Je slaat voor je eigen gemak even het festivalkarakter over.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Als dit zo is is het wel een flater. Eerst zeggen dat het kan, en dan is 10.000 ineens teveel voor het Malieveld.
bron?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Als dit zo is is het wel een flater. Eerst zeggen dat het kan, en dan is 10.000 ineens teveel voor het Malieveld.
En de aangekondigde 100 manquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je slaat voor je eigen gemak even het festivalkarakter over.
Zelfs al hadden mensen geen afstand gehouden en geen mondkapjes gedragen dan had je alsnog geen stijging in de cijfers gezien, net zoals op De Dam. Dat mondkapjes argument is flauwekul en cherrypickingquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Oa gebaseerd op wat voor bagger jij allemaal uitkraamt hier.
Nee, dat vind ik juist een goed argument om het niet door te laten gaan. Maar waarom moet er dan aan worden toegevoegd dat de demonstratie ook nog eens te groot is?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je slaat voor je eigen gemak even het festivalkarakter over.
Het gaat er niet om of stijging in de cijfers zou zijn ontstaan. Evenementen zijn niet toegestaan. Dus ook geen festival op het Malieveld.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zelfs al hadden mensen geen afstand gehouden en geen mondkapjes gedragen dan had je alsnog geen stijging in de cijfers gezien, net zoals op De Dam. Dat mondkapjes argument is flauwekul en cherrypickingHet was buiten dus besmet je elkaar toch niet. Nee omdat we zo lekker tolerant zijn in dit land, is dat BLM protest wel gerechtvaardigd en aan te moedigen want zielige mensen met het zwaarste leven ever in Nederland doordat ze massaal gediscrimineerd worden die opkomen voor hun rechten
Dit protest tegen de spoedwet is met hele andere redenen verboden, namelijk angst voor een groter verzet.
Ik kan me voorstellen dat als je met 100 man komt en dan een dj neer zet dat het wellicht nog wel door had kunnen gaan. De combinatie 10k én een programmering is festivalesk, dus een verbod.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:28 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik juist een goed argument om het niet door te laten gaan. Maar waarom moet er dan aan worden toegevoegd dat de demonstratie ook nog eens te groot is?
Ik zou als deelnemer best boos zijn op zo'n organisatie. Ze gooien hun eigen ruiten in. Heel jammer.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of stijging in de cijfers zou zijn ontstaan. Evenementen zijn niet toegestaan. Dus ook geen festival op het Malieveld.
Slim is het niet verder.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:29 schreef capricia het volgende:
Als je een aanvraag doet voor 100 mensen, en vervolgens nodig je allerlei bekende DJ's uit om er een festival van te maken, ben je dan niet ten kwader trouw aan het handelen?
I WANNA SEE A RAINBOW HIGH IN THE SKYquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Slim is het niet verder.
Al zou ik verder helemaal voor het doel willen gaan dan zou overigens het feit dat ik DJ Jean en DJ Elstak over me uitgstort zou krijgen een reden zijn om thuis te blijven.
Ik denk dat de deelnemers eerder boos worden op 'de anderen' (politiek, burgemeester, etc.) dan op de organisatie.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou als deelnemer best boos zijn op zo'n organisatie. Ze gooien hun eigen ruiten in. Heel jammer.
lekker rellen precies wat ze willen. Sneu volk en wat een vreselijke vertoning gister bij Beau.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:29 schreef capricia het volgende:
Als je een aanvraag doet voor 100 mensen, en vervolgens nodig je allerlei bekende DJ's uit om er een festival van te maken, ben je dan niet ten kwader trouw aan het handelen?
Ergens had ik dat wel interessant experiment gezien, maar de vraag is of mensen die anti-Corona zijn zich überhaupt wil zouden laten testenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zelfs al hadden mensen geen afstand gehouden en geen mondkapjes gedragen dan had je alsnog geen stijging in de cijfers gezien, net zoals op De Dam. Dat mondkapjes argument is flauwekul en cherrypickingHet was buiten dus besmet je elkaar toch niet.
Als je foto's ziet van de BLM protesten dan zie je ook veel mensen die geen mondkapje dragen of het rond hun nek hebben hangen. Vergelijkbaar dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ergens had ik dat wel interessant experiment gezien, maar de vraag is of mensen die anti-Corona zijn zich überhaupt wil zouden laten testen
Raar is dat eigenlijk hè. Festivals kunnen nu gewoon niet. Die organisatie heeft het verpest voor alle die deelnemers.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat de deelnemers eerder boos worden op 'de anderen' (politiek, burgemeester, etc.) dan op de organisatie.
Dus als je een paar DJ's uitnodigt, is het gelijk een festival?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Raar is dat eigenlijk hè. Festivals kunnen nu gewoon niet. Die organisatie heeft het verpest voor alle die deelnemers.
Nee nu doe jij aan cherrypicking. In Amsterdam had minstens 90% een mondkapje en in DH waarschijnlijk 100%quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als je foto's ziet van de BLM protesten dan zie je ook veel mensen die geen mondkapje dragen of het rond hun nek hebben hangen. Vergelijkbaar dus.
Het is altijd gemakkelijker om te wijzen naar anderen buiten jouw 'groep', denk ik. Zelfkritisch zijn is nog niet zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Raar is dat eigenlijk hè. Festivals kunnen nu gewoon niet. Die organisatie heeft het verpest voor alle die deelnemers.
Demo op een grasveld kan niet, maar dit wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als je foto's ziet van de BLM protesten dan zie je ook veel mensen die geen mondkapje dragen of het rond hun nek hebben hangen. Vergelijkbaar dus.
Nee, dat kon ook niet. Alleen gebeurde dit redelijk onverwacht.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Demo op een grasveld kan niet, maar dit wel.![]()
[ afbeelding ]
Verder 0 stijging in cijfers natuurlijk
Ja want dan is het de bedoeling dat je gaat dansen. Tenzij die DJ’s alleen maar op het podium zouden staan en een tekst zouden voorlezen, maar dat is dan weer knullig van die organisatiequote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dus als je een paar DJ's uitnodigt, is het gelijk een festival?![]()
Piep piep halloquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dus als je een paar DJ's uitnodigt, is het gelijk een festival?Bij BLM waren ook rappers aanwezig. Niet dat die zongen, nee die kraamden haat uit, wat nog veel erger is. Maar dat vergeten we even, want zielig.
Het kon wel, zie de foto.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat kon ook niet. Alleen gebeurde dit redelijk onverwacht.
Nu kondigen ze het min of meer al aan. Dus kan het bij voorbaat al niet.
En voortschrijdend inzicht.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat kon ook niet. Alleen gebeurde dit redelijk onverwacht.
Nu kondigen ze het min of meer al aan. Dus kan het bij voorbaat al niet.
Nee het kon niet maar is toch gebeurd.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het kon wel, zie de foto.
Het virus is ook nog eens nog verder afgezakt.
Wel een rare mix van ‘geitenwollen sokken’ Chakra instraal types met PVV/FvD achterban.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:41 schreef Nia het volgende:
Mede-organisator Willem Engel trok gisteravond bij Beau het aanstaande protest naar zich toe door er een soort van gezellig meditatie en yoga gebeuren van te maken. Niet verstandig. Hou het bij datgene waar de meerderheid voor strijden wil
Uiteinden van het hoefijzer.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Wel een rare mix van ‘geitenwollen sokken’ Chakra instraal types met PVV/FvD achterban.
Ik had het wel willen zien
Zonder enige gevolgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee het kon niet maar is toch gebeurd.
Komt 'ie weer: daar gaat het niet om. Evenementen zijn verboden. Een als demonstratie vermomd festival dus ook.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:41 schreef Nia het volgende:
Mede-organisator Willem Engel trok gisteravond bij Beau het aanstaande protest naar zich toe door er een soort van gezellig meditatie en yoga gebeuren van te maken.
Dit.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Je mag demonstreren. Maar geen vergunning misbruiken voor een festival van 10.000 mensen.
Beetje dom van de organisatie. Vind je niet.
Net zoveel als half maart.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 06:46 schreef miss_sly het volgende:
De grafiek past precies bij het artikel. Welk deel klopt er niet volgens jou?
Die BLM protesten waren ook wel een vertoning op zich. Punks, krakertrash, boomknuffelaars en kansarmen. Linksstemmend Nederland in een notendopquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Wel een rare mix van ‘geitenwollen sokken’ Chakra instraal types met PVV/FvD achterban.
Ik had het wel willen zien
Heeft Engel zichzelf in de vingers gesneden hiermee? Wat een grap. Voortaan wat minder hoog van de toren blazen misschien.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:41 schreef Nia het volgende:
Mede-organisator Willem Engel trok gisteravond bij Beau het aanstaande protest naar zich toe door er een soort van gezellig meditatie en yoga gebeuren van te maken. Niet verstandig. Hou het bij datgene waar de meerderheid voor strijden wil
Dat zijn geen uitersten dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die BLM protesten waren ook wel een vertoning op zich. Punks, krakertrash, boomknuffelaars en kansarmen. Linksstemmend Nederland in een notendop
Net alsof er niks is om tegen te demonstreren, 240k mensen denken er gelukkig anders over.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Komt 'ie weer: daar gaat het niet om. Evenementen zijn verboden. Een als demonstratie vermomd festival dus ook.
Die lineup ook:quote:
Hij is mij wat te mediageil.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Heeft Engel zichzelf in de vingers gesneden hiermee? Wat een grap. Voortaan wat minder hoog van de toren blazen misschien.
Niemand die beweert dat er niet genoeg is om tegen te demonstreren hoor, maar demonstreer dan ook en maak er geen festival van. Dan had er niks verboden geweest.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Net alsof er niks is om tegen te demonstreren, 240k mensen denken er gelukkig anders over.
Je kan het altijd ongepland doen, zoals op de Dam, want daar is het zo overzichtelijk en wijds.
Ik heb gisteravond paar van die namen zitten Googlelen, echt bijzondere typesquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Die lineup ook:
Line-up
13.00 uur Openingstrack 9one – Lockdown
13.15 uur Disco Dandies
13.30 uur Welkom presentator | Erik-Alexander Richter
13.45 uur Muziek DJ LATIN MASTER – LATIN
14.00 uur Eva van Zeeland | Bas Philippini
14.15 uur Muziek DJ ALEXANDER KONING – VOCAL HOUSE
14.30 uur Frank Ruesink | Michaela Schippers
14.45 uur Muziek DJ JAYDEE – MELODIC
15.00 uur Willem oproep tot 1 minuut stilte | Maurice de Hond | Kids dance – Renske Paardekooper
15.15 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
15.30 uur Jeroen Pols | Ernst Jansz
15.45 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
16.00 uur Tom Zwitser | Mohamed Boulahrir
16.15 uur Muziek PAUL ESTAK
16.30 uur Yvonne van Stigt | Willem afsluiting | Lazlo – Revolution
17.00 uur Einde
Ja, dit is een festival.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:53 schreef capricia het volgende:
15.00 uur Willem oproep tot 1 minuut stilte
Tering. Zou er überhaupt nog ruimte zijn geweest voor toespraken waar de meeste aanhangers aanvankelijk voor kwamen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Die lineup ook:
Line-up
13.00 uur Openingstrack 9one – Lockdown
13.15 uur Disco Dandies
13.30 uur Welkom presentator | Erik-Alexander Richter
13.45 uur Muziek DJ LATIN MASTER – LATIN
14.00 uur Eva van Zeeland | Bas Philippini
14.15 uur Muziek DJ ALEXANDER KONING – VOCAL HOUSE
14.30 uur Frank Ruesink | Michaela Schippers
14.45 uur Muziek DJ JAYDEE – MELODIC
15.00 uur Willem oproep tot 1 minuut stilte | Maurice de Hond | Kids dance – Renske Paardekooper
15.15 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
15.30 uur Jeroen Pols | Ernst Jansz
15.45 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
16.00 uur Tom Zwitser | Mohamed Boulahrir
16.15 uur Muziek PAUL ESTAK
16.30 uur Yvonne van Stigt | Willem afsluiting | Lazlo – Revolution
17.00 uur Einde
Ja, dit is een festival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |