Maakt toch niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Nederlands elftal boycotten ook Veronica Inside. Vertelde Virgil van Dijk.
Je insinueert anders zelf ook graag, dat Arie z’n kinderen perse naar een witte school wilt sturen, bijvoorbeeld. Of misschien ben je zelf wel helderziend?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:24 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Nee, maar je insinueert wel dat ik het ben, wat je zelf doet of niet doet maakt mij verder niet zoveel uit.
[..]
Goed lezen wat je zelf schrijft..''.Wat jij je niet kan veroorloven'' je neemt klakkeloos aan dat iemand zich iets niet zou kunnen veroorloven. Niet denigrerend, meer wie kaatst kan de bal verwachten.
Eensquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arie moet lekker zijn tyfus muil houden. VI Goden!
Ach ja, die voetballertjes staan dan ook niet bekend om hun erg hoge intellect.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar wel naar qatar gaan, lekker voetballen in een stadion gebouwd door slaven.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Jup en wij gaan ook gewoon kijken. Lekker hypocriet allemaalquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wel naar qatar gaan, lekker voetballen in een stadion gebouwd door slaven.
Hypocriete zwijnen.
uh nope...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup en wij gaan ook gewoon kijken. Lekker hypocriet allemaal
Ja dus lik mijn zak.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oja iedereen is hypocriet behalve jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |