Die hadden niks met mijn charmequote:Op zondag 14 juni 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Had gewoon je charme gebruikt om één of andere nerderige Britse student zo ver te krijgen!
De brandweerman die de vuurkorf in je woonkamer komt blussen, om maar eens een optie te noemenquote:
Soms komt de oorlog ongevraagd op bezoek!quote:Op zondag 14 juni 2020 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik heb geen interesse in oorlog voeren. Love love peace peace![]()
Kijijijk, jij hebt ook tenminste constructieve ideeën!quote:Op zondag 14 juni 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De brandweerman die de vuurkorf in je woonkamer komt blussen, om maar eens een optie te noemen
Had ze niet pas een enorm ongelukquote:Op zondag 14 juni 2020 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik doe normaal niet zo aan achterklap maar Samantha 'Barbie' de Jong zwanger? Dat lijkt me een rampzalige situatie.
Ah ja dat was wel een goeie geweestquote:Op zondag 14 juni 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De brandweerman die de vuurkorf in je woonkamer komt blussen, om maar eens een optie te noemen
Dan win ik de oorlog wel over met mijn charmesquote:Op zondag 14 juni 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Soms komt de oorlog ongevraagd op bezoek!
Dat is inderdaad een ramp in wording als je het mij vraagt. Zo'n ongelooflijk instabiel persoon die wéér een koter op de wereld zet.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik doe normaal niet zo aan achterklap maar Samantha 'Barbie' de Jong zwanger? Dat lijkt me een rampzalige situatie.
Jaquote:Op zondag 14 juni 2020 18:51 schreef Strani het volgende:
Oke ehm nouja ik heb hier verder eigenlijk geen mening overquote:Op zondag 14 juni 2020 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar werd toen ontdekt dat ze 8 weken zwanger was.
Wat betekent dat de vermoedelijke vader meteen de eerste keer raak geschoten zou hebbenquote:Op zondag 14 juni 2020 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar werd toen ontdekt dat ze 8 weken zwanger was.
Het is dat ik er principieel op tegen ben dat het mensen met zulke psychische problemen verboden kan worden zwanger te worden...quote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een ramp in wording als je het mij vraagt. Zo'n ongelooflijk instabiel persoon die wéér een koter op de wereld zet.
Echtquote:Op zondag 14 juni 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dat ik er principieel op tegen ben dat het mensen met zulke psychische problemen verboden kan worden zwanger te worden...
Fucking principes ook altijd
Blijkbaar zijn ze sinds maart samen maar als ze in april met dat ongeluk al acht weken zwanger was kunnen we inderdaad stellen dat de heer in kwestie beschikt over een indrukwekkend richtvermogen.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat betekent dat de vermoedelijke vader meteen de eerste keer raak geschoten zou hebben
Dat ik tegen zulke verboden ben? Ja. Ik denk dat het verbieden van zwanger worden voor bepaalde mensen zou zorgen voor een onmogelijk hellend vlak.quote:
Dan zal het Frank de Boer niet zijn.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat betekent dat de vermoedelijke vader meteen de eerste keer raak geschoten zou hebben
En/of Pieter van den Hoogebandjes als zwemmertjes.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze sinds maart samen maar als ze in april met dat ongeluk al acht weken zwanger was kunnen we inderdaad stellen dat de heer in kwestie beschikt over een indrukwekkend richtvermogen.
Er is inderdaad niet EEN grens te trekken.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ik tegen zulke verboden ben? Ja. Ik denk dat het verbieden van zwanger worden voor bepaalde mensen zou zorgen voor een onmogelijk hellend vlak.
Haha inderdaadquote:Op zondag 14 juni 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En/of Pieter van den Hoogebandjes als zwemmertjes.
Ik vind dit vaak van die trainwrecks waar ik moeilijk van weg kan kijkenquote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke ehm nouja ik heb hier verder eigenlijk geen mening over
Precies. Het is nou net zo'n basisrecht dat we als samenleving maar beter niet ter discussie stellen. Helaas heeft dat consequenties maar het alternatief is erger.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is inderdaad niet EEN grens te trekken.
Ja, eens. Ik vind dat ook zeker niet wenselijk om zoiets te verbieden. Ook met waar je de grens dan trekt enzoquote:Op zondag 14 juni 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dat ik er principieel op tegen ben dat het mensen met zulke psychische problemen verboden kan worden zwanger te worden...
Fucking principes ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |