Dit lijkt mij voldoende bewijs dat hij het helemaal aan zichzelf te danken heeft.quote:Op zondag 14 juni 2020 10:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja niet meewerken en de tazer jatten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je dan gewoon dom of wat...
Heeft Shields goed gedaan. Het leven van die man krijg je er niet meer mee terug, maar je moet doen wat je kan. Betrokken agenten straffen zoals hij ook van plan is.quote:Op zondag 14 juni 2020 10:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
De agent zal niet de bedoeling gehad hebben hem dood te schieten. Dat er geschoten is heeft de man aan zichzelf te wijten of is het doel van de verontwaardigde blm aanhangers dat elk persoon met een kleurtje zich aan z'n arrestatie moet kunnen onttrekken?
Je trapt in het spelletje wat wordt gespeeld want Shields verlaat op deze manier snel het wespennest en krijgt straks een ander mooi baantje maar hoeft nu geen enkele vraag van de pers te beantwoorden en kan samen met de burgemeester, zelfs voor dat er ook maar iets van een onderzoek is geweest, haar agenten als een baksteen laten vallen.
Als het zin heeft is het ook goed. Moet een keer afgelopen zijn met dat politiegeweld in Amerika.quote:Op zondag 14 juni 2020 09:59 schreef descon het volgende:
[..]
Niet goed, nu lijkt of rellen zin heeft.
Zorg voor een onafhankelijk onderzoek die rustig naar de situatie kijkt op basis van feiten.
Vond de agenten erg netjes en vriendelijk in de aanloop van het incident hoe ze deze meneer aanspraken.
Ik heb te doen met deze agenten die waarschijnlijk thuis vrouw en kinderen hebben. Zo'n gezin gaat door een hel en een onzekere toekomst tegemoet en dat allemaal door een dronken idioot die zo nodig in z'n auto moest stappen.quote:Op zondag 14 juni 2020 10:43 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Heeft Shields goed gedaan. Het leven van die man krijg je er niet meer mee terug, maar je moet doen wat je kan. Betrokken agenten straffen zoals hij ook van plan is.
Had ie maar eerder moeten bedenken voordat ie een slapende man wakker wilde maken om vervolgens dood te schietenquote:Op zondag 14 juni 2020 10:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb te doen met deze agenten die waarschijnlijk thuis vrouw en kinderen hebben. Zo'n gezin gaat door een hel en een onzekere toekomst tegemoet en dat allemaal door een dronken idioot die zo nodig in z'n auto moest stappen.
Dat "je aan je verantwoordelijkheden onttrekken" bij jou bewondering oogst zegt wel weer genoeg
quote:Brooks zou vrijdagavond hebben liggen slapen in zijn auto bij een fastfoodrestaurant, waarbij hij de ingang van de drive-through blokkeerde.
Brandon Tatum is inderdaad een eindbaasquote:
Yep. De agenten is niets te verwijten. Ze hebben goed gehandeld.quote:Op zondag 14 juni 2020 10:41 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Dit lijkt mij voldoende bewijs dat hij het helemaal aan zichzelf te danken heeft.
Agenten zijn beleefd en hebben geduld hoewel hij overduidelijk onder invloed is.
Hij beslist zelf om ze aan te vallen met het risico of wat er gebeurd is.
Hij sliep niet bepaald toen hij die agenten aanviel...quote:Op zondag 14 juni 2020 10:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Had ie maar eerder moeten bedenken voordat ie een slapende man wakker wilde maken om vervolgens dood te schieten
[..]
Wat zou jij doen als je de drive door wil en daar staat een auto voor/in waarvan de bestuurder in slaap is gevallen vanwege overmatig drankgebruik?quote:Op zondag 14 juni 2020 10:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Had ie maar eerder moeten bedenken voordat ie een slapende man wakker wilde maken om vervolgens dood te schieten
[..]
[quote]Brooks zou vrijdagavond hebben liggen slapen in zijn auto bij een fastfoodrestaurant, waarbij hij de ingang van de drive-through blokkeerde.
Nee natuurlijk niet. Maar welke agent laat zich nou weer een taser afpakken door een dronkelap. Terecht dat ie ontslagen is sowieso al wegens onbekwaam vakwerk. Nu nog gevangenisstraf voor het proberen goed te maken van zijn fout door iemand dood te schieten. Wat een amateurs in Amerikaquote:Op zondag 14 juni 2020 11:31 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je de drive door wil en daar staat een auto voor/in waarvan de bestuurder in slaap is gevallen vanwege overmatig drankgebruik?
En denk je dat het normaal is dat de politie die persoon dan maar moet laten slapen en tegen alle wachtenden moet zeggen dat ze maar ergens anders naartoe moeten?
Ah kijk, we hebben een antwoord.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:35 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar welke agent laat zich nou weer een taser afpakken door een dronkelap. Terecht dat ie ontslagen is sowieso al wegens onbekwaam vakwerk. Nu nog gevangenisstraf voor het proberen goed te maken van zijn fout door iemand dood te schieten. Wat een amateurs in Amerika
Nee hoor, alleen als een blanke dat heeft gedaan. Anders zou er geen plek meer zijn voor ander nieuws.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop niet dat het nu iedere keer wereldnieuws is wanneer er ergens in de VS een neger wordt doodgeschoten.
De burgemeester van Atlanta is geen 17 jaar oud. Ik denk dat je uitspraken hem geen reet interesseren overigens. En ik ben het absoluut eens met die burgemeester.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:38 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Ah kijk, we hebben een antwoord.
Goed, niveau komt niet boven een 17-jarige uit die nooit buiten komt en geen idee heeft hoe de wereld er in het echt uitziet (in Amerika, ook nooit geweest zeker).
Discussie gesloten vanwege oerdomme uitspraken.
Het is een zij.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De burgemeester van Atlanta is geen 17 jaar oud. Ik denk dat je uitspraken hem geen reet interesseren overigens. En ik ben het absoluut eens met die burgemeester.
Je vergeet even in het verhaal dat hij een taser heeft afgepakt en op de agenten heeft gericht.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:41 schreef FYazz het volgende:
Bizar voorval weer evenals de reacties is dit topic. Blijft bijzonder dat de dood van een man en een trauma voor twee andere mannen als 'verdiend' wordt gezien en dat er wordt gesproken over 'goed gehandeld'.
Volgens mij zit er iets heel goed mis in de Amerikaanse samenleving als dronken mensen die niet meewerken (en in dit geval ook in een worsteling terechtkomen) zo worden doodgeschoten alsook dat politieagenten zo stijf staan van de adrenaline/angst vanwege geweld tegen politie dat ze uiteindelijk iemand die wegrent doodschieten vanwege een alcoholtest.
Het is alsof de samenleving op glas loopt daar.
Echt hey..ik dacht oke..agent is chill hij is chill..nou klaar toch ff mee naar bureau..handboeien zou daar wel standaard zijn..ff blazen bakkie koffie ..boete mee klaar naar huis.. maar neequote:Op zondag 14 juni 2020 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Eigen schuld.
Niet vechten met de politie en geen wapens jatten.
Dus waarom nu iedereen ontslagen? Omdat ze bang zijn voor een stel racistische protestanten?
En die wendy's in de hens steken, waarom?
Oh ja, dat is waar ja. Black on White crime is al helemaal niet meer bij te houden.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:39 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als een blanke dat heeft gedaan. Anders zou er geen plek meer zijn voor ander nieuws.
Komt politiek nu even handig uit jaquote:Op zondag 14 juni 2020 11:42 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Het is een zij.
https://en.wikipedia.org/wiki/Keisha_Lance_Bottoms
Die reageert alleen maar uit angst en om BLM te vriend te houden. Heeft niks met waarheidsvinding te maken als je zo snel conclusies trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |