abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 21:20:44 #51
5428 crew  miss_sly
pi_193690299
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

'The dark man strode south on US51'
Zo gaaf!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193690341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 21:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan maak je je vast zorgen om de toename van virusdeeltjes in het rioolwater van Amsterdam: tien keer zoveel als de week ervoor en net zoveel als half maart, kort voor de lockdown effectief werd.
Ik las het inderdaad ergens. Dat houdt niet in dat er 10x zoveel mensen besmet zijn. Ik hoop dat het meevalt.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193690629
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 21:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik las het inderdaad ergens. Dat houdt niet in dat er 10x zoveel mensen besmet zijn. Ik hoop dat het meevalt.
Hier dus :

Concentratie coronavirusresten in Amsterdamse riool loopt op
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_193690632
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 20:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Gezocht: Man met humor.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:26 schreef miss_sly het volgende:
Twee keer per week zit ik op kantoor met in ieder geval een collega waarmee ik heel goed slap kan ouwehoeren.

Ik vind het wel lastiger dat mijn werk en privé nu meer in elkaar overlopen. Ik doe sneller toch nog even een mailtje tussendoor, neem toch de telefoon op, kijk nog even wat na. Maar goed, ik ga ook gemakkelijker even een boodschap doen tussendoor wat ik anders niet zou doen.
Hoe bedoel je, even een mailtje of telefoontje tussendoor? Werkgerelateerd dan? In privétijd?
Tja, ik doe wel echt mijn werklaptop en werktelefoon uit nadat mijn werkdag voorbij is. Dat doe ik ook bewust. Ik zou goed mijn werktelefoon kunnen gebruiken als privételefoon, die is beter, nieuwer en met meer opslagruimte dan mijn eigen telefoon, maar dat wil ik bewust niet. Dan zou ik continue geconfronteerd worden met binnenkomende mails, en ga je misschien toch even snel kijken. Of stel dat het weekend is, of je met vakantie bent. Nee, werktelefoon gaat uit en blijft uit buiten "diensttijd".
Anders is het voor mij lastig privé en werk echt gescheiden te houden. Het is al lastig zat als je in je woonkamer werkt continue.

Wel fijn dat je toch eens op kantoor kan werken. Ik zou dat wellicht kunnen, als ik het aanvraag van tevoren. Heb het enkele dagen moeten doen toen de werklaptop kuren had; en één keer toen ik 2 vergaderingen had en er opeens geboord werd bij mij in de flat. Maar verder: als het niet nodig is, ga ik niet naar kantoor. Ook al zou ik het wel eens fijn vinden.

En inderdaad, werktijd indelen is nu nog meer een ding. Even snel iets tussendoor doen kan allemaal. Ik hou wel precies in de gaten hoeveel uren ik maak; doe ik iets tussendoor, ga ik gewoon wat langer door. Dat is logisch toch. Ook wel handig voor de spreiding trouwens. Er is hier al gesproken over spreiding van (openbaar) vervoer, maar wat bijvoorbeeld over spreiding van supermarktbezoek, sportschoolbezoek. Ook wel makkelijker te bereiken met thuiswerken.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193690822
Willem Engel zo aan het woord bij beau op 4
pi_193690850
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 21:49 schreef michiel_merk het volgende:
Engel zo aan het woord bij beau op 4
^O^ Held die man. Komt op voor de vrijheid. Mooi initiatief.
pi_193690900
Hij vergeet dat de ic's overvol raakte
pi_193690915
quote:
Rutte verbied schijten tot jan. 2021 om zo de virusverspreiding tegen te gaan.
pi_193691155
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 21:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

^O^ Held die man. Komt op voor de vrijheid. Mooi initiatief.
Ga je demonstreren? :D :D :D
pi_193691333
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ga je demonstreren? :D :D :D
Ja! Ik ben er ook bij op het Malieveld. ^O^
pi_193691375
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ja! Ik ben er ook bij op het Malieveld. ^O^
Wel je yoga matje mee dan he? :D
Oh deze komt ook:
Mohammed Boulahrir, orthomoleculair therapeut /Health coach & trainer en oprichter van de Power academy.
quote:
Alles is energie! Durf te leven gaat over het ontdekken van jouw hartkompas. Mohammed Boulahrir noemt het ‘het afstemmen op je innerlijke levensmelodie’. Wil jij ook jouw levensenergie voluit laten stromen?
Lijkt me echt iets voor jou _O- _O- _O-
pi_193691446
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

_O-
pi_193691542
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

_O-
En Yvonne van stigt!
quote:
Yvonne van Stigt gaat in haar boeken uit van maatwerk op basis van oervoeding. Je vindt hierin veel achtergrondinformatie over de werking van je lichaam met daarbij veel tips en een ruime keuze aan recepten om je leefstijl te kunnen veranderen. Zo bereik je jouw optimale gezondheid.
  donderdag 18 juni 2020 @ 22:32:00 #64
14505 OProg
A Life in Music
pi_193691610
We hebben dus weer een afname op de IC die verder gaat dan die stijging van de drie dagen. Waar is nu Marion Koopmans op hier op te reageren? :?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_193691649
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Oh deze komt ook:
Mohammed Boulahrir, orthomoleculair therapeut /Health coach & trainer en oprichter van de Power academy.
[..]

Lijkt me echt iets voor jou _O- _O- _O-

Lekker traytje bier mee 8-) Fuck dat shit
  donderdag 18 juni 2020 @ 22:35:34 #66
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193691657
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:32 schreef OProg het volgende:
We hebben dus weer een afname op de IC die verder gaat dan die stijging van de drie dagen. Waar is nu Marion Koopmans op hier op te reageren? :?
Weet ik niet, maar daling kan niet altijd blijven gaan hoor, zeker kan het ook zijn dat het weer kan stijgen, niet op korte termijn. Ik bedoel als het in najaar is kan het weer spannend zijn met iC-cijfers.
Humor, serieus en vrolijk!
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 22:38:44 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_193691711
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:35 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar daling kan niet altijd blijven gaan hoor, zeker kan het ook zijn dat het weer kan stijgen, niet op korte termijn. Ik bedoel als het in najaar is kan het weer spannend zijn met iC-cijfers.
Waarom niet? Als het zover daalt dat je kunt spreken dat het zo goed als voorbij is kunnen we toch alleen maar heel blij zijn? Wellicht komen er nog een paar gevallen, maar als het daar bij blijft is dat fantastisch.
  donderdag 18 juni 2020 @ 22:41:15 #68
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193691760
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom niet? Als het zover daalt dat je kunt spreken dat het zo goed als voorbij is kunnen we toch alleen maar heel blij zijn? Wellicht komen er nog een paar gevallen, maar als het daar bij blijft is dat fantastisch.
Klopt. maar het virus dooft nooit vanzelf uit en muteert ook wel eens naar andere variant die ook anders is dan een vorige virus. Maar of we spreken van dat het zo goed als voorbij is kan ik ook niet zo snel zeggen. Het virus is altijd zo verraderlijk!
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 18 juni 2020 @ 22:42:44 #69
14505 OProg
A Life in Music
pi_193691782
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:35 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Het gaat ook in het najaar echt niet spannend worden met de IC cijfers.

En ik kan niks met Marion Koopmans. Wat ben ik wat dat betreft blij met Dhr. prof. dr. Kluytmans, die gewoon aangeeft dat er gemeten moet worden wat nu precies oorzaak -> gevolg is omdat ze heel veel niet weten in plaats van direct weer te moeten reageren dat het weer helemaal mis gaat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 juni 2020 @ 23:06:16 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_193692090
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 21:55 schreef michiel_merk het volgende:
Hij vergeet dat de ic's overvol raakte
Zo mooi hoe sommige discussies gaan. Opeens vergeten ze dat de IC's het allemaal maar NET aankonden en dat het niet 2-3 dagen langer had moeten duren.

Opeens valt het allemaal mee, terwijl het met alle maatregelen maar net goed ging.

Zweden deed het zogenaamd ook zo goed.
  donderdag 18 juni 2020 @ 23:07:27 #71
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_193692107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zo mooi hoe sommige discussies gaan. Opeens vergeten ze dat de IC's het allemaal maar NET aankonden en dat het niet 2-3 dagen langer had moeten duren.

Opeens valt het allemaal mee, terwijl het met alle maatregelen maar net goed ging.

Is er in Zweden sprake van een kritieke situatie?"
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 juni 2020 @ 23:09:31 #72
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_193692128
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Is er in Zweden sprake van een kritieke situatie?"
Kritiek vast niet, maar dat ze daar niet zo blij zijn met hun manier van aanpakken is duidelijk toch. Geven ze zelf toe.
pi_193692166
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Helemaal mee eens er was kritieke situatie voor iedereen echt erg

Dit was mede veroorzaakt door de politiek door jaren lange foute bezuinigen in de zorg
  donderdag 18 juni 2020 @ 23:16:15 #74
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_193692210
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kritiek vast niet, maar dat ze daar niet zo blij zijn met hun manier van aanpakken is duidelijk toch. Geven ze zelf toe.
Nou, die Anders Tegnell heeft inderdaad zijn visie wat genuanceerd -iets dat hier nog abosuluut niet kan-, maar de bevolking staat vierkant achter hem. Schijnt zelfs dat sommige mensen hem op het lichaam getatoeëerd hebben.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_193692297
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik lees hier wat anders

"Sweden has reached its peak and is on the way down," said state epidemiologist Anders Tegnell at the Public Health Agency's press conference on Tuesday.

Tegnell also criticised international media for misrepresenting Sweden's coronavirus statistics.

https://www.thelocal.se/2(...)coronavirus-peak-yet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')