Je slaat voor je eigen gemak even het festivalkarakter over.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Als dit zo is is het wel een flater. Eerst zeggen dat het kan, en dan is 10.000 ineens teveel voor het Malieveld.
bron?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Als dit zo is is het wel een flater. Eerst zeggen dat het kan, en dan is 10.000 ineens teveel voor het Malieveld.
En de aangekondigde 100 manquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je slaat voor je eigen gemak even het festivalkarakter over.
Zelfs al hadden mensen geen afstand gehouden en geen mondkapjes gedragen dan had je alsnog geen stijging in de cijfers gezien, net zoals op De Dam. Dat mondkapjes argument is flauwekul en cherrypickingquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Oa gebaseerd op wat voor bagger jij allemaal uitkraamt hier.
Nee, dat vind ik juist een goed argument om het niet door te laten gaan. Maar waarom moet er dan aan worden toegevoegd dat de demonstratie ook nog eens te groot is?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je slaat voor je eigen gemak even het festivalkarakter over.
Het gaat er niet om of stijging in de cijfers zou zijn ontstaan. Evenementen zijn niet toegestaan. Dus ook geen festival op het Malieveld.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zelfs al hadden mensen geen afstand gehouden en geen mondkapjes gedragen dan had je alsnog geen stijging in de cijfers gezien, net zoals op De Dam. Dat mondkapjes argument is flauwekul en cherrypickingHet was buiten dus besmet je elkaar toch niet. Nee omdat we zo lekker tolerant zijn in dit land, is dat BLM protest wel gerechtvaardigd en aan te moedigen want zielige mensen met het zwaarste leven ever in Nederland doordat ze massaal gediscrimineerd worden die opkomen voor hun rechten
Dit protest tegen de spoedwet is met hele andere redenen verboden, namelijk angst voor een groter verzet.
Ik kan me voorstellen dat als je met 100 man komt en dan een dj neer zet dat het wellicht nog wel door had kunnen gaan. De combinatie 10k én een programmering is festivalesk, dus een verbod.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:28 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik juist een goed argument om het niet door te laten gaan. Maar waarom moet er dan aan worden toegevoegd dat de demonstratie ook nog eens te groot is?
Ik zou als deelnemer best boos zijn op zo'n organisatie. Ze gooien hun eigen ruiten in. Heel jammer.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of stijging in de cijfers zou zijn ontstaan. Evenementen zijn niet toegestaan. Dus ook geen festival op het Malieveld.
Slim is het niet verder.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:29 schreef capricia het volgende:
Als je een aanvraag doet voor 100 mensen, en vervolgens nodig je allerlei bekende DJ's uit om er een festival van te maken, ben je dan niet ten kwader trouw aan het handelen?
I WANNA SEE A RAINBOW HIGH IN THE SKYquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Slim is het niet verder.
Al zou ik verder helemaal voor het doel willen gaan dan zou overigens het feit dat ik DJ Jean en DJ Elstak over me uitgstort zou krijgen een reden zijn om thuis te blijven.
Ik denk dat de deelnemers eerder boos worden op 'de anderen' (politiek, burgemeester, etc.) dan op de organisatie.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou als deelnemer best boos zijn op zo'n organisatie. Ze gooien hun eigen ruiten in. Heel jammer.
lekker rellen precies wat ze willen. Sneu volk en wat een vreselijke vertoning gister bij Beau.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:29 schreef capricia het volgende:
Als je een aanvraag doet voor 100 mensen, en vervolgens nodig je allerlei bekende DJ's uit om er een festival van te maken, ben je dan niet ten kwader trouw aan het handelen?
Ergens had ik dat wel interessant experiment gezien, maar de vraag is of mensen die anti-Corona zijn zich überhaupt wil zouden laten testenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zelfs al hadden mensen geen afstand gehouden en geen mondkapjes gedragen dan had je alsnog geen stijging in de cijfers gezien, net zoals op De Dam. Dat mondkapjes argument is flauwekul en cherrypickingHet was buiten dus besmet je elkaar toch niet.
Als je foto's ziet van de BLM protesten dan zie je ook veel mensen die geen mondkapje dragen of het rond hun nek hebben hangen. Vergelijkbaar dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ergens had ik dat wel interessant experiment gezien, maar de vraag is of mensen die anti-Corona zijn zich überhaupt wil zouden laten testen
Raar is dat eigenlijk hè. Festivals kunnen nu gewoon niet. Die organisatie heeft het verpest voor alle die deelnemers.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat de deelnemers eerder boos worden op 'de anderen' (politiek, burgemeester, etc.) dan op de organisatie.
Dus als je een paar DJ's uitnodigt, is het gelijk een festival?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Raar is dat eigenlijk hè. Festivals kunnen nu gewoon niet. Die organisatie heeft het verpest voor alle die deelnemers.
Nee nu doe jij aan cherrypicking. In Amsterdam had minstens 90% een mondkapje en in DH waarschijnlijk 100%quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als je foto's ziet van de BLM protesten dan zie je ook veel mensen die geen mondkapje dragen of het rond hun nek hebben hangen. Vergelijkbaar dus.
Het is altijd gemakkelijker om te wijzen naar anderen buiten jouw 'groep', denk ik. Zelfkritisch zijn is nog niet zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Raar is dat eigenlijk hè. Festivals kunnen nu gewoon niet. Die organisatie heeft het verpest voor alle die deelnemers.
Demo op een grasveld kan niet, maar dit wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als je foto's ziet van de BLM protesten dan zie je ook veel mensen die geen mondkapje dragen of het rond hun nek hebben hangen. Vergelijkbaar dus.
Nee, dat kon ook niet. Alleen gebeurde dit redelijk onverwacht.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Demo op een grasveld kan niet, maar dit wel.![]()
[ afbeelding ]
Verder 0 stijging in cijfers natuurlijk
Ja want dan is het de bedoeling dat je gaat dansen. Tenzij die DJ’s alleen maar op het podium zouden staan en een tekst zouden voorlezen, maar dat is dan weer knullig van die organisatiequote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dus als je een paar DJ's uitnodigt, is het gelijk een festival?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |