtengang mbt alleen is erg spannend wel overigens.
Alleen voel ik me daar met 40+ dan wel iets te oud voor dat argument.

Hadden het er net op de bank over...
optie is natuurlijk dat het een zekere drang naar perfectie is om het niet alleen te willen.
Eigenlijk beetje ouderwets en degelijk dus dan.
Zelfs ik voel me daar ook te oud voor eigenlijk en dat vind ik dan ook eigenlijk voor hem.
Ik heb hem al min of meer laten weten dat ik het hier eigenlijk bij wilde laten, maar zoals ik al een beetje vreesde, vind hij dat onbegrijpelijk. Meneer had al een paar datums waarop een tweede date, waaronder vanavond, wat hem betreft kon plaatsvinden :X
Ik ga hem verder niet ghosten, want het is best een lieve jongen, maar het mag allemaal net even wat concreter en ambitieuzer. Hij heeft best veel leuke kanten verder, dus absoluut geen hopeloos geval :P
pi_193715423
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:59 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Zelfs ik voel me daar ook te oud voor eigenlijk en dat vind ik dan ook eigenlijk voor hem.
Ik heb hem al min of meer laten weten dat ik het hier eigenlijk bij wilde laten, maar zoals ik al een beetje vreesde, vind hij dat onbegrijpelijk. Meneer had al een paar datums waarop een tweede date, waaronder vanavond, wat hem betreft kon plaatsvinden :X
Ik ga hem verder niet ghosten, want het is best een lieve jongen, maar het mag allemaal net even wat concreter en ambitieuzer. Hij heeft best veel leuke kanten verder, dus absoluut geen hopeloos geval :P
Had hij ook al suggesties voor babynamen?
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:03:33 #45
491417 Yasmyn
pi_193715453
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Had hij ook al suggesties voor babynamen?
Wie heeft dat niet? Zelfs ik bedenk die regelmatig ;)
pi_193715471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:59 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Nou, geef die feedback dan aan hem, dan kan die het een plekje geven i.p.v. dat die onzeker wordt van je wazigheid.

Je klinkt wel een beetje verwaand zo hoor, Bitterbal, wat breng jij aan tafel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193715474
-dat doen we niet-

[ Bericht 48% gewijzigd door Lenny77 op 20-06-2020 21:32:47 ]
pi_193715488
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:03 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Wie heeft dat niet? Zelfs ik bedenk die regelmatig ;)
Ik zou 'm Kapotje noemen :X

Ik zou die tweede date maar niet te snel doen, laat het even bezinken en kijk of hij niet craycray gaat doen nu.
pi_193715501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, geef die feedback dan aan hem, dan kan die het een plekje geven i.p.v. dat die onzeker wordt van je wazigheid.

Je klinkt wel een beetje verwaand zo hoor, Bitterbal, wat breng jij aan tafel?
Bitterbal valt op foute mediterane kerels
pi_193715513
-nee dus-

[ Bericht 97% gewijzigd door Lenny77 op 20-06-2020 21:40:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')