Dit. En dan zelf niet verder komen dan 11m2quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:27 schreef BasEnAad het volgende:
We weten het nu wel hoor, wat een geforceerd flauw topic zeg.
Vraag ik me ook af. Heb bijna alles op gepaste afstand bij mij in de buurt. Enige uitzondering zijn soms concerten. Maar ook dat valt mee meestal. Op en neer naar Amsterdam, Utrecht of Rotterdam valt wel mee vanuit Zuid Limburg.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:30 schreef Quotidien het volgende:
Welke voorzieningen buiten hippe juice bars heb je binnen de randstad die je niet buiten de randstad hebt?
Agga niet kennenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:36 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Wat de fuck is Agga? En hebben we daar wel een vaccinatie voor?
Den Haag bekend datquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:37 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ja sorry, ik spreek geen asshole. Daar ben jij beter in.
Den Haag?quote:
Den Haag is de leukste en mooiste stad van NLquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:42 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Den Haag?Wat een tering grafstad is me dat toch. En daar trots op zijn,is hetzelfde als trots op Heerlen zijn.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:43 schreef wollah het volgende:
[..]
Den Haag is de leukste en mooiste stad van NL
Praat je ook plat Haags?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:43 schreef wollah het volgende:
[..]
Den Haag is de leukste en mooiste stad van NL
Nee wand ik ben geboren on Zoetermeer en woon pas in Agga sinds middelbare school. Ik heb eerst nog in Gouda, Almere, Utrecht en Amsterdam gewoondquote:
Ja oke fair enough. Steden als Den Bosch en Breda ofzo zijn ook prima want je zit dan alsnog dicht bij de randstad en kan daar wel beter wonen voor hetzelfde geld.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:29 schreef Zilverenvis het volgende:
Randstad is duur neefwoon liever in een fatsoenlijk huis net buiten de randstad dan een of ander flatje in de randstad
Brabantquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:51 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja oke fair enough. Steden als Den Bosch en Breda ofzo zijn ook prima want je zit dan alsnog dicht bij de randstad en kan daar wel beter wonen voor hetzelfde geld.
Nee Brabant kan opzich nog wel niffo. Heb ook liever de Randstad maar steden als Den Bosch, sommige wijken in Tilburg en Breda zijn gewoon wel prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Brabant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon liever op de Noordpool dan in de provincie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |