abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193695262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Als dit zo is is het wel een flater. Eerst zeggen dat het kan, en dan is 10.000 ineens teveel voor het Malieveld.
Je slaat voor je eigen gemak even het festivalkarakter over.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_193695275
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Als dit zo is is het wel een flater. Eerst zeggen dat het kan, en dan is 10.000 ineens teveel voor het Malieveld.
bron?
pi_193695278
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En de aangekondigde 100 man
pi_193695280
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Oa gebaseerd op wat voor bagger jij allemaal uitkraamt hier.
Zelfs al hadden mensen geen afstand gehouden en geen mondkapjes gedragen dan had je alsnog geen stijging in de cijfers gezien, net zoals op De Dam. Dat mondkapjes argument is flauwekul en cherrypicking :O Het was buiten dus besmet je elkaar toch niet. Nee omdat we zo lekker tolerant zijn in dit land, is dat BLM protest wel gerechtvaardigd en aan te moedigen want zielige mensen met het zwaarste leven ever in Nederland doordat ze massaal gediscrimineerd worden die opkomen voor hun rechten ;( Geen afstand gehouden, maar de mensen droegen mondkapjes dus het is oke :') Dit protest tegen de spoedwet is met hele andere redenen verboden, namelijk angst voor een groter verzet.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193695291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik juist een goed argument om het niet door te laten gaan. Maar waarom moet er dan aan worden toegevoegd dat de demonstratie ook nog eens te groot is?
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:29:05 #157
236264 crew  capricia
pi_193695297
Als je een aanvraag doet voor 100 mensen, en vervolgens nodig je allerlei bekende DJ's uit om er een festival van te maken, ben je dan niet ten kwader trouw aan het handelen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193695300
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Zelfs al hadden mensen geen afstand gehouden en geen mondkapjes gedragen dan had je alsnog geen stijging in de cijfers gezien, net zoals op De Dam. Dat mondkapjes argument is flauwekul en cherrypicking :O Het was buiten dus besmet je elkaar toch niet. Nee omdat we zo lekker tolerant zijn in dit land, is dat BLM protest wel gerechtvaardigd en aan te moedigen want zielige mensen met het zwaarste leven ever in Nederland doordat ze massaal gediscrimineerd worden die opkomen voor hun rechten ;( Dit protest tegen de spoedwet is met hele andere redenen verboden, namelijk angst voor een groter verzet.
Het gaat er niet om of stijging in de cijfers zou zijn ontstaan. Evenementen zijn niet toegestaan. Dus ook geen festival op het Malieveld.
In Southern Sun
pi_193695305
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:28 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik juist een goed argument om het niet door te laten gaan. Maar waarom moet er dan aan worden toegevoegd dat de demonstratie ook nog eens te groot is?
Ik kan me voorstellen dat als je met 100 man komt en dan een dj neer zet dat het wellicht nog wel door had kunnen gaan. De combinatie 10k én een programmering is festivalesk, dus een verbod.
In Southern Sun
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:31:26 #160
236264 crew  capricia
pi_193695310
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of stijging in de cijfers zou zijn ontstaan. Evenementen zijn niet toegestaan. Dus ook geen festival op het Malieveld.
Ik zou als deelnemer best boos zijn op zo'n organisatie. Ze gooien hun eigen ruiten in. Heel jammer.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:32:02 #161
14505 OProg
A Life in Music
pi_193695313
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:29 schreef capricia het volgende:
Als je een aanvraag doet voor 100 mensen, en vervolgens nodig je allerlei bekende DJ's uit om er een festival van te maken, ben je dan niet ten kwader trouw aan het handelen?
Slim is het niet verder. :')

Al zou ik verder helemaal voor het doel willen gaan dan zou overigens het feit dat ik DJ Jean en DJ Elstak over me uitgstort zou krijgen een reden zijn om thuis te blijven. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_193695325
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:32 schreef OProg het volgende:

[..]

Slim is het niet verder. :')

Al zou ik verder helemaal voor het doel willen gaan dan zou overigens het feit dat ik DJ Jean en DJ Elstak over me uitgstort zou krijgen een reden zijn om thuis te blijven. :')
I WANNA SEE A RAINBOW HIGH IN THE SKY

Alle tokkies op 1,5 meter afstand gaan helemaal los.

(Disclaimer: ik zing ook gewoon mee als dat nummer langskomt)
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:34:03 #163
5428 crew  miss_sly
pi_193695330
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zou als deelnemer best boos zijn op zo'n organisatie. Ze gooien hun eigen ruiten in. Heel jammer.
Ik denk dat de deelnemers eerder boos worden op 'de anderen' (politiek, burgemeester, etc.) dan op de organisatie.

Aanname, inderdaad ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193695333
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:29 schreef capricia het volgende:
lekker rellen precies wat ze willen. Sneu volk en wat een vreselijke vertoning gister bij Beau.
pi_193695337
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Zelfs al hadden mensen geen afstand gehouden en geen mondkapjes gedragen dan had je alsnog geen stijging in de cijfers gezien, net zoals op De Dam. Dat mondkapjes argument is flauwekul en cherrypicking :O Het was buiten dus besmet je elkaar toch niet.
Ergens had ik dat wel interessant experiment gezien, maar de vraag is of mensen die anti-Corona zijn zich überhaupt wil zouden laten testen
pi_193695346
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ergens had ik dat wel interessant experiment gezien, maar de vraag is of mensen die anti-Corona zijn zich überhaupt wil zouden laten testen
Als je foto's ziet van de BLM protesten dan zie je ook veel mensen die geen mondkapje dragen of het rond hun nek hebben hangen. Vergelijkbaar dus.
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:36:22 #167
236264 crew  capricia
pi_193695351
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat de deelnemers eerder boos worden op 'de anderen' (politiek, burgemeester, etc.) dan op de organisatie.
Raar is dat eigenlijk hè. Festivals kunnen nu gewoon niet. Die organisatie heeft het verpest voor alle die deelnemers.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193695396
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Raar is dat eigenlijk hè. Festivals kunnen nu gewoon niet. Die organisatie heeft het verpest voor alle die deelnemers.
Dus als je een paar DJ's uitnodigt, is het gelijk een festival? :') Bij BLM waren ook rappers aanwezig. Niet dat die zongen, nee die kraamden haat uit, wat nog veel erger is. Maar dat vergeten we even, want zielig.
pi_193695401
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Als je foto's ziet van de BLM protesten dan zie je ook veel mensen die geen mondkapje dragen of het rond hun nek hebben hangen. Vergelijkbaar dus.
Nee nu doe jij aan cherrypicking. In Amsterdam had minstens 90% een mondkapje en in DH waarschijnlijk 100%
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:40:58 #170
5428 crew  miss_sly
pi_193695408
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is altijd gemakkelijker om te wijzen naar anderen buiten jouw 'groep', denk ik. Zelfkritisch zijn is nog niet zo gemakkelijk.
pi_193695410
Mede-organisator Willem Engel trok gisteravond bij Beau het aanstaande protest naar zich toe door er een soort van gezellig meditatie en yoga gebeuren van te maken. Niet verstandig. Hou het bij datgene waar de meerderheid voor strijden wil
pi_193695422
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Demo op een grasveld kan niet, maar dit wel. _O-

Verder 0 stijging in cijfers natuurlijk
pi_193695438
De gemeente had de demonstratie ook gewoon kunnen toestaan met het verbod op versterkte muziek, zoals sommige gemeentes deden met BLM demonstraties, na dit op andere demonstraties eerder wel was gebeurd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:43:00 #174
5428 crew  miss_sly
pi_193695440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:41 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Demo op een grasveld kan niet, maar dit wel. _O-

[ afbeelding ]

Verder 0 stijging in cijfers natuurlijk
Nee, dat kon ook niet. Alleen gebeurde dit redelijk onverwacht.
Nu kondigen ze het min of meer al aan. Dus kan het bij voorbaat al niet.
pi_193695441
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dus als je een paar DJ's uitnodigt, is het gelijk een festival? :')
Ja want dan is het de bedoeling dat je gaat dansen. Tenzij die DJ’s alleen maar op het podium zouden staan en een tekst zouden voorlezen, maar dat is dan weer knullig van die organisatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')