Arie heeft net zijn huis in de stad voor meer dan een miljoen verkocht, om er een heel boerderij met 2 huizen erop voor terug te kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:04 schreef PP_Sound het volgende:
Heeft Arie nog wel geld om te adverteren?
Hij woont aan het Gein, buitengewoon mooi wonenquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:08 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
Arie heeft net zijn huis in de stad voor meer dan een miljoen verkocht, om er een heel boerderij met 2 huizen erop voor terug te kopen.
Dus kan best zijn dat het geld op is
Als ik het geld had, had ik het ook wel geweten idd.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hij woont aan het Gein, buitengewoon mooi wonen
Het lukt ze ook nog, een of andere kiwi merk, gamma en Gilette willen praten met Veronicaquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Begint een beetje eng te worden die censuur uit die hoek. Ze willen je of voor je gezicht trappen of ze roepen je sponsor op om weg te gaan...
Volgens mij gaat het erom dat je als bedrijf je moet realiseren dat het effect kan hebben dat jij dit programma sponsort. Er zijn vast bedrijven als Gamma of een of ander biermerk dat zich prima kan vinden als supporter van de zure anti-alles mentaliteit van deze mannenquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Begint een beetje eng te worden die censuur uit die hoek. Ze willen je of voor je gezicht trappen of ze roepen je sponsor op om weg te gaan...
Dat dacht ik ook. Hij vond dat waarschijnlijk echt heel stoer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:46 schreef Kamover het volgende:
[..]
Zoals hij altijd doet, hij is altijd aan het deugen. En hij heeft een sterke voorkeur en/of fascinatie voor alles wat niet blank autochtoon is lijkt het.
Oh wat grappig dat men zich dat ineens moet realiseren bij een mening die boomsma niet aanstaat.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat je als bedrijf je moet realiseren dat het effect kan hebben dat jij dit programma sponsort. Er zijn vast bedrijven als Gamma of een of ander biermerk dat zich prima kan vinden als supporter van de zure anti-alles mentaliteit van deze mannen
Tuurlijk. Hij grijpt nu 'Floyd' aan om zich erover te beklagen. Doorzichtig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:47 schreef Zorro het volgende:
Boomsma is gewoon zuur dat hij altijd voor paal gezet wordt in VI. De griezel.
Misschien maar eens zespri counter boycotten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:27 schreef Kamover het volgende:
[..]
Het lukt ze ook nog, een of andere kiwi merk, gamma en Gilette willen praten met Veronica
Echt een soort censuur gaande dat niet bij dit land past.
Who the fuck is Zespri?quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien maar eens zespri counter boycotten.
Als je je als sponsor zijnde laat imponeren door Elia (wie?quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Merk kiwiquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Who the fuck is Zespri?
Och laat ook maar, ik gun het ze niet hierdoor bekendheid te krijgen.
Elia? Had die iets gezegd?quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je je als sponsor zijnde laat imponeren door Elia (wie?) dan mag je je piemel ook inleveren hoor.
Iedereen grijpt toch Floyd aan? Waarvoor protesteren mensen hier dan? Een stelling waar 99% van de bevolking het sowieso al mee eens isquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:51 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hij grijpt nu 'Floyd' aan om zich erover te beklagen. Doorzichtig.
Elia heeft de macht je zomaar voor racist uit te maken. Erg krachtig wapen tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je je als sponsor zijnde laat imponeren door Elia (wie?) dan mag je je piemel ook inleveren hoor.
Yes! Dit volledig ja.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iedereen grijpt toch Floyd aan? Waarvoor protesteren mensen hier dan? Een stelling waar 99% van de bevolking het sowieso al mee eens isen dat selectieve gejank van donkere mensen wordt ook echt vermoeiend. Toen die Akwasi zei dat hij zwarte Piet in elkaar wilde schoppen heb ik geen donker persoon iets horen zeggen maar met dit soort dingen staan ze vooraan te huilen.
Nou, er is veel geschreeuw om niks maar boomsma kon daar van profiteren en eindelijk z'n pestkoppen afzeiken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iedereen grijpt toch Floyd aan? Waarvoor protesteren mensen hier dan? Een stelling waar 99% van de bevolking het sowieso al mee eens isen dat selectieve gejank van donkere mensen wordt ook echt vermoeiend. Toen die Akwasi zei dat hij zwarte Piet in elkaar wilde schoppen heb ik geen donker persoon iets horen zeggen maar met dit soort dingen staan ze vooraan te huilen.
Huh wat? Bedrijven profiteren ook op positieve manier van populaire programma’s .quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh wat grappig dat men zich dat ineens moet realiseren bij een mening die boomsma niet aanstaat.![]()
Blijkbaar wel met veel invloed als heel altright aan het hyperventileren isquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Enige accurate beschrijving van Arie boomsma komt van Youp van het Hek.
Ik heb het over boomsma.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Huh wat? Bedrijven profiteren ook op positieve manier van populaire programma’s .
Ik neem aan dat jij ook snapt dat het voor een bedrijf nuttig is om te adverteren rondom programma’s voor hun doelgroep
Alsof ik ooit kijk naar een merk op KIWI's man man manquote:
Oh ja natuurlijk als je tegen dit soort censuur bent moet je wel altright zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel met veel invloed als heel altright aan het hyperventileren is
Daarom zeg ik 't ook.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof ik ooit kijk naar een merk op KIWI's man man man
Huh?quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel met veel invloed als heel altright aan het hyperventileren is
Nee je moet niet altright zijn, maar de gebruikelijk users hier zijn weer present. Voel je vooral aangesproken verder, ik heb je al inhoudelijk iets duidelijk proberen te makenquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk als je tegen dit soort censuur bent moet je wel altright zijn.
Weet je, jij bent af; mensen die naar zulke termen moeten grijpen wanneer het inhoudelijk niet lukt tellen niet mee in een discussie.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit is juist lekkere stof om het vrijdag over te hebben. Arie zal volledig kapot gemaakt worden (hoop ik)
Nou als dat al een poging was.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Nee je moet niet altright zijn, maar de gebruikelijk users hier zijn weer present. Voel je vooral aangesproken verder, ik heb je al inhoudelijk iets duidelijk proberen te maken
Zeker. Belachelijke wereldwijde ophef om niks aangrijpen om z'n bullies na jaren terug te pakken. Wat zullen ze lachen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit is juist lekkere stof om het vrijdag over te hebben. Arie zal volledig kapot gemaakt worden (hoop ik)
Heb je een klein beetje een obsessie? Je maakt Boomsma echt enorm belangrijkquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel grappig dat mensen en organisaties als maar zeker niet beperkt tot boomsma en chocolonely zichzelf verkopen over de rug van BLM maar dat maar weinig uit die hoek het door lijken te hebben.
Omdat ik in een topic wat over Boomsma gaat over Boomsma spreek heb ik een obsessie? Heb jij een steekje los?quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Heb je een klein beetje een obsessie? Je maakt Boomsma echt enorm belangrijk
Maandag.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Volgens mij is de enige die zuur is Arie Boomsma himselfquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat je als bedrijf je moet realiseren dat het effect kan hebben dat jij dit programma sponsort. Er zijn vast bedrijven als Gamma of een of ander biermerk dat zich prima kan vinden als supporter van de zure anti-alles mentaliteit van deze mannen
Ditquote:
Arie kwam er op een mooie dag achter dat de Big City in deze tijd,niet de ideale plaats is om 2 kinderen op te voeden. Arie kwam erachter dat hij liever zijn kids naar een wit schooltje stuurt...en in plaats van hypocriet te zeggen dat ie 's ochtends een stukje met de bakfiets wil scheuren naar zo'n wit schooltje toe, heeft ie gewoon de heel santenkraam verhuist. Dan moet hij ze wel naar een wit schooltje sturen...Arie is gewoon een enorme vieze hypocriet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:08 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
Arie heeft net zijn huis in de stad voor meer dan een miljoen verkocht, om er een heel boerderij met 2 huizen erop voor terug te kopen.
Dus kan best zijn dat het geld op is
Of Arie wil gewoon op een schitterende boerderij aan een prachtig riviertje wonen. Wat jij je niet kan veroorloven (en ik ook niet)quote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:13 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Arie kwam er op een mooie dag achter dat de Big City in deze tijd,niet de ideale plaats is om 2 kinderen op te voeden. Arie kwam erachter dat hij liever zijn kids naar een wit schooltje stuurt...en in plaats van hypocriet te zeggen dat ie 's ochtends een stukje met de bakfiets wil scheuren naar zo'n wit schooltje toe, heeft ie gewoon de heel santenkraam verhuist. Dan moet hij ze wel naar een wit schooltje sturen...Arie is gewoon een enorme vieze hypocriet.
Jij heb talent! Helderziende ook nog...daar moet je wat mee gaan doen..je heb totaal geen idee wat ik mij wel of niet kan veroorloven! Dat jij het je niet kan veroorloven tsja..dan heb je iets in je leven niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Of Arie wil gewoon op een schitterende boerderij aan een prachtig riviertje wonen. Wat jij je niet kan veroorloven (en ik ook niet)
Ach ach ach. 85% van Nederland kan zich geen huis van 7cijfers voor de komma veroorloven, doe maar lekker denigrerend hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:07 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Jij heb talent! Helderziende ook nog...daar moet je wat mee gaan doen..je heb totaal geen idee wat ik mij wel of niet kan veroorloven! Dat jij het je niet kan veroorloven tsja..dan heb je iets in je leven niet goed gedaan.
Ik ken helemaal niemand die zich een dusdanig huis kan veroorloven.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:07 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Jij heb talent! Helderziende ook nog...daar moet je wat mee gaan doen..je heb totaal geen idee wat ik mij wel of niet kan veroorloven! Dat jij het je niet kan veroorloven tsja..dan heb je iets in je leven niet goed gedaan.
Nee, maar je insinueert wel dat ik het ben, wat je zelf doet of niet doet maakt mij verder niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand die zich een dusdanig huis kan veroorloven.
Ben ik nu een pauper?
Goed lezen wat je zelf schrijft..''.Wat jij je niet kan veroorloven'' je neemt klakkeloos aan dat iemand zich iets niet zou kunnen veroorloven. Niet denigrerend, meer wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ach ach ach. 85% van Nederland kan zich geen huis van 7cijfers voor de komma veroorloven, doe maar lekker denigrerend hoor
Geen idee..is daar een Arie Boomsma grens voor?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand die zich een dusdanig huis kan veroorloven.
Ben ik nu een pauper?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |