Arm persoonquote:
Moet je ook meteen denken aan het geluid wat kalkoenen produceren?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij Gobbels moet ik toch aan iets heel anders denken dan harry potter
nee aan die belgische comediantquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet je ook meteen denken aan het geluid wat kalkoenen produceren?
Jazeker, op Feesboek hèquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook voor een carrière in de propaganda
Ik weet zo niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
Maar Greda's achternaam moet dan natuurlijk ook wel verkeerd gespeld worden natuurlijk!
Moet zeker een heel fijn idee zijn!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:00 schreef Mandy040986 het volgende:
@:ato
Ja, ik heb aangegeven bij de dokter dat ik me zorgen maakte, en die komt vandaag gelukkig langs.
Officieel vanwege het vele gebruik van online bestellen in de corona tijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang? Moesten ze je meubels nog maken?De levertijd is tegenwoordig wel erg hoog, maar duurt toch geen twee maanden?
Greta Hobbels?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
Maar Greda's achternaam moet dan natuurlijk ook wel verkeerd gespeld worden natuurlijk!
Gelukkig valt het in de slaapkamer relatief mee, want aan die kant komt minder zon, maar de woonkamer is echt ergquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:25 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dramatisch he. Wij hebben nu een koelmatje besteld, kijken of het helpt om daar op te gaan liggen 's nachts . Het is eigenlijk een matje voor dieren maar WHO CARES
We hebben hier iemand nodig die moederlijk tegen jou kan doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sinds het thuiswerken is mijn goede ritme weer een beetje aan het opschuiven
Fixed.quote:
Haha, nou ja tot maximaal 1 uur vind ik nog best wel okequote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben hier iemand nodig die moederlijk tegen jou kan doen.
Dan hebben jullie geluk! Bij ons is het in beide kamers niet uit te houden als het warm isquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig valt het in de slaapkamer relatief mee, want aan die kant komt minder zon, maar de woonkamer is echt erg
Ik ging gisteren om half 11 slapen en dat vind ik echt heeeeel laatquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, nou ja tot maximaal 1 uur vind ik nog best wel oke
Omdat ik gisteren wat later at dan normaal ben ik pas tegen drieën naar bed gegaan en rond 4 uur het licht uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:25 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik ging gisteren om half 11 slapen en dat vind ik echt heeeeel laat. Nou gaat de wekker hier om 5.45, dat heeft er wel mee te maken.
Bij Philips heeft de export van wekkerradio’s naar Spanje nooit echt lekker gedraaid volgens mij.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren wat later at dan normaal ben ik pas tegen drieën naar bed gegaan en rond 4 uur het licht uit.
Het heeft er ook wel mee te maken dat de wekker hier helemaal niet gaat
Nee, wij zeker de Nederlandse kas nog een beetje verder spekken met geld dat uiteindelijk toch weer via steunpakketten naar Spanje moet?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Philips heeft de export van wekkerradio’s naar Spanje nooit echt lekker gedraaid volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |