Maar ik kan mijn postcode niet invoeren, of moet ik gewoon een Belgische uitzoeken?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je moet wel een account aanmaken op de site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all things seem to end, the future still remains..
Ik zat echt elke keer te kijken op dat balkje van hoe ver die is van 'omg hij is nog lang niet klaar'quote:Op zondag 21 maart 2021 22:54 schreef Cee het volgende:
Ik heb minstens drie weken nodig om deze aflevering te verwerken. Minstens.
Na de eerste opdracht voelde het al of ik een heel seizoen aan spanning en opbouw en adrenaline door me heen heb laten jassen, en dat was pas de helft van de aflevering.
Toeme, wat goed.
Voor de toekomst/andere mensen die lezen met hetzelfde probleem: Je Nederlandse postcode zonder letters voldoet (alleen de 4 cijfers pakt 'ie als Vlaamse) of een random Vlaamse typen, bijv. 2000 voor Antwerpen.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar ik kan mijn postcode niet invoeren, of moet ik gewoon een Belgische uitzoeken?
edit: laat maar, ik had al een account. toch bedankt.
Na de eerste opdracht appte ik al “WAUW wat een bazenaflevering was het!”, denkende dat de aftiteling zo wel zou komen.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zat echt elke keer te kijken op dat balkje van hoe ver die is van 'omg hij is nog lang niet klaar'80 minuten aan aflevering
We kregen eigenlijk gewoon 2 afleveringen in 1quote:Op zondag 21 maart 2021 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Na de eerste opdracht appte ik al “WAUW wat een bazenaflevering was het!”, denkende dat de aftiteling zo wel zou komen.
Voel me net weer als toen ik jonger was en een enge film had gekeken en daar helemaal van onder de indruk was, m’n wangen gloeien nog na.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit was spannender dan heel het seizoen Nederland bij elkaar
Ik moet morgen vroeg op, maar kan eigenlijk nog niet slapen van de spanning![]()
Gaat nog lastig worden voor de prono. Telt het nu wel of niet mee.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:12 schreef Moira het volgende:
[..]
We kregen eigenlijk gewoon 2 afleveringen in 1![]()
Wat ik hier trouwens ook wel geniaal aan vind, is die 'mini-test' met 5 vragen over de mol.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:05 schreef Moira het volgende:
Oooooh my goooodZo tof dat ze die mogelijkheid erin hebben gehouden dat Noah toch de mol is. Ik kijk er zo naar uit om die ontmoeting 3 weken voor vertrek te zien in de 9e aflevering
"Kun je beschrijven wat je ziet?"quote:Op zondag 21 maart 2021 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Trouwens ook paar keer hardop gelachen, axolotlgenot.
Heb het idd al ff bij Rockfire opgegooid, mijn eerste ingeving zegt zowel 'Jens' als 'niemand' meetellen. Deze aflevering was hij namelijk een afvaller. Of hij later terug komt maakt dan niet zo veel uit want dan kan hij best weer een volgende aflevering opnieuw de afvaller zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gaat nog lastig worden voor de prono. Telt het nu wel of niet mee.
Zo mooi ditquote:Op zondag 21 maart 2021 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Kun je beschrijven wat je ziet?"
...
...
"Mais?".
ditquote:Op zondag 21 maart 2021 23:16 schreef noodgang het volgende:
Wat een toffe aflevering weer. Het contrast met WIDM wordt steeds groter
Belgen
ik snap het al helemaal niet sinds 2016, juist nu ze weer inspiratie van de Belgen kunnen oppikkenquote:Op zondag 21 maart 2021 23:18 schreef Koen66 het volgende:
ik snap serieus niet waarom we hiertoe in NL niet (meer) in staat zijn iets dergelijks te maken
quote:Op zondag 21 maart 2021 20:59 schreef Yaku het volgende:
Die was leuk ja. Toffe eerste aflevering, leuke groep ook. Hopelijk komt er nog wel wat spanning in de groep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Idd! Ook mooi hoe ze dat een beetje zo hebben ingeleid, dat je idd dan tot de conclusie komt dat het dus niet Noah kon zijn. En dat al een beetje teaseden gedurende de afleveringquote:Op zondag 21 maart 2021 23:19 schreef Japepk het volgende:
Wauw! De twist aan het einde zet álles uiteindelijk weer in perspectief! Eerst vond ik het weliswaar mooi in beeld gebracht, maar nog redelijk recht-toe, recht-aan voor de Mol. Die éne scène maakte vervolgens alles weer goed, wat een bazen
Tja, bewuste keuze. WIDM wil de nationale zaterdagavondgebeurtenis voor het hele gezin zijn. En dat is ze vrij aardig gelukt. Helaas is dat wel ten koste gegaan van het spel, want het moet ook leuk zijn voor kinderen.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:18 schreef Koen66 het volgende:
ik snap serieus niet waarom we hiertoe in NL niet (meer) in staat zijn iets dergelijks te maken
Eeuwig zonde.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, bewuste keuze. WIDM wil de nationale zaterdagavondgebeurtenis voor het hele gezin zijn. En dat is ze vrij aardig gelukt. Helaas is dat wel ten koste gegaan van het spel, want het moet ook leuk zijn voor kinderen.
Misschien volgend jaar de Belgische producenten inhuren (en de semi-BNers eruit flikkeren)quote:Op zondag 21 maart 2021 23:19 schreef Moira het volgende:
[..]
ik snap het al helemaal niet sinds 2016, juist nu ze weer inspiratie van de Belgen kunnen oppikken
maar dit vinden kinderen toch geheid ook tofquote:Op zondag 21 maart 2021 23:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, bewuste keuze. WIDM wil de nationale zaterdagavondgebeurtenis voor het hele gezin zijn. En dat is ze vrij aardig gelukt. Helaas is dat wel ten koste gegaan van het spel, want het moet ook leuk zijn voor kinderen.
Als de Nederlanders al advies aan de Belgische producenten zouden vragen, zou het eerste advies dat ze geven wss zijn dat je de serie niet op 'hun manier' kan maken als je bekende figuren gebruikt. Dat moet gewoon met onbekenden. En ik denk niet dat ze dat gaan doenquote:Op zondag 21 maart 2021 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar de Belgische producenten inhuren (en de semi-BNers eruit flikkeren)
weet niet hoe het met semi bekende Vlamingen zit, maar de semin-BNers zijn veel teveel bezig met hun carriere ipv het spel te spelenquote:Op zondag 21 maart 2021 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar de Belgische producenten inhuren (en de semi-BNers eruit flikkeren)
Als jullie dit besluiten heb ik mijn mij eerste punten al binnenquote:Op zondag 21 maart 2021 23:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Heb het idd al ff bij Rockfire opgegooid, mijn eerste ingeving zegt zowel 'Jens' als 'niemand' meetellen. Deze aflevering was hij namelijk een afvaller. Of hij later terug komt maakt dan niet zo veel uit want dan kan hij best weer een volgende aflevering opnieuw de afvaller zijn.
quote:Op zondag 21 maart 2021 23:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als jullie dit besluiten heb ik mijn mij eerste punten al binnen![]()
(niet dat ik het daarom vroeg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Jaa ik kwam er niet op, ik dacht de hele tijd op wie lijkt ie nou...quote:Op zondag 21 maart 2021 23:01 schreef Cee het volgende:
En Sven móet wel het long lost tweelingbroertje van Sergio Herman zijn, toch?
Dat maisveld was echt oorlogsgebied op een gegeven moment, echt heel tof in beeld gebracht.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:23 schreef Japepk het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ze alles zo 'luguber' in beeld blijven brengen. Die stig-figuren, die kamers in dat kasteel, de scène in de maïs aan het eind; ik vond het best griezelig, waar dat vaker wat luchtiger is bij de Mol.
quote:Op zondag 21 maart 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Sterker nog: ik heb ergens eens een reactie gelezen van die regisseur van de NL-versie, waarin hij zelfs durft te stellen dat de Belgen zowat zouden afkijken van de NL-versie. Lol, ze mogen hier de veters van Gilles De Coster nog niet strikken qua niveauquote:Op zondag 21 maart 2021 23:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Als de Nederlanders al advies aan de Belgische producenten zouden vragen, zou het eerste advies dat ze geven wss zijn dat je de serie niet op 'hun manier' kan maken als je bekende figuren gebruikt. Dat moet gewoon met onbekenden. En ik denk niet dat ze dat gaan doen![]()
Dat is er volgens mij niet dit jaar.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wuuuut ik dacht dat ze dat wel introduceerden?quote:Op zondag 21 maart 2021 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is er volgens mij niet dit jaar.
Dat kan de algehele stijl van dit seizoen weleens zijn, ja. Vorig jaar was het heel filmisch, met die indrukwekkende droneshots. Nu kan het (ook mede dankzij het land) best zo zijn dat ze gaan voor de meer mystieke, lugubere kant.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:23 schreef Japepk het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ze alles zo 'luguber' in beeld blijven brengen. Die stig-figuren, die kamers in dat kasteel, de scène in de maïs aan het eind; ik vond het best griezelig, waar dat vaker wat luchtiger is bij de Mol.
Staat iig niet in de programmering, of ik moet het over het hoofd zien.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:28 schreef Moira het volgende:
[..]
wuuuut ik dacht dat ze dat wel introduceerden?
Geniaal ditquote:
Ik zie het jaquote:Op zondag 21 maart 2021 23:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat iig niet in de programmering, of ik moet het over het hoofd zien.
Dat was stukgaan jaquote:
die kop erbij iddquote:Op zondag 21 maart 2021 23:36 schreef Moira het volgende:
Die knuffelopdracht en groepsknuffel juist als Sven heeft aangegeven daar zo'n hekel aan te hebben is ook mooi
Dat is sowieso het geval. Er zijn twee mollen ingewerkt, terwijl er maar eentje in het programma zit.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:41 schreef Moira het volgende:
Trouwens, mocht de aanvallers-mol niet Noah zijn en het dus niet hebben gehaald, dan zit er nu dus iemand in Vlaanderen van wie niemand het bestaan weet maar die wel alle opdrachten van dit seizoen kentAangezien die net zo goed van tevoren ingewerkt moet zijn toch voor het geval 'ie het redt
Ze hebben natuurlijk wel in een eerder jaar aangetoond dat je een mol prima kunt briefen tijdens de reisquote:Op zondag 21 maart 2021 23:41 schreef Moira het volgende:
Trouwens, mocht de aanvallers-mol niet Noah zijn en het dus niet hebben gehaald, dan zit er nu dus iemand in Vlaanderen van wie niemand het bestaan weet maar die wel alle opdrachten van dit seizoen kentAangezien die net zo goed van tevoren ingewerkt moet zijn toch voor het geval 'ie het redt
Wou 'm idd net editten, anders is het Jens die alles weet en thuiszitquote:Op zondag 21 maart 2021 23:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is sowieso het geval. Er zijn twee mollen ingewerkt, terwijl er maar eentje in het programma zit.
Da's zoquote:Op zondag 21 maart 2021 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk wel in een eerder jaar aangetoond dat je een mol prima kunt briefen tijdens de reis.
Als hij de mol wel is dan zit Jens nu thuis met voorkennis van alle opdrachten.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:41 schreef Moira het volgende:
Oef, ja... Ik wil niet weten hoeveel geld diegene dan kwijt zou zijn moest die het onverhoopt verklappen aan iemandquote:Op zondag 21 maart 2021 23:41 schreef Moira het volgende:
Dit heb ik ook, zit een uur later nogmaals het topic na te lezenquote:Op zondag 21 maart 2021 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Dé EINDBAZEN. Dit is hoe je een geinig spelletje verheft naar kwaliteits-tvHoe ze in één aflevering het hele Nederlandse seizoen alweer laten vergeten is fantastisch. Ik was van plan om gelijk na het kijken van de uitzending te gaan slapen rond 23:15 maar dat kan ik niet want door dit spelletje verhoogt je adrenaline-level. Jeetje
Je kan wel mooi gaan betten (weet niet of er ergens geld aan te verdienen is, maar al is 't met onze bordspel-prono) aangezien je 3 weken van tevoren de andere mol al hebt gezien en dus weet wie het isquote:Op zondag 21 maart 2021 23:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oef, ja... Ik wil niet weten hoeveel geld diegene dan kwijt zou zijn moest die het onverhoopt verklappen aan iemand
SPOILER: snelle analyse opdracht 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
quote:Op zondag 21 maart 2021 23:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geniaal dit.
De #DeMol op twitter staat als altijd ook weer vol met prachtige memes.
Dan hadden ze het niet laten zien toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 23:51 schreef Maartel het volgende:
Dat einde had dus niet gewerkt als Noah aflevering 2 niet zou halen.. of niemand de auto gehaald zou hebben...
Dan was het minder van belang, maar kon t nog steeds best (of gewoon weglaten was dan ook prima)quote:Op zondag 21 maart 2021 23:51 schreef Maartel het volgende:
Dat einde had dus niet gewerkt als Noah aflevering 2 niet zou halen.. of niemand de auto gehaald zou hebben...
Nee maar ik denk wel dat dit té mooi was om niet te laten gebeuren. Al kon de Mol (mocht Noah de slechtste test hebben) bij opdracht 3 natuurlijk makkelijk zorgen dat ie door wasquote:Op zondag 21 maart 2021 23:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan hadden ze het niet laten zien toch?
quote:Op zondag 21 maart 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
nog geen oranje schermen gesignaleerd trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Waarom wordt de songtekst van dit totaal random nummer erbij gehaald? Of werd dat ergens in de aflevering afgespeeld ofzo?quote:
Volgens mij waren die alleen voor de promo, al sta ik nergens van te kijken.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
nog geen oranje schermen gesignaleerd trouwens
Dan hadden we nog de twist gehad dat één van de 10, de Mol al gezien had.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan hadden ze het niet laten zien toch?
Maar dat zou een van de 10 aanvallers zijn geweest. Niet heel relevante info als je die persoon alleen met masker op hebt gezien.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:54 schreef Japepk het volgende:
[..]
Volgens mij waren die alleen voor de promo, al sta ik nergens van te kijken.
[..]
Dan hadden we nog de twist gehad dat één van de 10, de Mol al gezien had.
Snap ik ook niet zo goed. Wel waren er meerdere andere David Bowie-nummers te horen. O.a. pianoversie van Life on Mars en Helden, een bestaande Duitse vertaling van Heroes.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom wordt de songtekst van dit totaal random nummer erbij gehaald? Of werd dat ergens in de aflevering afgespeeld ofzo?
Dacht ik ook gelijk aan. Wie vond nu eigenlijk de naam van Noah? Al denk ik dat dat te gemakkelijk isquote:Op zondag 21 maart 2021 23:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee maar ik denk wel dat dit té mooi was om niet te laten gebeuren. Al kon de Mol (mocht Noah de slechtste test hebben) bij opdracht 3 natuurlijk makkelijk zorgen dat ie door was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |