Bron Jacco Wallinga?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:06 schreef miss_sly het volgende:
Dan maak je je vast zorgen om de toename van virusdeeltjes in het rioolwater van Amsterdam: tien keer zoveel als de week ervoor en net zoveel als half maart, kort voor de lockdown effectief werd.
Het is onzin Miss Sly.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:39 schreef miss_sly het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)damse-riool-loopt-op
Al eerder gepost door iemand anders.
Omdat jij dat zegt?quote:
Omdat de gegevens van het KWR dat zeggen.quote:
Wie zegt dat het virus nooit uit dooft? Kan je in de toekomst kijken? Zijn wel meer virussen geweest die uitgedoofd zijn. Kan dus wel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:41 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt. maar het virus dooft nooit vanzelf uit en muteert ook wel eens naar andere variant die ook anders is dan een vorige virus. Maar of we spreken van dat het zo goed als voorbij is kan ik ook niet zo snel zeggen. Het virus is altijd zo verraderlijk!
quote:Aanzienlijk deel positieve tests in Dordrecht blijkt niet te kloppen
Door haperende apparatuur in een laboratorium blijkt een aanzienlijk deel van de positieve uitslagen van de onlangs in Dordrecht afgenomen Covid-19-testen niet te kloppen. Dat melden meerdere bronnen aan De Telegraaf en is door directeur Karel van Hengel van de GGD Zuid-Holland-Zuid bevestigd.
"Het gaat om ongeveer vijftien mensen die inmiddels door ons per brief op de hoogte zijn gesteld", aldus Van Hengel in de krant.
Sinds iedereen met klachten zich op corona kan laten testen, is Dordrecht een van de vier steden in Zuid-Holland met opvallend veel positief geteste personen. Artsen trokken onlangs aan de bel omdat zij ernstige twijfels hadden over de juistheid van de vele positieve testuitslagen afkomstig van een niet-getraceerde bron. "Na enkele dagen is ontdekt waar het misging. Er was geen sprake van een menselijke fout", benadrukt Van Hengel.
Een nieuwe analyse van de eerder afgenomen monsters met een positieve uitslag leidde in alle gevallen tot een negatieve uitkomst. De mensen die onterecht positief waren getest en hun als innig aangeduide contacten kregen een dag later te horen dat zij hun opgelegde quarantaine van veertien dagen mochten beëindigen.
Zelfde als Jakko en de RIVM kliek, iedereen spreekt zn eigen waarheid op dit momentquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:26 schreef Hallojo het volgende:
Die Engel ziet zichzelf echt als de Messias he?Met zijn: Ik zeg het, dus het is waar
Nee de fokkers hier die elke strohalm aangrijpen om wetenschap en de bijbehorende nieuwe inzichten maar te ontkennen die hebben allemaal gelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 06:23 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zelfde als Jakko en de RIVM kliek, iedereen spreekt zn eigen waarheid op dit moment
Iedereen heeft gelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 06:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee de fokkers hier die elke strohalm aangrijpen om wetenschap en de bijbehorende nieuwe inzichten maar te ontkennen die hebben allemaal gelijk.
De grafiek past precies bij het artikel. Welk deel klopt er niet volgens jou?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:42 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat de gegevens van het KWR dat zeggen.
[ afbeelding ]
'Virus waart meer rond' volgens microbioloog Gertjan Medema, de sukkel.![]()
even de blauwe bellen of het ook met mondkapjes op mag?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:37 schreef racerdkb het volgende:
Dat van die >2 personen in één auto gedoe, wordt daar daadwerkelijk op gecontroleerd en boetes uitgeschreven?
Ik kom vooral nieuwsberichtjes van april/mei tegen en vraag me af hoe dat nu in de praktijk is.
Voelt zo dom om met twee losse auto's 300km heen- en weer te rijden met twee thuiswerkende vrienden met wie ik ook op één bank zit film te kijken de avond er voor.
Het mag niet, ook niet met mondkapjes, tenzij je alle drie uit 1 huishouden komt. En ja, daar kan ook op worden gehandhaafd. Hoe vaak het gebeurt weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 07:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
even de blauwe bellen of het ook met mondkapjes op mag?
Dat deel dat niet bij zijn mening en huidige wereldbeeld van afname van het virus en verzwakkend virus past ongetwijfeld. Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 06:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De grafiek past precies bij het artikel. Welk deel klopt er niet volgens jou?
Dat dacht ik ook, maar misschien lees ik de grafiek verkeerd. Jij ziet het dus ookquote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat deel dat niet bij zijn mening en huidige wereldbeeld van afname van het virus en verzwakkend virus past ongetwijfeld. Zoals gewoonlijk.
De grafiek laat juist goed zien dat er in de week van 3 tot 10 juni inderdaad een toename van virusdeeltjes is geconstateerd in het rioolwater van 4 naar 40 deeltjes per mililiter.
Niets meer, niets minder.
Met het tonen van deze grafiek laat hij dus mooi zijn eigen ongelijk zien.
Precies.quote:Dit is misschien even schrikken voor sommigen, het past wellicht niet in het wereldbeeld, maar dit is nu eenmaal even de werkelijkheid.
We hoeven er ook niet zo krampachtig over te doen en meteen in paniek te schieten, maar het is wel iets om in de gaten te blijven houden.
Gaat niet door, lees ik op de NOS.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ja! Ik ben er ook bij op het Malieveld.
symptoomvrije zieken?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:31 schreef Cynicio het volgende:
Ik vraag me af wat deze bevinding precies betekent. Als we geen sterke stijging in de cijfers zien, hoe kan het dan dat het aantal coronadeeltjes vertienvoudigt?
Ik snap ergens de afweging wel als je het inderdaad als een soort festival neer gaan zetten inclusief DJ's. Maar toch wel weer bijzonder dat bij BLM demonstraties zo ongeveer niemand zijn klauwtjes er aan wil branden omdat 'het recht tot demonstreren voor het hele goede doel' dan ineens heilig is.quote:
Waar kan dat ding getekend worden?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:41 schreef Jed1Gam het volgende:
Bijna een kwart miljoen ondertekeningen al tegen die spoedwet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |