Je bewaart hem gewoon in de laai.quote:
Vleeschquote:
Tsja, heerlijk natuurlijk, maar die arme diertjes hebben daar niks aanquote:
Ze sterven voor het grotere goedquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, heerlijk natuurlijk, maar die arme diertjes hebben daar niks aan
Je bent zelluf...quote:
waar ben je fat? vond je niet fat maar sommige mensen weten het goed te verbergen. ik helaas niet met bierbuik.quote:
Dan maar mensenvleesquote:
Soylent Greenquote:
Doe eens wild dan.quote:
*and the crowd goes wild*quote:
quote:
Ja steeds als ik hier post wordt ik weer gequote in andere topics door een paar halfjes.quote:
OK Karenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja steeds als ik hier post wordt ik weer gequote in andere topics door een paar halfjes.
Dus ik denk dat ik binnenkort dit account maar eens door de shredder haal want ik ben er best klaar mee
Que?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja steeds als ik hier post wordt ik weer gequote in andere topics door een paar halfjes.
Dus ik denk dat ik binnenkort dit account maar eens door de shredder haal want ik ben er best klaar mee
watquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
namen en rugnummers!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een rhubarbje doenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
wat een klapjosti'squote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got some money in my pocket, don’t remember where I got it
ik overweeg een ps alleen al voor naughty dog spellenquote:
ik kan oprecht zeggen dat ik er geen mening over hebquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd naar de meningen van mensen hier over TLOU2. Ik ben bevooroordeeld, dat ontken ik nergens.
Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken omquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd naar de meningen van mensen hier over TLOU2. Ik ben bevooroordeeld, dat ontken ik nergens.
in een game die verder hartstikke mooi eruitziet en lekker ranzig lijkt te zijn.quote:een lesbienne
Maken mensen zich daar druk om? Zucht.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken om
[..]
in een game die verder hartstikke mooi eruitziet en lekker ranzig lijkt te zijn.
Ja ja, want het is te woke ofzo. Als ik twee homo's op straat zie zal ik ze ook naroepen dat dat echt niet kan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maken mensen zich daar druk om? Zucht.
Trust me, dat is totaal niet de kritiek. Niemand heeft issues met een homo of lesbienne in een game.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken om
[..]
in een game die verder hartstikke mooi eruitziet en lekker ranzig lijkt te zijn.
Wat is het probleem dan wel.?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trust me, dat is totaal niet de kritiek. Niemand heeft issues met een homo of lesbienne in een game.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ja, want het is te woke ofzo. Als ik twee homo's op straat zie zal ik ze ook naroepen dat dat echt niet kan.
Dat kan ik niet uitleggen zonder spoilers. Maar echt, dat is nooit het punt van kritiek geweest.quote:
Kom maar op met die spoilers.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen zonder spoilers. Maar echt, dat is nooit het punt van kritiek geweest.
Dit!quote:
Waarom? Je gaat hem zelf toch spelen? Het kan zomaar zijn dat je het een geweldige game vindt.quote:
Er zijn al streams te vinden waarin de hele game uitgespeeld isquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Het jammere is nu wel dat de game nu slechte gebruikersscores krijgt door mensen die de game nog niet eens hebben gespeeld en dat misschien ook niet van plan zijn. Alleen vanwege wat spoilers die misschien niet eens kloppen.
Nee geloof me, die spoilers boeien me nietquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Je gaat hem zelf toch spelen? Het kan zomaar zijn dat je het een geweldige game vindt.
Het is niet eens "woke-ness" waar de kritiek over gaat, opzich. Het zijn gewoon dingen in het verhaal die nergens op slaan als je de karakters uit deel 1 kent en die er voor zorgen dat veel mensen een naar gevoel bij de game krijgen.
Ik ga even kijken op YT dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn al streams te vinden waarin de hele game uitgespeeld is.
Ik kan je het hele verhaal vertellen, van begin tot eind.
Er zijn misschien anderenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee geloof me, die spoilers boeien me niet
Ik hoorde het spel op de deurmat vallen, dus ik zal straks eens kijken of het wel of niet goed is. Heb iig vanmiddag vrij genomenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn misschien anderen.
Van wat ik gezien heb ik het qua gameplay allemaal prima in orde verder hoor, en als je het als losstaand verhaal ziet is het voor velen misschien een hele boeiende ervaring, maar ik denk dat weinig mensen het als een leuke ervaring gaan zien.
En dat kan een game alsnog goed maken hoor, begrijp me niet verkeerd, maar dat is wat ik nu overal lees voor heel veel mensen niet het geval.
nope. ik heb geen idee wat the last of us is en waarom er ophef over zou moeten zijn.quote:
Ik snap de ophef ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope. ik heb geen idee wat the last of us is en waarom er ophef over zou moeten zijn.
Het beste spel ooit (deel 1 dus)quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope. ik heb geen idee wat the last of us is en waarom er ophef over zou moeten zijn.
waarover is er ophef?quote:
onmogelijk. Super Mario komt er niet in voorquote:
Dat is het "probleem" dus voor velen, deel 1 was geniaal. En niet zozeer door het zombie-kill deel, maar het verhaalquote:
dat zou wel een hele toffe mod zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het "probleem" dus voor velen, deel 1 was geniaal. En niet zozeer door het zombie-kill deel, maar het verhaal.
Nogmaals, ik probeer mensen niet te overtuigen om het te haten. Ik snap alleen de ophef deels wel.
Zie het alsof Mario in een nieuwe game speelt maar opeens moet je kittens en puppies afmaken in Super Mario World.
Nou ja, dat bedoelde ik net met, sommigen zullen het best een goeie game vindenquote:
zo'n oude 8bits mario die van die vuurballen naar kittens kan gooienquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik net met, sommigen zullen het best een goeie game vinden.
Maar de meeste Mariofans zullen karaktermoord schreeuwen.
ze is toch gewoon opgegroeid? van 16 naar 19, in de context van het verhaal.. character development heet dat toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik net met, sommigen zullen het best een goeie game vinden.
Maar de meeste Mariofans zullen karaktermoord schreeuwen.
Zo kan je het zien, Ellie is ook niet precies degene waar de ophef over gaatquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:18 schreef Ruse het volgende:
[..]
ze is toch gewoon opgegroeid? van 16 naar 19, in de context van het verhaal.. character development heet dat toch?
ik zal de ophef eens opzoeken, maar heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar bijzonder lovende recensies gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo kan je het zien, Ellie is ook niet precies degene waar de ophef over gaat.
Klopt, door de gamejournalisten die er al jaren niet meer voor de consument zijn, maar voor hun eigen clicks en giftboxes van game-uitgeversquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:21 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zal de ophef eens opzoeken, maar heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar bijzonder lovende recensies gezien
Niets mis mee, en ik ga je echt niet voor gek verklaren als je het geweldig vondquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Daarom heb ik alle recensies, playthroughs etc proberen te vermijden tot nu toe. Ik vorm graag mijn eigen mening.
Geldt niet voor ie-de-reen he.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, door de gamejournalisten die er al jaren niet meer voor de consument zijn, maar voor hun eigen clicks en giftboxes van game-uitgevers.
Zodra je 1 negatieve review schrijft krijg je nooit meer een reviewexemplaar van een game, en geen kek petje.
Zie rotten tomatoes, ooit een goeie graadmeter, is nu volkomen corrupt.
Ik zou het wel toejuichen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee, en ik ga je echt niet voor gek verklaren als je het geweldig vond.
Alleen ik snap de ophef wel, het is van een verhaal over relaties, vertrouwen en hoop omgeslagen naar haat, haat, wraak, haat en wraak.
Kan het alsnog een dijk van een game zijn, maar als Lara Croft opeens een kindermoordenaar blijkt te zijn denk ik niet dat ik dr nog leuk vind om te spelen.
Haha more like 'dyke' van een gamequote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Kan het alsnog een dijk van een game zijn,
Neuh, maar wel voor de meeste "gevestigde" sites als IGN, Kotaku etc.quote:
HeatWokequote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, maar wel voor de meeste "gevestigde" sites als IGN, Kotaku etc.
Maar ik zeg toch, ik laat iedereen hier lekker spelen zonder te spoilen, ik leg alleen uit waarom ik de ophef wel snap.
de nieuwe gta gaat schijnbaar weer over het opbouwen van een drug-imperium a la Tony Montana en Pablo Escobarquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou van spellen waar het doel is om rijk te worden
Wederom, het lesbische verhaal heeft 0 te maken met de kritiek, dat was al bekend uit de DLC van deel 1 en boeit niemand.quote:
nou ja, niemand..quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, het lesbische verhaal heeft 0 te maken met de kritiek, dat was al bekend uit de DLC van deel 1 en boeit niemand.
Wel cool. Maar zelfs in games kan ik niet rijdenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:33 schreef Ruse het volgende:
[..]
de nieuwe gta gaat schijnbaar weer over het opbouwen van een drug-imperium a la Tony Montana en Pablo Escobar
In GTA is dat een pré, sommige opdrachten en races uitgezonderd.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wel cool. Maar zelfs in games kan ik niet rijden
Er is altijd wel iemand die ergens iets van vindtquote:
Nou, Lara is van reboot deel 1 naar reboot deel 3 ook echt wel omgeslagen van naief bang meisje tot koelbloedige moordenaar hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee, en ik ga je echt niet voor gek verklaren als je het geweldig vond.
Alleen ik snap de ophef wel, het is van een verhaal over relaties, vertrouwen en hoop omgeslagen naar haat, haat, wraak, haat en wraak.
Kan het alsnog een dijk van een game zijn, maar als Lara Croft opeens een kindermoordenaar blijkt te zijn denk ik niet dat ik dr nog leuk vind om te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |