Maar ik kan mijn postcode niet invoeren, of moet ik gewoon een Belgische uitzoeken?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je moet wel een account aanmaken op de site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all things seem to end, the future still remains..
Ik zat echt elke keer te kijken op dat balkje van hoe ver die is van 'omg hij is nog lang niet klaar'quote:Op zondag 21 maart 2021 22:54 schreef Cee het volgende:
Ik heb minstens drie weken nodig om deze aflevering te verwerken. Minstens.
Na de eerste opdracht voelde het al of ik een heel seizoen aan spanning en opbouw en adrenaline door me heen heb laten jassen, en dat was pas de helft van de aflevering.
Toeme, wat goed.
Voor de toekomst/andere mensen die lezen met hetzelfde probleem: Je Nederlandse postcode zonder letters voldoet (alleen de 4 cijfers pakt 'ie als Vlaamse) of een random Vlaamse typen, bijv. 2000 voor Antwerpen.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar ik kan mijn postcode niet invoeren, of moet ik gewoon een Belgische uitzoeken?
edit: laat maar, ik had al een account. toch bedankt.
Na de eerste opdracht appte ik al “WAUW wat een bazenaflevering was het!”, denkende dat de aftiteling zo wel zou komen.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zat echt elke keer te kijken op dat balkje van hoe ver die is van 'omg hij is nog lang niet klaar'80 minuten aan aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |