wat doe jij eigenlijk voor werrek?quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik werk vandaag op het kantoor![]()
dus helaas geen YouTube-linkjes maat.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut is dat he
Op het kantoor zijn voegt echt niks toe.
Geen lekkere wijven?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut is dat he
Op het kantoor zijn voegt echt niks toe.
Waardeloos dan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die zien er allemaal uit alsof ze onder een brug zouden moeten leven.
Ja of één dag in de week naar het kantoor.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Gewoon 100% thuiswerken indien mogelijk. Beter voor alles.
Zo leuk waren die stinkfilmpjes toch niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer?quote:
Amerikaquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:23 schreef aTypisch het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)ronavirus/index.html
@:elan
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:03 schreef Mansjester het volgende:
Mooi hoe GGMM altijd vragen over zijn werk ontwijkt
quote:
Zwembad ook tochquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:10 schreef Coco. het volgende:
@:GGMM werkt in de ICT en kinderdagverblijf.
Ik zit sinds corona in een compleet nieuw team (reorganisatie)quote:
Weten ze dat bij het kinderdagverblijf ook?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:10 schreef Coco. het volgende:
@:GGMM werkt in de ICT en kinderdagverblijf.
Dat ik in ICT werk?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weten ze dat bij het kinderdagverblijf ook?
Deze Tweet is niet beschikbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:42 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland https://twitter.com/TheCruyffWay/status/1273364669923803137
quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo leuk waren die stinkfilmpjes toch niet.
Check dit: @:Coco. #TeamOtter
Had je vandaag je aftel-plaatje al gepost? Of heb ik hem gemist?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze Tweet is niet beschikbaar.
Godverdomme
Hopelijk telt het af naar zijn einde moderatorschap.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je vandaag je aftel-plaatje al gepost? Of heb ik hem gemist?
Dat hoopte @Scrummie2.1 ook alquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hopelijk telt het af naar zijn einde moderatorschap.
Het was een gifje van een doodnormale block van De Ligt, maar dat was underrated skill of zoquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze Tweet is niet beschikbaar.
Godverdomme
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je vandaag je aftel-plaatje al gepost? Of heb ik hem gemist?
Onlo gaat rentenieren van zn vechain muntenquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk wel meer users, maar ik zal nu wel een note krijgen.quote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zit sinds corona in een compleet nieuw team (reorganisatie)
Daar zitten wel een paar bij bohh.
Dinsdag kantoor, nieuwe mensen begeleiden en coachen.
Ook daar zit wat lekkers tussen.
Geen pics.
Zo visje halen.
Einde bericht.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat user @:Coco ons niet lekker zal maken met een foto van een visje.
Wie?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een faalhaas ben je toch ookquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan alleen als jij na vandaag al weekend hebt!quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:28 schreef Caland het volgende:
Vanavond uit eten en m'n kop eraf zuipen
Dit even ter info trouwens
Hopelijk heb je morgen een flinke kater.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:28 schreef Caland het volgende:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit kan alleen als jij na vandaag al weekend hebt!
Dat hoop ik ook makker.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heb je morgen een flinke kater.
Niet geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Ik noteer dit even.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:28 schreef Caland het volgende:
@GGMMtwitter:nealpetersen twitterde op donderdag 18-06-2020 om 10:47:35Merken gaan nu toch ook twee keer langer nadenken voordat ze hierin stappen? De voetbalwereld spreekt zich steeds harder uit tegen racisme, dat zouden merken ook moeten doen. https://t.co/dtCvveos8h reageer retweet
Hier is het lekker koelquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:38 schreef Coco. het volgende:
Het is snikheet en benauwd.
Kortom, ik zweet als een otter.
Tweet gezien.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is het lekker koel
Het enige voordeel van op het kantoor werken tov thuis.
SluipmoordenaarGoden.quote:
jammer van de uitjes en je bent niet in Amsterdam zo te zienquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco. @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
GEEN ZUUR??quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik hem zo ook wel eens eetquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer van de uitjes en je bent niet in Amsterdam zo te zien
Zuurquote:
haring met uitjes en zuur jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik hem zo ook wel eens eet
[..]
Zuur
quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
zonder uitjes etenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer van de uitjes en je bent niet in Amsterdam zo te zien
Hier mist nog wat Nutella.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er heerlijk uit.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
zuur is de augurkquote:
Zonder uitjes eet ik wel als ik zelf de vis vang en bereid.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef Tarado het volgende:
haring eet je gewoon puur, als je dat niet kan laat het dan, is net zoiets als mensen die wel oesters eten maar er dan wel wat over heen gooien zodat je het niet proeft.
met uitjes is uit de tijd dat de haring niet zuiver was
Vind het allebei wel lekker, maar pak toch meestal met uitjes.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef Tarado het volgende:
haring eet je gewoon puur, als je dat niet kan laat het dan, is net zoiets als mensen die wel oesters eten maar er dan wel wat over heen gooien zodat je het niet proeft.
ik vind die uitjes meestal zo ranzigquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het allebei wel lekker, maar pak toch meestal met uitjes.
Of 1 zonder en 1 met.
Oesters ben ik niet zo'n enorme fan van puur.
jouw probleem cocoquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is nieuwe haring met augurk en uitjes.
Zure bommen zijn augurken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
zuur is de augurk
jullie zijn echt een stel idioten
Hoezo?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
en je bent niet in Amsterdam zo te zien
dm gestuurdquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zure bommen zijn augurken.
Dus laat mij erbuiten.
Idioot.
Scherp, niemand neemt Amsterdam dan ook serieus.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Amsterdam snijden ze de haring zoals op de foto van @:Tjacka
we slikken gewoon niet alles wat we voor onze neus krijgenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Scherp, niemand neemt Amsterdam dan ook serieus.
Ja klopt, zo had ik hem ook laatst.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Amsterdam snijden ze de haring zoals op de foto van @:Tjacka
Wat dat betreft is de moeder van @onlogisch een gekke Amsterdamsequote:Op donderdag 18 juni 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
we slikken gewoon niet alles wat we voor onze neus krijgen
Hoe lang denk je totdat die kat een oog van die otter heeft beschadigd?quote:
bepaal jij nietquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef Tarado het volgende:
Geen idee maar dit soort trucjes zijn dat wel waard:quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe lang denk je totdat die kat een oog van die otter heeft beschadigd?
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe lang denk je totdat die kat een oog van die otter heeft beschadigd?
Hij is sinds corona een ONZ user.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk? @:jr-style-93
En Joden hun lul.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:40 schreef Coco. het volgende:
Kinderen hebben graag hun eten voorgesneden.
jij mag niet meer boven de n201 komen!!quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Scherp, niemand neemt Amsterdam dan ook serieus.
drink geen koffiequote:Op donderdag 18 juni 2020 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij doet ook suiker in je koffie zeker?
Reageert alleen nog in ONZ of op twitter.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk? @:jr-style-93
een hoer die op de wallen woont is niet gelijk amsterdammer hoor??quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de moeder van @:onlogisch een gekke Amsterdamse
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 18-06-2020 om 11:32:19James B. weet dat het meisje verliefd op hem is, maar maakt volgens zijn advocaat volkomen duidelijk dat een relatie onmogelijk is. ,,Wordt eerst maar eens 18 voordat je over een relatie praat", schrijft hij haar ook. #Kindermisbruik reageer retweet
Of Britten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat melk in je thee doen voor wijven is.
James Bondquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 18-06-2020 om 11:32:19James B. weet dat het meisje verliefd op hem is, maar maakt volgens zijn advocaat volkomen duidelijk dat een relatie onmogelijk is. ,,Wordt eerst maar eens 18 voordat je over een relatie praat", schrijft hij haar ook. #Kindermisbruik reageer retweet
ik heb weer enorm gelachen om roddelpraatquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 18-06-2020 om 11:32:19James B. weet dat het meisje verliefd op hem is, maar maakt volgens zijn advocaat volkomen duidelijk dat een relatie onmogelijk is. ,,Wordt eerst maar eens 18 voordat je over een relatie praat", schrijft hij haar ook. #Kindermisbruik reageer retweet
wat een flauwekulquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat melk in je thee doen voor wijven is.
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat een flauwekul
jij vindt bier zeker ook vooral voor mannen?
@Wereldgozer moet zijn lijstje bijwerken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb weer enorm gelachen om roddelpraat
jammer dat ik niet in die mention zit
het is een vraag, geen woorden in de mond leggenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee.
Wat raar dat je mij meteen woorden in de mond legt.
'je vindt zeker ook' , ja dat is geen woorden in de mond leggen inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een vraag, geen woorden in de mond leggen
je bent niet in vorm vandaag
Ik wel,quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat een flauwekul
jij vindt bier zeker ook vooral voor mannen?
maar je drinkt je bier ook lauw?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een vraag, geen woorden in de mond leggen
je bent niet in vorm vandaag
Bier wordt ook vooral door mannen gedronken maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wel,
vrouwen die af en toe een biertje drinken, niks mis mee.
In Brazilië drinken ze het bijna allemaalquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wel,
@GGMMquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:44 schreef Zipportal het volgende:
En daar zit een duidelijke reden achter.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bier wordt ook vooral door mannen gedronken maar dit geheel terzijde.
waarom?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wel,
we hebben hier een gezwel van een marketing student die dat wel even uit kan leggen denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
En daar zit een duidelijke reden achter.
Ter info.
Geen foodreviewquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'je vindt zeker ook' , ja dat is geen woorden in de mond leggen inderdaad.
Je bent zelf niet in vorm!!!
Voorlopig even niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we hebben hier een gezwel van een marketing student die dat wel even uit kan leggen denk ik
Die hebben vaak te veel mannen hormonen, of willen "one of the guys" zijn.quote:
geen semi-BN-er bashquote:
wat een bullshitquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die hebben vaak te veel mannen hormonen, of willen "one of the guys" zijn.
Daar is altijd wel wat mis mee.
vrouwen zonder heupenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
@Scrummie2.1 welquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat betekent
jij ook denk ik, anders gebruik je het woord nietquote:
Met gestrekt been.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is nu te druk met SHO.
SHO / Arie Boomsma: stop met adverteren Veronica Inside
Arie heeft een vierkant hoofd.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
die zit nog zeker een maand in jillaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we hebben hier een gezwel van een marketing student die dat wel even uit kan leggen denk ik
dat is mooiquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die zit nog zeker een maand in jilla
Erg vervelendquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goddank.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet wat dit betekent.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gristenen waren de grootste slavendrijvers.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
bron?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gristenen waren de grootste slavendrijvers.
Klassieke misser.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
hebben jullie geen pm gehadquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet wat dit betekent.
@:Lange_lans
Mede mogelijk gemaakt door de familie van Akwasiquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gristenen waren de grootste slavendrijvers.
"Ik ga heel goed met mannen"quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geen foodreviewquote:
HALSEMAEDquote:In Amsterdam is de concentratie van coronavirusresten in het riool in één week toegenomen met een factor 10. Op woensdag 10 juni bevatte het rioolwater ruim veertig virus-gen-deeltjes (stukjes RNA van het coronavirus) per milliliter, meldt wetenschapswebsite Nemo Kennislink. Een week eerder was dat slechts 4 deeltjes per milliliter.
Straattaal oftewel slang.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet wat dit betekent.
@:Lange_lans
GGMM moet groot fan zijn geweest van het Kentler-experiment.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij moet op je tellen passen vriend.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM moet groot fan zijn geweest van het Kentler-experiment.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-geplaatst~ade0ed79/
Ja, stond een paar dagen terug ook in Berliner Zeitung.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM moet groot fan zijn geweest van het Kentler-experiment.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-geplaatst~ade0ed79/
Ik merk dat nieuws bij de massakranten vaak al een paar dagen/weken eerder in serieuzere kranten hebben gestaan, ja.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, stond een paar dagen terug ook in Berliner Zeitung.
Geklikt.quote:
Je kunt de massakranten niet beteugelen, het zijn monsters.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat nieuws bij de massakranten vaak al een paar dagen/weken eerder in serieuzere kranten hebben gestaan, ja.
16 is legaal.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:44 schreef Zipportal het volgende:
https://www.berliner-zeit(...)lie-skandal-li.87914quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat nieuws bij de massakranten vaak al een paar dagen/weken eerder in serieuzere kranten hebben gestaan, ja.
Dat deed ik alleen toen ik nog op een studentenkamer woonde.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog in de wastafel geplast? #dtv
De overloop, dat is next level.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog in de wastafel geplast? #dtv
Dan ben je inderdaad een hele grote.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De overloop, dat is next level.
STOP HIERMEE.twitter:dit_is_M twitterde op donderdag 18-06-2020 om 15:11:04Vanavond vertelt @norabey over het gebrek aan zwarte hoofdpersonages in kinderboeken. 📚 #ditisM https://t.co/EDryxdBddB reageer retweet
vermoeiend zeg, de redactie daar zit vast in 1 onderwerpquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:03 schreef Zipportal het volgende:
STOP HIERMEE.twitter:dit_is_M twitterde op donderdag 18-06-2020 om 15:11:04Vanavond vertelt @:norabey over het gebrek aan zwarte hoofdpersonages in kinderboeken. 📚 #ditisM https://t.co/EDryxdBddB reageer retweet
ik weet de perfecte oplossingquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
vermoeiend zeg, de redactie daar zit vast in 1 onderwerp
[ afbeelding ]
ja, gewoon niet kijken... deed ik eigenlijk ook al niet tenzij bij toeval het zo uitkomt dat ik dan even tv kijk en er langs zapquote:
Merica.twitter:PaleoEconomist twitterde op woensdag 17-06-2020 om 16:42:46Place where George Floyd died is now where baptism takes place and Floyd is now a proclaimed Saint https://t.co/2eX1oAWnpE reageer retweet
Hopelijk wordt het een stortplaats.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:22 schreef Gehrman het volgende:
Merica.twitter:PaleoEconomist twitterde op woensdag 17-06-2020 om 16:42:46Place where George Floyd died is now where baptism takes place and Floyd is now a proclaimed Saint https://t.co/2eX1oAWnpE reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:22 schreef Gehrman het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:22 schreef Gehrman het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:22 schreef Gehrman het volgende:
Tijd om te rellen daar. WLM.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja, gewoon niet kijken... deed ik eigenlijk ook al niet tenzij bij toeval het zo uitkomt dat ik dan even tv kijk en er langs zap
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beter naar de Chinees dan aan de Chinees, maar dat vind ik.
bohhhh lekker maat.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan die gast elke 10 weken een andere versie van Dik Trom vertolken? Echt elke keer ander soort dubbele kin/eierkop.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
(Braddie video dit even ter info)
@:de_kraam
@maxi-mus keurt deze post goedquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
staan de straten al wit?
@:Wereldgozer
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
staan de straten al wit?
@:Wereldgozer
Niet echt, maar we strepen weer een niet-grappige opmerking van user 3rr0r.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:maxi-mus keurt deze post goed
Oh god, de Eurlings obsessiequote:Op donderdag 18 juni 2020 20:56 schreef Zipportal het volgende:
TV / [NPO1] Op1 #113: Op1tonig
@:el-stinho
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 18-06-2020 om 20:47:30First thing the anarchists did upon taking over Seattle was “BUILD A WALL”. See, I was ahead of our times! reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 18-06-2020 om 20:47:30First thing the anarchists did upon taking over Seattle was “BUILD A WALL”. See, I was ahead of our times! reageer retweet
Hey, hoe gaat het met je huis?quote:
Het was een vervolg op de opmerking eerder deze dag van @Wereldgozer dat je niet meer mag zeggen dat de straten blank staan. Prima gevonden in deze tijden. Dat jij het niet grappig vindt ligt meer aan jou.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt, maar we strepen weer een niet-grappige opmerking van user 3rr0r.
Dat jij niet grappig bent ligt niet aan mij.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was een vervolg op de opmerking eerder deze dag van @:Wereldgozer dat je niet meer mag zeggen dat de straten blank staan. Prima gevonden in deze tijden. Dat jij het niet grappig vindt ligt meer aan jou.
The Woods is trouwens een Poolse productie zag ik daarnet, dus m'n verwachtingen ervoor zijn wat getemperd.
Erg sympathieke mentionquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was een vervolg op de opmerking eerder deze dag van @:Wereldgozer dat je niet meer mag zeggen dat de straten blank staan. Prima gevonden in deze tijden. Dat jij het niet grappig vindt ligt meer aan jou.
The Woods is trouwens een Poolse productie zag ik daarnet, dus m'n verwachtingen ervoor zijn wat getemperd.
Alleen nog een kratje Amstel halen?quote:
Nee dat had ik als eerste geregeldquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen nog een kratje Amstel halen?
quote:
Gelachenquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe denk je dat het gaat aflopen met VI?quote:
Zie mijn berichten in het Veronica Inside topic.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het gaat aflopen met VI?
Als bijna niemand meer wil adverteren rond het programma kan het wel eens lastig worden, ik hoop dat het meevalt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie mijn berichten in het Veronica Inside topic.
Spoiler: kan wel eens lastig gaan worden
Wordt er nog steeds gelooted dan? Ik volg dat allemaal niet meer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]![]()
Maar die klootzak mag wel een keer gaan ingrijpen.
nee alles is weer normaal daarquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt er nog steeds gelooted dan? Ik volg dat allemaal niet meer.
De Capitol Hill Autonomous Zone (CHAZ) is een prachtig fenomeen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt er nog steeds gelooted dan? Ik volg dat allemaal niet meer.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De Capitol Hill Autonomous Zone (CHAZ) is een prachtig fenomeen.
[ afbeelding ]
alvast geraspte kaas erop gedaan zie ikquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De Capitol Hill Autonomous Zone (CHAZ) is een prachtig fenomeen.
[ afbeelding ]
Het is schitterend, echt waar. Ze hebben al om voedsel gevraagd ook. Wel als donatie natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja daar ga je je dorpje wel mee voeden
gaat waarschijnlijk meer energie in dan dat er aan voedsel uitkomt
twitter:chaz_updates twitterde op donderdag 11-06-2020 om 18:12:26They have a "farm" up as of today, most of them have probably never seen a cow irl, let alone do any gardening, so a lot of the plants aren't even planted and half of them are staring at it expecting it to grow into ripe tomatoes any minute now https://t.co/YpMpAKXIjc reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is schitterend, echt waar. Ze hebben al om voedsel gevraagd ook. Wel als donatie natuurlijk.
[ afbeelding ]twitter:chaz_updates twitterde op donderdag 11-06-2020 om 18:12:26They have a "farm" up as of today, most of them have probably never seen a cow irl, let alone do any gardening, so a lot of the plants aren't even planted and half of them are staring at it expecting it to grow into ripe tomatoes any minute now https://t.co/YpMpAKXIjc reageer retweet
oh ik vind zo'n nederzetting wel mooi hoorquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is schitterend, echt waar. Ze hebben al om voedsel gevraagd ook. Wel als donatie natuurlijk.
[ afbeelding ]twitter:chaz_updates twitterde op donderdag 11-06-2020 om 18:12:26They have a "farm" up as of today, most of them have probably never seen a cow irl, let alone do any gardening, so a lot of the plants aren't even planted and half of them are staring at it expecting it to grow into ripe tomatoes any minute now https://t.co/YpMpAKXIjc reageer retweet
Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh ik vind zo'n nederzetting wel mooi hoor
maar ze kunnen beter bitcoin kopen, dat helpt meer dan nu midden in een stad een paar blocks kapenquote:
Eens.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar ze kunnen beter bitcoin kopen, dat helpt meer dan nu midden in een stad een paar blocks kapen
@Drizzt_DoUrden maken ze hier niet blij mee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
alvast geraspte kaas erop gedaan zie ik
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb wat bitcoin gekocht.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar ze kunnen beter bitcoin kopen, dat helpt meer dan nu midden in een stad een paar blocks kapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wat bitcoin gekocht.Ik log net in op Binance, voor het eerst in 2 jaar ofzo. Ik heb 95 VET schijnbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat toevallig. Ik ook. Ik ga weer wat daytradenquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik log net in op Binance, voor het eerst in 2 jaar ofzo. Ik heb 95 VET schijnbaar.
Succesquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik ook. Ik ga weer wat daytraden
Wat is dat? Een euro ofzo? Uitcashen maatquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik log net in op Binance, voor het eerst in 2 jaar ofzo. Ik heb 95 VET schijnbaar.
Over 5 jaar is dat gewoon 100 dollar.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat? Een euro ofzo? Uitcashen maat
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik had er nog 0.1 btc staan ook. Wist ik nieteens
Geen flauw idee. Ik log over 2 jaar weer een keer in denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat? Een euro ofzo? Uitcashen maat
Snap ik. Dan lambo kopen?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik log over 2 jaar weer een keer in denk ik.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wat bitcoin gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens jou is vi al 10 jaar gestoptquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie mijn berichten in het Veronica Inside topic.
Spoiler: kan wel eens lastig gaan worden
Wat heeft hij?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zelfde nog, vandaag weer verder met onderzoekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |