Zo gaaf!quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'The dark man strode south on US51'
Ik las het inderdaad ergens. Dat houdt niet in dat er 10x zoveel mensen besmet zijn. Ik hoop dat het meevalt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan maak je je vast zorgen om de toename van virusdeeltjes in het rioolwater van Amsterdam: tien keer zoveel als de week ervoor en net zoveel als half maart, kort voor de lockdown effectief werd.
Hier dus :quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad ergens. Dat houdt niet in dat er 10x zoveel mensen besmet zijn. Ik hoop dat het meevalt.
quote:
Hoe bedoel je, even een mailtje of telefoontje tussendoor? Werkgerelateerd dan? In privétijd?quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:26 schreef miss_sly het volgende:
Twee keer per week zit ik op kantoor met in ieder geval een collega waarmee ik heel goed slap kan ouwehoeren.
Ik vind het wel lastiger dat mijn werk en privé nu meer in elkaar overlopen. Ik doe sneller toch nog even een mailtje tussendoor, neem toch de telefoon op, kijk nog even wat na. Maar goed, ik ga ook gemakkelijker even een boodschap doen tussendoor wat ik anders niet zou doen.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:49 schreef michiel_merk het volgende:
Engel zo aan het woord bij beau op 4
Rutte verbied schijten tot jan. 2021 om zo de virusverspreiding tegen te gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hier dus :
Concentratie coronavirusresten in Amsterdamse riool loopt op
Ga je demonstreren?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]Held die man. Komt op voor de vrijheid. Mooi initiatief.
Ja! Ik ben er ook bij op het Malieveld.quote:
Wel je yoga matje mee dan he?quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ja! Ik ben er ook bij op het Malieveld.
Lijkt me echt iets voor jouquote:Alles is energie! Durf te leven gaat over het ontdekken van jouw hartkompas. Mohammed Boulahrir noemt het ‘het afstemmen op je innerlijke levensmelodie’. Wil jij ook jouw levensenergie voluit laten stromen?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Wel je yoga matje mee dan he?
En Yvonne van stigt!quote:
quote:Yvonne van Stigt gaat in haar boeken uit van maatwerk op basis van oervoeding. Je vindt hierin veel achtergrondinformatie over de werking van je lichaam met daarbij veel tips en een ruime keuze aan recepten om je leefstijl te kunnen veranderen. Zo bereik je jouw optimale gezondheid.
Lekker traytje bier meequote:Op donderdag 18 juni 2020 22:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Wel je yoga matje mee dan he?
Oh deze komt ook:
Mohammed Boulahrir, orthomoleculair therapeut /Health coach & trainer en oprichter van de Power academy.
[..]
Lijkt me echt iets voor jou![]()
![]()
![]()
Weet ik niet, maar daling kan niet altijd blijven gaan hoor, zeker kan het ook zijn dat het weer kan stijgen, niet op korte termijn. Ik bedoel als het in najaar is kan het weer spannend zijn met iC-cijfers.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:32 schreef OProg het volgende:
We hebben dus weer een afname op de IC die verder gaat dan die stijging van de drie dagen. Waar is nu Marion Koopmans op hier op te reageren?
Waarom niet? Als het zover daalt dat je kunt spreken dat het zo goed als voorbij is kunnen we toch alleen maar heel blij zijn? Wellicht komen er nog een paar gevallen, maar als het daar bij blijft is dat fantastisch.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:35 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar daling kan niet altijd blijven gaan hoor, zeker kan het ook zijn dat het weer kan stijgen, niet op korte termijn. Ik bedoel als het in najaar is kan het weer spannend zijn met iC-cijfers.
Klopt. maar het virus dooft nooit vanzelf uit en muteert ook wel eens naar andere variant die ook anders is dan een vorige virus. Maar of we spreken van dat het zo goed als voorbij is kan ik ook niet zo snel zeggen. Het virus is altijd zo verraderlijk!quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het zover daalt dat je kunt spreken dat het zo goed als voorbij is kunnen we toch alleen maar heel blij zijn? Wellicht komen er nog een paar gevallen, maar als het daar bij blijft is dat fantastisch.
Het gaat ook in het najaar echt niet spannend worden met de IC cijfers.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:35 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar daling kan niet altijd blijven gaan hoor, zeker kan het ook zijn dat het weer kan stijgen, niet op korte termijn. Ik bedoel als het in najaar is kan het weer spannend zijn met iC-cijfers.
Zo mooi hoe sommige discussies gaan. Opeens vergeten ze dat de IC's het allemaal maar NET aankonden en dat het niet 2-3 dagen langer had moeten duren.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:55 schreef michiel_merk het volgende:
Hij vergeet dat de ic's overvol raakte
Is er in Zweden sprake van een kritieke situatie?"quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo mooi hoe sommige discussies gaan. Opeens vergeten ze dat de IC's het allemaal maar NET aankonden en dat het niet 2-3 dagen langer had moeten duren.
Opeens valt het allemaal mee, terwijl het met alle maatregelen maar net goed ging.
Zweden deed het zogenaamd ook zo goed.
Kritiek vast niet, maar dat ze daar niet zo blij zijn met hun manier van aanpakken is duidelijk toch. Geven ze zelf toe.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is er in Zweden sprake van een kritieke situatie?"
Helemaal mee eens er was kritieke situatie voor iedereen echt ergquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo mooi hoe sommige discussies gaan. Opeens vergeten ze dat de IC's het allemaal maar NET aankonden en dat het niet 2-3 dagen langer had moeten duren.
Opeens valt het allemaal mee, terwijl het met alle maatregelen maar net goed ging.
Zweden deed het zogenaamd ook zo goed.
Nou, die Anders Tegnell heeft inderdaad zijn visie wat genuanceerd -iets dat hier nog abosuluut niet kan-, maar de bevolking staat vierkant achter hem. Schijnt zelfs dat sommige mensen hem op het lichaam getatoeëerd hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kritiek vast niet, maar dat ze daar niet zo blij zijn met hun manier van aanpakken is duidelijk toch. Geven ze zelf toe.
Ik lees hier wat andersquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kritiek vast niet, maar dat ze daar niet zo blij zijn met hun manier van aanpakken is duidelijk toch. Geven ze zelf toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |