Dit. En dan zelf niet verder komen dan 11m2quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:27 schreef BasEnAad het volgende:
We weten het nu wel hoor, wat een geforceerd flauw topic zeg.
Vraag ik me ook af. Heb bijna alles op gepaste afstand bij mij in de buurt. Enige uitzondering zijn soms concerten. Maar ook dat valt mee meestal. Op en neer naar Amsterdam, Utrecht of Rotterdam valt wel mee vanuit Zuid Limburg.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:30 schreef Quotidien het volgende:
Welke voorzieningen buiten hippe juice bars heb je binnen de randstad die je niet buiten de randstad hebt?
Agga niet kennenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:36 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Wat de fuck is Agga? En hebben we daar wel een vaccinatie voor?
Den Haag bekend datquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:37 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ja sorry, ik spreek geen asshole. Daar ben jij beter in.
Den Haag?quote:
Den Haag is de leukste en mooiste stad van NLquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:42 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Den Haag?Wat een tering grafstad is me dat toch. En daar trots op zijn,is hetzelfde als trots op Heerlen zijn.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:43 schreef wollah het volgende:
[..]
Den Haag is de leukste en mooiste stad van NL
Praat je ook plat Haags?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:43 schreef wollah het volgende:
[..]
Den Haag is de leukste en mooiste stad van NL
Nee wand ik ben geboren on Zoetermeer en woon pas in Agga sinds middelbare school. Ik heb eerst nog in Gouda, Almere, Utrecht en Amsterdam gewoondquote:
Ja oke fair enough. Steden als Den Bosch en Breda ofzo zijn ook prima want je zit dan alsnog dicht bij de randstad en kan daar wel beter wonen voor hetzelfde geld.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:29 schreef Zilverenvis het volgende:
Randstad is duur neefwoon liever in een fatsoenlijk huis net buiten de randstad dan een of ander flatje in de randstad
Brabantquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:51 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja oke fair enough. Steden als Den Bosch en Breda ofzo zijn ook prima want je zit dan alsnog dicht bij de randstad en kan daar wel beter wonen voor hetzelfde geld.
Nee Brabant kan opzich nog wel niffo. Heb ook liever de Randstad maar steden als Den Bosch, sommige wijken in Tilburg en Breda zijn gewoon wel prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Brabant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon liever op de Noordpool dan in de provincie
Alleen dat debiele accent al broer.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:55 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Nee Brabant kan opzich nog wel niffo. Heb ook liever de Randstad maar steden als Den Bosch, sommige wijken in Tilburg en Breda zijn gewoon wel prima.
In een kamer?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:56 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Woon ziek mooi in het centrum van een stad in de Randstad
Ik zit op kamers in een huisquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als student in een gewoon huis wonenNiet gewoon op kamers zitten
Tilburgquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:55 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Nee Brabant kan opzich nog wel niffo. Heb ook liever de Randstad maar steden als Den Bosch, sommige wijken in Tilburg en Breda zijn gewoon wel prima.
Nijmegen en Arnhem zijn ook prima.
Kamer? Das net aan een kast.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:04 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ik zit op kamers in een huiste dom om te kakken bij jij
In een kamer in een huis?quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:04 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ik zit op kamers in een huiste dom om te kakken bij jij
Wat weet jij nou weer van mijn woonomgeving?quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:06 schreef wollah het volgende:
Op 11m2 wonen![]()
![]()
![]()
In een kutstad als Uffa![]()
Agga
Doet die knul nu ook al biggie tegen jou jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:23 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wollah met je verzonnen leventje![]()
@:jigggy
ja kansloos ventjequote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:26 schreef jigggy het volgende:
[..]
Doet die knul nu ook al biggie tegen jou ja
Viesmad deze manquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:23 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wollah met je verzonnen leventje![]()
@:jigggy
liegen over je 135 kquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:29 schreef wollah het volgende:
[..]
11m2 in Uffa![]()
Niet de rijkste fokker zijn
zeggen dat je in een BMW cabrio rijdt maar ondertussen rij je gewoon in een Daewoo Matiz rondquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:36 schreef wollah het volgende:
[..]
Een wielrenner zijn![]()
Met je strakke homopakje op een fietsje zitten![]()
Wetenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
zeggen dat je in een BMW cabrio rijdt maar ondertussen rij je gewoon in een Daewoo Matiz rond
Ik heb tenminste een rijbewijs. Hou jij het maar lekker bij je wielrenfietsjequote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
zeggen dat je in een BMW cabrio rijdt maar ondertussen rij je gewoon in een Daewoo Matiz rond
Mijn wielrenfiets is duurder dan jouw Daewoo Matizquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:57 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een rijbewijs. Hou jij het maar lekker bij je wielrenfietsje
En dan maar 11m2 kunnen betalenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Mijn wielrenfiets is duurder dan jouw Daewoo Matiz
Beter 11m2 dan een verzonnen appartement.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:06 schreef wollah het volgende:
[..]
En dan maar 11m2 kunnen betalenoke man
WR en WLquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:57 schreef wollah het volgende:
[..]
Haha de kneusjes hebben ruzie #viesmadquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ziedendquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:22 schreef RTR het volgende:
[..]
[..]
Haha de kneusjes hebben ruzie #viesmad
Echt niet normaal die lui ze moeten echt even fatsoenlijk doenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:22 schreef RTR het volgende:
[..]
[..]
Haha de kneusjes hebben ruzie #viesmad
JIJ weet broer samen met martijnvandijk01 zullen we FOK! overnemenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt niet normaal die lui ze moeten echt even fatsoenlijk doen
Helemaal goedquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:30 schreef RTR het volgende:
[..]
JIJ weet broer samen met martijnvandijk01 zullen we FOK! overnemen![]()
Ik wil nog niet naar de Randstad al krijg ik het gratis.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:27 schreef wielrennerdt het volgende:
Oke, ja algemeen bekend dat huizen goedkoper zijn buiten de randstad. Maar mensen die liever 1 - 3 ton minder betalen en dan niet de voorzieningen hebben die de Randstad biedt in ruil voor 1 ton korting
Ondertussen betaalden die van jou je appartementje, je studie en waarschijnlijk ook de rest. Zodat je 'zelfstandig' kon worden. Zeg maar het VVD-traject.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:12 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van mijn woonomgeving?
jij bent zo’n persoon die nooit op kamers heeft gewoond maar gewoon bij pappie en mammie bleef wonen tijdens z’n hbo bedrijfskunde.
Jullie kunnen je eigen reet nog niet eens afvegenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:30 schreef RTR het volgende:
[..]
JIJ weet broer samen met martijnvandijk01 zullen we FOK! overnemen![]()
Ik heb een skateboard.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:57 schreef wollah het volgende:
[..]
Wat hebben die dingen met de vvd te maken? Mijn ouders betaalden dat ook allemaal voor mij en mijn broer. We zijn geen van allen vvd stemmers, sterker nog we stemmen geen van allen rechts.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ondertussen betaalden die van jou je appartementje, je studie en waarschijnlijk ook de rest. Zodat je 'zelfstandig' kon worden. Zeg maar het VVD-traject.
Hebben alleen niks met Brabant te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:55 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
... en liepen en lopen jullie ook continu te zeiken over uitkeringstrekkers, parasieten, laagbetaalde werknemers, Mbo'ers etc.?quote:Op zondag 14 juni 2020 08:17 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Wat hebben die dingen met de vvd te maken? Mijn ouders betaalden dat ook allemaal voor mij en mijn broer. We zijn geen van allen vvd stemmers, sterker nog we stemmen geen van allen rechts.
Lid zijn geweestquote:Op zondag 14 juni 2020 09:00 schreef Hexagon het volgende:
Brabant is veel beter dan de randstad. Dezelfde voorzieningen voor minder geld. En een mooier landschap met meer ruimte.
Tilburg?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:55 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
zorgvlied en de blaak zijn wel oke. bredaseweg ook wel mooie huizen.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:10 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Tilburg?
Nijmegen prima maar ver van Randstad.
Ja, of je woont in een grote stad of je woont in een dorp van 300 man omringd met weilanden.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:03 schreef knoopie het volgende:
Wat veel mensen ook vergeten in de vergelijking is dat de woning buiten de stad misschien wel goedkoper is, maar dat je buiten de stad ineens ook extra kosten kan hebben die je binnen de stad niet hebt.
Zo hebben veel mensen ineens twee auto’s nodig in plaats van één, omdat ze beide niet meer op de fiets naar het werk kunnen. Een auto kost al minstens 300 euro per maand, en daarvoor heb je ook ¤100.000 extra hypotheek.
Vervolgens krijgen die mensen kinderen, en dan moet een van de twee ineens reduceren naar 25 uur, omdat ze de kinderopvang direct in het dorp is, maar daarna moeten ze nog een half uur in de auto, en op de terugweg uit het werk hetzelfde...
Iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft, maar veel mensen die buiten de stad wonen rekenen zichzelf onterecht (te) rijk.
1,5x modaal en een partner die hetzelfde verdient kan je al een huis van rond de 550.000 kopen (geen studieschuld).quote:Op zondag 14 juni 2020 21:52 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Vraag me af wat voor mensen tegenwoordig nog een deftig huis kan betalen?
550k is al een groot bedragquote:Op zondag 14 juni 2020 22:11 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
1,5x modaal en een partner die hetzelfde verdient kan je al een huis van rond de 550.000 kopen (geen studieschuld).
Prima mogelijk dus om een normaal huis te kopen. Voor 550k kan je in de Randstad wel een jaren dertig rijtjeshuis van 130m2 vinden.
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:11 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
1,5x modaal en een partner die hetzelfde verdient kan je al een huis van rond de 550.000 kopen (geen studieschuld).
Prima mogelijk dus om een normaal huis te kopen. Voor 550k kan je in de Randstad wel een jaren dertig rijtjeshuis van 130m2 vinden.
Aldus degene die op 11m2 woontquote:Op zondag 14 juni 2020 22:40 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat 135k veel isverdienen genoeg mensen in een half jaar
De tering man, heb voor minder dan de helft een nieuwbouw huis van 130m2 een kwartier van Nijmegen centrum af. De rest investeer ik om eerder te stoppen met werken.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:11 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ziedendquote:Op zondag 14 juni 2020 22:48 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
niet begrijpen hoe het studentenleven werkt omdat je te dom bent om zelf te studeren
Juist niet, dat zeiken op bevolkingsgroepen doen met name rechts georiënteerde personen, oftewel de uitkeringstrekkers, parasieten en laagbetaalde werknemers inderdaad.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en liepen en lopen jullie ook continu te zeiken over uitkeringstrekkers, parasieten, laagbetaalde werknemers, Mbo'ers etc.?
Brabant is ook niet goedkoop meer...quote:Op zondag 14 juni 2020 09:00 schreef Hexagon het volgende:
Brabant is veel beter dan de randstad. Dezelfde voorzieningen voor minder geld. En een mooier landschap met meer ruimte.
Het is, niet geheel verrassend, net als in de rest van NL; als er veel bedrijven in de buurt zitten waar je goed kan verdienen, dan is het duur wonen. In (de buurt van) Eindhoven betaal je net zo goed Utrechtse prijzen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brabant is ook niet goedkoop meer...
Rare redenatie. Hebben ze alleen in steden openbaar vervoer? En liggen dorpen standaard uren rijden van een stad af?quote:Op zondag 14 juni 2020 21:03 schreef knoopie het volgende:
Wat veel mensen ook vergeten in de vergelijking is dat de woning buiten de stad misschien wel goedkoper is, maar dat je buiten de stad ineens ook extra kosten kan hebben die je binnen de stad niet hebt.
Zo hebben veel mensen ineens twee auto’s nodig in plaats van één, omdat ze beide niet meer op de fiets naar het werk kunnen. Een auto kost al minstens 300 euro per maand, en daarvoor heb je ook ¤100.000 extra hypotheek.
Vervolgens krijgen die mensen kinderen, en dan moet een van de twee ineens reduceren naar 25 uur, omdat ze de kinderopvang direct in het dorp is, maar daarna moeten ze nog een half uur in de auto, en op de terugweg uit het werk hetzelfde...
Iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft, maar veel mensen die buiten de stad wonen rekenen zichzelf onterecht (te) rijk.
Nu moet je niet overdrijven, maar je weet zelf ook dat er minder openbaar vervoer is buiten de grote steden. En je weet ook, dat er erg weinig mensen zijn die hun kinderen met het OV naar de creche/school brengen en daarna met het OV verder naar hun werk gaan als ze buiten de stad wonen. Dat is zelfs binnen de grotere steden nauwelijks rendabel/haalbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Rare redenatie. Hebben ze alleen in steden openbaar vervoer? En liggen dorpen standaard uren rijden van een stad af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |