SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Jaa ik kwam er niet op, ik dacht de hele tijd op wie lijkt ie nou...quote:Op zondag 21 maart 2021 23:01 schreef Cee het volgende:
En Sven móet wel het long lost tweelingbroertje van Sergio Herman zijn, toch?
Dat maisveld was echt oorlogsgebied op een gegeven moment, echt heel tof in beeld gebracht.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:23 schreef Japepk het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ze alles zo 'luguber' in beeld blijven brengen. Die stig-figuren, die kamers in dat kasteel, de scène in de maïs aan het eind; ik vond het best griezelig, waar dat vaker wat luchtiger is bij de Mol.
quote:Op zondag 21 maart 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Sterker nog: ik heb ergens eens een reactie gelezen van die regisseur van de NL-versie, waarin hij zelfs durft te stellen dat de Belgen zowat zouden afkijken van de NL-versie. Lol, ze mogen hier de veters van Gilles De Coster nog niet strikken qua niveauquote:Op zondag 21 maart 2021 23:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Als de Nederlanders al advies aan de Belgische producenten zouden vragen, zou het eerste advies dat ze geven wss zijn dat je de serie niet op 'hun manier' kan maken als je bekende figuren gebruikt. Dat moet gewoon met onbekenden. En ik denk niet dat ze dat gaan doen![]()
Dat is er volgens mij niet dit jaar.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wuuuut ik dacht dat ze dat wel introduceerden?quote:Op zondag 21 maart 2021 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is er volgens mij niet dit jaar.
Dat kan de algehele stijl van dit seizoen weleens zijn, ja. Vorig jaar was het heel filmisch, met die indrukwekkende droneshots. Nu kan het (ook mede dankzij het land) best zo zijn dat ze gaan voor de meer mystieke, lugubere kant.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:23 schreef Japepk het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ze alles zo 'luguber' in beeld blijven brengen. Die stig-figuren, die kamers in dat kasteel, de scène in de maïs aan het eind; ik vond het best griezelig, waar dat vaker wat luchtiger is bij de Mol.
Staat iig niet in de programmering, of ik moet het over het hoofd zien.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:28 schreef Moira het volgende:
[..]
wuuuut ik dacht dat ze dat wel introduceerden?
Geniaal ditquote:
Ik zie het jaquote:Op zondag 21 maart 2021 23:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat iig niet in de programmering, of ik moet het over het hoofd zien.
Dat was stukgaan jaquote:
die kop erbij iddquote:Op zondag 21 maart 2021 23:36 schreef Moira het volgende:
Die knuffelopdracht en groepsknuffel juist als Sven heeft aangegeven daar zo'n hekel aan te hebben is ook mooi
Dat is sowieso het geval. Er zijn twee mollen ingewerkt, terwijl er maar eentje in het programma zit.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:41 schreef Moira het volgende:
Trouwens, mocht de aanvallers-mol niet Noah zijn en het dus niet hebben gehaald, dan zit er nu dus iemand in Vlaanderen van wie niemand het bestaan weet maar die wel alle opdrachten van dit seizoen kentAangezien die net zo goed van tevoren ingewerkt moet zijn toch voor het geval 'ie het redt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |