Fijn dat je er blij mee bentquote:Op maandag 15 juni 2020 10:10 schreef ato het volgende:
Lieve schatten bedankt voor de mooie bloemen.
Zeer lief, dank je. Ik ben niet handig hier een foto te plaatsen maar doe het via onze groeps app.
Misschien kan iemand het digitaal plaatsen?![]()
Ik wil de volgende keer ook een gepersonaliseerde taart met Arizona 41 jaarquote:
Mooiquote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer ook een gepersonaliseerde taart met Arizona 41 jaar
Ik heb nog NOOIT een gepersonaliseerde taart gehad voor mezelf
Ik zie hier een goede reden om een keer naar een meet te komenquote:Op maandag 15 juni 2020 13:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel een gebakje ofzo, maar niet een hele taart.
@ijs_beer kun je eigenlijk andere mods bannen?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:53 schreef skysherrif het volgende:
ik vind email to berlin eigenlijk best catchy
Ik kende het niet want het was van voor mijn tijd dus ik ging het opzoeken maar jezusquote:Op maandag 15 juni 2020 18:53 schreef skysherrif het volgende:
Het liedje is ook niet zo slecht, zeker binnen het tijdsbeeld. In de uitvoering lieten de zangeressen alleen wel enige steekjes vallen.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:53 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:53 schreef skysherrif het volgende:
Ja als ze net iets meer zuiver waren en een wat interessantere stem hadden met wat meer bereik zat er zeker meer in.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het liedje is ook niet zo slecht, zeker binnen het tijdsbeeld. In de uitvoering lieten de zangeressen alleen wel enige steekjes vallen.
Ik was niet sarcastischquote:Op maandag 15 juni 2020 18:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kende het niet want het was van voor mijn tijd dus ik ging het opzoeken maar jezus![]()
Serhat is plots de beste zanger van de wereld als je dit hebt gehoord
Die uitspraak vind ik ook niet om over naar huis te schrijven hoor, daar kunnen ze ook nog aan schaven.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja als ze net iets meer zuiver waren en een wat interessantere stem hadden met wat meer bereik zat er zeker meer in.
Die vent die er doorheen lult moet er dan wel uit.
Nee, gelukkig geen last van, maar ik kom dan ook niet buiten.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:03 schreef Arizona het volgende:
Iets heel anders, al meer mensen slachtoffer van eikenprocessierups-haartjes? Ik heb sinds dit weekend weer jeukende uitslag in mijn nek en op mijn buik![]()
De gemeente had dit jaar preventief iets met aaltjes gespoten maar het heeft weinig uitgehaald, de straat bij mij om de hoek is alweer vergeven met nesten, zitten zowat in iedere boom...
nee wantquote:Op maandag 15 juni 2020 19:03 schreef Arizona het volgende:
Iets heel anders, al meer mensen slachtoffer van eikenprocessierups-haartjes? Ik heb sinds dit weekend weer jeukende uitslag in mijn nek en op mijn buik![]()
De gemeente had dit jaar preventief iets met aaltjes gespoten maar het heeft weinig uitgehaald, de straat bij mij om de hoek is alweer vergeven met nesten, zitten zowat in iedere boom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vorig jaar had ik het wel op mijn hand en naast dat het zwaar irritant is, blijft dat ook zo enorm lang zitten joh.
Wel echt naar als die beesten zo vlakbij je zitten
Ik vind het zo heerlijk leuk staan altijdquote:Op maandag 15 juni 2020 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer ook een gepersonaliseerde taart met Arizona 41 jaar
Ik heb nog NOOIT een gepersonaliseerde taart gehad voor mezelf
Ja he?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee wantHet dichtsbijzijnde nest zit op 30 meter van mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vorig jaar had ik het wel op mijn hand en naast dat het zwaar irritant is, blijft dat ook zo enorm lang zitten joh.
Wel echt naar als die beesten zo vlakbij je zitten![]()
Het kan inderdaad superlang blijven jeuken. Ik heb wel mentholgel tegen de jeuk maar dat helpt telkens maar heel kort.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ooohhhquote:Op maandag 15 juni 2020 18:48 schreef Meke het volgende:
Mocht het nog niet opvallen, ik ben als eerbetoon aan de jarige @:Aoibhin het vorige topic aan het Aoibhinnen![]()
![]()
quote:
Ja maar dat is juist leuk, met je naam eropquote:Op maandag 15 juni 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het zo heerlijk leuk staan altijdAl is dit wel voor het eerst in vele jaren dat ik ook echt mijn naam erop had enzo.
Oh ik heb je nog liefhebber gemaakt ook, dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 15 juni 2020 18:53 schreef skysherrif het volgende:
Nee wat stomquote:Op maandag 15 juni 2020 19:03 schreef Arizona het volgende:
Ik hou van makkelijkquote:
Mooi he, ik ben heel vereerd dat Sky voor mij ook zo'n prachtige photoshop heeft gemaaktquote:
Nu heb ik dat in m'n hoofdquote:Op maandag 15 juni 2020 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik heb je nog liefhebber gemaakt ook, dat was niet de bedoeling![]()
Al valt het nummer verder ook wel mee, de uitvoering is gewoon ruk
Doet nu ineens toch wel een beetje zeer, maar niet heel erg. Ik kan er gewoon op lopen zonder te creperen zeg maar. Denk dat ik gewoon even een nachtje wacht en kijk hoe het er morgen uitziet, of het niet dik is geworden ofzo.quote:
Ja dit was letterlijk de reactie van Sky vannacht:quote:Op maandag 15 juni 2020 18:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kende het niet want het was van voor mijn tijd dus ik ging het opzoeken maar jezus![]()
Serhat is plots de beste zanger van de wereld als je dit hebt gehoord
Enige steekjesquote:Op maandag 15 juni 2020 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het liedje is ook niet zo slecht, zeker binnen het tijdsbeeld. In de uitvoering lieten de zangeressen alleen wel enige steekjes vallen.
Ja, gewoon maar ff aankijkenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doet nu ineens toch wel een beetje zeer, maar niet heel erg. Ik kan er gewoon op lopen zonder te creperen zeg maar. Denk dat ik gewoon even een nachtje wacht en kijk hoe het er morgen uitziet, of het niet dik is geworden ofzo.
Ah wat rot dat je het wéér hebt dit jaarquote:Op maandag 15 juni 2020 19:03 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:11 schreef Koen66 het volgende:
Worden eikenprocessierupsen ook eikenprocessievlinders?
Hahaha ik geef hem geen ongelijk hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dit was letterlijk de reactie van Sky vannacht:
WAT DOE JIJ ME NOU AAN IKD ACHT JE GAAT EEN SIMPEL VERJAARDAGSLIEDJE AANVRAGEN
Hahaquote:Op maandag 15 juni 2020 19:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof
En weer wat geleerd (wist niet hoe je irl heet
Ja toch?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist leuk, met je naam erop. We hebben dat voor mijn dochter wel heel vaak gedaan, maar voor mij nog nooit, daar moet toch wel verandering in komen
Ja dat doet ie goed!quote:Op maandag 15 juni 2020 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi he, ik ben heel vereerd dat Sky voor mij ook zo'n prachtige photoshop heeft gemaakt
Wat heb ik gedaaaaaaaaaanquote:
Ja thanks!quote:Op maandag 15 juni 2020 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, gewoon maar ff aankijkenHopelijk gaat het morgen beter!
Nu ik er zo over nadenk hebben wij hier thuis altijd hele onpersoonlijke taarten eigenlijk. We kopen gewoon één of twee Hema taarten en dat was het wel. Ik ben overigens ook niet helemaal fan van verjaardagen dus meer hoeft van mij ook niet per se.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist leuk, met je naam erop. We hebben dat voor mijn dochter wel heel vaak gedaan, maar voor mij nog nooit, daar moet toch wel verandering in komen
Het was best wel een grappig nummer, had een betere uitvoering verdiendquote:Op maandag 15 juni 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaaaaaaaaaanIk wilde gewoon iets uitzoeken voor Sky waarvan ik dacht "dat kan ie wel verbeteren"
Nou het is te zien hoe HOOG jobi mij inschatquote:Op maandag 15 juni 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaaaaaaaaaanIk wilde gewoon iets uitzoeken voor Sky waarvan ik dacht "dat kan ie wel verbeteren"
Ja ik zou ook roze doenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Je kunt de taart ook in wit bestellen, en ook in oranje als er net EK/WK is. Maar ik wil altijd roze
En terecht!quote:
Nou je zou nog wel meer kunnen verbeteren, maar ik dacht "niet meteen de lat zo hoog leggen"quote:Op maandag 15 juni 2020 19:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou het is te zien hoe HOOG jobi mij inschat
Gewoon proberen joh. De plek waar het naartoe gaat is toch donkerquote:Op maandag 15 juni 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hou overigens enórm van bakken en zou het ook heel tof vinden om een keer een heel mooie verjaardagstaart zelf te maken.
Maar chipolata vind ik heerlijk en is traditie, en ik kan ze persoonlijk laten maken, en dat gaat me toch nooit lukken met dat marsepein er zo strak overheen krijgenDus dan maar kopen!
Ik herinner me dat ik er om die reden best naar uitkeekquote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
Ik luister Email to Berlin nu terug maar het is gewoon nog slechter dan in mijn herinnering![]()
En ik realiseer me nu pas dat dit mede geproduceerd is door Flamman & Abraxas, die toch echt wel leuke houseplaaten geproduceerd hebben
Alleen omdat ie JEROESHALIM roept zeker he?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja als ze net iets meer zuiver waren en een wat interessantere stem hadden met wat meer bereik zat er zeker meer in.
Die vent die er doorheen lult moet er dan wel uit.
ijs in worst verpakking?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
Vader was nog even weggestuurd om citroensorbetijs voor mijn toetje te halen. Hij had per ongeluk yoghurtijs gekocht.
Nu heeft hij gewoon alles meegenomen qua ijs wat er een beetje geel uitzag, omdat hij de verpakkingen niet goed kon lezen![]()
O.a. dit:
[ afbeelding ]
Moeder gelijk vanuit de gang toen hij binnenkwam met zijn aanwinsten 'Ze vroeg niet om een dildo hoor!'
Greys heeft ooit nog in een appartementje van die Jeff gelogeerdquote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
Ik luister Email to Berlin nu terug maar het is gewoon nog slechter dan in mijn herinnering![]()
En ik realiseer me nu pas dat dit mede geproduceerd is door Flamman & Abraxas, die toch echt wel leuke houseplaaten geproduceerd hebben
Aa maar wel heel lief van hemquote:Op maandag 15 juni 2020 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
Vader was nog even weggestuurd om citroensorbetijs voor mijn toetje te halen. Hij had per ongeluk yoghurtijs gekocht.
Nu heeft hij gewoon alles meegenomen qua ijs wat er een beetje geel uitzag, omdat hij de verpakkingen niet goed kon lezen![]()
O.a. dit:
[ afbeelding ]
Moeder gelijk vanuit de gang toen hij binnenkwam met zijn aanwinsten 'Ze vroeg niet om een dildo hoor!'
Ja ik wist niet wat ik zag johquote:
Bij de puntentelling het eerste jurylid: "één punt voor E-Mail to Berlin"quote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
Enorme worstquote:Op maandag 15 juni 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik wist niet wat ik zag johDat ding is ook echt ENORM
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
O.a. dit:
[ afbeelding ]
Ja echt superliefquote:Op maandag 15 juni 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aa maar wel heel lief van hem
Die ouderwetse rollen ijs zijn vaak wel heel lekker trouwens
blikje energy?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
O.a. dit:
[ afbeelding ]
JAquote:Op maandag 15 juni 2020 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen omdat ie JEROESHALIM roept zeker he?
quote:
Kun je snijden en dan tussen die wafelsquote:Op maandag 15 juni 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik wist niet wat ik zag johDat ding is ook echt ENORM
nu palm je me weer in, daar trap ik niet in!quote:Op maandag 15 juni 2020 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou je zou nog wel meer kunnen verbeteren, maar ik dacht "niet meteen de lat zo hoog leggen"Je verjaardagssong was prachtig!
Net ook weerquote:
Jij kijkt ook echt meteen naar dat blikjequote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net ook weer![]()
Vader liep weer naar boven en daar staat het vriesvak. Dus ik zo roepen "En neem die lul mee, anders smelt ie!"
Moeder: "Wil je hem wat opgestijfd hebben?"![]()
Zulk soort humor hebben we hier vaak onderling hoor
OEH GOED IDEEEEquote:Op maandag 15 juni 2020 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Kun je snijden en dan tussen die wafels![]()
[ afbeelding ]
Ah, we hebben een kenner.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Kun je snijden en dan tussen die wafels![]()
[ afbeelding ]
[..]
Net ook weer![]()
Vader liep weer naar boven en daar staat het vriesvak. Dus ik zo roepen "En neem die lul mee, anders smelt ie!"
Neeeeee je hebt me verkeerd begrepen!quote:Op maandag 15 juni 2020 19:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nu palm je me weer in, daar trap ik niet in!
Worsten zie ik al genoegquote:Op maandag 15 juni 2020 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij kijkt ook echt meteen naar dat blikjeDaar zat cola in.
Jaa is echt zo lekkerquote:
Zeker, ik weet alles van roomijsquote:
ik wil eigenlijk wel meer hiervan terugkijken, puur vanwege paul de leeuwquote:Op maandag 15 juni 2020 19:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bij de puntentelling het eerste jurylid: "één punt voor E-Mail to Berlin"
Presentator Paul de Leeuw: "Zo, die zijn van de nul af"
Oh god, dit had ik jarenlang verdrongenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:37 schreef sportfreak het volgende:
Double Date was in ieder geval geen eendagsvlieg...
En nog geen genoeg van?quote:
[..]
Net ook weer![]()
Ja ik ken die dingen wel, maar nog nooit gemaakt. Daar is zo'n reuzenstaaf wel ideaal voorquote:Op maandag 15 juni 2020 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa is echt zo lekker
[..]
Zeker, ik weet alles van roomijs![]()
Ken je deze?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel meer hiervan terugkijken, puur vanwege paul de leeuw
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel meer hiervan terugkijken, puur vanwege paul de leeuw
Alleen maar de Nederlandse voorrondequote:Op maandag 15 juni 2020 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet dat e-mail to berlin bij esf was.
Oh aha. Gelukkig maar.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen maar de Nederlandse voorronde
Nee, maar zometeen wel!quote:
Haha, ja die heb ik toevallig wel een paar x gezien al vandaagquote:
Ik wil sowieso naar een meet waar @Hawaii_Tim ook komt!quote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zie hier een goede reden om een keer naar een meet te komen![]()
Misschien een waar @:Hawaii_Tim ook komt, dan kunnen jullie een tompoezenvlaai delen
Ik kan je dat van harte aanbevelen, jaquote:Op maandag 15 juni 2020 20:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil sowieso naar een meet waar @:Hawaii_Tim ook komt!
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ben ik ook.Koel en donker bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |