Killed by COVID 19, hoezo is dat rullevant voor deze websitequote:Op maandag 15 juni 2020 12:40 schreef deedeetee het volgende:
Dit leek me ook wel interessant om eens op te googlen :
https://www.odmp.org/search/year/2019
Gunfire komt redelijk vaak voor. En dat zijn dan alleen maar de dodelijke slachtoffers.
Iets soortgelijks heeft in NL inderdaad tot vrijspraak geleid:quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik denk dat ie in NL vrijgesproken zou worden, denken jullie dit ook?
zou deze agent in de VS ook vastgezet zijn denk je?quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Iets soortgelijks heeft in NL inderdaad tot vrijspraak geleid:
https://joop.bnnvara.nl/o(...)oorgaat-na-zijn-dood
Maar daar konden ze nog net doen alsof ze dachten dat hij vuurwapengevaarlijk was, en ik gok dat de agent nadat hij hem had doodgeschoten ook niet nog even op hem was gaan staan.
Aan de andere kant is deze Amerikaanse agent nog in worsteling met de verdachte geweest en niet gewoon aan komen rennen om hem in zijn rug te schieten.
Hangt er vanaf of de beelden viral gegaan warenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
zou deze agent in de VS ook vastgezet zijn denk je?
Moet je niet zelf eerst in gevaar zijn voordat er van noodweer sprake kan zijn? Als iemand van je wegrent met een gebruikte (alle twee patronen die erin zaten waren al afgeschoten) taser lijkt me niet dat je leven op het spel staat...quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:52 schreef DonDruiper het volgende:
Wereld op z'n kop toch. Een dronken man wordt terecht gearresteerd, verzet zich hevig, gebruikt fysiek geweld, pakt een taser van een agent en richt die op hun. Probeert dan te ontsnappen en richt nog steeds op hun.
Uit noodweer schieten ze op hem en hij sterft onfortuinlijk.
En dan krijgt die agent misschien de doodstraf?![]()
En dan zie ik op CNN verheerlijking van zowel Floyd als Brooks. Ze wilden de wereld veranderen.. het waren zulke lieve jongens.
Flikker toch op man
Ja maar dat maakt natuurlijk nooit wat uit in zulke zaken. Je moet zielige criminelen altijd eren.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:58 schreef madam-april het volgende:
Maar hij was toch niet ongewapend toen ze op hem schoten? Hij had toch de taser van die agent in zijn hand?
Ik zou het niet onfortuinlijk willen noemen. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:52 schreef DonDruiper het volgende:
Wereld op z'n kop toch. Een dronken man wordt terecht gearresteerd, verzet zich hevig, gebruikt fysiek geweld, pakt een taser van een agent en richt die op hun. Probeert dan te ontsnappen en richt nog steeds op hun.
Uit noodweer schieten ze op hem en hij sterft onfortuinlijk.
En dan krijgt die agent misschien de doodstraf?![]()
En dan zie ik op CNN verheerlijking van zowel Floyd als Brooks. Ze wilden de wereld veranderen.. het waren zulke lieve jongens.
Flikker toch op man
En terecht. Ik snap niet dat die agenten het zo lang hebben uitgehouden.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Atlanta police officers not answering some 911 calls after former cop charged with murder, sources say - KRDO
https://www.reddit.com/r/(...)_answering_some_911/
Atlanta Police walkout following murder charge against officer who shot Rayshard Brooks
https://www.reddit.com/r/(...)owing_murder_charge/
Bron w.b. de patronen? Op de beelden is te zien dat hij met de taser schiet...quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Moet je niet zelf eerst in gevaar zijn voordat er van noodweer sprake kan zijn? Als iemand van je wegrent met een gebruikte (alle twee patronen die erin zaten waren al afgeschoten) taser lijkt me niet dat je leven op het spel staat...
Je mag ook een pistool leegschieten op de politie, en als het pistool dan klik zegt en er niks geraakt is, mag de politie niet meer terugschieten want dan zijn ze niet meer in gevaar.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Bron w.b. de patronen? Op de beelden is te zien dat hij met de taser schiet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |