abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193695100
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Gaat niet door, lees ik op de NOS.
Alleen maar goed, zo zet je de bevolking nog meer tegen jezelf op. Het borrelt en het broeit onder de mensen ^O^ Ze moeten vooral zo doorgaan als ze grote ongeregeldheden willen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:11:18 #127
5428 crew  miss_sly
pi_193695107
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:07 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Het is gewoon idioot dat je niet mag demonstreren, als het om corona (+spoedwet) gaat, maar 3 weken geleden kon het allemaal wel, als het om een voorval gaat dat in de VS plaats vind.

Het komt ze allemaal wel heel goed uit om het te verbieden, een oplossing wordt niet aangeboden.
Ik vind dit dan weer een beetje complottheorie-achtig.

De BLM-demonstraties zijn ook allemaal, behalve de eerste omdat die drukker werd dan verwacht, conform de maatregelen verlopen. Of beeindigd zoals in Rotterdam toen het niet goed bleek te gaan.
Verschil is dat de mensen die naar deze demonstraties kwamen wel van plan waren het veilig te doen, afstand te houden en mondkapjes te dragen,
De demonstratie voor zondag is aangevraagd voor 100 mensen, ze willen er 10.000 en een festival van maken, ze zijn tegen de maatregelen en willen dat alles wordt zoals het was. Garantie voor mensen die geen afstand houden en geen mondkapjes dragen. Hun aanvraag klopt dus al niet meer, de invulling klopt niet en de risico's zijn groter.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193695108
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal fair vind ik.
De BLM demonstratie in Den Haag heeft zich én keurig aan 1.5 meter gehouden én ze hadden mondkapjes op.
Bij deze demonstratie zouden ze geen van beiden doen dus dan vind ik het prima dat gemeente DH dat anders behandeld
Aannames.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:12:32 #129
14505 OProg
A Life in Music
pi_193695121
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal fair vind ik.
De BLM demonstratie in Den Haag heeft zich én keurig aan 1.5 meter gehouden én ze hadden mondkapjes op.
Bij deze demonstratie zouden ze geen van beiden doen dus dan vind ik het prima dat gemeente DH dat anders behandeld
Dan ga je nu de aanname doen dat ze dan niet zouden doen, terwijl ze dat nergens meedelen. En je ook gewoon kon verwachten dat het in Rotterdam een paar weken terug bijvoorbeeld ook niet zou lukken. Goede intentie of niet, daar werd het uiteindelijk gewoon een klerezooi. :)

Maar dat durven ze dan weer niet te verbieden want je zal per ongeluk in de 'racist-hoek' terecht komen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_193695130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind dit dan weer een beetje complottheorie-achtig.

De BLM-demonstraties zijn ook allemaal, behalve de eerste omdat die drukker werd dan verwacht, conform de maatregelen verlopen. Of beeindigd zoals in Rotterdam toen het niet goed bleek te gaan.
Verschil is dat de mensen die naar deze demonstraties kwamen wel van plan waren het veilig te doen, afstand te houden en mondkapjes te dragen,
De demonstratie voor zondag is aangevraagd voor 100 mensen, ze willen er 10.000 en een festival van maken, ze zijn tegen de maatregelen en willen dat alles wordt zoals het was. Garantie voor mensen die geen afstand houden en geen mondkapjes dragen. Hun aanvraag klopt dus al niet meer, de invulling klopt niet en de risico's zijn groter.
Wat is hier nou complot aan? Het enige complot is te denken dat zo'n demonstratie de gezondheid van iedereen in gevaar brengt.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:13:25 #131
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193695139
https://covid19.moh.gov.sa/

Hier in Saudi gaat het nog steeds harder omhoog, nu bijna 5000 nieuwe gevallen per dag. F&ck. Zondag gaan er allerlei restricties vervallen, hoop dat het doorgaat.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:14:29 #132
5428 crew  miss_sly
pi_193695151
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:12 schreef OProg het volgende:

[..]

Dan ga je nu de aanname doen dat ze dan niet zouden doen, terwijl ze dat nergens meedelen. En je ook gewoon kon verwachten dat het in Rotterdam een paar weken terug bijvoorbeeld ook niet zou lukken. Goede intentie of niet, daar werd het uiteindelijk gewoon een klerezooi. :)
Jij denkt oprecht dat het de bedoeling is van de aanwezigen op de demonstratie van aanstaande zondag tegen de coronoa-noodwet, op een als festival-vormgegeven demonstratie, om afstand te houden, mondkapjes te dragen en zich verder aan maatregelen te houden? Oprecht?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:14:31 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193695152
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:31 schreef Cynicio het volgende:
Ik vraag me af wat deze bevinding precies betekent. Als we geen sterke stijging in de cijfers zien, hoe kan het dan dat het aantal coronadeeltjes vertienvoudigt?
In cijfers qua ziekenhuisopnames en sterfte?

Zwakke/voor Covid-kwestbare mensen zijn al ziek geweest of dood.
Of ze zijn asymptomatisch, of het virus muteert en leidt daarmee tot minder ziekte en dood.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:15:19 #134
5428 crew  miss_sly
pi_193695160
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Aannames.
Als jij gaat, doe je dan een mondkapje op en houd je 1,5 meter afstand tot anderen?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:15:38 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193695163
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Wat is hier nou complot aan? Het enige complot is te denken dat zo'n demonstratie de gezondheid van iedereen in gevaar brengt.
als je een aanvraag doet voor 100 maar vervolgens zegt dat je 10000 man verwacht lijkt het me niet meer dan logisch dat het niet door kan gaan even los van waarvoor je demonstreert
pi_193695167
quote:

[..]

Dan ga je nu de aanname doen dat ze dan niet zouden doen, terwijl ze dat nergens meedelen.

Ja dat doe ik idd. Want ze stellen nergens dat ze het wel doen en de menigte die er op af zou komen is van de ‘schijt aan 1.5 meter’ club.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:17:25 #137
14505 OProg
A Life in Music
pi_193695176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij denkt oprecht dat het de bedoeling is van de aanwezigen op de demonstratie van aanstaande zondag tegen de coronoa-noodwet, op een als festival-vormgegeven demonstratie, om afstand te houden, mondkapjes te dragen en zich verder aan maatregelen te houden? Oprecht?
Nee, maar ik dacht ook niet dat bijvoorbeeld die demonstratie in Rotterdam goed zou verlopen en dat bleek op het einde ook. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:18:06 #138
5428 crew  miss_sly
pi_193695181
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:17 schreef OProg het volgende:

[..]

Nee, maar ik dacht ook niet dat bijvoorbeeld die demonstratie in Rotterdam goed zou verlopen en dat bleek op het einde ook. :)
En dus werd hij beeindigd.

En in al die andere steden is het wel goed verlopen.
pi_193695183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

als je een aanvraag doet voor 100 maar vervolgens zegt dat je 10000 man verwacht lijkt het me niet meer dan logisch dat het niet door kan gaan even los van waarvoor je demonstreert
Ik ben benieuwd naar het precieze verhaal hier van. Het lijkt me namelijk sterk dat er enkel een aanvraag is gedaan voor 100 man, niemand dat opgemerkt heeft (aan beide zijde) tot 2 dagen voor de demonstratie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jed1Gam op 19-06-2020 10:23:42 ]
pi_193695184
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Aannames.
Oa gebaseerd op wat voor bagger jij allemaal uitkraamt hier.
pi_193695188
quote:

[..]

Maar dat durven ze dan weer niet te verbieden want je zal per ongeluk in de 'racist-hoek' terecht komen.
Het gaat hier toch om de groep die onder andere wil dat de anderhalve meter verdwijnt? Dan doe ik graag de aanname dat ze op die demonstratie nou niet netjes op anderhalve meter van elkaar gaan staan ja :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_193695192
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als jij gaat, doe je dan een mondkapje op en houd je 1,5 meter afstand tot anderen?
Mondkapjes heb ik niet. Die zijn ook niet verplicht buiten. Wel had ik afstand gehouden, het Malieveld is groot genoeg.

Dit hele protest is verboden omdat ze 7 kleuren stront schijten dat deze beweging nog groter gaat worden. Maar ze moeten vooral zo doorgaan, zoals ik al zei, zo krijg je nog meer mensen tegen je. Ze graven hun eigen graf alvast ^O^
pi_193695206
De petitie is nu onbereikbaar. Overbelast?
[edit] nu wel weer bereikbaar. De teller gaat als een speer.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:22:15 #144
14505 OProg
A Life in Music
pi_193695220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat hier toch om de groep die onder andere wil dat de anderhalve meter verdwijnt? Dan doe ik graag de aanname dat ze op die demonstratie nou niet netjes op anderhalve meter van elkaar gaan staan ja :D.
An sich ben ik het eens hoor. Ik zit nu geloof ik hier ineens in de pro-deze-demonstratie-hoek. :D

Maar ik concludeer vooral dat niemand zijn handjes wil branden aan als het om een politiek correct doel gaat. Want dat 'kunnen we het alsnog handhaven'. :)
pi_193695223
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 06:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Iedereen heeft gelijk _O_
En iedereen kan de toekomst voorspellen m.b.t. dit nieuwe virus.

Elke avond een andere visie op televisie. _O_
pi_193695230
Ik vind denk ik het allergrappigst aan types als DeVerzamelaar dat ze al járen roepen dat de mensen ( :') ) 'het' zat zijn, dat de minister president op moet Rutte, dat de polletiek hun eigen graf graaft, etc, en dat er eigenlijk nooit wat gebeurt.
In Southern Sun
pi_193695241
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ja dat doe ik idd. Want ze stellen nergens dat ze het wel doen en de menigte die er op af zou komen is van de ‘schijt aan 1.5 meter’ club.
Ze zetten een podium met djs die optreden neer.

Elke ambtenaar, idioot, en mensen uit de event branche weten direct dat er een menigte direct dicht opelkaar zal verzamelen voor die podium, zonder afstand.

Ik ben er vrij zeker van dat als de organisatie net zoals de BLM protest organisatoren een concrete plan zouden aanleveren waarin ze duidelijke plannen hebben om iedereen veilig te kunnen laten demonstreren er geen probleem zou zijn, maar dat doet de orga niet want nu is het makkelijk om te roepen boe roverheid :')
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:24:10 #148
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193695243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind denk ik het allergrappigst aan types als DeVerzamelaar dat ze al járen roepen dat de mensen ( :') ) 'het' zat zijn, dat de minister president op moet Rutte, dat de polletiek hun eigen graf graaft, etc, en dat er eigenlijk nooit wat gebeurt.
En iedereen in NL is het gewoon met hun eens want hun vriendengroep vind dat ook
pi_193695255
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:22 schreef OProg het volgende:

[..]

An sich ben ik het eens hoor. Ik zit nu geloof ik hier ineens in de pro-deze-demonstratie-hoek. :D

Maar ik concludeer vooral dat niemand zijn handjes wil branden aan als het om een politiek correct doel gaat. Want dat 'kunnen we het alsnog handhaven'. :)
Ik denk dat als de organisatie een gewone demonstratie had georganiseerd dat 'ie gewoon was doorgegaan. 'De mensen' hebben zelf de stok aangereikt om de boel te verbieden, kan echt niets anders concluderen.
In Southern Sun
pi_193695256
quote:
Volgens de organisatie was de demonstratie op tijd aangevraagd. De gemeente zou hebben gezegd dat op het Malieveld, ook als de anderhalve meter in acht wordt genomen, plaats is voor 16.000 demonstranten.
Als dit zo is is het wel een flater. Eerst zeggen dat het kan, en dan is 10.000 ineens teveel voor het Malieveld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')