Hij rende weg, richtte de taser op de agent en probeerde te vuren.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Oh ja dat is echt een reden om iemand dood te schieten
Lijkt me geen reden om iemand dood te schieten.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:06 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij rende weg, richtte de taser op de agent en probeerde te vuren.
Al rennend in een woonwijk. Lastig. Ik zeg niet dat hij dood had moeten worden geschoten. Ik snap alleen wel dat de agent schiet. En ja dat kan dodelijk zijn,quote:Op zondag 14 juni 2020 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden om iemand dood te schieten.
Schiet dan op zijn benen...
Over het algemeen worden ze daar wel op getraind. Als je twijfelt of je kogel wel goed terecht komt mag je nooit schieten.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Al rennend in een woonwijk. Lastig. Ik zeg niet dat hij dood had moeten worden geschoten. Ik snap alleen wel dat de agent schiet. En ja dat kan dodelijk zijn,
Is hij trouwens in zijn rug geschoten, toen hij wegrende?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hij pakte het af tijdens getasered worden. Een natuurlijke reactie vind ik, ervan uitgaand dat getasered worden pijn doet. De politieagent die hem aan het taseren was, had gewoon zijn taser weg moeten doen, of zijn taser helemaal niet moeten pakken, zodat hij zijn beide handen kon gebruiken om de verdachte in bedwang te houden samen met zijn collega. Ik vind het wegrennen van de verdachte met de taser in dit geval hetzelfde moet worden beoordeeld als een verdachte die wegrent zonder een taser.
Ja en als er een wapen op je gericht wordt, mag je dus idd ook schieten ol een ander deel van het lichaam dan de benen,quote:Op zondag 14 juni 2020 01:13 schreef wollah het volgende:
[..]
Over het algemeen worden ze daar wel op getraind. Als je twijfelt of je kogel wel goed terecht komt mag je nooit schieten.
edit: volgens de agent in de video welquote:Op zondag 14 juni 2020 01:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Is hij trouwens in zijn rug geschoten, toen hij wegrende?
Ziet er wel naar uit ja. Dat ie in zijn rug geschoten is.quote:
Je ziet duidelijk aan het licht op de taser dat de man al rennend de taser op de agent probeert te richten.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
edit: volgens de agent in de video wel
Dit is een vrij duidelijke zaak. Niks aan de hand.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
edit: volgens de agent in de video wel
Die gaat over een paar maanden als de aandacht is overgewaaid in een ander district weer aan de slagquote:Op zondag 14 juni 2020 01:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik lees net dat de hoofdagent op staande voet ontslagen is.
hij had niet mogen schieten
Die feiten maken niks uit zodra Antifa er zich er mee gaat bemoeien.quote:
Als agent leef je te schieten op het grootste deel van het lichaam , de romp dusquote:Op zondag 14 juni 2020 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden om iemand dood te schieten.
Schiet dan op zijn benen...
Mooi ook hoe dat blanke meisje 'genaaid' wordt door zwarten, zodat zij de schuld niet krijgen.quote:
Het moet blijkbaar altijd moeilijk... en het is zo stupid! En nu is hij dood!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:35 schreef Geerd het volgende:
Wat zou er gebeurd zijn als die gewoon had meegewerkt..ze hebben niet gezien dat die reed..dus waarschijnlijk boete voor dronkenschap..politie auto op de parkeerplaats gezet..mee naar bureau voor definitieve blaastest misschien...bakje koffie klaar.
Maar nee hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof je even rustig gaat richten als iemand met een taser op je richt.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het moet blijkbaar altijd moeilijk... en het is zo stupid! En nu is hij dood!
Gewoon niet gaan rijden als je gezopen hebt, luisteren naar oom agent als die je stopt, niet gaan knokken met oom agent. Geen taser jatten, Geen taser op oom agent richten zodat de agent zich bedreigd voelt.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het moet blijkbaar altijd moeilijk... en het is zo stupid! En nu is hij dood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |