abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193623980
quote:
De politiechef van Atlanta heeft ontslag genomen nadat in de stad een zwarte man was doodgeschoten door politieagenten.

Omdat ze vindt dat Atlanta het voorbeeld moet zijn op het gebied van betekenisvolle hervorming, heeft commissaris Shields met onmiddellijke ingang besloten op te stappen", maakte burgemeester Bottoms bekend. "Zo kan de stad werken aan het herstel van het vertrouwen dat zo nodig is in onze gemeenschap."

Ontslag

Burgemeester Bottoms heeft al gevraagd om het ontslag van de agent die Brooks doodschoot. Volgens haar was het geweld buitenproportioneel. Een andere betrokken agent is op non-actief gezet.

https://nos.nl/artikel/23(...)dood-zwarte-man.html
Duidelijk. Volgens de burgemeester en de politiechef was het geweld buitenproportioneel. De politiechef heeft al ontslag genomen, een andere agent is al op non-actief gezet. Nu nog de verantwoordelijke agent zelf plus een lange gvangenisstraf.
West-Melanesia
pi_193624064
Die burgemeester is wel erg snel met conclusies trekken
Is het onderzoek al afgerond? Of is ze zelf zwart?
pi_193624087
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:04 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Duidelijk. Volgens de burgemeester en de politiechef was het geweld buitenproportioneel. De politiechef heeft al ontslag genomen, een andere agent is al op non-actief gezet. Nu nog de verantwoordelijke agent zelf plus een lange gvangenisstraf.
Die mensen zijn doodsbang dat het escaleert.
Das duidelijk.
Vakman pur sang
pi_193624100
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die mensen zijn doodsbang dat het escaleert.
Das duidelijk.
Heel goed
West-Melanesia
  zondag 14 juni 2020 @ 09:29:18 #130
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193624148
Ik mis even de logica tussen dit incident en het torchen van de Wendy's waar het plaatsvond. Maar het zal wel aan mij liggen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_193624195
quote:
19s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:29 schreef Gunner het volgende:
Ik mis even de logica tussen dit incident en het torchen van de Wendy's waar het plaatsvond. Maar het zal wel aan mij liggen.
Dat is gewoon een uiting van het gebrek aan verstand. Zie je jezelf al zoiets achterlijks doen? :')
  Redactie Sport zondag 14 juni 2020 @ 09:37:14 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_193624199
Niet zo slim.

Van beide kanten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_193624256
Ik vraag me af als dit zelfde gebeurde bij een blanke of Asiaat. Zou het dan ook zo’n issue zijn
Het is echt de schuld van de verdachte icm triggerhappy politie.
Vakman pur sang
  zondag 14 juni 2020 @ 09:46:32 #134
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193624266
quote:
Links heeft geen antwoord op Trump en heeft daarom extreem links om zo veel mogelijk rotzooi te schoppen om dan elke mogelijke aanpak door Trump te kunnen bekritiseren. Extreem links opereert in de chaos van de protesten van African Americans.
pi_193624298
Moet ie maar niet wegrennen en in gevecht gaan met politie.
pi_193624316
quote:
Zij hebben de politie onnodig gebeld. Zouden ze dat ook doen als een blanke man in een auto lag te slapen?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_193624355
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:21 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Heel goed
Niet goed, nu lijkt of rellen zin heeft.

Zorg voor een onafhankelijk onderzoek die rustig naar de situatie kijkt op basis van feiten.

Vond de agenten erg netjes en vriendelijk in de aanloop van het incident hoe ze deze meneer aanspraken.
  zondag 14 juni 2020 @ 10:01:47 #138
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193624380
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:04 schreef Oceanier het volgende:

[..]

De agent zal niet de bedoeling gehad hebben hem dood te schieten. Dat er geschoten is heeft de man aan zichzelf te wijten of is het doel van de verontwaardigde blm aanhangers dat elk persoon met een kleurtje zich aan z'n arrestatie moet kunnen onttrekken?
Je trapt in het spelletje wat wordt gespeeld want Shields verlaat op deze manier snel het wespennest en krijgt straks een ander mooi baantje maar hoeft nu geen enkele vraag van de pers te beantwoorden en kan samen met de burgemeester, zelfs voor dat er ook maar iets van een onderzoek is geweest, haar agenten als een baksteen laten vallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door the-eye op 14-06-2020 10:13:58 ]
  zondag 14 juni 2020 @ 10:07:11 #139
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193624411
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zij hebben de politie onnodig gebeld. Zouden ze dat ook doen als een blanke man in een auto lag te slapen?
Een bestuurder onder invloed is geen reden om hem uit z'n auto te halen? Vind je dat van elke bestuurder of alleen als die een kleurtje heeft?
pi_193624412
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ken de samenstelling van het personeel daar niet maar als ik de gemiddelde fast food toko zie dan is daar de diversiteit ook hoog zat.

Geloof dat meneer niet echt in een parkeervak stond toen ie in slaap was gevallen. Als je nuchter en verstandig bent bent zet je hem wel in een parkeervak als je moe bent.

Dan belde ik ook de politie, zulke figuren geven gezeik midden in de nacht. Zit niet in je taakomschrijving.
pi_193624421
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:01 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je trapt in het spelletje wat wordt gespeeld want Shields verlaat op deze manier snel het wespennest en krijgt straks een ander mooi baantje maar hoeft nu geen enkele vraag van de pers te beantwoorden en kan samen met de burgemeester haar agenten als een baksteen laten vallen.
Das een goed punt idd, beetje leidinggevende pakt zijn verantwoordelijkheid, leid het process in goede banen en wacht op de officiële uitkomst.
pi_193624423
Gvd dat wordt weer 30 zweepslagen op mijn rug vanavond als blanke man zijnde.
pi_193624460
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 01:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik lees net dat de hoofdagent op staande voet ontslagen is.
hij had niet mogen schieten
Dat heb je dan verkeerd gelezen
pi_193624538
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 08:11 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Het moet blijkbaar altijd moeilijk... en het is zo stupid! En nu is hij dood!
Eigenschuld
  zondag 14 juni 2020 @ 10:29:19 #145
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193624552
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:08 schreef descon het volgende:

[..]

Das een goed punt idd, beetje leidinggevende pakt zijn verantwoordelijkheid, leid het process in goede banen en wacht op de officiële uitkomst.
Deze agenten die dag en nacht, met gevaar voor eigen leven, in de vuurlinie opereren worden, voor dat er verder ook nog maar iets bekend is, als zondebok opgeofferd door twee vrouwen met veilige dik betaalde banen.
Er is één keer geschoten en de man overlijdt in het ziekenhuis. Misschien stond hij al met één been in het graf door een versleten hart icm alcohol gebruik en had een gezond persoon het makkelijk overleefd. Toch kiest men er voor de agenten direkt alle schuld in de schoenen te schuiven zonder ook maar iets over een doodsoorzaak te zeggen of daar onderzoek naar gedaan te hebben
Welke les moeten de rest van de agenten in Amerika hieruit trekken? Als na een worsteling een arrestant jouw taser op je richt moet je maar een dansje over de parkeerplaats maken en heel hard "black lives matter" roepen want anders is het, in geval van een African American, racisme? De agenten waren heel geduldig en correct maar blijkbaar is dat niet genoeg en moeten ze zich met hun eigen stroomstootwapen laten taseren als iemand een kleurtje heeft.
pi_193624588
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:29 schreef the-eye het volgende:

[..]

Deze agenten die dag en nacht, met gevaar voor eigen leven, in de vuurlinie opereren worden, voor dat er verder ook nog maar iets bekend is, als zondebok opgeofferd door twee vrouwen met veilige dik betaalde banen.
Er is één keer geschoten en de man overlijdt in het ziekenhuis. Misschien stond hij al met één been in het graf door een versleten hart icm alcohol gebruik en had een gezond persoon het makkelijk overleefd. Toch kiest men er voor de agenten direkt alle schuld in de schoenen te schuiven zonder ook maar iets over een doodsoorzaak te zeggen of daar onderzoek naar gedaan te hebben
Welke les moeten de rest van de agenten in Amerika hieruit trekken? Als na een worsteling een arrestant jouw taser op je richt moet je maar een dansje over de parkeerplaats maken en heel hard "black lives matter" roepen want anders is het, in geval van een African American, racisme?
Nee...je moet ff vragen bij de melding of het een zwarte of blanke persoon is. Dan weet je of je blanke of zwarte agenten moet sturen. :p

Alleen gezien de statistiek konden die blanke agenten het wel eens rustig krijgen.
pi_193624591
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:29 schreef the-eye het volgende:

[..]

Welke les moeten de rest van de agenten in Amerika hieruit trekken? Als na een worsteling een arrestant jouw taser op je richt moet je maar een dansje over de parkeerplaats maken en heel hard "black lives matter" roepen want anders is het, in geval van een African American, racisme?
De agenten waren heel geduldig en correct maar blijkbaar is dat niet genoeg en moeten ze zich met hun eigen stroomstootwapen laten taseren als iemand een kleurtje heeft.
QFTW
  zondag 14 juni 2020 @ 10:33:13 #148
429602 julius123
julius123
pi_193624593
Ik word onderhand doodmoe van dat racistische gelul, deze meneer is niet doodgeschoten omdat hij een neger is, deze meneer is doorgeschoten omdat hij een domme paardelul was.
pi_193624617
quote:
Sja niet meewerken en de tazer jatten :') :') :') :') :')

Ben je dan gewoon dom of wat...
pi_193624621
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:33 schreef julius123 het volgende:
Ik word onderhand doodmoe van dat racistische gelul, deze meneer is niet doodgeschoten omdat hij een neger is, deze meneer is doorgeschoten omdat hij een domme paardelul was.
Idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')