https://www.mediacourant.(...)g29aCiz9sNkqiTB6STPUquote:Arie Boomsma tipt: ‘Stop met adverteren rondom VI’
Geplaatst op do 18 jun 2020 om 11:30
Arie Boomsma denkt dat adverteerders er goed aan doen om te heroverwegen of ze nog wel willen adverteren rondom het tv-programma Veronica Inside. Dat laat hij weten in een bericht op Twitter. Arie zegt dat VI wat hem betreft wel gewoon op tv mag blijven omdat we in een democratie leven, maar nagelt tegelijkertijd wel merken aan de schandpaal die rondom de talkshow adverteren. Het is natuurlijk een contradictie, want een eventuele adverteerdersboycot zou indirect het einde van VI betekenen.
De sportschoolhouder, die altijd al mikpunt van spot is geweest in VI, vindt dat de talkshow zwaar is afgegleen. “Als redactie vraag je jezelf af hoe je een eigen draai kunt geven aan urgente thema’s. Ben je goed, dan kom je met verrassende invalshoeken. Je houdt de kijker wakker. Ben je over de jaren afgegleden van sportprogramma naar matige talkshow over de actualiteit dan praat je de alsmaar kleiner geworden doelgroep naar de mond. Voorspelbaar, als onderbuikspreekpoppen op repeat.”
Arie is helemaal klaar met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. “Drie presentatoren die toen ze jong waren een bovengemiddeld talent hadden, en nu krampachtig vasthouden aan een tanend podium in de hoop dat hun rol als pestkop op het nationale mediaplein nog een paar jaar langer verward zal blijven worden met die van strijder voor het vrije woord.”
Wil hij VI van de buis hebben? “Tóch vind ik dat zo’n programma in een democratie een plaats verdient op televisie. Of op internet, waar de doelgroep van tegen vluchtelingen, gekleurde Nederlanders, vrouwen, homo’s en transgenders agerende toetsenbordtijgers nog net wat groter is. Dus nee, zo’n programma hoeft van mij niet uit de lucht.”
Maar dan: “Wel vraag ik me af hoe lang je als zender, als kijker en vooral als adverteerder nog de andere kant op kan blijven kijken. Steeds maar weer roepend dat het racisme en de homohaat die als diarree uit de monden van deze presentatoren sproeit, slechts de mening van die mannen zelf is, en niet de jouwe. Je steunt die mening. Je maakt hem mogelijk.”
“Dat is al jaren een dubieus statement, maar deze maand mag je het onomwonden solidair noemen met waarden en woorden die loodrecht staan tegenover de positieve verandering die op dit moment de wereld in haar greep heeft. Nu er eindelijk echte verandering op gang begint te komen op zo’n groot thema, moet je jezelf toch afvragen of dit nu de groep is waar je bij wil horen.”
Japin
Ook schrijver Arthur Japin zou het goed vinden als adverteerders VI gaan boycotten. Hij retweet: “Beste Albert Heijn, het is niet de eerste keer dat de mannen in Veronica Inside minderheden belachelijk maken. Eerder waren bijvoorbeeld homo’s het doelwit.”
“Door rond dit programma te adverteren sponsoren jullie DOELBEWUST de verspreiding van deze narigheid. Ik vraag me af: waarom?”
Mochten de Arie Boomsma’s, Arthur Japins en Halina Reijns van deze wereld er inderdaad in slagen om adverteerders zo ver te krijgen om VI te boycotten, dan zal dat veel kwaad bloed zetten bij de enorme doelgroep van het programma. In het hoogseizoen trekt VI zo’n 800.000 kijkers.
De sponsors van VI zijn Toto Sportweddenschappen en Bavaria.
waarom je Groenlinks hierbij wil halen is natuurlijk evident triest, niets wijst er op dat Arie groenlinks stemt. Sterker dit heeft ook niets met links of rechts te maken, maar toch wil je graag een links bash maken. Kansloos.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
Ah, weer zo'n goedzak, zal hij ook groenlinks stemmen?
Valt mij steeds meer op dat mensen die anderen willen vertellen wat goed en niet goed is, voornamelijk groenlinks stemmers zijn.
Bah.
Oh wacht, hij is toch extreem gelovig?
Dan zal hij wel niet groenlinks stemmen, maar alleen zich zo gedragen
Oproep tot geweldquote:
Klopt..doodswens is niet hetzelfde als oproep tot geweld. Ik zou Arie niet missen maar dood hoeft van mij niet perséquote:
Precies, ik ben geen sluipmoordenaar!quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt..doodswens is niet hetzelfde als oproep tot geweld. Ik zou Arie niet missen maar dood hoeft van mij niet persé
Je doelt op Thierry zeker. Dat verdient eigenlijk wel een eigen draadje. Hij zei in mijn ogen niks geks, maar mensen hebben te lange tenen tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Precies, ik ben geen sluipmoordenaar!
Alles we alles opvolgen zoals jij het zou willen dan krijg je een dictatuur..quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:04 schreef wollah het volgende:
Mee eens.
Die mannen en dan met vooral Derksen roepen de ene na de andere racistische onzin. Verbieden dit programma
Is die zure oude prutser eigenlijk ooit wel eens wel positief over?quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:52 schreef Landgeld het volgende:
'Minderheden belachelijk maken'
Bij VI maken ze grappen. Ja, ook over zwarte Piet, Boskamp, voetballes. Iedereen.
Kansloos dit. Arie BoomstraLinkse boomknuffelaar...
Over blues.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Is die zure oude prutser eigenlijk ooit wel eens wel positief over?
Jimmy Lafavequote:Op donderdag 18 juni 2020 16:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Is die zure oude prutser eigenlijk ooit wel eens wel positief over?
Arie moet niet piepen Derksen is geen racist, als je dingen niet onder ogen wilt zien kun je beter een mooie grote steen zoeken. Met lekker kroketje erbij. Groetjes van Jaapquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het oneens met de stelling van Arie.
Hiermee gewoon eens.quote:Als redactie vraag je jezelf af hoe je een eigen draai kunt geven aan urgente thema’s. Ben je goed, dan kom je met verrassende invalshoeken. Je houdt de kijker wakker. Ben je over de jaren afgegleden van sportprogramma naar matige talkshow over de actualiteit dan praat je de alsmaar kleiner geworden doelgroep naar de mond. Voorspelbaar, als onderbuikspreekpoppen op repeat.”
Arie is helemaal klaar met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. “Drie presentatoren die toen ze jong waren een bovengemiddeld talent hadden, en nu krampachtig vasthouden aan een tanend podium in de hoop dat hun rol als pestkop op het nationale mediaplein nog een paar jaar langer verward zal blijven worden met die van strijder voor het vrije woord.”
Doet precies niks af aan de kern het verhaal,quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het klopt al niet dat het om 3 presentatoren gaat.
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doet precies niks af aan de kern het verhaal,.
Hij likt allochtonenreten. Om een of andere reden zat ie voor 't gevecht met Rico naast Badr in de kleedkamer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
Valt mij steeds meer op dat mensen die anderen willen vertellen wat goed en niet goed is, voornamelijk groenlinks stemmers zijn.
Bah.
Juist ja.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:16 schreef Bot13 het volgende:
Ik krijg er echt geen seconde van weggekauwd. Wat een achterlijke zooi kramen ze daar uit.
Hij is nep. Denk niet dat ie gelovig is.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
Bah.
Nogal. Ik zou hem als bedrijf een keer flink trollen en een reclame met hem erin waarin ie compleet belachelijk wordt gemaakt produceren.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Die roep om adverteerders elke keer aan te spreken als er iets niet bevalt is wel bijzonder vermoeiend.
Mooie quote van Derksen idd!quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Dat verhaal met Badr was ik alweer vergeten, maar dat was zo’n beetje het meest kansloze wat ik in jaren heb gezien. Hij zat zo’n beetje op schoot bij hem. Wat een kneus.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:14 schreef MissGiraffe het volgende:
De meeste mensen kijken volgens mij juist om alle niet-voetbal gerelateerde onzin. Dat deze nicht denkt dat dat niemand aanspreekt is omdat ie onwetend is. VI was altijd al populair omdat 't niet alleen over voetbal gaat.
Ga lekker Rondo kijken, Arie. Samen met Badr in de kleedkamer.
Sinds wanneer is vd Gijp overigens een presentator? Dat is wel 't laatste wat ie wil zijn, vermoed ik.
Enig idee waarom eigenlijk? Vond 't ook zwaar belachelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:10 schreef Kamover het volgende:
[..]
Dat verhaal met Badr was ik alweer vergeten, maar dat was zo’n beetje het meest kansloze wat ik in jaren heb gezien. Hij zat zo’n beetje op schoot bij hem. Wat een kneus.
Aar gelooft in 1 Jezus en dat is ie zelf.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:18 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Hij is nep. Denk niet dat ie gelovig is.
Zoals hij altijd doet, hij is altijd aan het deugen. En hij heeft een sterke voorkeur en/of fascinatie voor alles wat niet blank autochtoon is lijkt het.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:10 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Enig idee waarom eigenlijk? Vond 't ook zwaar belachelijk.
Arie heeft net zijn huis in de stad voor meer dan een miljoen verkocht, om er een heel boerderij met 2 huizen erop voor terug te kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:04 schreef PP_Sound het volgende:
Heeft Arie nog wel geld om te adverteren?
Hij woont aan het Gein, buitengewoon mooi wonenquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:08 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
Arie heeft net zijn huis in de stad voor meer dan een miljoen verkocht, om er een heel boerderij met 2 huizen erop voor terug te kopen.
Dus kan best zijn dat het geld op is
Als ik het geld had, had ik het ook wel geweten idd.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hij woont aan het Gein, buitengewoon mooi wonen
Het lukt ze ook nog, een of andere kiwi merk, gamma en Gilette willen praten met Veronicaquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Begint een beetje eng te worden die censuur uit die hoek. Ze willen je of voor je gezicht trappen of ze roepen je sponsor op om weg te gaan...
Volgens mij gaat het erom dat je als bedrijf je moet realiseren dat het effect kan hebben dat jij dit programma sponsort. Er zijn vast bedrijven als Gamma of een of ander biermerk dat zich prima kan vinden als supporter van de zure anti-alles mentaliteit van deze mannenquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Begint een beetje eng te worden die censuur uit die hoek. Ze willen je of voor je gezicht trappen of ze roepen je sponsor op om weg te gaan...
Dat dacht ik ook. Hij vond dat waarschijnlijk echt heel stoer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:46 schreef Kamover het volgende:
[..]
Zoals hij altijd doet, hij is altijd aan het deugen. En hij heeft een sterke voorkeur en/of fascinatie voor alles wat niet blank autochtoon is lijkt het.
Oh wat grappig dat men zich dat ineens moet realiseren bij een mening die boomsma niet aanstaat.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat je als bedrijf je moet realiseren dat het effect kan hebben dat jij dit programma sponsort. Er zijn vast bedrijven als Gamma of een of ander biermerk dat zich prima kan vinden als supporter van de zure anti-alles mentaliteit van deze mannen
Tuurlijk. Hij grijpt nu 'Floyd' aan om zich erover te beklagen. Doorzichtig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:47 schreef Zorro het volgende:
Boomsma is gewoon zuur dat hij altijd voor paal gezet wordt in VI. De griezel.
Misschien maar eens zespri counter boycotten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:27 schreef Kamover het volgende:
[..]
Het lukt ze ook nog, een of andere kiwi merk, gamma en Gilette willen praten met Veronica
Echt een soort censuur gaande dat niet bij dit land past.
Who the fuck is Zespri?quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien maar eens zespri counter boycotten.
Als je je als sponsor zijnde laat imponeren door Elia (wie?quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Merk kiwiquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Who the fuck is Zespri?
Och laat ook maar, ik gun het ze niet hierdoor bekendheid te krijgen.
Elia? Had die iets gezegd?quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je je als sponsor zijnde laat imponeren door Elia (wie?) dan mag je je piemel ook inleveren hoor.
Iedereen grijpt toch Floyd aan? Waarvoor protesteren mensen hier dan? Een stelling waar 99% van de bevolking het sowieso al mee eens isquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:51 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hij grijpt nu 'Floyd' aan om zich erover te beklagen. Doorzichtig.
Elia heeft de macht je zomaar voor racist uit te maken. Erg krachtig wapen tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je je als sponsor zijnde laat imponeren door Elia (wie?) dan mag je je piemel ook inleveren hoor.
Yes! Dit volledig ja.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iedereen grijpt toch Floyd aan? Waarvoor protesteren mensen hier dan? Een stelling waar 99% van de bevolking het sowieso al mee eens isen dat selectieve gejank van donkere mensen wordt ook echt vermoeiend. Toen die Akwasi zei dat hij zwarte Piet in elkaar wilde schoppen heb ik geen donker persoon iets horen zeggen maar met dit soort dingen staan ze vooraan te huilen.
Nou, er is veel geschreeuw om niks maar boomsma kon daar van profiteren en eindelijk z'n pestkoppen afzeiken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iedereen grijpt toch Floyd aan? Waarvoor protesteren mensen hier dan? Een stelling waar 99% van de bevolking het sowieso al mee eens isen dat selectieve gejank van donkere mensen wordt ook echt vermoeiend. Toen die Akwasi zei dat hij zwarte Piet in elkaar wilde schoppen heb ik geen donker persoon iets horen zeggen maar met dit soort dingen staan ze vooraan te huilen.
Huh wat? Bedrijven profiteren ook op positieve manier van populaire programma’s .quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh wat grappig dat men zich dat ineens moet realiseren bij een mening die boomsma niet aanstaat.![]()
Blijkbaar wel met veel invloed als heel altright aan het hyperventileren isquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Enige accurate beschrijving van Arie boomsma komt van Youp van het Hek.
Ik heb het over boomsma.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Huh wat? Bedrijven profiteren ook op positieve manier van populaire programma’s .
Ik neem aan dat jij ook snapt dat het voor een bedrijf nuttig is om te adverteren rondom programma’s voor hun doelgroep
Alsof ik ooit kijk naar een merk op KIWI's man man manquote:
Oh ja natuurlijk als je tegen dit soort censuur bent moet je wel altright zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel met veel invloed als heel altright aan het hyperventileren is
Daarom zeg ik 't ook.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof ik ooit kijk naar een merk op KIWI's man man man
Huh?quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel met veel invloed als heel altright aan het hyperventileren is
Nee je moet niet altright zijn, maar de gebruikelijk users hier zijn weer present. Voel je vooral aangesproken verder, ik heb je al inhoudelijk iets duidelijk proberen te makenquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk als je tegen dit soort censuur bent moet je wel altright zijn.
Weet je, jij bent af; mensen die naar zulke termen moeten grijpen wanneer het inhoudelijk niet lukt tellen niet mee in een discussie.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit is juist lekkere stof om het vrijdag over te hebben. Arie zal volledig kapot gemaakt worden (hoop ik)
Nou als dat al een poging was.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Nee je moet niet altright zijn, maar de gebruikelijk users hier zijn weer present. Voel je vooral aangesproken verder, ik heb je al inhoudelijk iets duidelijk proberen te maken
Zeker. Belachelijke wereldwijde ophef om niks aangrijpen om z'n bullies na jaren terug te pakken. Wat zullen ze lachen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit is juist lekkere stof om het vrijdag over te hebben. Arie zal volledig kapot gemaakt worden (hoop ik)
Heb je een klein beetje een obsessie? Je maakt Boomsma echt enorm belangrijkquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel grappig dat mensen en organisaties als maar zeker niet beperkt tot boomsma en chocolonely zichzelf verkopen over de rug van BLM maar dat maar weinig uit die hoek het door lijken te hebben.
Omdat ik in een topic wat over Boomsma gaat over Boomsma spreek heb ik een obsessie? Heb jij een steekje los?quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Heb je een klein beetje een obsessie? Je maakt Boomsma echt enorm belangrijk
Maandag.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Volgens mij is de enige die zuur is Arie Boomsma himselfquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat je als bedrijf je moet realiseren dat het effect kan hebben dat jij dit programma sponsort. Er zijn vast bedrijven als Gamma of een of ander biermerk dat zich prima kan vinden als supporter van de zure anti-alles mentaliteit van deze mannen
Ditquote:
Arie kwam er op een mooie dag achter dat de Big City in deze tijd,niet de ideale plaats is om 2 kinderen op te voeden. Arie kwam erachter dat hij liever zijn kids naar een wit schooltje stuurt...en in plaats van hypocriet te zeggen dat ie 's ochtends een stukje met de bakfiets wil scheuren naar zo'n wit schooltje toe, heeft ie gewoon de heel santenkraam verhuist. Dan moet hij ze wel naar een wit schooltje sturen...Arie is gewoon een enorme vieze hypocriet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:08 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
Arie heeft net zijn huis in de stad voor meer dan een miljoen verkocht, om er een heel boerderij met 2 huizen erop voor terug te kopen.
Dus kan best zijn dat het geld op is
Of Arie wil gewoon op een schitterende boerderij aan een prachtig riviertje wonen. Wat jij je niet kan veroorloven (en ik ook niet)quote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:13 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Arie kwam er op een mooie dag achter dat de Big City in deze tijd,niet de ideale plaats is om 2 kinderen op te voeden. Arie kwam erachter dat hij liever zijn kids naar een wit schooltje stuurt...en in plaats van hypocriet te zeggen dat ie 's ochtends een stukje met de bakfiets wil scheuren naar zo'n wit schooltje toe, heeft ie gewoon de heel santenkraam verhuist. Dan moet hij ze wel naar een wit schooltje sturen...Arie is gewoon een enorme vieze hypocriet.
Jij heb talent! Helderziende ook nog...daar moet je wat mee gaan doen..je heb totaal geen idee wat ik mij wel of niet kan veroorloven! Dat jij het je niet kan veroorloven tsja..dan heb je iets in je leven niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Of Arie wil gewoon op een schitterende boerderij aan een prachtig riviertje wonen. Wat jij je niet kan veroorloven (en ik ook niet)
Ach ach ach. 85% van Nederland kan zich geen huis van 7cijfers voor de komma veroorloven, doe maar lekker denigrerend hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:07 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Jij heb talent! Helderziende ook nog...daar moet je wat mee gaan doen..je heb totaal geen idee wat ik mij wel of niet kan veroorloven! Dat jij het je niet kan veroorloven tsja..dan heb je iets in je leven niet goed gedaan.
Ik ken helemaal niemand die zich een dusdanig huis kan veroorloven.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:07 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Jij heb talent! Helderziende ook nog...daar moet je wat mee gaan doen..je heb totaal geen idee wat ik mij wel of niet kan veroorloven! Dat jij het je niet kan veroorloven tsja..dan heb je iets in je leven niet goed gedaan.
Nee, maar je insinueert wel dat ik het ben, wat je zelf doet of niet doet maakt mij verder niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand die zich een dusdanig huis kan veroorloven.
Ben ik nu een pauper?
Goed lezen wat je zelf schrijft..''.Wat jij je niet kan veroorloven'' je neemt klakkeloos aan dat iemand zich iets niet zou kunnen veroorloven. Niet denigrerend, meer wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ach ach ach. 85% van Nederland kan zich geen huis van 7cijfers voor de komma veroorloven, doe maar lekker denigrerend hoor
Geen idee..is daar een Arie Boomsma grens voor?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand die zich een dusdanig huis kan veroorloven.
Ben ik nu een pauper?
Maakt toch niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Nederlands elftal boycotten ook Veronica Inside. Vertelde Virgil van Dijk.
Je insinueert anders zelf ook graag, dat Arie z’n kinderen perse naar een witte school wilt sturen, bijvoorbeeld. Of misschien ben je zelf wel helderziend?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:24 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Nee, maar je insinueert wel dat ik het ben, wat je zelf doet of niet doet maakt mij verder niet zoveel uit.
[..]
Goed lezen wat je zelf schrijft..''.Wat jij je niet kan veroorloven'' je neemt klakkeloos aan dat iemand zich iets niet zou kunnen veroorloven. Niet denigrerend, meer wie kaatst kan de bal verwachten.
Eensquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arie moet lekker zijn tyfus muil houden. VI Goden!
Ach ja, die voetballertjes staan dan ook niet bekend om hun erg hoge intellect.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar wel naar qatar gaan, lekker voetballen in een stadion gebouwd door slaven.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Jup en wij gaan ook gewoon kijken. Lekker hypocriet allemaalquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wel naar qatar gaan, lekker voetballen in een stadion gebouwd door slaven.
Hypocriete zwijnen.
uh nope...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup en wij gaan ook gewoon kijken. Lekker hypocriet allemaal
Ja dus lik mijn zak.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oja iedereen is hypocriet behalve jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |