Maar is hij ook werkloos dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:36 schreef Yasmyn het volgende:
Nou jongens, ik ben op weg naar de date. We gaan erachter komen, zullen we maar zeggen. Ik ga 'm sowieso een kans geven en wie weet ben ik straks wel megaverliefd.![]()
Het stoorde mij vooral dat ie er tijdens het appen zo geheimzinnig over deed (we hebben best lang geappt voor deze date). Hij kwam in eerste instantie over alsof ie zelf in een mooi huisje woonde, een baan had die hij leuk vindt etc. Dus ja, dat valt dan ook eventjes tegen.
Ik snap dan serieus niet waarom je dan alsnog op date gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:36 schreef Yasmyn het volgende:
Nou jongens, ik ben op weg naar de date. We gaan erachter komen, zullen we maar zeggen. Ik ga 'm sowieso een kans geven en wie weet ben ik straks wel megaverliefd.![]()
Het stoorde mij vooral dat ie er tijdens het appen zo geheimzinnig over deed (we hebben best lang geappt voor deze date). Hij kwam in eerste instantie over alsof ie zelf in een mooi huisje woonde, een baan had die hij leuk vindt etc. Dus ja, dat valt dan ook eventjes tegen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lees niks over dat hij niet eerlijk was. Hij deed geheimzinnig en mevrouw trekt haar eigen conclusies.
Maar zet vooral 30jr, woon nog bij ouders in je Tinder profiel. Die eerlijkheid zal vast gewaardeerd worden.
Als je het online bespreekt is de kans groot dat je direct geghost/blockt wordt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom terecht? Waarom zou iemand niet liever iets irl delen/bespreken dan via online chat??
Met een fatsoenlijke baan kun je beter gaan voor een koopwoning... is EN goedkoper EN zit geen tig jaar wachtlijst op.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier moet je in elk geval 3/4 jaar ingeschreven zijn om káns te maken op een huurwoning.....misschien heeft hij eerst prioriteit gegeven aan andere zaken?
Hij is Middelbare school leraar.. dus nee.quote:
Nou ik ben nog een 10 jaar ouder.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
Deze gesprekken hier zijn echt typisch waarom er zoveel verzuurde sloten op die apps zitten, nog voordat je iemand gezien hebt moet alles al verantwoord worden en een heel toekomstplan uitgestippeld worden
Ze zit bij schoonmams en paps aan de ontbijttafelquote:Op zaterdag 20 juni 2020 08:09 schreef Uhmmpie het volgende:
@:yasmyn Ik kwam eigenlijk kijken hoe je date was
Hij was niet zo slecht dat je hier meteen kwam uithuilen in ieder geval
Ze is meteen ingetrokken?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze zit bij schoonmams en paps aan de ontbijttafel
Voor wat betreft het laatste: niet helemaal blind staren daar op. Dat kan groeien en dus ook later komen. Geef het een kans als de rest wel goed zit. Misschien komt dat pas na het eerste intieme contact. Ik lees vaker dat mensen het al afketsen omdat er geen romantische klik is na date 1. Het wow-effect is leuk, maar komt eerder in films gelijk bij de eerste ontmoeting dan in het echt 😅.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:18 schreef Yasmyn het volgende:
Nou, de date was op zich prima. Ik vond het wel gezellig en ik was niet al te vroeg thuis. Gelukkig geen ontbijt met de schoonouders en of er echt een vervolgdate komt, heb ik misschien een beetje open gelaten. Dat ligt eigenlijk niet aan het feit dat hij thuiswonend is, want dat was zelf ook niet helemaal hoe hij het voor zich zag. Hij is gewoon bang om het in z’n eentje te doen. Hij wil liever samen met een vriendin iets huren/kopen en voor nu als een gek aan het sparen.
De klik op het andere vlak is voor mij nog wat twijfelachtig. Ik voel nog geen kriebels of iets dat daar op lijkt 😅
Mja ik heb die zelden meteen na de eerste date.. dus wat dat betreft geen wijze woorden hier.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:18 schreef Yasmyn het volgende:
Nou, de date was op zich prima. Ik vond het wel gezellig en ik was niet al te vroeg thuis. Gelukkig geen ontbijt met de schoonouders en of er echt een vervolgdate komt, heb ik misschien een beetje open gelaten. Dat ligt eigenlijk niet aan het feit dat hij thuiswonend is, want dat was zelf ook niet helemaal hoe hij het voor zich zag. Hij is gewoon bang om het in z’n eentje te doen. Hij wil liever samen met een vriendin iets huren/kopen en voor nu als een gek aan het sparen.
De klik op het andere vlak is voor mij nog wat twijfelachtig. Ik voel nog geen kriebels of iets dat daar op lijkt 😅
Bang om in je eentje te wonen vind ik toch wel een red flag, tenzij je van (veel) aanhankelijkheid/afhankelijkheid houdt. Maar het ligt er ook aan wat zijn rol thuis is. Als hij regelmatig kookt, zelf wast en in ieder geval zijn eigen zooi opruimt, dan vind ik het weer een ander verhaal, maar de kans is groot dat zijn ouders het meeste doen. Dat betekent dan ook dat de kans groot is dat hij dat zelf niet wil of kan doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:18 schreef Yasmyn het volgende:
Zelfs ik voel me daar ook te oud voor eigenlijk en dat vind ik dan ook eigenlijk voor hem.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik heb die zelden meteen na de eerste date.. dus wat dat betreft geen wijze woorden hier.
Snap zn gedachtengang mbt alleen is erg spannend wel overigens.
Alleen voel ik me daar met 40+ dan wel iets te oud voor dat argument.
Hadden het er net op de bank over...
optie is natuurlijk dat het een zekere drang naar perfectie is om het niet alleen te willen.
Eigenlijk beetje ouderwets en degelijk dus dan.
Had hij ook al suggesties voor babynamen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:59 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Zelfs ik voel me daar ook te oud voor eigenlijk en dat vind ik dan ook eigenlijk voor hem.
Ik heb hem al min of meer laten weten dat ik het hier eigenlijk bij wilde laten, maar zoals ik al een beetje vreesde, vind hij dat onbegrijpelijk. Meneer had al een paar datums waarop een tweede date, waaronder vanavond, wat hem betreft kon plaatsvinden![]()
Ik ga hem verder niet ghosten, want het is best een lieve jongen, maar het mag allemaal net even wat concreter en ambitieuzer. Hij heeft best veel leuke kanten verder, dus absoluut geen hopeloos geval![]()
Wie heeft dat niet? Zelfs ik bedenk die regelmatigquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had hij ook al suggesties voor babynamen?
Nou, geef die feedback dan aan hem, dan kan die het een plekje geven i.p.v. dat die onzeker wordt van je wazigheid.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:59 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Zelfs ik voel me daar ook te oud voor eigenlijk en dat vind ik dan ook eigenlijk voor hem.
Ik heb hem al min of meer laten weten dat ik het hier eigenlijk bij wilde laten, maar zoals ik al een beetje vreesde, vind hij dat onbegrijpelijk. Meneer had al een paar datums waarop een tweede date, waaronder vanavond, wat hem betreft kon plaatsvinden![]()
Ik ga hem verder niet ghosten, want het is best een lieve jongen, maar het mag allemaal net even wat concreter en ambitieuzer. Hij heeft best veel leuke kanten verder, dus absoluut geen hopeloos geval![]()
Ik zou 'm Kapotje noemenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:03 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Wie heeft dat niet? Zelfs ik bedenk die regelmatig
Bitterbal valt op foute mediterane kerelsquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou, geef die feedback dan aan hem, dan kan die het een plekje geven i.p.v. dat die onzeker wordt van je wazigheid.
Je klinkt wel een beetje verwaand zo hoor, Bitterbal, wat breng jij aan tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |