Er ligt een bouwmarkt schuimfolie onder. Welke wielen zouden dan voor minder schade zorgen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:09 schreef Gieliovd het volgende:
Zeker, waarom niet?
Laminaat zal toch een probleem zijn, afhankelijk van je ondervloer. Ligt daar een goedkoop schuim folie onder gaat de puntbelasting van die ronde, niet vlakke, wielen zorgen voor schade in je laminaat.
Wil je je werkbank vaak verplaatsen? Zo niet, kan je dan niet iets wat glijd onder de poten doen? Een stuk tapijt, kunststof (teflon) plaat oid? Dan gaat het minder makkelijk maar heb je geen last van beschadigingen. Al werkt dat denk ik ook niet meer als je werkbank zwaar is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Er ligt een bouwmarkt schuimfolie onder. Welke wielen zouden dan voor minder schade zorgen?
Die zag ik ook in filmpjes voorbij komen maar is me iets te duur.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.mzsgereedscha(...)-voor-werkbank-4-stk
Op wielen wanneer nodig, op poten wanneer nodigdeze klappen om.
Dit is 1e hut op Google hoor. Er zijn ondertussen wat toko’s die de rockler producten in NL/Europa aanbieden. Geloof dat Axminster ze ook verkoopt.
dit: Amazon ook:
https://www.amazon.nl/Roc(...)a-713651135175&psc=1
Voordeel daarvan is wel dat je de werkbank met een plint tot op de grond kan afsluiten. Als ik ergens een hekel aan heb, is dat wanneer er iets op de grond valt dat dat onder je werkbank kan rollen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:31 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Die zag ik ook in filmpjes voorbij komen maar is me iets te duur.
Goeie tip! Ga aan de poten van m'n werkbank, laminaatplanken schroeven tegen dat klote-effect.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:23 schreef knoopie het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb, is dat wanneer er iets op de grond valt dat dat onder je werkbank kan rollen.
Hm, en dan steeds je tenen stoten. Dan liever af en toe op je knieën moetenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:34 schreef blomke het volgende:
[..]
Goeie tip! Ga aan de poten van m'n werkbank, laminaatplanken schroeven tegen dat klote-effect.
Fein. Er is geen betere.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:53 schreef stavromulabeta het volgende:
Wat zijn goede multitools en waar moet ik op letten bij de aanschaf?
Ik draag werkschoenen, tenen stoten is iets voor strandgangers.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:33 schreef Piles het volgende:
Hm, en dan steeds je tenen stoten. Dan liever af en toe op je knieën moeten
Dan nog, steeds tegen je plank schoppen is toch irritant. Ik vind een poot in het midden van m'n werkbank al irritantquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik draag werkschoenen, tenen stoten is iets voor strandgangers.
Je hebt zeker lange tenen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:45 schreef Piles het volgende:
Dan nog, steeds tegen je plank schoppen is toch irritant. Ik vind een poot in het midden van m'n werkbank al irritant
Laat de startset varen en ga voor een machine + koffer van bijv. Bosch Pro of Makita en koop de zaagjes e.d. op ecotoolsquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:53 schreef stavromulabeta het volgende:
Een multitool stond al een tijdje op mijn verlanglijstje maar de concrete aanleiding ontbrak. Nu heb ik er een: Een tegel in de keukenvloer ligt los en ik moet de oude lijmlaag verwijderen.
Ik zit zelf te zoeken naar iets aan de bovenkant van het consumentensegment of de onderkant van de professionele aparaten. Liefst in een soort 'startset' zodat ik een basis aan tools heb.
Wat zijn goede multitools en waar moet ik op letten bij de aanschaf?
Op mijn Bosch Blauw kunnen niet alle zaagjes van Ecotools, door het type snelsluiting dat Bosch gebruikt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Laat de startset varen en ga voor een machine + koffer van bijv. Bosch Pro of Makita en koop de zaagjes e.d. op ecotools
Heeft ecotools inmiddels wel zaagjes voor starlock?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op mijn Bosch Blauw kunnen niet alle zaagjes van Ecotools, door het type snelsluiting dat Bosch gebruikt.
Ik heb de GOP300, die heeft wel een snelsluiting, bij de GOP250 heb je dat probleem niet, maar moet je wel met een inbussleutel in de weer als je een zaag vervangt.
Oja, dat hebben de nieuwste Bosch machines inmiddels. Zal wel niet, patent enzo...quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:08 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Heeft ecotools inmiddels wel zaagjes voor starlock?
verloopjes hebben ze voor starlockquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:08 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Heeft ecotools inmiddels wel zaagjes voor starlock?
Enig idee wat voor een aansluiting het handigste zou zijn qua verkrijgbaarheid van (betaalbare) tools als toekomstvastheid?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op mijn Bosch Blauw kunnen niet alle zaagjes van Ecotools, door het type snelsluiting dat Bosch gebruikt.
Ik heb de GOP300, die heeft wel een snelsluiting, bij de GOP250 heb je dat probleem niet, maar moet je wel met een inbussleutel in de weer als je een zaag vervangt.
hahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik draag werkschoenen, tenen stoten is iets voor strandgangers.
Sowieso geen zuiger nemenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:42 schreef Harveo het volgende:
Iemand nog een tip voor een bladblazer/zuiger? Zag dat de Bosch ALS 25 goede reviews kreeg.
Heb ook gekeken voor Makita met accu alleen vind ik deze net te duur voor het verwachtte gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |