Dat ben ik zeker. Geen idee of Utrecht dat is, maar ik ga ook vrij regelmatig naar Amsterdam, een beetje mijn tweede werkplek. Dus daar date ik ook regelmatigquote:Op maandag 22 juni 2020 17:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ah leuk, ben jij alweer een beetje in de date-modus? Utrecht schijnt wel een beetje het date-paradijs te zijn.
Leuk hoor! Wat is je leeftijd ongeveer?quote:Op maandag 22 juni 2020 17:20 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker. Geen idee of Utrecht dat is, maar ik ga ook vrij regelmatig naar Amsterdam, een beetje mijn tweede werkplek. Dus daar date ik ook regelmatig
Ik gok ergens van jouw leeftijd. Een perfecte match op basis van posts en leeftijd. Ik stel voor dat jullie samen daten? <3quote:Op maandag 22 juni 2020 17:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Leuk hoor! Wat is je leeftijd ongeveer?
quote:Op maandag 22 juni 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik gok ergens van jouw leeftijd. Een perfecte match op basis van posts en leeftijd. Ik stel voor dat jullie samen daten? <3
Er bestaat ook iets daar tussen in. Niet alle mannen zitten op verwende prinsjes te wachten (al denken ze zelf dat ze alles kunnen krijgen en iedereen op hen zit te wachten).quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik gok ergens van jouw leeftijd. Een perfecte match op basis van posts en leeftijd. Ik stel voor dat jullie samen daten? <3
Ik heb een leuke snoet,zeg nergens dat ik een model ben. Maar ik kan wel objectief oordelen. Als mannen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem. Ik wil juist een man die zichzelf ook leuk vindt.quote:Op maandag 22 juni 2020 21:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Er bestaat ook iets daar tussen in. Niet alle mannen zitten op verwende prinsjes te wachten (al denken ze zelf dat ze alles kunnen krijgen en iedereen op hen zit te wachten).
Ik heb ze zelf een paar x meegemaakt en die vouwen zijn best vermoeiend. Maar goed, doe ermee wat je wilt. Maar dan weet je dat er ook mannen zijn die ook afknappen op dat gedrag.
bestaan die?quote:Op maandag 22 juni 2020 23:28 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik heb een leuke snoet,zeg nergens dat ik een model ben. Maar ik kan wel objectief oordelen. Als mannen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem. Ik wil juist een man die zichzelf ook leuk vindt.
Vind het ergens wel wat hebben als een vrouw dat over zichzelf zegt.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:28 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik heb een leuke snoet,zeg nergens dat ik een model ben. Maar ik kan wel objectief oordelen. Als mannen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem. Ik wil juist een man die zichzelf ook leuk vindt.
Picsquote:Op maandag 22 juni 2020 23:28 schreef AgentS het volgende:
[..]
Leuk =/= narcist. Ik ben niet de knapste of slimste, maar ook niet dom of lelijk.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:34 schreef Plots het volgende:
[..]
Ja, narcisten genoeg tegenwoordig. Kijk maar op sociale media.
Toch mag een beetje eigendunk best wel... dat is niet automatisch arrogant.quote:Op maandag 22 juni 2020 21:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Er bestaat ook iets daar tussen in. Niet alle mannen zitten op verwende prinsjes te wachten (al denken ze zelf dat ze alles kunnen krijgen en iedereen op hen zit te wachten).
Ik heb ze zelf een paar x meegemaakt en die vouwen zijn best vermoeiend. Maar goed, doe ermee wat je wilt. Maar dan weet je dat er ook mannen zijn die ook afknappen op dat gedrag.
Daar ging jij toch zo goed op, onzekere vrouwenquote:Op maandag 22 juni 2020 23:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind het ergens wel wat hebben als een vrouw dat over zichzelf zegt.Zoveel vrouwen die onzeker zijn over hun uiterlijk tegenwoordig.
Oh, nou ... dankjewel.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:48 schreef Faxie het volgende:
Als je in Utrecht geen succes hebt kun je er beter maar gewoon helemaal mee ophouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |