Laat ze het maar opnieuw indienen met realistische inschatting en plan voor afstandquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niemand die beweert dat er niet genoeg is om tegen te demonstreren hoor, maar demonstreer dan ook en maak er geen festival van. Dan had er niks verboden geweest.
En tussendoor nog even een kwartiertje mediteren.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:55 schreef Nia het volgende:
[..]
Tering. Zou er überhaupt nog ruimte zijn geweest voor toespraken waar de meeste aanhangers aanvankelijk voor kwamen?
Hier wil je toch niet dood gevonden worden ondanks je standpuntenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Die lineup ook:
Line-up
13.00 uur Openingstrack 9one – Lockdown
13.15 uur Disco Dandies
13.30 uur Welkom presentator | Erik-Alexander Richter
13.45 uur Muziek DJ LATIN MASTER – LATIN
14.00 uur Eva van Zeeland | Bas Philippini
14.15 uur Muziek DJ ALEXANDER KONING – VOCAL HOUSE
14.30 uur Frank Ruesink | Michaela Schippers
14.45 uur Muziek DJ JAYDEE – MELODIC
15.00 uur Willem oproep tot 1 minuut stilte | Maurice de Hond | Kids dance – Renske Paardekooper
15.15 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
15.30 uur Jeroen Pols | Ernst Jansz
15.45 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
16.00 uur Tom Zwitser | Mohamed Boulahrir
16.15 uur Muziek PAUL ESTAK
16.30 uur Yvonne van Stigt | Willem afsluiting | Lazlo – Revolution
17.00 uur Einde
Ja, dit is een gratis festival.
Nou nou wat muziek op de achtergrond. Het feit blijft. Het heeft allemaal 0 invloed op het verloop van het virus, dat wat elke keer als reden wordt gegeven om iets te verbieden of af te lasten.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niemand die beweert dat er niet genoeg is om tegen te demonstreren hoor, maar demonstreer dan ook en maak er geen festival van. Dan had er niks verboden geweest.
DJ Jean en Elstak, beiden een kwartiertjequote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Die lineup ook:
Line-up
13.00 uur Openingstrack 9one – Lockdown
13.15 uur Disco Dandies
13.30 uur Welkom presentator | Erik-Alexander Richter
13.45 uur Muziek DJ LATIN MASTER – LATIN
14.00 uur Eva van Zeeland | Bas Philippini
14.15 uur Muziek DJ ALEXANDER KONING – VOCAL HOUSE
14.30 uur Frank Ruesink | Michaela Schippers
14.45 uur Muziek DJ JAYDEE – MELODIC
15.00 uur Willem oproep tot 1 minuut stilte | Maurice de Hond | Kids dance – Renske Paardekooper
15.15 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
15.30 uur Jeroen Pols | Ernst Jansz
15.45 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
16.00 uur Tom Zwitser | Mohamed Boulahrir
16.15 uur Muziek PAUL ESTAK
16.30 uur Yvonne van Stigt | Willem afsluiting | Lazlo – Revolution
17.00 uur Einde
Ja, dit is een gratis festival.
Ik snap sowieso niet waar die Engel ineens vandaan komtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:59 schreef Za het volgende:
Is iemand bereid een vraag te beantwoorden over Willem Engel?
Hoe kan hij (maar ook Maurice de Hond) stellen dat het slechts gaat om de aėrosolen, en dat afstand bewaren onzin is?
Juist wanneer je zo'n belang hecht aan de besmetting dmv aėrosolen, dan moet je er toch van overtuigd zijn dat wanneer je face to face staat met de uit stoter van deze aėrosolen je de volle lading onverdunde aėrosolen krijgt?
Hoe kunnen deze mensen dit soort onzin verkondigen? BVD
Haha ja nu is het ineens wat muziek op de achtergrondquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nou nou wat muziek op de achtergrond. Het feit blijft. Het heeft allemaal 0 invloed op het verloop van het virus, dat wat elke keer als reden wordt gegeven om iets te verbieden of af te lasten.
Je zult iets meer moeten verduidelijken, want hier kan ik niet zoveel mee.quote:
Het virus verspreidt zich door de speakers.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nou nou wat muziek op de achtergrond. Het feit blijft. Het heeft allemaal 0 invloed op het verloop van het virus, dat wat elke keer als reden wordt gegeven om iets te verbieden of af te lasten.
Duizenden mensen in Amsterdam, duizenden mensen op het strand of in het bos, duizenden mensen in een weiland, er gebeurt helemaal niks.
Hij verscheen ineens toen Maurice de Hond's zoon overleden was en Maurice daardoor even niet beschikbaar was.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:00 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar die Engel ineens vandaan komt
Om met Paul Elstak te spreken: Put your heads against the speaker.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het virus verspreidt zich door de speakers.
https://www.rivm.nl/docum(...)ovid-19-in-nederlandquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:04 schreef zoost het volgende:
Bestaat er een overzicht van de verdeling van personen (totaal) die op de IC hebben gelegen naar leeftijd? Zijn dat ook met name 80+ ers?
Lijkt me ook een kansloze gang naar de rechter.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Laat ze het maar opnieuw indienen met realistische inschatting en plan voor afstand
Misschien houdt de rechter wel van yoga?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:06 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook een kansloze gang naar de rechter.
Juist geen 80+quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:04 schreef zoost het volgende:
Bestaat er een overzicht van de verdeling van personen (totaal) die op de IC hebben gelegen naar leeftijd? Zijn dat ook met name 80+ ers?
Het is onzin.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:31 schreef Cynicio het volgende:
Ik vraag me af wat deze bevinding precies betekent. Als we geen sterke stijging in de cijfers zien, hoe kan het dan dat het aantal coronadeeltjes vertienvoudigt?
Haten op Willem Engelquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:00 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar die Engel ineens vandaan komt
https://www.rijnmond.nl/n(...)boratorium-Dordrechtquote:Bij dertig personen in de regio Zuid-Holland-Zuid is ten onrechte het coronavirus vastgesteld. Dat meldt het laboratorium van het Albert Schweitzer ziekenhuis vrijdag. Eerder werd tijdens een persconferentie van de GGD nog een aantal van vijftien foutieve testuitslagen gemeld.
De oorzaak van de foutieve uitslagen is een storing in de testapparatuur van het Regionaal Laboratorium Medische Microbiologie in Dordrecht. Deze stond volgens het laboratorium "te streng afgesteld". De geteste personen kregen daardoor onterecht een positieve uitslag en werd verzocht in quarantaine te gaan. Ook waren directe contacten al benaderd.
Ik vind hem maar een vreemde vogel. Maurice de Hond heeft nog een beetje een air van verstand .quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Haten op Willem Engelik vind die rechtszaak echt een goed initiatief. Die man komt op voor de bevolking, zodat die belachelijke spoedwet er niet doorheen komt.
Dank je. De bulk op de IC was inderdaad tussen de 50 en 80.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:09 schreef Hannnnn het volgende:
[..]
Juist geen 80+
Bij https://www.stichting-nice.nl/ kun je in de 7e grafiek de leeftijd zien.
Die twee werken samen. En ze verzinnen hun bevindingen echt niet zelf, maar basseren zich op andere wetenschappelijke onderzoeken.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:12 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een vreemde vogel. Maurice de Hond heeft nog een beetje een air van verstand .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |